Ключові слова: Інформаційне середовище --
інформаційний потік --
організація
Доброго дня! Сподіваємось, Вам у нагоді стануть наступні джерела. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у Каталозі книжкових видань, Реферативній базі даних та базі "Наукова періодика України" (див. посилання).
Видання є в НБУВ: РА407180 Мазоренко О. В. Формування інформаційного середовища функціонування та розвитку підприємства [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Мазоренко Оксана Володимирівна ; Харків. нац. екон. ун-т ім. Семена Кузнеця. - Харків, 2014. - 20 с.,
РА399429 Яременко С. С. Управління маркетинговою комунікаційною діяльністю машинобудівного підприємства : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / С. С. Яременко; Дніпропетр. ун-т ім. А. Нобеля. - Д., 2013. - 20 c. - (Теоретично обгрунтовано та розроблено практичні рекомендації щодо вдосконалення маркетингової комунікаційної діяльності машинобудівного підприємства (МБП) з метою підвищення ефективності комунікаційного впливу на споживачів. Зазначено, що у міру зростання інформаційної складової сучасної економіки в Україні суттєво збільшилася роль та значення комунікаційної діяльності підприємств. Зауважено, що на всіх етапах виробничої, збутової та управлінської діяльності підприємства мають бути комунікаційно-активними з метою здійснення впливу на споживачів своєї продукції через інформаційне середовище, в якому вони перебувають. Доповнено понятійно-термінологічний апарат, а саме вдосконалено такі поняття, як "маркетингова комунікація", "маркетингова інформація", "маркетингове інформаційне середовище споживачів", "маркетингове інформаційне середовище підприємства", "маркетингова комунікаційна система машинобудівного підприємства". Розширено класифікацію маркетингових комунікацій, а саме запропоновано виділити окремою ознакою "походження комунікаційного процесу", яка включає формальні та неформальні маркетингові комунікації. Удосконалено підхід до визначення рівня актуалізації комунікаційної діяльності МБП, а саме запропоновано алгоритм, який сприятиме формуванню актуальної маркетингової комунікаційної системи МБП. Розроблено механізм управління маркетинговою комунікаційною системою МБП та розроблено модель комунікаційного впливу її на споживачів. ),
Ж23291 Яковенко С. І. Особливості інформаційного забезпечення та розвитку підприємств корпоративного типу в Україні / С. І. Яковенко // Актуал. пробл. економіки. - 2006. - № 10. - С. 226-239. (Висвітлено результати досліджень у сфері організації діяльності і розвитку управління підприємств корпоративного типу. Надано результати аналізу сучасного стану розвитку інформаційного середовища, тенденцій, концепцій і стратегії інноваційного розвитку.),
Ж29409/А Дейнега О. В. Організаційні аспекти формування інформаційних потоків у ланцюгах поставок продукції машинобудування / О. В. Дейнега // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 628. - С. 464-469. - Конкретизовано зміст понять "інформаційний
потік" і "
потік інформації". Охарактеризовано види інформаційних потоків, пов'язаних із споживанням продукції машинобудування, та наведено результати дослідження їх окремих фрагментів. Досліджено зв'язок інформаційної асиметрії з типом ринку.,
Ж23291 Михайловська О. В. Глобальне інформаційне середовище інвестиційної діяльності: сутність і структура / О. В. Михайловська // Актуал. пробл. економіки. - 2007. - № 11. - С. 199-209.
Витвицька О. М. Інформаційне середовище функціонування нафтогазовидобувних підприємств [Електронний ресурс] / О. М. Витвицька. - Режим доступу : URL : http://nv.nung.edu.ua/sites/nv.nung.edu.ua/files/journals/030/11vomsnp.pdf. - Назва з екрана.,
Іванова О. М. Роль інформаційних потоків у діяльності туристичних підприємств / О. М. Іванова // Актуальні проблеми економіки . - 2013. - № 8. - С. 130-133. ,
Карачарова К. А. Інформаційні потоки автотранспортних підприємств та їх моделювання / К. А. Карачарова // Вісник економіки транспорту і промисловості . - 2013. - Вип. 42. - С. 292-296. ,
Ілляшенко К. В. Аналіз інформаційних потоків підприємства і їхнє відображення у звітності / К. В. Ілляшенко // Економічні науки. Cер. : Облік і фінанси . - 2012. - Вип. 9(1). - С. 463-468.,
Музиченко А. О. Інвестиційне середовище та його інформаційне відображення / А. О. Музиченко, Т. О. Музиченко // Науковий вісник Нац. ун-ту біоресурсів і природокористування України. Сер. : Економіка, аграрний менеджмент, бізнес . - 2013. - Вип. 181(3). - С. 192-198.,
Наукова періодика України,
Реферативна база даних