Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=ПСИХОЛОГІЯ$<.>+<.>K=РЕКЛ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 78
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Запитує: Оксана (01.03.2011) Тема запиту: Масовий політичний психоз |
Ключові слова: психологія натовпу Видання є в НБУВ: ВА642826 Психология толпы: Социальные и политические механизмы воздействия на массы [Текст] / сост. К. Королев. - М. : Эксмо ; СПб. : Terra Fantastica, 2003. - 795 с, Райх.В. Психология масс и фашизм , РА376888 Кіршенблат, Софія Володимирівна. Феномен натовпу у розвитку політичного процесу на постсоціалістичному просторі [Текст] : автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02 / Кіршенблат Софія Володимирівна ; Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці, 2010. - 22 с. Андрущенко В. Організоване суспільство / Інститут вищої освіти АПН України. — К., 2006 Розділ 6 Ризики зростання , ЕВОЛЮЦІЯ БІХЕВІОРИСТСЬКИХ ІДЕЙ У ДОСЛІДЖЕННІ ПОЛІТИЧНОЇ МОТИВАЦІЇ, Залежність психічного здоров’я громадян від суспільної дійсності, Колективне психічне у соціальному повсякденні, МАСОВА ПОВЕДІНКА І СУСПІЛЬНІ РУХИ, Політичний словник [Електронний ресурс] / ред.: В. С. Врублевський, В. М. Мазур, А. В. Мяловицький. - 2-е вид. - К. : Гол. редакція УРЕ, 1976. - 590 с.
|
| 2. |
Запитує: Оксана (11.03.2011) Тема запиту: Етичні норми реклами |
Ключові слова: етика торгівлі -- етика реклами Видання є в НБУВ: ВС33238 Уэллс, Уильям. Реклама: теория и практика [Текст] / У. Уэллс [и др] ; пер. с англ. М. Артюх [и др]. - СПб. : Питер ; М. : [б.и.], 1999. - 735 с., ВА668735 Бойцов Михаил Анатольевич, Горохов Владимир Маркович, Гринберг Татьяна Эдуардовна, Кумылганова Ирма Александровна, Насонова Екатерина Анатольевна. Реклама: культурный контекст / Татьяна Эдуардовна Гринберг (общ.ред.), Марина Владимировна Петрушко (общ.ред.). — М. : РИП-холдинг, 2004. — 186с, ВА647687 Дрю Жан-Мари. Ломая стереотипы: Реклама, разрушающая общепринятое / Д. Раевская (пер.с англ.). — СПб. : Питер, 2003. — 271с., РА372786 Капінус Лариса Василівна. Реклама як чинник управління поведінкою споживачів (на матеріалах підприємств з виробництва безалкогольних напоїв): автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Капінус Лариса Василівна; Нац. ун-т харч. технол. — К., 2010. — 20 с. , РА361700 Лютко Наталія Віталіївна. Політична реклама у виборчих технологіях: аксіологічно-нормативні виміри та принципи: автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Львівський національний ун-т ім. Івана Франка — Л., 2008. — 19с., ВА684770 Ткачова Тамара Михайлівна, Лабурцева Олена Іванівна, Яцишина Лариса Карпівна. Реклама слабоалкогольних напоїв у формуванні девіантної поведінки неповнолітніх / Київський національний ун-т технологій та дизайну. — К. : Науковий світ, 2007. — 272c., ВА644828 Ценев Вит. Психология рекламы ( реклама, НЛП и 25-й кадр). — М. : Бератор, 2003. — 198с, ВА642585 Почепцов, Георгий Георгиевич. Паблик рилейшнз, или как успешно управлять общественным мнением [Текст] / Г. Г. Почепцов. - 2.изд., испр. и доп. - М. : Центр, 2003. - 317 с, ВС50714 Приступенко, Тетяна Олегівна. Теорія журналістики: етичні та правові засади діяльності засобів масової інформації [Текст] : навч. посіб. / Т. О. Приступенко ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. Інститут журналістики. - К. : [б.в.], 2004. - 376 с. Войтович Н.О. ЕТИЧНІ НОРМИ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ ТА ЇХ ОСОБЛИВОСТІ В ЗМІ, Кузнецова О.Д. Ціннісно-етичне регулювання журналістської діяльності в Україні
|
| 3. |
Запитує: Ілона (06.05.2011) Тема запиту: Допоможіть, будь ласка, знайти літературу (у тому числі й електронні джерела) для написання дипломної роботи на тему "Моделювання креативних процесів під час створення друкованої реклами (концепція –ідея-текст-зображення-образ)" |
Примітка: Електронні та друковані видання; будь-яка інформація Ключові слова: Моделювання -- креативність -- друкована реклама -- реклама
Шановна Ілоно! Сподіваємося, що наступні джерела Вам допоможуть. Бажаємо успіху! Видання є в НБУВ: ВА573040 Крылов, И. В. Теория и практика рекламы в России [Текст] : учеб.- метод. пособие / И. В. Крылов. - М. : Центр, 1996. - 184 с., ВА642213 Уэллс, Уильям. Реклама: принципы и практика [Текст] / У. Уэллс [и др.]. - 5.изд., междунар. - СПб. и др. : Питер, 2003. - 797 с, ВА645960 Джулер, А. Джером. Креативные стратегии в рекламе [Текст] : искусство создания эффективной рекламы / А. Д. Джулер, Б. Л. Дрюниани ; пер. с англ. Т. Виноградова, Л. Царук. - 7.изд. - СПб. : Питер ; М. ; СПб. ; Нижний Новгород : [б.и.], 2003. - 384 с., Ж70668/2006/6-7 Мистецтвознавство України [Текст] : збірник наукових праць/ Академія мистецтв України. - К. : "Спалах", 2000 - 2006 р. Вип. 6-7 Прищенко С.В. Проблеми колірної гармонії в сучасній рекламній графіці України С. 448-458., Ж70668/2007/8 Мистецтвознавство України [Текст] : збірник наукових праць/ Академія мистецтв України. - К. : "Спалах", 2000 - 2007 р. Вип. 8 Прищенко С.В. Художньо-естетичні аспекти реклами С. 111-118., Ж71135 Образ: Зб. наук. пр. Вип. 6 / Ред.: В. Різун; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2005. — 79 с. — укp. - (Висвітлено феномен духовних територій в українській періодиці кінця ХІХ - початку ХХ ст. Проаналізовано розмежування образу та образності у комерційній друкованій рекламі. ), СО27788 Шевченко, Володимир Якович. Композиція плаката [Текст] : навч. посіб. / В. Я. Шевченко ; Харківська держ. академія дизайну і мистецтв. - 2-ге вид., доп. - Х. : Колорит, 2007. - 133 с., ВС50388 Психологія реклами: навч. посіб. / В. А. Гупаловська; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2010. — 384 с. — Бібліогр.: 61 назв. — ISBN 978-966-613-755-8. — укp. - (Висвітлено психологічні основи реклами та рекламної діяльності, історію реклами, алгоритм психотехнології рекламної стратегії. Проаналізовано психологічні особливості різних видів реклами (зовнішньої, друкованої, у ЗМІ). Розкрито роль психічних процесів у створенні та споживанні реклами. Описано основні сугестивні психотехнології та маніпулятивні технології в рекламі відповідно до напрямів у психології (психоаналіз, нейролінгвістичне програмування, наведення трансового стану, гіпноз М. Еріксона, трансактивний аналіз). Визначено ефективність реклами й її вплив на споживачів, методики психологічних вимірювань ефективності рекламного впливу та психологічної експертизи реклами.), ВС43222 Розробка і дизайн рекламних видань: Навч. посіб. / Б.В. Дурняк, А.Є. Батюк. — Л.: Укр. акад. друкарства, 2006. — 320 с. — Бібліогр.: с. 318-319. — ISBN 966-322-066-X. — укp. - (Розкрито сутність реклами як складової частини великої організаційної єдності суспільства та системи підприємництва. Висвітлено її основні принципи, методи та функції. Акцентовано увагу на різномітності засобів реклами та видів рекламних матеріалів, які безпосередньо впливають на формулювання рекламного звернення. Охарактеризовано елементи друкованої реклами, особливості розробки фірмового стилю, рекламні технології. Викладено особливості зорового сприйняття форми та простору, застосування кольору як інструменту дизайну, принципи побудови композиції в рекламі. Проаналізовано основні види дизайну упаковки й етикетки, а також їх вплив на просування товару.), АО261118 Назайкин, Александр Николаевич. Эффективная реклама в прессе [Текст] : практ. пособие / А. Н. Назайкин. - М. : ООО "Гелла-Принт", 2000. - 306 с., Ж72515 Способи ароматизації друкованої продукції / К.С. Михайленко, В.В. Степанець // Технологія і техніка друкарства: зб. наук. пр. — 2010. — N 1. — С. 47-56. — Бібліогр.: 33 назв. — укp - (На підставі проведеного патентного пошуку і аналітичного огляду джерел інформації з метою дослідження стану розвитку технологій ароматизації друкарської продукції визначено, що даний вид поліграфічної продукції актуальний і має достатньо високий попит у споживачів даної продукції, оскільки має нагоду привертати увагу споживача в перші 27 секунд, що надзвичайно важливо при рекламуванні будь-якого товару, а також розроблена класифікація способів ароматизації друкарської продукції.), ВС43006 Кнабе, Георгий Алексеевич. Энциклопедия дизайнера печатной продукции [Текст] / Г. А. Кнабе. - М. ; СПб. ; К. : Диалектика, 2006. - 726 с, СО29614 Сьомкін, Володимир Васильович. Дизайн, тенденції та напрямки розвитку [Текст] : монографія : признач. для фахівців з дизайну - наук.-теорет., методистів, практ. дизайнерів, освітян в галузі дизайну, рекл., а також студ. зі спец. в галузі дизайну рекл. / Володимир Сьомкін ; Держ. акад. кер. кадрів культури і мистец. - К. : Альтерпрес, 2009. - 525, [3] с РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДРУКОВАНИХ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ, Успешная реклама. Нужен ли креатив? , Мультибрендовая реклама, ОБ’ЄКТНЕ МОДЕЛЮВАННЯ СИСТЕМИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА, " Секрет фірми " , чи... Як створити фірмовий стиль, АМЕРИКАНСЬКА ТЕХНОЛОГІЯ СТВОРЕННЯ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТІВ (СТАТТЯ ДРУГА), КРЕАТИВ ЯК ІНСТРУМЕНТ У РІШЕННІ ЗАВДАНЬ ПОЗИЦІЮВАННЯ
|
| 4. |
Запитує: Тетяна (10.05.2011) Тема запиту: Доброго дня. Скажіть, будь ласка, чи надходить до бібліотеки Науковий вісник Ужгородського національного університету, серія "Право" (зокрема видання 2009 та 2010 року). Необхідно знайти у вказаному журналі статтю на тему "Психологія лідерства: політико-правові погляди Міхельса". Дякую за допомогу. |
| 5. |
Запитує: Андрій (20.05.2011) Тема запиту: <Психологія слуху і голосу >. Дякую. |
Примітка: Для написання Диплому Ключові слова: Психологія слуху і голосу
Добрий день! Пропонуємо ознайомитися з наступними джерелами: Видання є в НБУВ: Кадыков И. Ф. Удивительное о голосе и слухе.- М.: , ВА592048 Деррида, Жак. Голос и феномен и другие работы по теории знака Гуссерля [Текст] / Ж. Деррида. - С.Пб. : Алетейя, 1999. - 208 с, ВА701615 Шкода, М. Искусство читать человека: взгляд, мимика, голос, почерк, одежда [Текст] / М. Шкода. - Донецк : БАО, 2008. - 224 c., ВА699593 Петрушин, В. И. Музыкальная психология [Текст] : учеб. пособие для вузов / В. И. Петрушин. - 2-е изд. - М. : Академический Проект : Трикста, 2008. - 399 с, ВА606540 Тихомирова, Н. Ф. Музыкальная психология [Текст] : учеб. пособие для высш. муз. учеб. заведений I-II уровней аккредитации / Н. Ф. Тихомирова, П. П. Скляр ; Государственный методический центр учебных заведений культуры и искусств, Луганский колледж культуры и искусств. - К. : Глобус, 2001. - 191 с, РА356946 Виконавська інтерпретація в аспекті психології особистості музиканта-артиста: автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / Т.О. Сирятська; Харк. держ. ун-т мистец. ім. І.П.Котляревського. — Х., 2008. — 18 с. — укp., Ж22799 Електронна музика як фактор групової ідентифікації молоді: філософсько-антропологічний аспект / І. Сірко // Вісн. Держ. акад. керів. кадрів культури і мистец. — 2008. — N 4. — С. 40-44. - (Досліджено електронну музику у контексті філософського антропологічного аналізу. Розкрито її роль як засобу створення музичного середовища, продукта масового споживання й індикатора групової ідентифікації. Висвітлено історію розвитку електронної музики в Україні, охарактеризовано категорії її слухачів, проаналізовано твори вітчизняних композиторів (К. Цепкаленко, Абакумова, С. Луньова). Розглянуто нові напрями музичного мистецтва - психоделічну та космічну музику, з'ясовано їх призначення та досліджено психологічну дію на особистість. Проаналізовано особливості позитивного та негативного впливу електронної музики на молодь. Зроблено висновок, що електронна музика як культурний феномен, породила новий спосіб життя, певний стиль поведінки та систему життєвих цінностей - своєрідну філософію сучасної молоді.), РА346393 Особливості психологічного сприйняття звукового простору музичних творів: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / О.М. Таганов; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2006. — 18 с. — укp., РА344910 Метод ідентифікації людини на основі індивідуального мовного коду: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.23 / А.В. Работягов; Харк. нац. ун-т радіоелектрон. — Х., 2006. — 19 с. — укp. - (Вперше розроблено метод ідентифікації людини на основі нової системи інформативних ознак мовних сигналів - індивідуального мовного коду, в якому, на відміну від існуючих методів, для ототожнення мовних об'єктів на вкрай обмеженому за обсягом і спотвореному мовному матеріалі використовуються індивідуальні для кожного об'єкта функції (правила) обробки мовного сигналу, що дозволило повніше відобразити індивідуальні особливості мови людини. Удосконалено модель фоноскопічної ідентифікації людини, яка відрізняється від існуючих моделей введенням етапу класифікації мовних об'єктів і виділенням оптимальних ідентифікаційних ознак для кожного з них, що дало змогу підвищити здатність ознак і правил розділяти об'єкти на класи та рівень інтелектуалізації рішення задачі ідентифікації. Запропоновано структурний (геометричний) метод дослідження мовних сигналів, де первинні структурні ознаки елементарних сегментів голосних звуків мови найбільше відбивають закономірні особливості мови людини, що дозволило застосувати опис елементарних площин під кривою сигналу, яка найповніше відповідає механізму обробки сигналу слуховим аналізатором.), РА355934 Феномен тембру-амплуа баса в оперному співі XIX - XX століть: автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / Хон Чен; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В.Нежданової. — О., 2008. — 17 с. — укp., В349094/Т. 2 Общая психология [Текст] : учебник для студ. вузов, обуч. по направлению 521000 - Психология и специальности 020400 - Психология, 122700 - Клиническая психология: В 7. т. / ред. Б. С. Братусь ; Факультет психологии Московского гос. ун-та им. М.В.Ломоносова. Кафедра общей психологии. - М. : Академия, 2005 . - (Университетский учебник по психологии). - ISBN 5-7695-2051-5., ВС38867 Шиффман, Харви Ричард. Ощущение и восприятие [Текст] / Х. Р. Шиффман ; пер. с англ. З. Замчук. - 5. изд. - СПб. : Питер ; М. ; Нижний Новгород ; Воронеж : [б.и.], 2003. - 924 с Воспитание голоса , Роль голоса в психологии, Линдсей П., Норман Д. Переработка информации у человека. Введение в психологию. – М., 1974. , Музыкальный слух. Общая психология. Словарь, Роль голоса в построении имиджа , Роль и развитие слуха , В.А.ГОРЯНИНА. ПСИХОЛОГИЯ ОБШЕНИЯ , Взаємозв’язок слуху та голосу – основа вокального виховання, 2. ВИДЫ РЕЧИ
|
| 6. |
Запитує: Олена (23.02.2012) Тема запиту: Психологія сприйняття зовнішнього вигляду працівників готельного комплексу |
Ключові слова: ГОТЕЛЬНИЙ БІЗНЕС -- психологія
Добрий день! Сподіваємося, що Ви знайдете цю інформацію корисною Видання є в НБУВ: ВА668756 Морозов, Михаил Анатольевич. Экономика и предпринимательство в социально-культурном сервисе и туризме [Текст] : учебник для студ. вузов, обуч. по спец. 230500 "Социально-культурный сервис и туризм" / М. А. Морозов. - М. : Академия, 2004. - 288 с., ВА633044 Рамендик, Дина Михайловна. Психологический практикум [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов по спец. 230500 "Социально-культурный сервис и туризм" / Д. М. Рамендик [и др.]. - М. : Мастерство, 2002. - 160 с, ВА613805 Федцов, В. Г. Культура сервиса [Текст] : учеб.-практ. пособие для студ. экон. вузов и практ. работников сферы обслуживания / В. Г. Федцов ; Академия русских предпринимателей, Институт русского предпринимательства. - М. : Приор, 2001. - 208 с.: схем., ВА700940 Федцов, Владимир Георгиевич. Культура гостинично-туристского сервиса [Текст] : учеб. пособие для студ., обучающихся по спец. "Социально-культурный сервис и туризм" и "Сервис" / В. Г. Федцов. - Ростов н/Д. : Феникс, 2008. - 504 с, ВА579716 Герет, Томас М. Етика бізнесу [Текст] / Т. М. Герет, Р. Д. Клоноскі ; пер. з англ. О. Ватаманюк. - К. : Основи, 1997. - 214 с., ВА695400 Герасимчук, Андрій Андрійович. Етика й етикет сучасного бізнесу - запорука економічної безпеки підприємств [Текст] : навч. посібник для студ. вищих навч. закл. / А. А. Герасимчук [и др.] ; Європейський ун-т. - К. : Видавництво Європейського ун-ту, 2007. - 285 с., ВС31293 Браймер, Роберт А. Основы управления в индустрии гостеприимства [Текст] / Р. А. Браймер ; пер. Е. Б. Цыганов. - М. : Аспект- Пресс, 1995. - 382 с., ВА644940 Джанджугазова, Елена Александровна. Маркетинг в индустрии гостеприимства [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов, обуч. по спец. 230500 "Социально-культурный сервис и туризм" / Е. А. Джанджугазова. - М. : Издательский центр "Академия", 2003. - 224 с. ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ СФЕРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ст.23, Основи готельного менеджменту
|
| 7. |
Запитує: Давиденко Т.В. (13.09.2012) Тема запиту: Допоможіть, будь ласка, з'ясувати УДК для статті із назвою "Мова реклами. Текстові засоби інтенсифікації". Це потрібно для ВАК видання. Дякую. |
Ключові слова: УДК
Доброго дня! У відповідь на Ваш запит рекомендуємо відвідати читальний зал довідково - бібліографічного обслуговування НБУВ (кімн. № 203), де на платній основі відповідно до «Переліку платних послуг, які надаються Національною бібліотекою України імені В. І. Вернадського» виконують послуги з визначення індексів УДК та ББК до наукових робіт, друкованих праць. Читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування
|
| 8. |
Запитує: Татьяна (19.09.2012) Тема запиту: Поиск диссертаций |
Примітка: Копинг стратегии в психологии и педагогике Ключові слова: копінг-стратегія -- психологія -- педагогіка
Доброго дня! Сподіваємося, що наступні матеріали стануть Вам у нагоді. Доступ до повнотекстових матеріалів з Електронної бібліотеки дисертацій Російської державної бібліотеки здійснюється з комп'ютерів № 1-9 Читального залу комплексного бібліотечного обслуговування (к. 308) Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського (Україна, 03039, м. Київ, проспект 40-річчя Жовтня, 3). Видання є в НБУВ: ДС102578 Терещенко, Людмила Анатоліївна. Психологічні особливості корекції невротичних переживань першокласників [Текст] : дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Терещенко Людмила Анатоліївна ; Інститут психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2007. - 309 арк. , ДС66416 Шебанова, Светлана Георгиевна. Профилактика и корррекция агрессивного поведения студентов средствами тренинга общения [Текст] : дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Шебанова Светлана Георгиевна ; Херсонский гос. педагогический ун-т. - Херсон, 2000. - 213 л., ДС121099 з дод. Самара, Ольга Евгеньевна. Психологические особенности стратегий стресс-преодолевающего поведения сотрудников МЧС [Текст] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / Самара Ольга Евгеньевна ; Одес. нац. ун-т им. И. И. Мечникова. - О., 2010. - 197 л., ДС87124 Марковець, Олена Леонідівна. Психологічні особливості професійного стресу та попередження його виникнення у майбутніх вчителів [Текст] : дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.Л.Марковець ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2005. - 246 арк., РА380141 Сімак А. А. Аксіопсихологічні чинники вибору копінг-стратегій у підлітків-акцентуантів: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / А. А. Сімак; ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. Василя Стефаника". — Івано-Франківськ, 2011. — 22 с., РА383779 Вовк М. В. Психологічні наслідки переживань фрустраційних ситуацій в юнацькому віці: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / М. В. Вовк; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 20 с., РА356191 Склень О. І. Психологічні особливості поведінкових стратегій подолання стресу в професійній діяльності працівників пожежно-рятувальних підрозділів МНС України: автореф. дис... канд. психол. наук / О. І. Склень; Ун-т цив. захисту України. — Х., 2008. — 22 с., РА386822 Лук'яненко В. В. Психологічні особливості становлення здатності до самоефективності в юнацькому віці: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / В. В. Лук'яненко; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 20 с., РА371919 Корнієнко І. О. Стратегії копінг-поведінки особистості студента в ситуації неуспіху: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. О. Корнієнко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2010. — 20 с., РА379514 Плужник Я. А. Соціально-психологічні детермінанти організаційно-управлінських стресів: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / Я. А. Плужник; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля МОН України. — Луганськ, 2011. — 20 с. Результат пошуку за темою "Копінг-стратегії в психології та педагогіці" у Віртуальному читальному залі Електронної бібліотеки дисертацій РДБ
|
| 9. |
Запитує: Яна (18.10.2012) Тема запиту: Добрий день. Допоможіть будь-ласка знайти джерела, посилання на електронні інформаційні ресурси відповідно до моєї теми : "Психологія сімейних відносин." На перед дуже Вам дякую. |
Ключові слова: Сімейні відносини -- Сімейна психологія
Доброго дня! Пропонуємо Вам переглянути наступні матеріали: Видання є в НБУВ: ВА620361 Карабанова, Ольга Александровна. Психология семейных отношений [Текст] : учеб. пособие / О. А. Карабанова. - М. ; Самара : Издательство СИОКПП, 2001. - 119 с., ВА727243 Корольчук М.С. Психологія сімейних взаємин: навч. посіб. / М.С. Корольчук, П.П. Криворучко, В.І. Осьодло, Г.В. Грищенко, К.С. Максименко, О.Ф. Хміляр, Г.П. Левківська, А.І. Кулаженко, Л.Л. Косар, С.М. Миронець. — К.: Ніка-Центр, 2010. — 296 с. , ВА650238 Головнева, Ирина Владимировна. Психология семейных отношений [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов / И. В. Головнева ; Народная украинская академия. - Х. : НУА, 2003. - 96 с., ВА691389 Максименко, Леонид Валентинович. Психология семейных отношений [Текст] / Л. В. Максименко, Е. В. Бугачевская. - О. : Христианский гуманитарно-экономический открытый университет, 2004. - 301 с, В345454/Ч. 1 Макаров, Юрий Александрович. Практическая психология семейных отношений [Текст] : учеб. пособие / Ю. А. Макаров, Е. М. Синюкова. - Пенза : Пензенский гос. педагогический ун-т им. В.Г.Белинского, 2001 ., ВА608060 Психология семейных отношений [Текст] : учеб.-метод. пособие / авт.-сост. М. В. Семина ; Забайкальский гос. педагогический ун-т им. Н.Г.Чернышевского. - Чита : Издательство ЗабГПУ, 2000. - 81 с., ВА749330 Психологія сімейних відносин [Текст] : хрестоматія / Ніжин. держ. ун-т ім. Миколи Гоголя ; упоряд. Ковтун А. Ю. - Ніжин : Вид-во НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 320 с., ВА659348 Целуйко, Валентина Михайловна. Психология современной семьи [Текст] : книга для педагогов и родителей / В. М. Целуйко. - М. : ВЛАДОС, 2004. - 287 с., ВА570802 Дружинин, Владимир Николаевич. Психология семьи [Текст] / В. Н. Дружинин. - М. : КСП, 1996. - 160 с. - (Современные труды по психологии). Айрапетян. О. В. Психологічні особливості сімейних відносин у сучасних моно– та поліетнічних сім’ях / О.В. Айрапетян, Д.В. Логвінова //Проблеми сучасної психології. - 2011. - № 12. – С. 13-26., Федоришин Г.М. Постановка проблеми психології сімейних відносин у сучасній психологічній науці [Електронний ресурс] / Г.М. Федоришин. – Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/znpfsp/2009_14_2/14-2-08-Fedoryshyn.pdf. – Назва з екрану., Сосін І. К. Теорія інтегрованої моделі психології сучасних преформованих подружніх стосунків / І. К. Сосін, В. О. Крамченкова // Медична психологія. – 2011. - № 1. – С. 23-30., Козловська Е. Психологічна готовність молодої сім’ї до само гармонізації [Електронний ресурс] / Е. Козловська – Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vird/2010_8/25.pdf. – Назва з екрану., Веселова Н.П. Соціально-психологічні особливості домінування-підкорення в сім’ї [Електронний ресурс] / Н. П. Веселова. – Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vchdpu/psy/2011_94/Vesel.pdf. – Назва з екрану.,, Носко О.П. Відносини подружжя в цивільному шлюбі / О. П. Носко // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2011. № 1 (25). – С. 112-115., Ткаченко В.Е. Ткаченко В.Е. Благополучие супружеских отношений и его психологические детерминанты: теоретический анализ [Електронний ресурс] / http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vchdpu/2009_74_2/38.pdf. – Режим доступу : URL : . – Назва з екрану., Курило В. А. Роль соответствия ценностных установок и ориентаций супругов в генезе развития семейной дезадаптации / В. А. Курило // Медична психологія. – 2012. - № 2. – С. 35-41.
|
| 10. |
Запитує: Тетяна (13.11.2012) Тема запиту: Доброго дня, допоможіть мені, будь ласка, підібрати літературу для написання бакалаврської роботи на тему "Реклама бібліотечно - інформаційних послуг". |
Ключові слова: реклама -- бібліотека -- бібліотечно-інформаційні послуги
Доброго дня! Перегляньте наступні матеріали. Видання є в НБУВ: ВА601199 Башун О.В. Маркетинг і фандрейзинг у бібліотеках: Бібліогр. покажч. / О.В. Башун ; Донец. від-ня Наук. Т-ва ім. Шевченка, Донец. обл. універс. б-ка ім. Н.К.Крупської. — Донецьк, 2000. — 60 с. , ВС50261 Львівська національна наукова бібліотека України імені В. Стефаника: історія і сучасність: доп. та повідомл. Міжнар. наук. конф., 28 - 30 жовт. 2010 р., Львів / НАН України, Львів. нац. наук. б-ка України ім. В.Стефаника / Ред.: М. М Романюк. — Л., 2010. — 622 с. (Запропоновано концепцію та моделі рекламно-презентаційної діяльності національних бібліотек.), ВА643433 Реклама бібліотеки, комфорт і стиль [Текст] : матеріали конф. учасників навчання Центру з проблеми "Комфортність обслуговування як показник рівня роботи бібліотек" / упоряд. Я. О. Хіміч, І. О. Шевченко ; наук. ред. В. К. Скнарь ; Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв, Українська бібліотечна асоціація. Центр безперервної інформаційно-бібліотечної освіти. - К. : [б.в.], 2001. - 34 с., ВА707662 Медичні бібліотеки як соціальні інформаційні бази медичної науки та охорони здоров'я: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 14 - 16 трав. 2008 р., Чернівці / Нац. наук. мед. б-ка України / Ред.: Р.І. Павленко. — Чернівці, 2008. — 124 с. , Ж14595 Семілєт Н. В. Дитяча бібліотека: пошуки нових форм обслуговування / Н.В. Семілєт, Г.С. Гречко // Бібл. вісн . — 1999. — N 1. (Детально описуються функції відділу формування, організації фондів та каталогів; відділу реклами книги та видовищних заходів; відділу інновацій, маркетингу та інформації; відділу обслуговування та його секторів.), РА298764 Кашкарьова, Ольга Валеріївна. Реклама як комунікативна система сучасної бібліотеки [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 07.00.08 / Кашкарьова Ольга Валеріївна ; Київський держ. ун-т культури і мистецтв. - К., 1997. - 17 с. Самохіна Ж. В. Створення іміджу сучасної бібліотеки [Електронний ресурс] / Ж. В. Самохіна. - Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/new/2011/samokhina.pdf . - Назва з екрану., Вінічук І. Інформаційно-комунікативні технології як засіб удосконалення бібліотечної системи України в умовах становлення інформаційного суспільства / І. Вінічук // Бібліотечний вісник. - 2012. - № 3. - С. 8-15., Дригайло С.В. Бібліотечно-інформаційні продукти і послуги / С. В. Дригайло // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2010. - № 4. - С. 79-87., Бородін С.В. Маркетинг бібліотечної діяльності: з досвіду роботи ДНСГБ НААН (1992-2012) / С. В. Бородін, В. С. Митько, І. Г. Піменов, Е. В. Юрчак // Історія науки і біографістика. - 2012. - № 2. , Войцеховська М. Buzz-маркетинг як інструмент популяризації сучасних бібліотечних послуг: досвід польських бібліотек / М. Войцеховська // Бібліотечний вісник. - 2012. - № 1. - С. 21-27, Козак Н. О. Реклама як елемент бібліотечного маркетингу (з досвіду діяльності роботи наукової бібліотеки Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка) / Н. О. Козак // Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Сер. Бібліотекознавство. Книгознавство. - 2010. – Вип. 2. - 361-368. , Самсонов М. Реклама бібліотек в онлайнових соціальних мережах / М. Самсонов // Україна: події, факти, коментарі. - 2012. - № 5. - С. 62-71.
|
| 11. |
Запитує: Ірина (15.11.2012) Тема запиту: Доброго дня!Шукаю матеріали для написання роботи ''Концепти соціальної реклами в англійській мові(лінгвістичний аспект)" |
Ключові слова: соціальня реклама
Шановна, Ірино! Звертаємо увагу на те, що запит має вузькоспеціалізований характер. Пропонуємо Вам звернутися за інформацією у відділ довідково - бібліографічного обслуговування, до Залу обслуговування іноземними періодичними виданнями та виданнями країн Балтії, до систематичного каталогу НБУВ. див. посилання КАРАМИШЕВ Д. ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ В США: ДОСВІД ДЛЯ УКРАЇНИ / Д. КАРАМИШЕВ, Л. УСАЧЕНКО // Публічне управління:теорія та практика: збірник наукових праць. - Харків, 2011. - №4. - С. 137 - 141., Вавіліна С.Г. ЛІНГВІСТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ІНШОМОВНОГО РЕКЛАМНОГО ТЕКСТУ В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ЖУРНАЛІСТІВ / С.Г. Вавіліна // Вісник Запорізького національного університету. - 2011. - № 2. - С. 94 - 102., ДС 52053 Мойсеенко И.П. Прагмалингвистическая организация рекламного текста: макро- и микроанализ (на материале англоязычной бытовой рекламы): Дисс. … канд. филол. наук. – К., 1996. – 186 с., Коваленко Є.СТРУКТУРНА ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОГО ТЕКСТУ В АСПЕКТІ ЙОГО ЛІНГВІСТИЧНОГО АНАЛІЗУ / Є. Коваленко // Лінгвістичні студії : збірник наукових праць. Донецьк. - 2009. - Вип. 18. - С. 173 - 178, РА342262 Коваленко Н.Л. Лингвистическая обозначенность слогана в структуре рекламного, Читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування, Зал обслуговування іноземними періодичними виданнями та виданнями країн Балтії
|
| 12. |
Запитує: Тетяна (19.11.2012) Тема запиту: Доброго дня. Допоможіть, будь ласка, підібрати літературу для написання бакалаврської роботи на тему " Реклама бібліотечно - інформаційних послуг" |
Примітка: список літератури з посиланнями на сайти Ключові слова: Реклама
Доброго дня! Ми вже відповідали на Ваше аналогічне питання. Перегляньте архів довідок за ключовими словами: реклама; бібліотека.
|
| 13. |
Запитує: світлана (07.12.2012) Тема запиту: доброго дня! я вже зверталась до Вас та дуже вдячна за допомогу. Я працюю над темою "психолого-педагогічні умови підвишення розумової працездатності студентів", працюючи з літературою у бібліотеці зтикнулося з проблемою-більшість науковців вивчають розумову працездатність з боку фізіології чи медицини, а мене цікавить хто та як вивчав це явище з боку психології та педагогіки. допоможіть знайти матеріал чи хочь якісь силки на літературу.дуже дякую!!! |
Примітка: інше Ключові слова: психологія -- педагогіка -- розумова працездатність -- студенти
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступні матеріали: Видання є в НБУВ: ВА579542 Працездатність студентів: оцінка, корекція, управління [Текст] / А. В. Магльований [и др.]. - Львів : [б.в.], 1997. - 126 с, ВА430985 Нечаев Н.Н. Психолого-педагогические системы подготовки специалистов в вузе / Н.Н.Нечаев. - М., 1995. - 268 с. , ВО705455 Рубинштейн С.Л. О мышлении и путях его исследования , ВА597130 Вадзюк С.Н. Розумова працездатність: методика дослідження, зміни та корекція / С.Н. Вадзюк, Т.Б. Шуган. — Т.: Богдан, 2000. — 170 с. — Бібліогр.: 209 назв. — укp. (Наведено методики вивчення розумової працездатності у практично здорових молодих людей та вплив на неї різних типів погоди помірно-континентального клімату. Досліджено особливості змін розумової працездатності у фізично тренованих і нетренованих осіб за неоднакових медико-метеорологічних ситуацій. Виявлено характерне реагування вищої нервової діяльності у представників із різним рівнем нейротизму й успішності у навчанні на коливання погоди. Розкрито особливості впливу занять різними видами спорту на розумову працездатність людини за сприятливих та несприятливих погодних умов.), ВА671701 Томчук, М. І. Психологія адаптації до навчання студентів з особливими потребами [Текст] / М. І. Томчук [и др.]. - Вінниця : Глобус-Прес, 2005. - 226 с., Михайленко П.П./ВА396 Психологія навчання і виховання [Текст] : тези доп. на республ. психол. конф. / відп. ред. Г. С. Костюк ; НДІ психології УРСР, Українське відділення Товариства психологів СРСР. - К. : Радянська школа, 1964. - 363 с. Партико Т.Б. РОЗУМОВА ПРАЦЕЗДАТНІСТЬ СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ З РІЗНОЮ ТЕНДЕНЦІЄЮ ДО САМОАКТУАЛІЗАЦІЇ / Т.Б. Партико // Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2011. - T. XIII, ч.3 . - С. 293 - 301. - Сер. Проблеми загальної та педагогічної психології , Мамаев Д. Ю. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА АДАПТАЦІЯ МОЛОДІ ДО УМОВ НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ / Д. Ю. Мамаев // ТЕОРЕТИЧНІ І ПРИКЛАДНІ ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЇ. Збірник наукових праць. - 2009. - № 1 (21). - С. 1-3.
|
| 14. |
Запитує: Світлана (26.03.2013) Тема запиту: Монография "Психологія духовності особистості; християнсько-орієнтований підхід". |
| 15. |
Запитує: Александр (29.03.2013) Тема запиту: Добрый день!Помогите пожалуйста подобрать литературу для написания диссертации на тему "Типология личности осужденного". Заранее спасибо! |
Ключові слова: криміналістична психологія -- психологія правопорушників
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступний спиок документів по Вашій темі. Також рекомендуємо самостійно здійснити пошук у каталогах та інформаційних ресурсах , розміщених на сайті НБУВ (див. посилання), та самостійно ознайомитись з систематичним картковим каталогом, який розташований у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40-річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: ВА562796 Русинов, Геннадий Борисович. Мотивация насильственных преступлений несовершеннолетних [Текст] / Г. Б. Русинов. - Казань : Изд-во Казан. ун-та, 1993. - 168 с. , ВА707432 Познышев, Сергей Викторович. Криминальная психология. Преступные типы [Текст] ; О психологическом исследовании личности как субъекта поведения вообще и об изучении личности преступника в частности / С. В. Познышев ; сост. и предисл. В. С. Овчинский, А. В. Федоров ; . - М. : ИНФРА-М, 2007. - IX, 301 с. , ВА568221 Шостакович, Георгий Владимирович. Татуировка: медицинский очерк [Текст] / Г. В. Шостакович [и др.]. - Днепропетровск : Пороги, 1996. - 53 с., ВА588177 Зелинский, Анатолий Феофанович. Криминальная психология [Текст] / А. Ф. Зелинский. - К. : Юринком Интер, 1999. - 237 с., ВА604638 Алауханов, Есберген. Как защититься от преступника [Текст] / Е. Алауханов, М. Пакирдинов. - Алматы : Оркениет, 2000. - 192 с., ВА609249 Меркулова, Валентина Олександрівна. Правові та психологічні проблеми відповідальності жінок-злочинниць [Текст] : посібник / В. О. Меркулова ; Національна академія внутрішніх справ України. - К. : [б.в.], 2001. - 105 с., ВА578509 Антонян, Юрий Миранович. Психология убийства [Текст] / Ю. М. Антонян. - М. : Юристъ, 1997. - 303 с., ВА583428 Гарифуллин, Рамиль Рамзиевич. Иллюзионизм личности как новая философско- психологическая концепция [Текст] ; Психология обмана, манипуляций, кодирования / Р. Р. Гарифуллин ; . - Казань : [б.в.], 1997. - 404 с., Михайленко П.П./В33/Ч. 1 Тарарухін, Святослав Андрійович. Вибрані твори [Текст] : у 3 ч. / С. А. Тарарухін. - К. : Національна академія внутрішніх справ України, 2004 . Ч. 1 : Юридична психологія. Мотивація злочинної поведінки. - [Б. м.] : [б.в.], 2004. - 212 с. , ВА648301 Луняк, Марина Олександрівна. Кримінологічна характеристика психології злочинця та профілактика насильницьких злочинів [Текст] : навч. посібник / М. О. Луняк ; Ніжинський держ. педагогічний ун-т ім. Миколи Гоголя. - Ніжин : Видавництво НДПУ ім. Миколи Гоголя, 2004. - 91 с., ВА602934 Кудрявцев, Иосиф Абакарович. Криминальная агрессия. Экспертная типология и судебно- психологическая оценка [Текст] / И. А. Кудрявцев, Н. А. Ротинова. - М. : Изд-во Моск. ун-та, 2000. - 192 с., ВА615716 Михайлова, Ольга Юрьевна. Криминальная сексуальная агрессия: экспериментально-психологическое исследование [Текст] / О. Ю. Михайлова ; Ростовское региональное отделение Российского психологического общества, Ростовский гос. ун-т. - Ростов н/Д : Издательство РГУ, 2000. - 137 с., ВА634660 Баронин, Анатолий Станиславович. Психологический профиль убийц [Текст] : пособие по криминальной психологии и криминалистике / А. С. Баронин. - К. : [б.и.], 2001. - 176 с., ВА645390 Сафуанов, Фарит Суфиянович. Психология криминальной агрессии [Текст] / Ф. С. Сафуанов. - М. : Смысл, 2003. - 299 с., ВА693839 Чулахов, Владислав Николаевич. Криминалистическое учение о навыках и привычках человека [Текст] : [монография] / В. Н. Чулахов ; ред. Е. Р. Россинская. - М. : Юрлитинформ, 2007. - 284 с. , ВА669946 Антонян, Юрий Миранович. Личность преступника [Текст] / Ю. М. Антонян [и др.] ; Ассоциация Юридический центр. - СПб. : Юридический центр Пресс, 2004. - 364 с. Каталоги
|
| 16. |
Запитує: Олександра (02.04.2013) Тема запиту: Добрий день! Пишу магістерську дисертацію на тему "Роль телевізійної реклами і молодіжної субкультури в українському суспільстві". Допоможіть, будь ласка, знайти літературу. Дуже дякую! |
Примітка: Підручники, посібники, наукові статті, дисертації Ключові слова: телевізійна реклама -- субкультура
Доброго дня! Рекомендуємо переглянути наступні джерела, а також здійснити самостійний пошук в каталогах бібіліотеки. Видання є в НБУВ: ВА596751 Молодежная субкультура [Текст] / науч.ред. Н. А. Победа ; Одесский гос. ун-т им. И.И.Мечникова, Институт социальных наук. Кафедра социологии. - О. : АстроПринт, 1999. - 282 с., ВА689991 Сауленко, Людмила. Молодежные субкультуры: украинский контекст [Текст] / Л. Сауленко. - О. : СМИЛ, 2007. - 62 с., ВА668797 Щепанская, Татьяна Борисовна. Система: тексты и традиции субкультуры [Текст] / Т. Б. Щепанская ; Российский гуманитарный ун-т. Институт высших гуманитарных исследований. Центр типологии и семиотики фольклора. - М. : О.Г.И., 2004. - 287 с., ВА734228 Субкультурна варіативність українського соціуму [Текст] : [моногр. дослідж.] / [Л. Аза та ін. ; за ред. Н. Костенко, А. Ручки] ; Ін-т соціол. НАН України. - К. : [Ін-т соціол. НАН України], 2010. - 287 с., В351036/Т. 2 Народна культура українців: життєвий цикл людини [Текст] : іст.-етнол. дослідж. : у 5 т. / наук. ред. М. В. Гримич ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. Іст. ф-т, Каф. етнології та краєзнавства, Ун-т Альберти, Канада, Арх. укр. фольклору Богдана Медвідського. - К. : Дуліби, 2008 . Т. 2 : Молодь. Молодість. Молодіжна субкультура / [Балушок В. Г. та ін.]. - К., 2010. - 546, XX с., ВА760687 Заграй, Л. Д. Молодіжна субкультура: ґендерний досвід [Текст] : [монографія] / Л. Д. Заграй. - Івано-Франківськ : Нова Зоря, 2012. - 375 с., ДС57875 Савельев, Юрий Борисович. Взаимодействие субкультур как фактор социокультурного развития [Текст] : дис... канд. филос. наук: 09.00.03 / Савельев Юрий Борисович ; Луганский гос. педагогический ин-т им. Т.Г.Шевченко. - Луганск, 1997. - 182 с. , ДС108146 Сапенько, Роман Павел. Реклама як транскультурний феномен [Текст] : дис... д-ра філос. наук: 26.00.01 / Сапенько Роман Павел ; Національна музична академія України ім. П.І.Чайковського. - К., 2008. - 400 арк. , РА384000 Єропудова, Ольга Вікторівна. Політична субкультура хакерів в умовах інформаційного суспільства [Текст] : автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.03 / Єропудова Ольга Вікторівна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К., 2011. - 19 с., РА364242 Лященко, Анжела Вадимівна. Реклама як соціокультурне явище в системі масової комунікації [Текст] : автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.06 / Лященко Анжела Вадимівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка, Інститут журналістики. - К., 2009. - 16 с. Шапошникова І.В. Молодіжна субкультура в сучасному соціокультурному просторі / І. В. Шапошникова // Грані. - 2012. - № 4. - С. 111-114.
|
| 17. |
Запитує: Ніка (24.05.2013) Тема запиту: Доброго дня. Допоможіть, будь ласка, з літературою, яку я можу знайти у Вашій бібліотеці, на тему лінгвістичних особливостей французьких рекламних текстів останнього десятиріччя. Книги, що стосуються саме лінгвістичних особливостей та характеристик рекламних текстів (з точки зору філології, а не менеджменту та рекламної справи). Дякую. |
Примітка: Наявність книг на тему Ключові слова: лінгвістичні особливості -- французькі рекламні тексти
Доброго дня! Сподіваємось, Вам стануть у нагоді наступні джерела. Також рекомендуємо самостійно ознайомитись з систематичним картковим каталогом, який розташований у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40-річчя Жовтня, 3; відвідати читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування (Див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА729027 Каратєєва Г. М. Лінгвістичні особливості ділової комунікації [Текст] = Particularités linguistiques de la communication d’affaires : навч. посіб. з фр. мови для студ. мовних ф-тів вищ. навч. закл. / Г. М. Каратєєва, Х. В. Старовойтова ; Київ. нац. лінгвістичний ун-т. - К. : Вид-во КНЛУ, 2010. - 150 с. : рис., табл. - Текст фр. мовою., РА301276 Корнєва Ю. Б. Комунікативно- прагматичні та структурно-семантичні особливості мови сучасної французької реклами [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.05 / Корнєва Юлія Борисівна ; Київський держ. лінгвістичний ун-т. - К., 1998. - 16 с., РА300689 Ситдикова І. В. Орфографічні особливості неонімів мови французької реклами [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.05 / Ситдикова Ірина Вілоріївна ; Київський ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 1998. - 15 с., РА323355 Музейник І. В. Семантичні, прагматичні та структурні особливості висловлювань із запереченням заперечення (на матеріалі сучасної французької мови): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.05 / І.В. Музейник ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2003. — 19 с. Музейник І. В. Заперечення заперечення у французькому рекламному дискурсі / І. В. Музейник // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. - 2007. - № 4. - С. 39 - 41., Чернова А. О. Соціокультурні репрезентації у французькому рекламному дискурсі / А. О. Чернова // Мовні і концептуальні картини світу. - 2012. - № 42. - С. 404 - 412., Руснак Д. А. Використання дидактичного потенціалу рекламних матеріалів при оволодінні студентами мовних спеціальностей франкомовною граматичною компетенцією [ Електронний ресур с ] / Д. А. Руснак . - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vchdpu/ped/2011_85/Rusnak.pdf. - Назва з екрану., Читальний зал відділу довідково-бібліографічного обслуговування
|
| 18. |
Запитує: Віра (12.08.2013) Тема запиту: Доброго дня. Допоможіть, будь ласка, з пошуком інформації для наукової роботи на тему "Неологічна лексика як засіб мовної маніпуляції в рекламних текстах (на матеріалі друкованої англомовної реклами)". У будь-якому випадку дякую. |
Ключові слова: неологічна лексика -- реклама -- англомовна реклама
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступний список джерел та радимо здійснити пошук у архіві виконаних довідок за ключовими словами "неологічна картина світу" (Див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА759675 Третяк Н. В. Жаргонна лексика в друкованих ЗМІ (номінативно-експресивна функція): монографія / Н. В. Третяк; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка. - Кам'янець-Подільський, 2012. - 183 с. - Бібліогр.: с. 165-183. - укp. (Розглянуто питання з функціонування жаргонної лексики в мові друкованих ЗМІ, визначено місце жаргонної лексики серед них, а також кореляції даного терміна з термінами просторіччя. Жаргонізовано розмовну мову, сленг тощо, проблеми мовної особистості, зокрема мовної особистості журналіста, тенденції зниження газетного стилю (пейоризації), теорію метафори. Розглянуто заголовок як частину газетного жанру. Наголошено на значній метафоричності жаргонних одиниць, переважну більшість яких утворено завдяки ефекту метафоричного перенесення)., ДС82287 Сакал, Тетяна Миколаївна. Історико-ономасіологічне та когнітивне дослідження префіксальних неологізмів у англійській мові [Текст] : дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Сакал Тетяна Миколаївна ; Ужгородський національний ун-т. - Ужгород, 2004. - 220 арк.: табл. - арк. 179-215., ДС82271 Янков, Анатолій Вікторович. Соціально-політичні неологізми та оказіоналізми в американському варіанті англійської мови: структура - семантика - функціонування [Текст] : дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Янков Анатолій Вікторович ; Львівський національний ун-т ім. Івана Франка. - Л., 2004. - 276 арк. - арк. 196-232., ДС126772 Островська, Юлія Костянтинівна. Оцінні неологізми в англійській та українській мовах кінця XX - початку XXI століття [Текст] : дис. ... канд. філол. наук : 10.02.17 / Островська Юлія Костянтинівна ; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2011. - 259 арк. : рис., табл. - Бібліогр.: арк. 220-259., РА330536 Янков, Анатолій Вікторович. Соціально-політичні неологізми та оказіоналізми в американському варіанті англійської мови: структура - семантика - функціонування [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Янков Анатолій Вікторович ; Львівський національний ун-т ім. Івана Франка. - Л., 2004. - 20 с., РА382427 Жулінська, Майя Олександрівна. Концептуальна парадигма інформаційних неологізмів (на матеріалі сучасної англійської мови) [Текст] : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / Жулінська Майя Олександрівна ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2011. - 20 с., Ж70317 Федорець С.А. Феномен реклами у сучасному суспільстві // Лінгвістичні дослідження: Зб. наук. праць. Вип. 4. – Х.: ХДПУ, 2000. – С.48-52 Корнєва З. М. Сучасні тенденції англійської неології / З. М. Корнєва // Гуманітарний вісник : збірник наукових праць. – Черкаси, 2007. - № 11, Т. 2. – С. 396-399., Клименко І. М. Міжмовні лексико-семантичні відношення (на матеріалі англійської та української фразеології) / І. М. Клименко // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету : збірник наукових праць. - Кривий Ріг, 2008. – Вип. 1. – С. 21-26., Блинова Н. М. Лексичні інновації у мові Інтернет-ЗМІ [Електронний ресурс] / Н. М. Блинова. – Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/natural/vdpu/Movozn/2013_19_1/9.pdf. – Назва з екрану., Англійські неологізми кінця ХХ століття як складова мовної картини світу [Електронний ресурс]. – Режим доступу : URL : http://librar.org.ua/sections_load.php?s=philology&id=90&start=4. – Назва з екрану., Англійські запозичення в мові сучасної української реклами [Електронний ресурс]. – Режим доступу : URL : http://librar.org.ua/sections_load.php?s=philology&id=88&start=7. – Назва з екрану., Віртуальна бібліографічна довідка - простий пошук (архів)
|
| 19. |
Запитує: Богдан (01.11.2013) Тема запиту: Асоціації в рекламі |
Примітка: Будь-ласка, надішліть мені інформацію по темі. Ключові слова: реклама -- асоціації
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступний список видань. Також радимо самостійно здійснити пошук в електронних каталогах і базах даних (Див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА642594 Джулер А. Джером. Креативные стратегии в рекламе : искусство создания эффективной рекламы / А. Д. Джулер, Б. Л. Дрюниани ; пер. с англ. Т. Виноградова, Л. Царук ; ред. пер. КаЮ. Каптуревский. - 7.изд. - СПб. : Питер ; М. ; Х. ; Минск : [б.и.], 2002. - 384 с., ВА654281 Ковриженко М. К. Креатив в рекламе : постмодернистский облик моды / М. К. Ковриженко. - СПб. [и др.] : Питер, 2004. - 252 с., ВА663113 Зирка В. В. Манипулятивные игры в рекламе: лингвистический аспект / В. В. Зирка ; Днепропетровский национальный ун-т. - Д. : ИМА-пресс, 2004. - 292 с., ВА707506 Психология в рекламе / К. В. Альберт [и др.] ; ред. П. К. Власов. - 2-е изд., доп., перераб., испр. - Х. : Гуманитарный Центр, 2007. - 318 с., ВС38847 Лебедев-Любимов А. Н. Психология рекламы [Текст] / А. Н. Лебедев-Любимов. - СПб. : Питер ; М. ; Нижний Новгород ; Воронеж : [б.и.], 2002. - 368 с., ВА644828 Ценев Вит. Психология рекламы ( реклама, НЛП и 25-й кадр) [Текст] / В. Ценев. - М. : Бератор, 2003. - 198 с., ВА699219 Психология дизайна и рекламы. Секреты PR-технологии [Текст] / сост. С. А. Сидоров. - Минск : Современная школа, 2007. - 254 с., ВА728282 Психология дизайна и рекламы : создание брендов, названия и слоганы, принципы действия рекламы, секреты PR - технологий / сост. С. А. Сидоров. - Минск : Современная школа, 2009. - 256 с., Ж69543 Евдокимова И. А. Интонационные средства воздействия в устной англоязычной телевизионной рекламе / И. А. Евдокимова // Зап. з ром.-герм. філології : зб. наук. пр. - 2006. - Вип. 17. - С. 82-90. (Исследованы просодические особенности устной рекламы (текстов англоязычных телевизионных рекламных роликов). Для исследования интонационных средств воздействия использованы методы аудиторского, электороакустического анализа и лингвистической интерпретации данных, полученных в ходе электороакустического анализа, позволившие построить мелодические и динамические контуры текстов рекламных роликов. В результате исследования выявлен набор темпоральных, мелодических и динамических характеристик текстов рекламных роликов, способствующих созданию эффекта воздействия). Гудкова Н. Н. Цвет как стимул неосознанных ассоциаций в русской рекламе парфюмерии и косметики / Н. Н. Гудкова // Мовні і концептуальні картини світу : збірник наукових праць. – К., 2010. - Вип. 30. – С. 378-383., Гордєєва А. В. Вплив рекламного образу на домінуючі потреби молоді / А. В. Гордєєва, І. В. Соловйова // Вісник Донецького національного університету. Сер. Б. Гуманітарні науки. - 2008. - № 2. – С. 285-288., Зирка В. В. Реклама, потребительские мотивы, вербальная сатурация текста / В. В. Зирка // Вісник Дніпропетровського університету економіки та права імені Альфреда Нобеля. Сер. Філологічні науки. - 2012. - № 1. - С. 150-158., Горлачева В. В. Манипулятивный потенциал цветообозначений в современной рекламе / В. В. Горлачева // Вісник Запорізького національного університету. Сер. Філологічні науки. - Запоріжжя, 2011. - № 2. - С. 164-169., Храпачевська А. Роль соціальної реклами в сучасному житті [Електронний ресурс] / А. Храпачевська. – Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Vdakk/2011_2/52.pdf. – Назва з екрану., Мацышина И. Женский образ в телевизионной рекламе (опыт визуального) / И. Мацышина // Діалог: Медіа-студії : збірник наукових праць. – Одеса, 2012. - Вип. 14. - С. 81-90., Електронні каталоги і бази даних
|
| 20. |
Запитує: Артем (03.12.2013) Тема запиту: Уважаемые сотрудники библиотеки, помогите, пожалуйста, в поиске литературы. Поисковая программа дает противоречивые результаты – то ничего вообще, то не относящиеся к теме источники. Необходимо собрать информацию об аппаратах, которые называются нейтрализатор конденсата (точнее - нейтрализатор конденсата конденсационного теплоутилизатора). Нейтрализатор используется как составная часть теплотехнического оборудования (котельные), но его работа основана на химических процессах, т.е., вероятно, искать необходимо в разделах прикладной химии. Интересует: монографии, периодические издания, патенты, рекламные буклеты, диссертации и др. |
Ключові слова: нейтрализатор конденсата -- теплотехнічне обладнання -- теплоутилізатор -- опалювальні котельні
Доброго дня! Сподіваємось, Вам стануть у нагоді наступні джерела. У зв'язку з тим, що Ваша тема вузькоспеціалізована, рекомендуємо переглянути результати пошуку з каталогу книжкових видань (Див. посилання), звернутись за допомогою до Читального залу довідково-бібліографічного обслуговування (Див. посилання) та самостійно ознайомитись з систематичним картковим каталогом, який розташований у приміщенні головного корпусу НБУВ за адресою: м. Київ, проспект 40-річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: СТ3390 Газові котли центрального опалювання [Текст]. - Котли типу В номінальної теплопродуктивності від 70 кВт до 300 кВт (EN 656:1999, IDT). - Вид. офіц. - Чинний від 2008-01-01. - К. : Держспоживстандарт України, 2008. - V, 88 с., ВА746201 Акимов П. Н. Модели тепломассопереноса в котельных установках: монография / П. Н. Акимов, К. Н. Андрийчук, Я. А. Гусенцова. - Луганск, 2011. - 147 с., ВА761909 Демченко В. Г. Интенсификация теплообмена в топках водогрейных котлов: [монография] / В. Г. Демченко; НАН Украины, Ин-т техн. теплофизики. - К., 2012. - 136 с., Ж14162 Оптимизация конструктивных параметров конденсационного теплоутилизатора котельной установки / Н. М. Фиалко, Ю. В. Шеренковский, А. И. Степанова, Р. А. Навродская, П. К. Голубинский, М. А. Новаковский // Пром. теплотехника . - 2008. - 30, № 3. - С. 48-54. Доноха Г. М. Ефективність упровадження теплоутилізаційних технологій як модернізація комунальної теплоенергетики в умовах міжнародніх стандартів / Г. М. Доноха // Вісник Донецького університету економіки та права : збірник наукових праць. - Донецьк, 2009. - Вип. 2. - С. 147-152., Технические решения по использованию утилизаторов в котельных малой мощности [Электронный ресурс] : утверждено зам. председателя совета Росжилкоммунсоюза 19.12.1990 г. - Режим доступа : URL : http://www.complexdoc.ru/ntdpdf/549013/tekhnicheskie_resheniya_po_ispolzovaniyu_utilizatorov_v_kotelnykh_maloi.pdf. - Название с экрана., Книжкові видання - результати пошуку, Гудков С. А. Когенерация, использование когенерационных установок [Электронный ресурс] / С. А. Гудков, Е. А. Лебедева. - Режим доступа : URL : http://www.rae.ru/forum2012/pdf/2930.pdf. - Название с экрана., Ефимов А. В. Разработка пластинчатого воздухоподогревателя конденсационного типа для теплоутилизационной системы / А. В. Ефимов, А. Л. Гончаренко, Л. В. Гончаренко // Енергетика: економіка, технології, екологія. - 2012. - № 2. - С. 83-90., Читальний зал відділу довідково-бібліографічного обслуговування
|
| | |
|
|