![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=ФІЛОСОФСЬКИЙ$<.>+<.>K=ТРАКТАТ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Запитує: Юлія (28.10.2011) Тема запиту: Добрий день. Необхідна підбірка літератури з питання "Філософський аналіз поняття безпеки підприємства" |
Примітка: монографічна та наукова література Ключові слова: Філософський аналіз поняття -- поняття безпеки -- безпека підприємства
Доброго дня! Шановна Юліє, на жаль, по питанню, яке Вас цікавить, дуже мало літератури. Ми пропонуємо Вам відвідати бібліотеку та самостійно попрацювати в систематичному каталозі НБУВ. Також перегляньте наступні джерела, можливо вони Вам допоможуть. Бажаємо успіху! Видання є в НБУВ: ВА709190 Внутрішньогосподарський контроль: методологія та організація: монографія / В.П. Пантелеєв. — К.: ДП "Інформ.-аналіт. агентство", 2008. — 491 с. - (Розглянуто методологічні й організаційні аспекти внутрішньогосподарського контролю підприємства. Увагу приділено філософським аспектам і новій парадигмі контролю, дотриманню етичних норм контролером, урахуванню масштабів діяльності та складанню внутрішньої звітності підприємств, використанню норм і стандартів, особливостям ведення обліку окремих об'єктів. Розкрито структуру нормативно-правового регулювання, етапи регламентації та класифікацію внутрішньогосподарського контролю підприємств України.)
ФЕНОМЕН БЕЗПЕКИ ЯК ОБ'ЄКТ АКСІОЛОГІЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ , РОЛЬ ФІНАНСОВОЇ БЕЗПЕКИ В ЕКОНОМІЧНІЙ БЕЗПЕЦІ СУБ’ЄКТА ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, Складові економічної безпеки підприємства, УЗАГАЛЬНЕННЯ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ОСНОВ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВА
|
| 2. |
Запитує: Олег (01.11.2011) Тема запиту: потрібен матеріал на темуЗдобуття незалежності сербським і чорногорським народами в XIX ст. Дякую. |
Примітка: матеріал Ключові слова: національно-визвольна боротьба -- берлінський трактат -- російсько-турецька війна
Доброго дня. Сподіваємось, що наведені нижче матеріали Вам допоможуть. Видання є в НБУВ: ![](/irbis64r_81/images/book.gif) Cmojan Новаковик. Васкрс државе српске. Политич-ко-исторщска студща о првом српском устанку ![](/irbis64r_81/images/cc.jpg) , ![](/irbis64r_81/images/book.gif) Формирование национальных независимых государств на Балканах. Кон. XVIII - 70-е гг. XIX в. ![](/irbis64r_81/images/cc.jpg)
Сайт о Сербии и сербском народе, ІДЕЯ ВІДРОДЖЕННЯ СЕРБСЬКОЇ ДЕРЖАВНОСТІ В ПРАЦЯХ СТОЯНА НОВАКОВИЧА, Романько О.В. ПРАВИТЕЛИ ГОСУДАРСТВ ЮЖНЫХ СЛАВЯН (историко-генеалогичекий очерк)., ВИТОКИ КОСОВСЬКОГО КОНФЛІКТУ: ВПЛИВ НАЦІОНАЛІЗМУ, Yugoslavia as History, ПОЗИЦІЯ АНГЛІЇ У СХІДНОМУ ПИТАННІ 1875-1878 рр. ЯК СКЛАДОВА ЧАСТИНА ПОЛІТИКИ “БЛИСКУЧОЇ ІЗОЛЯЦІЇ”, Газета «Киевлянин» про політичні події у Сербії кінця 80-х років ХІХ сторіччя та прийняття конституції 1888 року, Черногория > Историческая справка, ПОЛІТИЧНА ОПОЗИЦІЯ В БОЛГАРІЇ ЗА ЧАСІВ ПРЕМ’ЄРСТВА СТЕФАНА СТАМБОЛОВА (1887–1894), Берлінський трактат, Формування російської програми врегулювання східного питання (березень-квітень 1876 р.): на основі документів архіву зовнішньої політики Російської імперії, ЗАГОСТРЕННЯ БРИТАНСЬКО-РОСІЙСЬКИХ ПРОТИРІЧ У СХІДНОМУ ПИТАННІ В ПЕРІОД РОСІЙСЬКО-ТУРЕЦЬКОЇ ВІЙНИ 1877-1878 рр., Русско-турецкая война (1877—1878)
|
| 3. |
Запитує: Ірина (28.11.2011) Тема запиту: Доброго дня! Прошу вас допомогти знайти інформацію на тему "Конструювання публічного та приватного простору сучасного міста (соціально-філософський аналіз)". Дякую! |
Ключові слова: сучасне місто -- соціологія -- публічний простір -- приватний простір
Ми сподіваємося, що надана нами інформація допоможе Вашим вишукуванням Видання є в НБУВ: ВС50665 Соціологія міста [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / [Л. В. Малес та ін. ; за заг. ред. О. К. Міхеєвої] ; Донец. держ. ун-т упр. - Донецьк : Ноулідж, Донец. від-ня, 2010. - 463, [44] с., РА377520 Сенюра, Оксана Володимирівна. Соціальний простір великого міста: динаміка і специфіка процесів мобільності [Текст] : автореф. дис. ... канд. соцiол. наук : 22.00.04 / Сенюра Оксана Володимирівна ; Донец. держ. ун-т упр. - Донецьк, 2010. - 20 с.
Сучасність, місто і сторонній , МИСТЕЦТВО ПУБЛІЧНОСТІ: ДО НОВОГО ФОРМАТУ СОЦІОЛОГІЧНОЇ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ, ЦЕНТР ТА ЦЕНТРАЛЬНІСТЬ У СОЦІОКУЛЬТУРНОМУ АНАЛІЗІ МІСТА, PUBLIC ART У ПРОСТОРІ СУЧАСНОГО МІСТА, МІЖ ПРИВАТНІСТЮ ТА ПУБЛІЧНІСТЮ: ПАРАДОКСИ СУЧАСНОГО СУСПІЛЬСТВА, АКТУАЛІЗАЦІЯ ТА СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ АНАЛІЗ МІСЬКОГО ПРОСТОРУ: ПРИВАТНІСТЬ І ПРИВАТИЗАЦІЯ ДВОРУ, СИНТЕЗ ПРИВАТНОГО І ПУБЛІЧНОГО У КОНТЕКСТІ «ОДОМАШНЕННЯ» ВУЛИЧНОГО ПРОСТОРУ (ПРИКЛАД ПЛОЩІ РИНОК м. Львова), СОВРЕМЕННОЕ СОЦИОКУЛЬТУРНОЕ ПРОСТРАНСТВО В ПРИВАТНО- ПУБЛИЧНОЙ ПЕРСПЕКТИВЕ: МОДУСЫ РЕКОНФИГУРАЦИИ, МІСЦЕ ПРИВАТНОСТІ В УКРАЇНСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІ – БУТТЯ ПОМІЖ ТРАДИЦІЯМИ
|
| 4. |
Запитує: Тарасюк Олена (18.12.2012) Тема запиту: Касіан Сакович "Трактат про душу" |
Примітка: твір Ключові слова: трактат про душу
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: ВА467739 Українська література XVII ст. : синкретична писемність, поезія, драматургія, белетристика. - К. 1987. ![](/irbis64r_81/images/cc.jpg) , В335897/1 Пам'ятки братських шкіл на Україні
|
| 5. |
Запитує: Ірина (15.05.2013) Тема запиту: Добрий день! Допоможіть будь-ласка знайти інформацію про феномен некрополісу (акцент саме на філософський аспект).Заздалегідь дякую) |
Ключові слова: некрополь
Добрий день! Пропонуємо Вашій увазі загальний список робіт по Ваші темі. Видання є в НБУВ: ВА648654 Избранная библиография отечественной некрополистики [Текст] / Русское генеалогическое общество ; сост. В. Н. Рыхляков. - СПб. : ВИРД, 2003. - 51 с. - (Справочник генеалога ; т. 2, Вып. 1). , ВА595110 Некрополі України / упоряд.: І. В. Дивний; Укр. т-во охорони пам'яток історії та культури. - К., 1999. - 287 с., ВС43155 Майко В. В. Средневековые некрополи Судакской долины: Моногр. / В. В. Майко; Нац. заповедник "София Киев." НАН Украины, Ин-т археол. - К. : Академпериодика, 2007. - 274 с. , СО27064 Папанова В. А. Урочище Сто могил (некрополь Ольвии Понтийской): Моногр. / В. А. Папанова. - К. : Знання України, 2006. - 277 с. , ВА604663 Нікітенко Н. М. Під покровом Святої Софії. Некрополь Софійського собору в Києві / Н. М. Нікітенко; Укр. т-во охорони пам'яток історії та культури. - К., 2000. - 96 с., Ж70833 Українське генеалогічне товариство. Записки Українського генеалогічного товариства, К. Серія, "Некрополі України"., Ж70113 Мельник Н. Видання з біографічної некрополістики - джерело для написання біографічних статей про діячів історії науки та культури України 90-х років ХХ ст. - початку ХХІ ст. / Н. Мельник // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. Вернадського . - 2005. - Вип. 14. - С. 779-792., Ж14310 Буйских А. В. До питання про надмогильні пам'ятники некрополя Херсонеса Таврійського IV - III ст. до н.е. / А. В. Буйских // Археологія . - 2005. - № 1. - С. 47-58. , Ж70430 Шевченко Т. М. Причини поширення кремацій у херсонеському некрополі / Т. М. Шевченко // Магістеріум . Археол. студії. - 2009. - Вип. 36. - С. 46-48. , Ж14310 Зубар В. М. Склепи з християнським розписом некрополя Херсонеса: проблеми датування / В. М. Зубар // Археологія . - 2009. - № 2. - С. 18-23., Ж14310 Снитко І. О. Підкурганні поховання некрополів хори Ольвії VI - V ст. до н. е. / І. О. Снитко // Археологія . - 2011. - № 1. - С. 11-22.
Некрополи: Ссылки и библиография
|
| 6. |
Запитує: Катерина (14.01.2014) Тема запиту: Доброго дня! Ви дуже допомогли мені раніше, тому звертаюся знову, оскільки зіткнулася з труднощами у пошуку. Мене цікавить інклюзивне навчання, і зокрема філософський аспект інклюзивної освіти. Буду вдячна за допомогу. |
Ключові слова: інклюзивне навчання -- інклюзивна освіта
Доброго дня! У відповідь на Ваш запит пропонуємо переглянути наступний список джерел: Видання є в НБУВ: ВА693692 Як організувати інноваційні соціальні послуги для дітей з особливими потребами [Текст] : моделі та документи: рання інтеграція та інклюзивне навчання / О. О. Савченко [та ін.] ; упоряд. Л. Л. Сідєльнік ; Український фонд соціальних інвестицій. - К. : ЛДЛ, 2007. - 256 c., ВС52417 Шнайдер В. І. Інклюзивна освіта: теоретико-методологічні, організаційні засади впровадження: навч.-метод. посіб. / В. І. Шнайдер; Хмельниц. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Хмельницький : ОІППО, 2010. - 176 с. (Розглянуто методологічні засади інклюзивної освіти. Розкрито особливості організації й управління інклюзивною школою. Досліджено питання взаємодії школи та психолого-медико-педагогічної консультації. Висвітлено педагогічні стратегії та підходи, які можна використовувати в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Подано характеристику різних розладів і визначено їх вплив на навчання та розвиток таких дітей. Обгрунтовано необхідність створення співпрацюючої команди педагогів, батьків і фахівців для роботи з ними)., Ж22868 Мороз О. До проблеми інклюзивного навчання учнів з особливими потребами / О. Мороз // Нова пед. думка . - 2007. - № 2. - С. 61-63. (Висвітлено процес навчання учнів з особливими навчальними потребами у загальноосвітньому навчальному закладі в контексті проблеми модернізації освіти в Україні. Розглянуто й охарактеризовано проблеми, пов'язані з організацією навчання, виховання та реабілітації дітей з вадами фізичного розвитку. Досліджено перспективи розвитку національної освітньої системи)., Ж69802 Кабанець М. М. Інклюзивна освіта та підходи до її забезпечення в університетах Великої Британії / М. М. Кабанець // Наукові праці ДНТУ. Серія Педагогіка, психологія і соціологія . - С. 19-25. (Висвітлено ідеологічне та законодавче підгрунтя розвитку інклюзивної освіти, проаналізовано основні законодавчі акти Європейського Союзу та Великої Британії щодо рівного доступу всіх громадян до освіти та підтримки осіб з обмеженими можливостями та особливими освітніми потребами. Узагальнено деякі аспекти практичного впровадження інклюзивної освіти у вищих навчальних закладах Великої Британії)., Ж15708 Колупаєва А. А. Засадничі понятійно-термінологічні визначення інклюзивної освіти / А. А. Колупаєва // Дефектологія . - 2009. - № 2. - С. 3-8. (Досліджено теоретичні підходи у науковій літературі до визначення понять - "мейнстримінг", "інтеграція", "інклюзивне навчання" щодо надання освіти дітям з обмеженими можливостями здоров'я. Акцентовано увагу на вживанні словосполучень "діти з особливостями психофізичного розвитку", "діти з порушеннями", "діти з обмеженими можливостями здоров'я", "інваліди " тощо. Визначено категорії дітей з особливими потребами)., Ж15708 Колупаєва А. Інклюзивна освіта як модель соціального устрою / А. Колупаєва // Дефектологія . - 2009. - № 4. - С. 3-4. (Висвітлено засади інклюзивної освіти (ІО) як моделі соціального устрою, в якій навчання відповідним чином адаптовано до потреб дітей з особливими освітніми проблемами (ООП) на відміну від традиційної спеціальної системи освіти для них. Обгрунтовано актуальність ІО, за якої увага акцентується насамперед на розвитку сильних якостей і талантів дітей, а не на їх проблемах. Наголошено на позитивному досвіді інклюзивної школи (ІШ) у багатьох країнах. Перераховано основні принципи ІШ. Зазначено, що концепція ІО відображає одну з головних демократичних ідей (усі діти є цінними й активними членами суспільства), є корисною для учнів з типовим рівнем розвитку, які вчаться природно сприймати людські відмінності)., Ж69028 Кузава И. Б. Теоретико-методологічні аспекти інклюзивної освіти дітей дошкільного віку, які потребують корекції психофізичного розвитку / И. Б. Кузава // Педагогічний пошук . - С. 21-23. (Розглянуто один з пріоритетних напрямів сучасної педагогічної науки – інклюзивна освіта (ІО), яка досить широко впроваджується в Україні. Відзначено, що у дошкільників ІО має переважно стихійний характер і потребує розробки науково-теоретичних основ її складових. Стверджено, що діти з психофізичними вадами мають право сповна користуватися можливостями суспільства і повинні спілкуватися зі своїми здоровими ровесниками. Визначено основні принципи впровадження ІО та умови включення цих дітей у навчально-виховний процес: створення відповідної інклюзивної моделі, адаптація відповідно до особливостей дітей та побажань батьків, виховання толерантності в дитячому колективі, спеціальна допомога у вигляді занять за індивідуальними програмами, доступність, позитивність і доцільність освітнього середовища, формування педагогічної та соціальної компетенції батьків через включення їх у педагогічний процес тощо. Зроблено висновок, що для того, щоб інклюзія стала успішною, має зміниться саме середовище, в якому знаходиться дитина з психофізичними вадами)., Ж71961 Левінець Н. Підготовка майбутніх вихователів до інклюзивного навчання дітей дошкільного віку / Н. Левінець // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Григорія Сковороди": Наук.-теорет. зб . - 2008. - Вип. 14. - С. (Презентовано досвід підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до реалізації інклюзивних підходів у навчанні дітей з особливими потребами. Обгрунтовано важливість фахової підготовки до такої роботи, розкрито її зміст та методику)., Ж15685 Ярмощук І. В. Інклюзивне навчання в системі освіти / І. В. Ярмощук // Шлях освіти . - 2009. - № 2. - С. 24-28. (Розкрито поняття "заклад інклюзивного навчання" та "інклюзивна освіта". Акцентовано увагу на складності та багатоаспектності процесу впровадження інклюзивної освіти. Охарактеризовано перший проект із спільного навчання дітей звичайних та з обмеженими можливостями, що фінансуватиметься канадським урядом (2008 - 2013 рр.) і виконуватиметеся на базі двох шкіл. Розглянуто компоненти проекту: освітній, законодавчий, соціального розвитку. Висвітлено досвід проведення у 2001 - 2007 рр. науково-педагогічного експерименту із запровадженням інтегрованого навчання дітей з фізичними вадами у звичайному закладі. З'ясовано труднощі, які стримують розвиток інклюзивної освіти)., Ж22469 Бондар В. Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен / В. Бондар // Рідна шк . - 2011. - № 3. - С. 10-14. (Проаналізовано сучасний стан освіти дітей з особливостями психофізичного розвитку. Обгрунтовано проблеми і причини її невідповідності потребам сьогодення та міжнародним вимогам. Розкрито напрями й умови модернізації спеціального навчання відповідно до чинного законодавства України. Висвітлено зміст виступу на міжнародній науковій конференції "Сучасні тенденції розвитку спеціальної освіти - 2004". Зазначено, що спеціальні школи для дітей з особливостями розвитку є неоціненними осередками знань і досвіду, адже Україна наблизилася до прийняття серйозних рішень стосовно інклюзивного навчання. Розглянуто поняття "інтегрована освіта" як процес і результат навчання учнів з особливостями розвитку в загальноосвітньому середовищі у спеціальному класі творчо адаптованими методами й методиками викладання)., Ж21367 Здрагат С. Г. Інклюзивна освіта - шлях до рівних можливостей / С. Г. Здрагат, Ж. І. Романчак, О. В. Чумаєва // Наша шк . - 2011. - № 4. - С. 14-17. (Розглянуто проблему створення умов для здобуття якісної освіти дітьми з вадами психофізичного розвитку, їх соціалізації та адаптації до суспільного життя. Окреслено правову основу інклюзивного навчання в Україні. Розмежовано поняття "інклюзія" та інтеграція". Зазначено, що інтегроване навчання передбачає створення в загальноосвітніх навчальних закладах класів чи груп для дітей з порушеннями психофізичного розвитку, а інклюзивне навчання - це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти для дітей з особливими освітніми потребами на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей. Визначено основні вимоги до впровадження на початковому етапі інклюзивного та інтегрованого навчання. Названо низку переваг інклюзивного навчання перед навчанням у спеціалізованих закладах. Висвітлено досвід вирішення означеної проблеми в Одеській області. Виокремлено основні заходи запровадження інклюзивного та інтегрованого навчання у 2011 - 2012 навчальному році)., Ж24944 Савельєва О. Инклюзивне навчання / О. Савельєва, А. Сікач // Післядиплом. освіта в Україні . - 2006. - № 1. - С. 41-44. (Досліджено нову інклюзивну модель спільного навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку і здорових дітей. Це створює умови для особистісного розвитку, творчої самореалізації та утвердження людської гідності дітей з особливими освітніми проблемами за умов загальноосвітніх навчальних закладів у комплексному поєднанні з корекційно-реабілітаційними заходами. Розглянуто чотири форми інтегрованого навчання: повну, комбіновану, часткову та тимчасову інтеграцію. Починаючи з 2001 р. з ініціативи Всеукраїнського фонду "Крок за кроком" та відповідних наказів Міністерства освіти і науки проводиться науково-педагогічний експеримент "Соціальна адаптація та інтеграція в суспільство дітей з особливостями психофізичного розвитку шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах". Висвітлено експериментальну роботу Полтавських навчально-виховних закладів. Педагоги цих закладів пройшли відповідну підготовку щодо роботи в експериментальних класах/групах. Упродовж 2003 - 2005 рр. здійснено другий етап науково-педагогічного експерименту, що передбачав продовження роботи над формуванням моделі інклюзивної освіти, проведення прикладних досліджень, формування методичної та дидактичної бази експерименту)., Ж15708 Лорман Т. Сім стовпів інклюзивної освіти. Як перейти від запитання "чому?" до запитання "як?" / Т. Лорман // Дефектологія. Особлива дитина: навчання та виховання . - 2010. - № 3. - С. 3-11. (Розглянуто створення в навчальних закладах та органах освіти необхідних умов для зосередження уваги на широкому спектрі навчальних потреб, що існують у сучасних класах. Висвітлено сім напрямів, які необхідно усвідомити для того, щоб створити головні вихідні умови для інклюзивної освіти. Зазначено, що для успішної інклюзії освітянам потрібно працювати над створенням освітнього клімату і сукупності практичних підходів, які охоплюють: позитивне ставлення до учнів; політику і лідерство, спрямовані на надання їм підтримки; гнучку навчальну програму і педагогіку. Визначено ресурси, які вважаються корисними для шкіл і вчителів. Зроблено висновок, що інклюзивна практика в школі з визначенням пріоритетів використання шкільних ресурсів, може справляти істотний вплив на навчання всіх учнів)., Ж22868 Яцюк І. Інклюзивна освіта в умовах сучасного навчального закладу / І. Яцюк // Нова пед. думка . - 2012. - № 2. - С. 159-161.(Розглянуто питання запровадження інклюзивної освіти в Україні. Обгрунтовано специфіку роботи сучасного загальноосвітнього закладу із дітьми з особливими потребами. Зазначено, що у вузькому значенні інклюзивна освіта - це гнучка, індивідуалізована система навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку за умов масової загальноосвітньої школи. Визначено завдання, які потрібно виконати для успішного запровадження та функціонування інклюзивної освіти)., Ж14642 Самбор А. Інноваційні підходи до проведення практичних занять з використанням інклюзивних методик для майбутніх учителів трудового навчання / А. Самбор // Педагогіка і психологія . - С. 36-39. (Досліджено можливості залучення студентів відділень трудового навчання зі спеціальності "Технологічна освіта" до проведення практичних занять у вищих навчальних закладах. Проаналізовано результати, яких студенти досягатимуть, використовуючи на практичних заняттях методики інклюзивного навчання. Визначено, що сутність освіти як соціального інституту полягає, передусім, у функціях, основні з яких такі: розвиток особи та забезпечення стійкого соціально-економічного та науково-технологічного поступу країн з урахуванням як національних і соціокультурних цінностей, так і глобальних тенденцій; культуротворча функція освіти; функція соціалізації. Описано неперервну технологію навчального процесу, але з урахуванням змін, зумовлених соціальним і технічним прогресом).
|
| 7. |
Запитує: Світлана (30.07.2014) Тема запиту: Скажіть, будь ласка, чи є у Вас книга : Томас Мор: утопический коммунизм, гуманизм, реформация (Игорь Николаевич Осиновский). (Томас Мор- 1523 г.) трактат «Диалог о ересях» (Dialogue Concerning Heresies), направленный против Уильяма Тиндела, 1532–1533 трактат «Опровержение ответа Тиндела» (Confutation of Tyndale's Answer, в двух частях). |
| 8. |
Запитує: Олена (30.05.2016) Тема запиту: Індивідуалізоване суспільство З. Баумана: філософський зміст |
Ключові слова: Індивідуалізоване суспільство -- Зигмунд Бауман
Перегляньте, будь ласка, наступні матеріали, для додаткового підбору літератури рекомендуємо скористатися проектом " Наукова періодика", реферативною базою даних НБУВ та опрацювати самостійно систематичний каталог НБУВ. Видання є в НБУВ: ВА624421 Бауман З. Индивидуализированное общество / З. Бауман ; ред. пер. с англ. В. Л. Иноземцев. - М. : Логос, 2002. - 326 с.
Колот А. Індивідуалізація особистості та формування індивідуалізованого суспільства як феномен сучасності: наслідки та уроки / А. Колот // Україна: аспекти праці. - 2014. - № 2. - С. 3-10., Ільїна Г. Антропологічні виміри філософії управління / Г. Ільїна // Вісн. Київ. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Економіка. - 2012. - Вип. 137. - С. 52-56., Онопрієнко М. В. Соціокультурний зміст високих технологій / М. В. Онопрієнко // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. Сер. : Філософія. Культурологія. - 2011. - № 2. - С. 39-43., Радіонова І. О. Культура у суспільстві конс’юмерів / І. О. Радіонова // Сучасне суспільство: зб. наук. праць. - Харків, 2012. - Вип. 2. - С. 173-178., Щербина В. В. Соціальна дія в постмодерністській концепції / В. В. Щербина, І. Л. Пенчук // Соц. технології: актуал. пробл. теорії та практики: міжвузів. зб. наук. праць. – Запоріжжя, 2014. - Вип. 64. - С. 28-35., Савранська Н. О. Толерантність в епоху постмодерну / Н. О. Савранська // Гілея: науковий вісник: зб. наук. праць. - Київ, 2015. - Вип. 92. - С. 140-143., Реферативна база даних, Наукова періодика України
|
| 9. |
Запитує: Наталія (29.05.2018) Тема запиту: Доброго дня, допоможіть, будь ласка, знайти літературу з теми "Філософський супровід розвитку комунікативно-діалогічної компетентності студентської молоді у культурно-освітньому просторі". Буду дуже вдячна. |
Ключові слова: розвиток комунікативної компетентності
Доброго дня! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: ВА808788 Троїцька О. М. Діалог і толерантність у культурно-освітньому просторі вищої школи / О. М. Троїцька ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Мелітополь : Вид-во МДПУ ім. Б. Хмельницького, 2016. - 311 с.
Троїцька Олена Михайлівна Принципи діалогу і толерантності у розгортанні сучасного культурно-освітнього простору : дис. ... д-ра філос. наук : 09.00.10 / Троїцька Олена Михайлівна ; Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова МОН України, Ін-т вищ. освіти. - Київ, 2017. - 431 с., Смирнова Олена Олександрівна Соціально-психологічні умови розвитку комунікативної компетентності студентів у полікультурному освітньому просторі вищого навчального закладу : дис...д-ра психол.наук : 19.00.05 / Смирнова Олена Олександрівна. - Сєвєродонецьк, 2018. - 243 с., Дубасенюк О. А. Духовне-моральне виховання студентської молоді [Електронний ресурс] / О. А. Дубасенюк. - Режим доступу : URL : http://eprints.zu.edu.ua/18217/1/%D0%94%D1%83%D0%B1%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%9E.pdf. - Назва з екрана., Інноваційні підходи до виховання студентської молоді у вищих навчальних закладах : матеріали Міжнар. наук.-практ. конференції (м. Житомир, 22-23 травня 2014 р.) / за ред. О. А. Дубасенюк, В. А. Ковальчук. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2014. - 412 с. , Руденко Л. А. Формування комунікативної культури майбутніх фахівців сфери обслуговування у професійно-технічних навчальних закладах / Л. А. Руденко. - Львів : Піраміда, 2015. - 342 с., Філософія освіти : навч. посіб. / за заг. ред. В. Андрущенка, І. Передборської. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. - 329 с., Шипко О. Засоби масової інформації в освітньому просторі університету [Електронний ресурс] / О. Шипко. - Режим доступу : URL : http://dspu.edu.ua/filos_gum/wp-content/uploads/2016/04/2014_6.pdf. - Назва з екрана., Академічна культура дослідника в освітньому просторі : збірник матеріалів Першої усеукраїнської науково-практичної конференції ( м. Суми, 18 травня 2017 року) / за ред. О. М. Семеног, О. В. Семеніхіної. - Суми : Вид-во СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2017. - 239 с. , Денисенко Н. Комунікативно-діалогічна компетентність майбутнього фахівця: філософсько-освітня рефлексія [Електронний ресурс] / Н. Денисенко. - Режим доступу : URL : http://fps-visnyk.lnu.lviv.ua/archive/14_2017/6.pdf. - Назва з екрана.
|
| 10. |
Запитує: Юлия (30.07.2018) Тема запиту: Здравствуйте, уважаемый Библиотекарь! Когда я приезжала в НБУВ, мне сказали, что через Виртуальную справку можно получить доступ к электронным версиям интересующих публикаций или заказать собственно эти публикации в бумажном виде в библиотеку своего города. Так ли это? Как бы там ни было, подскажите, как я могу ознакомиться с полным текстом таких работ, как: 1. ВА735571 Козловець, Микола Адамович. Національна ідентичність в Україні в умовах глобалізації / М. А. Козловець, Н. М. Ковтун. - К. : ПАРАПАН, 2010. - 347 с. ВА796769 Ковтун, Наталія Михайлівна. Воля як основа соціальної активності: теоретико-методологічний аналіз / Ковтун Наталія. - Житомир : Євенок О. О. [вид.], 2014. - 290 с. 3. РА421834 Ковтун, Наталія Михайлівна. Воля як основа соціальної активності: соціально-філософський аналіз : автореф. дис. ... д-ра філос. наук : 09.00.03 / Ковтун Наталія Михайлівна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 36 с. ВА805938 Філософія інформаційно-комунікативного суспільства: теоретико-методологічний контекст / В. Г. Воронкова [та ін.] ; Запоріз. держ. інж. акад. - Запоріжжя : ЗДІА, 2016. - 274, [1] с. 5. ВА704642 Воронкова, Валентина Григорівна. Філософія гуманістичного менеджменту (соціально-антропологічні виміри) / В. Г. Воронкова ; Запорізька держ. інженерна академія. - Запоріжжя : РВВ ЗДІА, 2008. - 254 c. 6. ВА723150 Воронкова, Валентина Григорівна. Філософія глобалізації: соціоантропологічні, соціоекономічні та соціокультурні виміри / В. Г. Воронкова ; Запорізька держ. інженерна академія. - Запоріжжя : ЗДІА, 2010. - 272 с. 7. ВА749637 Воронкова, Валентина Григорівна. Соціально-орієнтоване державне управління / В. Г. Воронкова, О. О. Фурсін, Н. В. Сапа ; Запоріз. держ. інж. акад. - Запоріжжя : ЗДІА, 2011. - 257 с. 8. Будз, В. П. Самоорганізація суспільної діяльності в контексті її антропологічних засад та аксіологічних чинників : у 5 т. / В. П. Будз. Т. 1 : Пролегомени до самоорганізації суспільного буття. Концептуальні та методологічні основи дослідження. - Івано-Франківськ : Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника, 2017. - 522 с. 9. Будз, В. П. Самоорганізація суспільної діяльності в контексті її антропологічних засад та аксіологічних чинників : у 5 т. / В. П. Будз. Т. 2 : Самоорганізація людини та інтерсуб'єктивних комунікацій як синергійний автопоезис людської антропології. - Івано-Франківськ : Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника, 2017. - 459 с. 10. Будз, В. П. Самоорганізація суспільної діяльності в контексті її антропологічних засад та аксіологічних чинників : у 5 т. / В. П. Будз. Т. 3 : Феноменологічні та аксіологічні чинники самоорганізації суспільного буття в контексті людської антропології. - Івано-Франківськ : Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника, 2017. - 501 с. 11. Будз, В. П. Самоорганізація суспільної діяльності в контексті її антропологічних засад та аксіологічних чинників: монографія : у 5 т. / В. П. Будз. Т. 4 : Самоорганізація суспільних груп та соціальних інститутів як панантропологічний процес. - Івано-Франківськ : Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника, 2017. - 481 с. 12. Будз, В. П. Самоорганізація суспільної діяльності в контексті її антропологічних засад та аксіологічних чинників : у 5 т. / В. П. Будз. Т. 5 : Самоорганізація українського суспільства як єдність аксіологічних та моральних чинників. - Івано-Франківськ : Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника, 2017. - 361 с. |
Ключові слова: видання в електронному вигляді
Добрий день! У відповідь на Ваш запит, можемо рекомендувати Вам приїхати до Бібліотеки і замовити документи у фондах НБУВ. Також Ви можете звернутися за допомогою до фахівців Відділу міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу НБУВ за: E-mail: mba@nbuv.gov.ua; (тел. +38(044) 524-33-98) та замовити там електронний варіант потрібної Вам книги (див. посилання). Відділ міжбібліотечного абонемента
|
| 11. |
Запитує: Валерій Євгенович (26.11.2019) Тема запиту: Прошу підібрати літературу творів і коментарів до схоластичних трактатів Pierre Lombard/Peter Lombard |
Примітка: публікації латинською, англійською, французькою мовами Ключові слова: Peter Lombard
Доброго дня! У відповідь на Ваш запит пропонуємо переглянути наступні посилання: Tkachenko R. Peter Lombard on God’s Knowledge: Sententiae, Book I, Distinctions 35-39, as the Basis for Later Theological Discussions [Electronic resoursce]. - Way of access : URL : https://www.academia.edu/35257865/Peter_Lombard_on_God_s_Knowledge_Sententiae_Book_I_Distinctions_35-39_as_the_Basis_for_Later_Theological_Discussions. - Title from the screen., The Sentences [Electronic resoursce]. - Way of access : URL : https://www.tandfonline.com/doi/pdf/10.1080/15665399.2009.10820008. - [Electronic resoursce]. - Way of access : URL : , Peter Lombard Sentences Editio Critica [Electronic resoursce]. - Way of access : URL : https://archive.org/details/PeterLombardSentencesEditioCriticaVols12. - Title from the screen. , Peter Lombard MAGISTER SENTENTIARUM [Electronic resoursce]. - Way of access : URL : https://franciscan-archive.org/lombardus/index.html. - Title from the screen. , COMMENTARIA IN LIBRUM PRIMUM SENTENTIARUM [Electronic resoursce]. - Way of access : URL : https://franciscan-archive.org/bonaventura/I-Sent.html. - Title from the screen., PETRUS LOMBARDUS Liber Sententiarum IV [Electronic resoursce]. - Way of access : URL : http://www.textmanuscripts.com/tm-assets/tm-descriptions/tm0772-description.pdf. - Title from the screen. , Thomas M. Finn THE SACRAMENTAL WORLD IN THE SENTENCES OF PETER LOMBARD [Electronic resoursce]. - Way of access : URL : http://cdn.theologicalstudies.net/69/69.3/69.3.4.pdf. - Title from the screen.
|
|
|
|