Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=АГРАРН$<.>+<.>K=МАРКЕТИНГ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 92
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Запитує: Добра (24.12.2010) Тема запиту: Скажите пожайлуста, есть ли в ваших фондах Вісник аграрної науки Причорномор'я |
Ключові слова: Вісник аграрної науки Причорном Видання є в НБУВ: Потрібний Вам журнал є в наявності в фондах НБУВ , Ж69316 Вісник аграрної науки Причорномор'я / Міністерство агропромислового комплексу України. Миколаївський сільськогосподарський інститут; . — Миколаїв, 1997 — Виходить 4 рази на рі. — Миколаїв, 1997.
|
| 2. |
Запитує: Надія (17.02.2011) Тема запиту: Маркетинг у спорті |
Ключові слова: маркетинг -- маркетинг у спорті Видання є в НБУВ: Ж16967 Маркетинг змагань з футболу / О. Сенченко // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. — 2001. — N 2-3. — С. 98-100., РА320102 Маркетинг у професійному футболі: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.01 / С.Г. Лисенчук; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2002. — 17 с. , РА323936 Маркетингова діяльність вищих навчальних закладів фізкультурного профілю у системі кадрового забезпечення сфери фізичної культури і спорту України: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / М.М. Приймак; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2003. — 17 с, Ж69411 Маркетингові перспективи "пауэрслайдинга"(r) як напрямку оздоровчого фітнесу / Д.О. Підкопай // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. — 2004. — N 7. — С. 56-61, Ж70281 Маркетинговые исследования в сфере физической культуры и спорта / А.С. Бондарь, Н.В. Пугачева // Слобожанський наук.-спорт. вісн . — 2007. — N 11. — С. 216-220., ВА702740 Менеджмент і маркетинг у сфері фізичної культури і спорту: навч. посіб. / Ю.О. Зубарєв, О.І. Шамардін, В.П. Бізін, П.Ф. Христенко; Кременчуц. держ. політехн. ун-т ім. М.Остроградського, Волгоград. держ. акад. фіз. культури. — Кременчук: ПП Щербатих О.В., 2008. — 192 c. , Ж69937 Молода спортивна наука України: Зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. Вип. 7, т. 1 / Ред.: М.М. Булатова; Держ. ком. України з питань фіз. культури та спорту, Нац. олімп. ком. України, Олімп. акад. України, Львів. держ. ін-т фіз. культури. — Л.: Укр. технології, 2003. — 468 с. , Ж24808 Пищевые добавки в большом спорте: необходимость или маркетинговая стратегия / А. Шек // Спорт. медицина. — 2006. — N 1. — С. 107-115. , РА341232 Роль екологічного маркетингу в розвитку сучасного олімпійського спорту: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.01 / О.В. Ярмолюк; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2005. — 20 с., Ж16967 Система маркетингової діяльності у футболі / С. Лісенчук // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. — 2000. — N 2-3. — С. 120-124, Ж16967 Тенденції у розвитку олімпійського маркетингу кінця ХХ - початку XXI століття / Ю. Мічуда // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. — 2003. — N 1. — С. 121-125., Ж69411 Технология маркетинга в физкультурно-оздоровительных центрах / А.Т. Литвин // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. — 2002. — N 9. — С. 78-82. МАРКЕТИНГ ПРОФЕСІЙНОГО СПОРТУ: СВІТОВИЙ ДОСВІД ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В УКРАЇНІ, СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА СПОРТУ ДО МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ПІДГОТОВКАФАХІВЦІВ З МЕНЕДЖМЕНТУ І УПРАВЛІННЯСПОРТОМ ДЛЯ ВСІХ У ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ, ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА СПОРТУ ДО МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ФУТБОЛЬНИХ КЛУБІВ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА, Спорт и маркетинг: что общего?
|
| 3. |
Запитує: Наталія Олександрівна (18.07.2011) Тема запиту: Конкурентне середовище фармацевтичних підприємств по виробництву вітамінної продукції, для розробки маркетингової стратегії на Київському вітамінному заводі. |
Примітка: в часності, як що є рейтинги підприємств по виробництву вітамінної продукції за 2009-2010 роки. Ключові слова: фармацевтичні підприємства -- виробництво вітамінної продукції -- Київський вітамінний завод
Добрий день! Скористайтесь наступними матеріалами, можливо вони стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: В342330/Ч. 1 Мнушко, Зоя Миколаївна Менеджмент та маркетинг у фармації [Текст] : підручник для студ. фармац. вузів та фармац. фак. мед. вузів ІІІ-ІV рівнів акредитації / З. М. Мнушко, Н. М. Діхтярьова ; ред. З. М. Мнушко. - Х. : Основа, 1998 . Ч. 1 : Менеджмент у фармації. - [Б. м.] : [б.в.], 1998. - 255 с., В342330/Ч. 2 Мнушко, Зоя Миколаївна Менеджмент та маркетинг у фармації [Текст] : підручник для студ. фармац. вузів та фармац. фак. мед. вузів ІІІ-ІV рівнів акредитації / З. М. Мнушко, Н. М. Діхтярьова ; ред. З. М. Мнушко. - Х. : Основа, 1998 . Ч. 2 : Маркетинг у фармації. - Х. : Основа : Вид-во УкрФА, 1999. - 287 с., Р87971 Богачова, Людмила Василівна. Хіміко- фармацевтична промисловість України: аналіз стану і прогнозна оцінка розвитку [Текст] / Л. В. Богачова, Н. В. Тарасова ; НАН України, Рада по вивченню продуктивних сил України. - К. : [б.в.], 1999. - 39 с. -, ВС41323 Досягнення та перспективи розвитку фармацевтичної галузі України [Текст] : матеріали VІ Національного з'їзду фармацевтів України, 28-30 вересня 2005р., м.Харків / ред. кол. В. П. Черних [та ін.] ; Національний фармацевтичний ун-т. - Х. : НФаУ, 2005. - 1008 с., ВА702769 Мех, О. А. Інноваційно-соціальні аспекти розвитку фармацевтичної галузі України [Текст] / О. А. Мех ; НАН України, Центр досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г.М.Доброва. - К. : [б.в.], 2008. - 408 c. - Універсальний підсобний фонд, ВА717940 Богачова, Людмила Василівна. Фарміндустрія України: підсумки, проблеми і стратегія розвитку [Текст] : монографія / Л. В. Богачова ; НАН України, Рада по вивченню продуктивних сил України. - К. : [б.в.], 2006. - 243 с - Основний фонд, Р115711 Оцінка привабливості сегменту ринку лікарських препаратів при формуванні товарного асортименту фармацевтичного підприємства [Текст] : метод. рек. / Нац. фармац. ун-т, ПК "Фармація" МОЗ та АМН України ; уклад.: д-р фармац. наук, проф. Слободянюк М. М., Жадько С. В. - Х. : [б.в.], 2008. - 28 с - Основний фонд ДЕРЖАВНЕ ВТРУЧАННЯ В ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО РИНКУ УКРАЇНИ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТНОЗДАТНОСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ, УПРАВЛІННЯ, ЕКОНОМІКА ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ В ФАРМАЦІЇ, ОЦІНКА ТЕНДЕНЦІЙ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕРСОНАЛУ НА ВІТЧИЗНЯНИХ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ, Аналіз ринку полівітамінних препаратів для використання в офтальмології, «Київському Вітамінному Заводу» вручено сертифікати ISO 9001 : 2000, Конкурентоспроможність підприємства в системі маркетингу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 [Електронний ресурс] / Р.В. Камишніков; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. — К., 2006. — 18 с. — укp., Фармацевтична промисловість України
|
| 4. |
Запитує: Тетяна (14.09.2011) Тема запиту: Скибінський, Станіслав Володимирович Маркетинг [Текст] : підручник для студ. вищих навч. закл. / С. В. Скибінський. - Л. : Львівська комерційна академія, 2000 . Ч. 1. - [Б. м.] : [б.в.], 2000. - 640 с. - Бібліогр.: с. 634-637. - ISBN 5-7763-1948-Х Будь-ласка скиньте таку книгу |
Ключові слова: Скибінський -- Маркетинг
Добрий день, Тетяно! Ви можете звернутися у Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу НБУВ за E-mail: [email protected] та замовити там електронний варіант потрібної Вам книги Видання є в НБУВ: В343610/Ч. 1 Скибінський, Станіслав Володимирович Маркетинг [Текст] : підручник для студ. вищих навч. закл. / С. В. Скибінський. - Л. : Львівська комерційна академія, 2000 . Ч. 1. - [Б. м.] : [б.в.], 2000. - 640 с.
|
| 5. |
Запитує: Андрій (12.10.2011) Тема запиту: Доброго вечора!Допоможіть знайти матеріали за темою: "Формування конкурентних переваг нових товарів з використанням технологій маркетингу". Дякую! |
Ключові слова: конкурентні переваги -- конкурентноспроможність -- маркетинг -- маркетингова політика -- технології маркетингу -- нові товари
Добрий день! Пропонуємо переглянути наступні матеріали: Видання є в НБУВ: ВА738501 Маркетинг інновацій:підручник / Н. І. Чухрай; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2011. — 251 с., Ж69878 Маркетинг майбутнього: конкуренція як мотиваційна установа для фірм, діючих в умовах ринкової економіки / Л. Радкевич // Торгівля і ринок України: Темат. зб. наук. пр. з пробл. торгівлі і громад. харчування. — 1999. — Вип. 9, Т. 2. — С. 85-90., ВС41513 Портер Майкл Е. Конкурентная стратегия: Методика анализа отраслей и конкурентов / И. Минервин (пер.с англ.). — М. : Альпина Бизнес Букс, 2005. — 452с. , ВА730887 Економічна інтеграція. Інструмент посилення конкурентоспроможності невеликих підприємств: монографія / В.Н. Парсяк, І.Л. Дибач. — Миколаїв: О.С.Торубари, 2010. — 170 с., РА360598 Ніколаєва, Анжела Миколаївна. Формування стратегії досягнення конкурентних переваг підприємств м'ясної промисловості [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Ніколаєва Анжела Миколаївна ; Тернопільський національний економічний ун-т. - Т., 2008. - 20 с., РА309334 Айяд Рйяд Абдулла Антар Формування стратегії маркетингу рибних товарів [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Айяд Рйяд Абдулла Антар ; Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі. - Донецьк, 2000. - 18 с., ВА711400 Оксанич, Анатолій Петрович. Інформаційні системи і технології маркетингу [Текст] : навч.-практ. посіб. для студ. екон. та техн. спец. вищ. навч. закл., які навч. за напрямами "Комп'ютерні науки", "Економіка і підприємництво" / А. П. Оксанич [и др.]. - К. : Професіонал, 2008. - 320 с., ВС34668 Азоев, Геннадий Лазаревич. Конкурентные преимущества фирмы [Текст] / Г. Л. Азоев, А. П. Челенков ; Государственный ун-т управления, Национальный фонд подготовки кадров. - М. : ОАО "Типография "НОВОСТИ", 2000. - 256 с., ВА573435 Азоев, Геннадий Лазаревич. Конкуренция: анализ, стратегия и практика [Текст] / Г. Л. Азоев. - М. : Центр экономики и маркетинга, 1996. - 208 с, РА344448 Вотченікова, Ольга Володимирівна. Формування маркетингової системи взаємодії на ринку лакофарбових товарів [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Вотченікова Ольга Володимирівна ; Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2006. - 20 с., ВС39762 Борисенко, Зоя Миколаївна. Основи конкурентної політики [Текст] : підручник / З. М. Борисенко. - К. : Таксон, 2004. - 704 с. , ВА601074 Ткаченко, Наталія Борисівна. Маркетингова товарна політика :навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Н. Б. Ткаченко ; Київський держ. торговельно-економічний ун-т. - К. : [б.в.], 2000. - 148 с. Вибір стратегій для забезпечення конкурентоспроможності підприємств молочної промисловості: автореф. дис... канд. екон. наук / І.В. Суха; Нац. ун-т харч. технологій. — К., 2008. — 20 с. , ШВИДКІСТЬ ПОДАЧІ ТОВАРУ НА РИНОК ЯК КОНКУРЕНТНА ПЕРЕВАГА В ДИНАМІЧНОМУ РИНКОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ, Конкурентоспроможність підприємства в системі маркетингу: Автореф. дис... канд. екон. наук / Р.В. Камишніков; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. — К., 2006. — 18 с. , КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ І КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ РИНКОВИХ УМОВАХ, Маркетинговий інструментарій управління продажем товарів підприємства оптової торгівлі, МАРКЕТИНГОВІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖЕМ ТОВАРІВ ОПТОВИХ ПІДПРИЄМСТВ, Длігач А.О. СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТНОЇ ПОВЕДІНКИ В СИСТЕМІ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ
|
| 6. |
Запитує: Наталія (13.10.2011) Тема запиту: Доброго дня! Допоможіть,будь ласка,знайти інформацію з маркетингу для реферату за темою "глобальні стратегії маркетингової діяльності" |
Примітка: маркетинг Ключові слова: макетинг -- маретингові стратегії
Добрий день! Пропонуємо переглянути наступні джерела: Видання є в НБУВ: Ж69726 Вибір стратегії маркетингової діяльності промислових підприємств / О.Д. Ніцевич // Пр. Одес. політехн. ун-ту: зб. наук. пр. — 2004. — Вип. 2. — С. 314-317. , ВА739334 Маркетинг ХХІ століття: проблеми та стратегії розвитку: тези доп. I Всеукр. наук.-практ. конф. студ. та молодих вчен., 17 - 18 берез. 2011 р., Луганськ / Ред.: Т. С Максимова; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2011. — 126 с., ВА691922 Новітній маркетинг: навч. посіб. / Є.В. Савельєв, С.І. Чеботар, Д.А. Штефанич, М.Г. Шевчик, В.О. Мартинюк. — К.: Знання, 2008. — 420 с - (Висвітлено новітні підходи щодо маркетингу як науки та навчальної дисципліни, розглянуто основні напрями його розвитку за сучасних умов. Охарактеризовано маркетингові інтегровані системи розподілу, викладено концепцію соціально-етичного маркетингу. Розкрито наукові засади, цілі та види маркетингу знань, визначено зміст поняття брендингу, описано процес створення та розширення бренда. Розглянуто основні принципи та характеристики бенчмаркінгу, показано переваги та недоліки маркетингового аутсорсингу. Обгрунтовано можливості впровадження франчайзингу в Україні. Встановлено основні вимоги щодо планування торговельного залу супермаркету. Описано технології мерчандайзингу, структуру туристичного продукту та методи його продажу. Проаналізовано особливості управління маркетингом у шоу-бізнесі, стратегії та форми ведення маркетингових воєн, запропоновано засоби протидії. Охарактеризовано соціально-культурне середовище міжнародного маркетингу. Розглянуто процес формування національного іміджу продукту на іноземному ринку. Розкрито методологічні засади формування системи глобальної маркетингової діяльності.) Стратегічне маркетингове планування , ГЛОБАЛЬНІ МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ, ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ ГЛОБАЛЬНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ, МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ, Вплив маркетингової стратегії на ефективність банківського бізнесу:Автореф. дис... канд. екон. наук / Л.П. Семенюк; Укр. акад. банк. справи. — Суми, 2004. — 18 с., Глобальные маркетинговые стратегии, ГЛОБАЛЬНЫЙ И МУЛЬТИНАЦИОНАЛЬНЫЙ МАРКЕТИНГ , Види маркетингових стратегій
|
| 7. |
Запитує: Ruslan (03.11.2011) Тема запиту: Правове регулювання зовнішньоекономічної діяльності субєктів аграрного господарювання. |
Примітка: монографія, дисертація, будь-які наукові дослідження, тези наукових конференцій Ключові слова: суб'єкти аграрного господарювання -- аграрне право
Добрий день! Пропонуємо переглянути наступні матеріали: Видання є в НБУВ: ВА685127 Уркевич, Віталій Юрійович. Проблеми теорії аграрних правовідносин [Текст] / В. Ю. Уркевич. - Х. : Харків юридичний, 2007. - 494 с. , ВА729739 Аграрне право: підручник / В.П. Жушман, В.М. Корнієнко, Г.С. Корнієнко, Т.В. Курман, Н.В. Погорецька; Нац. юрид. акад. України ім. Я.Мудрого. — Х.: Право, 2010. — 294 с. - (На підставі сучасного аграрного законодавства України висвітлено предмет, джерела, методи та систему аграрного права. Розглянуто особливості аграрних правовідносин, принципи державного регулювання сільського господарства, договірні відносини у сфері виробничо-технічного та гідромеліоративного обслуговування аграрних товаровиробників. Розкрито правові засади соціального розвитку села. Увагу приділено організаційно-правовому забезпеченню раціонального використання земель сільськогосподарського призначення й інших природних ресурсів в аграрному виробництві.), ВА656187 Аграрне право України: Підруч. для студ. вищ. навч. закл. / Н.О. Багай, Л.О. Бондар, В.К. Гуревський, А.В. Луняченко, О.М. Пащенко, О.О. Погрібний, С.О. Погрібний, В.І. Семчик, Н.І. Титова, В.І. Федорович. — К.: Істина, 2004. — 445 с - (Висвітлено принципи і систему аграрного права України. Розглянуто проблеми сучасного наукового правового забезпечення аграрної реформи в країні. Описано особливості правового статусу суб'єктів аграрного господарювання, розкрито загальні засади їх створення та ліквідації. Значну увагу приділено питанням правового переходу до ринкових відносин в АПК, регулювання виробничо-господарської та фінансової діяльності сільськогосподарських організацій, використання природних ресурсів у сільському господарстві. Визначено основні напрями аграрно-правових наукових досліджень на сучасному етапі.) ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ РОЗВИТКУ АГРАРНОГО СЕКТОРУ В УКРАЇНІ ТА СВІТІ: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ, ЮРИДИЧНІ ОЗНАКИ ФЕРМЕРСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА, Правове забезпечення виробничо-господарської діяльності державних спеціалізованих сільськогосподарських підприємств: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.06 [Електронний ресурс] / Т.В. Лямцева; Нац. юрид. акад. України ім. Я.Мудрого. — Х., 2001. — 20 с. — укp., Про поняття аграрних правовідносин та їх поділ., ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОХІДНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ВИРОБНИЦТВА: СУТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ АГРОПРОМИСЛОВОГО КОМПЛЕКСУ, РОЛЬ ОЦІНКИ РИЗИКУ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІНАНСОВОЇ БЕЗПЕКИ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ, ФІКСОВАНИЙ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИЙ ПОДАТОК ЯК НАЙДІЄВІШИЙ ВАЖІЛЬ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ПРОЦЕСІВ В АПК, ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ОПОДАТКУВАННЯ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ, НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ОПОДАТКУВАННЯ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ТОВАРОВИРОБНИКІВ, ЗМІНА СУБ’ЄКТА УПРАВЛІННЯ ЗЕМЛЯМИ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПРИЗНАЧЕННЯ І ПОСИЛЕННЯ РОЛІ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ У СФЕРІ РЕГУЛЮВАННЯ АГРАРНИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ, Розвиток і підвищення ефективності аграрного сектора економіки на основі вдосконалення податкового регулювання: автореф. дис... канд. екон. наук / Л.С. Кравчук; Миколаїв. держ. аграр. ун-т. — Миколаїв, 2008. — 20 с. — укp.
|
| 8. |
Запитує: Олена (14.11.2011) Тема запиту: Доброго дня! Прошу Вашої допомоги у підборі літератури з теми "Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємства". Дуже Вам вдячна! |
Ключові слова: менеджмент -- маркетинг -- інформаційне забезпечення -- діяльність підприємств
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: ВА645651 Пінчук, Надія Степанівна. Інформаційні системи і технології в маркетингу [Текст] : навч. посібник / Н. С. Пінчук [и др.] ; Київський національний економічний ун-т. - 2.вид., перероб. і доп. - К. : КНЕУ, 2003. - 352 с, ВА711400 Оксанич, Анатолій Петрович. Інформаційні системи і технології маркетингу [Текст] : навч.-практ. посіб. для студ. екон. та техн. спец. вищ. навч. закл., які навч. за напрямами "Комп'ютерні науки", "Економіка і підприємництво" / А. П. Оксанич [и др.]. - К. : Професіонал, 2008. - 320 с. , ВА598392 Войчак Анатолій Володимирович. Маркетинговий менеджмент: Навч.- метод. посіб. для самост. вивчення дисципліни / Київський національний економічний ун-т — К. : КНЕУ, 2000. — 100с., ВА648235 Строков, В. А. Управление маркетингом на предприятии [Текст] : учеб. пособие / В. А. Строков. - М. : ХОРС, 2004. - 239 с, ВА632614 Єжова, Людмила Федорівна. Інформаційний маркетинг [Текст] : навч. посіб. / Л. Ф. Єжова ; Київський національний економічний ун-т. - К. : КНЕУ, 2002. - 560 с., ВА577274 Кропивко Михайло Федорович. Інформаційне забезпечення агропромислового виробництва України в ринкових умовах. — К., 1996. — 159с. , ВА580376 Кропивко Михайло Федорович. Інформація в управлінні агропромисловим виробництвом. — К., 1997. — 252с Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємств машинобудування: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Т.В. Безбородова; Приазов. держ. техн. ун-т. — Маріуполь, 2010. — 20 с. — укp., Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємств торгівлі: Автореф. дис... канд. екон. наук / А.П. Лутай; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2004. — 19 с. — укp., Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємства , ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА, ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА, Роль інформаційного забезпечення в процесі управління маркетинговою діяльністю сільськогосподарських підприємств.
|
| 9. |
Запитує: Олександр (21.11.2011) Тема запиту: Стратигічний маркетинг фінансової установи в умовах кризи |
Ключові слова: маркетинг -- стратигічний маркетинг -- фінансова криза
Добрий вечір! Радимо звернутись до наступних матеріалів: Видання є в НБУВ: ВА736157 Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: матеріали міжвуз. наук.-практ. конф. молодих вчен., асп. та студ., 17 квіт. 2009 р., Дніпропетровськ / Дніпропетр. ун-т економіки та права. — Д., 2009. — 179 с. - (Висвітлено актуальні проблеми підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств. Розглянуто стратегічний маркетинг як інструмент управління компаніями за умов економічної кризи. Визначено сутність і принципи розробки маркетингової стратегії. Проаналізовано вплив інфляції на економіку країни. Розкрито проблеми впровадження елементів маркетингової культури в процесі інноваційної діяльності. Досліджено вплив податків на конкурентоспроможність України. Визначено роль маркетингових досліджень у формуванні конкурентоспроможності туристичної агенції. Охарактеризовано український ринок побутових холодильників. Розглянуто платоспроможність аграрних підприємств як фактор прийняття конкурентоспроможних рішень. Увагу приділено питанням маркетингової логістики, мерчандайзингу, інтернет-технологій. Розкрито сучасні тенденції неймінгу.), ВА587951 Куденко, Наталія Володимирівна. Стратегічний маркетинг [Текст] : навч. посібник / Н. В. Куденко ; Київський національний економічний ун-т. - К. : [б.в.], 1998. - 151 с., ВА587357 Поречкіна, Лідія Степанівна. Стратегічний маркетинг банківських послуг [Текст] / Л. С. Поречкіна. - К. : Либідь, 1998. - 152 с., ВА668955 Балабанова, Людмила Веніамінівна. Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: стратегічний підхід [Текст] / Л. В. Балабанова, В. В. Холод ; Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк : ДонДУЕТ, 2006. - 294 с, ВА724837 Сударкіна, Світлана Петрівна. Стратегічний маркетинг і товарно-інноваційна політика [Текст] : текст лекцій для студ. екон. ф-ту ден. і заоч. форм навчання / С. П. Сударкіна ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х. : НТУ "ХПІ", 2010. - 115 с, ВА584825 Близнюк, Станіслав Васильович. Стратегічний маркетинг торговельної фірми [Текст] : методичні і організаційні аспекти управління / С. В. Близнюк ; Українська академія зовнішньої торгівлі. - К. : [б.в.], 1998. - 150 с. АНТИКРИЗОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК СКЛАДОВА СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ БАНКОМ, ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ЗМІН СЕРЕДОВИЩА НА МАРКЕТИНГОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ БАНКІВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ, Глобальна світова фінансова криза та її вплив на розвиток економіки України, ОСОБЛИВОСТІ ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГУ ФІРМИ В УМОВАХ КРИЗИ, МАРКЕТИНГ БАНКІВСЬКИХ ІННОВАЦІЙ, МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ, СТРАТЕГІЧНИ Й МАРКЕТИН Г ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВ УКРА ЇНИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ, Особливості банківського маркетингу в умовах кризи, МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ
|
| 10. |
Запитує: Олександр (22.11.2011) Тема запиту: Маркетингові інструменти в умовах фінансової кризи |
Ключові слова: маркетинг -- фінансова криза -- маркетингові інтрументи -- стратегічний маркетинг
Перегляньте наступні матеріали, також скористайтесь архівом довідок, щодо потрібної Вам теми. Видання є в НБУВ: ВА591181 Ансофф, Игорь. Новая корпоративная стратегия [Текст] / И. Ансофф ; пер.с англ. С. Жильцов ; при содействии Э. Д. Макдоннелл. - С.Пб. : Питер, 1999. - 416 с. - (Теория и практика менеджмента)., ВА578389 Боумэн, Клифф. Основы стратегического менеджмента [Текст] : пер.с англ. / К. Боумэн. - М. : Банки и биржи : ЮНИТИ, 1997. - 175 с., ВА688990 Валдайцев, Сергей Васильевич. Антикризисное управление на основе инноваций [Текст] : учебник / С. В. Валдайцев. - М. : Проспект, 2007. - 310 с., ВА647629 Антикризисное управление предприятиями и банками [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов, обучающихся по экон. и инж. спец. / В. Г. Балашов [и др.] ; Академия народного хозяйства при Правительстве Российской Федерации. - М. : Дело, 2001. - 839 с., ВА642876 Самоукина, Наталья. Антикризисное управление компанией [Текст] / Н. Самоукина. - СПб. : Питер ; М. ; СПб. ; Нижний Новгород : [б.и.], 2003. - 188 с, ВА594299 Булеев, Иван Петрович. Антикризисное управление предприятием [Текст] / И. П. Булеев, Н. Е. Брюховецкая ; НАН Украины, Институт экономики промышленности. - Донецк : [б.и.], 1999. - 178 с. МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ, Економічний розвиток підприємства в умовах фінансової кризи, МЕХАНІЗМ МАРКЕТИНГОВОГО АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ, ВПЛИВ КРИЗИ НА МАРКЕТИНГОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ ТА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ
|
| 11. |
Запитує: Олександр (22.11.2011) Тема запиту: Маркетингові стратегії просування фінансових послуг в умовах кризи |
Ключові слова: фінансові послуги -- макетинг -- стратегічний маркетинг
Перегляньте наступні матеріали, також скористайтесь архівом довідок, щодо потрібної Вам теми. Видання є в НБУВ: ВА683290 Стефенсон, Рой. Маркетинг финансовых услуг [Текст] / Р. Стефенсон ; пер. с англ. В. В. Ильин, А. В. Болдышева ; ред. пер. КаЕ. В. Калугин. - М. ; СПб. : Вершина, 2007. - 250, ВА678905 Кубів, Степан Іванович. Маркетингова концепція формування привабливості комерційного банку [Текст] / С. І. Кубів [и др.] ; Національний ун-т "Львівська політехніка". - Л. : Видавництво Національного ун-ту "Львівська політехніка", 2006. - 232 с, ВА592984 Ляпин, Зорий Федорович. Маркетинг в банковской сфере [Текст] : учеб. пособие / З. Ф. Ляпин, И. И. Гончарова ; Восточноукраинский гос. ун-т. - Луганск : Изд-во ВУГУ, 1998. - 186 с. Перспективи розвитку маркетингу інституційних учасників фінансового ринку, ВДОСКОНАЛЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ ЩОДО ПРОСУВАННЯ НОВОЇ МАРКИ ТОВАРУ ЗГІДНО ІЗ ЗАЛЕЖНІСТЮ «ЦІНА-ЯКІСТЬ» ТОВАРУ, КОМПЛЕКСНА ОЦІНКА ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ БАНКІВ УКРАЇНИ, ОСОБЛИВОСТІ ПРОСУВАННЯ БАНКІВСЬКИХ ПРОДУКТІВ, АНАЛІЗ КОМУНІКАЦІЙНОГО ВПЛИВУ МАРКЕТИНГОВИХ ПРОГРАМ НА СПОЖИВАЧІВ У ПРОЦЕСІ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ БАНКІВСЬКИХ ОПЕРАЦІЙ, ІННОВАЦІЙНИЙ ПАКЕТ ПОСЛУГ ЯК ІНСТРУМЕНТАНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ БАНКІВСЬКИМИ УСТАНОВАМИ УКРАЇНИ
|
| 12. |
Запитує: Олександр (23.11.2011) Тема запиту: Сучасне маркетингове середовище фінансових інструментів |
Ключові слова: маркетингове середовище -- фінансові інструменти
Перегляньте наступні матеріали, також скористайтесь архівом довідок, щодо потрібної Вам теми. Видання є в НБУВ: ВА717653 Силантьєв, Сергій Олексійович. Менеджмент похідних фінансових інструментів [Текст] : практикум / С. О. Силантьєв ; Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний ун-т ім. Вадима Гетьмана". - К. : КНЕУ, 2009. - 399 с, РА347385 Зельдіс, Вадим Віталійович. Маркетингові дослідження на ринку цінних паперів [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Зельдіс Вадим Віталійович ; Європейський ун-т. - К., 2006. - 20 с., ВА695480 Парсяк, В. Н. Ринок цінних паперів [Текст] : маркетингові дослідження / В. Н. Парсяк, В. В. Зельдіс. - К. : Центр учбової літератури, 2007. - 222 c. -, РА334453 Безп'ятов, Андрій Валерійович. Розвиток похідних фінансових інструментів у країнах з перехідною економікою [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.05.01 / Безп'ятов Андрій Валерійович ; НАН України, Інститут світової економіки і міжнародних відносин. - К., 2004. - 18 с., ВА589736 Фінансовий менеджмент банку: Навч. посіб. / Л.О. Примостка; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 1999. — 279 с. Розглянуто інструментарій та сучасні методи управління фінансами комерційного банку. Подано систематизований виклад методів управління капіталом, зобов'язаннями, кредитним портфелем, портфелем цінних паперів та ліквідністю банку. Особливу увагу приділено концепції збалансованого управління активами і пасивами банку, методології хеджування відсоткового та валютного ризиків, механізмам функціонування похідних фінансових інструментів (деривативів), таких як форварди, ф'ючерси, опціони, своп-контракти та ін., ВА595601 Мишкін, Фредерік С. Економіка грошей, банківської справи і фінансових ринків [Текст] / Ф. С. Мишкін ; пер. С. Панчишин [та ін.] ; ред. пер. ПаС. Панчишин. - К. : Основи, 1999. - 967 с. Маркетингове середовище , ОБЛІК ФІНАНСОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ, ПОЛОЖЕННЯ (СТАНДАРТ) БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ 13 "ФІНАНСОВІ ІНСТРУМЕНТИ", Загальна характеристика фінансових інструментів, Фінансові інструменти: особливості визначення, класифікації та обігу, ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ АКТИВІЗАЦІЇ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ РЕГІОНУ, МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗМІЩЕННЯ ЦІННИХ ПАПЕРІВ, МАРКЕТИНГ БАНКУ НА РИНКУ ЦІННИХ ПАПЕРІВ, Фінансові інструменти
|
| 13. |
Запитує: Олександр (24.11.2011) Тема запиту: Бренд маркетинг сучасного ранку фінансових послуг в Україні |
Ключові слова: бренд -- маркетинг -- ринок фінансових послуг -- фінансовий ринок
Доброго дня! Сподіваємося, що наступні джерела Вам допоможуть. Видання є в НБУВ: ВА683079 Лютий, Ігор Олексійович. Банківський маркетинг [Текст] : навч. посіб. / І. О. Лютий, О. О. Солодка. - К. : Знання, 2006. - 395 с., РА361016 Ткачук, Олена Володимирівна. Маркетингові комунікації у банківській діяльності: паблік рілейшнз [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Ткачук Олена Володимирівна ; Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний ун-т ім. Вадима Гетьмана". - К., 2008. - 20 с., Ж23338/2006/3 Корзун А. Архитектура бренда: взгляд изнутри, или как построить эффективный бренд / А. Корзун // Бренд-менеджмент. — 2006. — № 3. , РА336133 Маслова, Наталя Олександрівна. Підвищення ефективності маркетингових комунікацій комерційного банку [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Маслова Наталя Олександрівна ; Київський національний торговельно-економічний ун-т. - К., 2005. - 21 с., ВА644404 Брендинг в управлении маркетинговой активностью [Текст] / Н. К. Моисеева [и др.] ; ред. Н. К. Моисеева ; Международная академия менеджмента. - М. : Омега-Л, 2003. - 336 с., ВА723077 Балабанова, Людмила Веніамінівна. Бренд-менеджмент підприємств в умовах маркетингової орієнтації [Текст] : монографія / Л. В. Балабанова, Я. В. Приходченко ; Донецький національний ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. - Донецьк : [РВВ ДонНУЕТ], 2010. - 200 с. МАРКЕТИНГ БАНКІВСЬКИХ ІННОВАЦІЙ, УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ ТА МЕРЧАНДАЙЗИНГ, БРЕНД БАНКУ: СУТНІСТЬ, ЕЛЕМЕНТИ, ВПЛИВ НА КЛІЄНТІВ, ФРАНЧАЙЗИНГОВА ФОРМА ВИКОРИСТАННЯ БРЕНДА: ПОГЛЯД З ПОЗИЦІЙ МАРКЕТИНГУ ІННОВАЦІЙ, ІМІДЖ, БРЕНД ТА РЕПУТАЦІЯ: ЇХ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК І ВПЛИВ НА РОЗВИТОК ТЕРИТОРІЙ, ОРГАНІЗАЦІЙ ТА ОКРЕМИХ ОСІБ, АНТИКРИЗОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК СКЛАДОВА СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ БАНКОМ
|
| 14. |
Запитує: Олександр (24.11.2011) Тема запиту: Порівняння маркетингові стратегії передових банків України та Європи |
Ключові слова: маркетингові стратегії -- банки України
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: РА377075 Кривич, Яна Миколаївна. Управління інноваційним потенціалом банку [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.08 / Кривич Яна Миколаївна ; ДВНЗ "Укр. акад. банк. справи НБУ". - Суми, 2010. - 21 с. : рис., табл, ВА643255 Козьменко, Сергій Миколайович. Стратегічний менеджмент банку [Текст] : навч. посібник: Для студ. вищих навч. закл. / С. М. Козьменко [и др.]. - Суми : Університетська книга, 2003. - 732 с., ВА680534 Шпиг, Федір Іванович. Банківська конкуренція під впливом іноземного капіталу [Текст] / Ф. І. Шпиг. - Суми : Ділові перспективи, 2006. - 288 с., ВА678905 Кубів, Степан Іванович. Маркетингова концепція формування привабливості комерційного банку [Текст] / С. І. Кубів [и др.] ; Національний ун-т "Львівська політехніка". - Л. : Видавництво Національного ун-ту "Львівська політехніка", 2006. - 232 с, РА317530 Гордіца, Тетяна Маноліївна. Особливості маркетингу нових послуг у філіях комерційних банків [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Гордіца Тетяна Маноліївна ; НАН України, Інститут регіональних досліджень. - Л., 2002. - 20 с., ВА645832 Завадська, Діана Володимирівна. Формування системи банківського маркетингу [Текст] / Д. В. Завадська ; Одеський національний політехнічний ун-т. - О. : ОНПУ, 2003. - 78 с, ВА718454 Сучасна банківська установа: організація управління та фінансів: монографія / О.А. Кириченко, І.М. Грищенко, М.П. Денисенко, А.П. Гречан, С.А. Єрохін, С.М. Лаптєв; Ун-т економіки та права "Крок", Київ. нац. ун-т технологій та дизайну, Ін-т вищ. освіти АПН України. — К.: ХНУ; Хмельницький, 2009. — 547 с. , РА339628 Платонова, Віра Віталіївна. Управління маркетинговими стратегіями міжнародних платіжних систем країн Центральної та Східної Європи [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Платонова Віра Віталіївна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2005. - 21 с. МАРКЕТИНГОВІ ІННОВАЦІЇ БАНКІВ З ІНОЗЕМНИМ КАПІТАЛОМ В УКРАЇНІ, ОСНОВНІ ЧИННИКИ ВИБОРУ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ, ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ БАНКІВ У СУЧАСНИХ УМОВАХ, РЕАЛІЗАЦІЯ СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОНЦЕПЦІЙ У ДІЯЛЬНОСТІ КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ, Банківський маркетинг: теорія, методологія, організація: Автореф. дис... д-ра екон. наук / Л.Ф. Романенко; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2002. — 33 с. — укp. , Маркетинг банківських послуг: Автореф. дис... канд. екон. наук / Н.М. Перепечай; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2003. — 20 с. — укp., МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ УДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКУ, Маркетингова стратегія розвитку банку в сучасних умовах господарювання , Банки України, УПРАВЛІНСЬКІ АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ БАНКІВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
|
| 15. |
Запитує: Ирина (02.03.2012) Тема запиту: Характиристика процесу закупівлі товарів на промисловому ринку (м.Хмельницькому). Помогите в поиске информации. Спасибо. |
| 16. |
Запитує: Вікторія (15.03.2012) Тема запиту: Дослідження та вибір цільового ринку підприємства |
Примітка: наукові статті, монографії, автореферати, журнали Ключові слова: МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ -- маркетингова політика -- ЦІЛЬОВИЙ РИНОК -- маркетинг
Перегляньте наступні матеріали, також скористайтесь архівом довідок, щодо потрібної Вам теми, або за ключовими словами МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ. Видання є в НБУВ: ВА678233 Максимов, Віталій Володимирович. Цільовий ринок підприємства [Текст] : навч. посіб. / В. В. Максимов [и др.] ; Східноукраїнський національний ун-т ім. Володимира Даля. - Луганськ : СНУ, 2006. - 128 с., ВА604746 Гронська, Наталія. Цільовий ринок сільськогосподарської техніки [Текст] / Н. Гронська [та ін] ; Національний ун-т "Львівська політехніка", Львівський держ. аграрний ун-т. - Л. : [б.в.], 2000. - 238 с., РА309279 Держак, Наталія Олександрівна. Формування комплексу маркетингового впливу підприємства на цільовий ринок [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Держак Наталія Олександрівна ; Східноукраїнський держ. ун-т. - Луганськ, 2000. - 20 с., ВА725845 Ілляшенко, Сергій Миколайович. Маркетингова товарна політика промислового підприємства: управління стратегіями диверсифікації [Текст] : монографія / С. М. Ілляшенко, Г. О Пересадько. - Суми : Університетська книга, 2009. - 328 с., ВА725192 Кардаш, Віктор Якович. Маркетингова товарна політика [Текст] : підруч. / В. Я. Кардаш, О. К. Шафалюк, М. Ю. Антонченко ; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - 2-е вид., зі змінами. - К. : КНЕУ, 2009. - 419 с, ВА741919 Балабанова, Ірина Василівна. Маркетингові стратегії розвитку підприємств [Текст] : монографія / І. В. Балабанова, Т. Л. Мітяєва, Л. О. Попова ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Х. : ХДУХТ, 2011. - 144 с., В353210/2 Сумець, Олександр Михайлович Стратегічний маркетинг [Текст] : навч. посіб. / О. М. Сумець, Є. М. Ігнатова. - Х. : Міська друкарня, 2011 . Ч. 2 : Маркетингові стратегії розвитку підприємства. - 2012. - 140 с, ВА743840 Шталь, Тетяна Валеріївна. Маркетингові стратегії підприємств ресторанного господарства [Текст] : монографія / Т. В. Шталь ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Х. : ХДУХТ, 2011. - 273 с. , ВА735164 Балабанова, Людмила Веніамінівна. Управління збутовою політикою [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Л. В. Балабанова, Ю. П. Митрохіна ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Ін-т економіки і упр., Каф. маркетинг. менедж. - Донецьк : [ДонНУЕТ], 2010. - 252 с., Ж15960 , Ж23244/екон. та підпр. Управління процесом пошуку цільового ринку для реалізації інноваційного потенціалу підприємства / Ю.М. Богдан // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. — 2010. — Вип. 4. — С. 16-22. РА315287 Вибір цільового ринку підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук / О.П. Савченко; Східноукр. нац. ун-т. — Луганськ, 2001. — 24 с, МОДЕЛЬ БРЕНДА ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ МАРКЕТИНГОВОЇ ОРІЄНТАЦІЇ, УПРАВЛІННЯ ВИБОРОМ ЦІЛЬОВОГО РИНКУ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА, Інструментарій управління регіональними маркетинговими процесами, Вибір цільового ринку , ВИБІР ЦІЛЬОВИХ РИНКІВ, Дослідження цільового ринку як етап стратегічного маркетингового управління збутом підприємств, УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ПОШУКУ ЦІЛЬОВОГО РИНКУ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
|
| 17. |
Запитує: Вікторія (15.03.2012) Тема запиту: Сегментування ринку |
Ключові слова: маркетинг -- сегментування ринку
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: ВА620187 Дибб, Салли. Практическое руководство по сегментированию рынка [Текст] : цели, анализ, стратегии / С. Дибб, Л. Симкин ; пер. С. Жильцов. - СПб. [и др.] : Питер, 2001. - 239 , ВА688163 Сегментування ринку в інвестиційних проектах / С.В. Скибінський, О.С. Скибінський. — Л.: Вид-во Львів. комерц. акад., 2007. — 136 с., ВА711894 Сегментування ринку: навч. посіб. / С.В. Скибінський, А.І. Федорчук; Львів. комерц. акад. — Л., 2009. — 248 с., Ж69878 Сегментування ринку: принципи та технологія впровадження / Л. Сенішина // Торгівля і ринок України: Темат. зб. наук. пр. з пробл. торгівлі і громад. харчування. — 1999. — Вип. 9, Т. 2. — С. 96-101., Ж71480 К вопросу о сегментировании и позиционировании изделий дизайна на Украине и в Крыму / И.А. Кузнецова // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. — 2004. — N 5. — С. 116-121. ОПЕРАЦІЙНИЙ АНАЛІЗ СЕГМЕНТАЦІЇ Й ПОЗИЦІЮВАННЯ ОКРЕМИХ ВИДІВ ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ, Сутність сегментування ринку, ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СЕГМЕНТУВАННЯ РЕГІОНАЛЬНОГО РИНКУ ПРАЦІ, ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СЕГМЕНТАЦІЇ РИНКУ МІЖНАРОДНИХ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ, СЕГМЕНТАЦІЯ ЯК МЕТОД ВИВЧЕННЯ НЕЗАДОВОЛЕНИХ ПОТРЕБ СПОЖИВАЧА НА РИНКУ ПРОДУКТІВ ШВИДКОГО ХАРЧУВАННЯ, СТРАТЕГІЇ СЕГМЕНТАЦІЇ РИНКУ, СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ ЗА ГРУПАМИ СПОЖИВАЧІВ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В УМОВАХ ПЕРЕНАСИЧЕНОСТІ РИНКУ ВЗУТТЯ, СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ ЯК ОДИН ІЗ СПОСОБІВ ЗБІЛЬШЕННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА, Сегментація ринку за групами споживачів, СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ, ВИБІР ЦІЛЬОВОГО РИНКУ І ПОЗИЦІЮВАННЯ, КРИТЕРІЇ СЕГМЕНТАЦІЇ ВІТЧИЗНЯНОГО СПОЖИВЧОГО РИНКУ ЕЛІТНИХ МЕБЛІВ, СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ МОЛОКА ТА ПРОБЛЕМИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ МОЛОЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ
|
| 18. |
Запитує: Вікторія (15.03.2012) Тема запиту: Дослідження ринку |
Ключові слова: маркетинг -- дослідження ринку
Перегляньте наступні матеріали, також скористайтесь архівом довідок, щодо потрібної Вам теми. Видання є в НБУВ: ВА695162 Зозулев, Александр Викторович. Маркетинговые исследования: теория, методология, статистика [Текст] : учеб. пособие / А. В. Зозулев, С. А. Солнцев. - К. : Знання ; М. : Рыбари, 2008. - 643 c., ВА736338 Жегус, Олена Валентинівна. Маркетингові дослідження ринку [Текст] : монографія / О. В. Жегус, Л. О. Попова, Т. М. Парцирна ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Х. : [ХДУХТ], 2010. - 176 с., ВА736102 Оболенцева, Лариса Володимирівна. Кон'юнктурні дослідження галузевого ринку [Текст] : підручник / Л. В. Оболенцева ; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. - Х. : ХНАМГ, 2010. - 248 с. , РА373013 Небукін, Валентин Олександрович. Економіко-математичні методи та моделі дослідження ринків [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.11 / Небукін Валентин Олександрович ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2010. - 20 с., РА318238 Майорова, Ірина Миколаївна. Використання результатів дослідження ринку при виборі експортної стратегії промислового підприємства [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.05.01 / Майорова Ірина Миколаївна ; Донецький національний ун-т. - Донецьк, 2002. - 18 с., РА309919 Матвійчук, Вікторія Іванівна. Маркетингове дослідження ринку як фактор формування стратегії підприємства (на прикладі підприємств чорної металургії України) [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Матвійчук Вікторія Іванівна ; Донецький держ. ун-т. - Донецьк, 2000. - 22 с., В347716/Ч. 1 Товарознавство та дослідження ринків [Текст] : матеріали всеукр. студ. наук.-практ. конф., 28-29 квітня 2004 р.: Тези доп. / ред. кол. Н. К. Кисляк [та ін.] ; Київський національний торговельно-економічний ун-т. - К. : КНТЕУ, 2004 ., РА387403 Лисюк, Володимир Митрофанович. Методологія дослідження та регулювання товарних ринків [Текст] : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.03 / Лисюк Володимир Митрофанович ; Нац. акад. наук України, Ін-т пробл. ринку та екон.-екол. дослідж. - О., 2012. - 36 с., Р87851 Перерва, Петро Григорович. Комплексне дослідження ринку [Текст] : навч.- метод. посіб. для студ. спец. 7.050201, 7.050108 всіх форм навч. / П. Г. Перерва, С. Є. Лошакова ; Харківський держ. політехнічний ун-т. - Х. : ХДПУ, 1999. - 43 с., В347716/Ч. 2 Товарознавство та дослідження ринків [Текст] : матеріали всеукр. студ. наук.-практ. конф., 28-29 квітня 2004 р.: Тези доп. / ред. кол. Н. К. Кисляк [та ін.] ; Київський національний торговельно-економічний ун-т. - К. : КНТЕУ, 2004 . ФОРМУВАННЯ СХЕМИ КОМПЛЕКСНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ, ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ПРАЦІ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВА АПК, Основи економічної теорії. Ніколенко Ю. В. ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ, Маркетинг та дослідження ринку, Маркетингові дослідження ринку, Особливості маркетингових досліджень на промисловому ринку
|
| 19. |
Запитує: Ярослав (11.05.2012) Тема запиту: Будь ласка, допоможiть написати реферат : "Загальні основи аграрної політики". |
Ключові слова: аграрна політика
Доброго дня!Пропонуємо Вам переглянути такі посилання: Видання є в НБУВ: ВА709841 Аграрна політика України в період ринкової трансформації: монографія / О.В. Скидан; Житомир. нац. агроекол. ун-т. — Житомир, 2008. — 375 с. — Бібліогр.: с. 315-339(Розкрито сутність і значення аграрної політики у розвитку держави та суспільства, визначено її складові та показники. Висвітлено особливості аграрних перетворень різних періодів, причини та наслідки аграрних криз. Встановлено інституційний характер закономірностей проблематики, напрямів і шляхів реалізації аграрних реформ. Обгрунтовано основні напрями, механізми й інструменти вітчизняної аграрної політики, зокрема на регіональному рівні. Наведено рекомендації щодо оптимізації економічного механізму інноваційної та інвестиційної діяльності в АПК України, бюджетного фінансування розвитку сільських територій. Запропоновано альтернативний підхід до визначення мети, принципів і системи регуляторів агроекологічної політики.), ВА700698 Аграрна політика в умовах ринкової трансформації економіки агропромислового комплексу України: монографія / Ред.: П.С. Березівський; Львів. держ. аграр. ун-т. — Л., 2006. — 559 c.(Висвітлено теоретичні та прикладні аспекти аграрної політики держави за умов ринкової трансформації економіки АПК. Розкрито проблеми вдосконалення організаційно-виробничих структур, фінансово-кредитного механізму, маркетингового та правового забезпечення аграрних підприємств. Акцентовано увагу на методології економічного аналізу, бухгалтерського обліку й аудиту, прогнозування соціально-економічних процесів, зокрема на основі економіко-математичного моделювання. Наведено рекомендації з удосконалення аграрної політики держави, посилення її впливу на соціальний і економічний розвиток села.), ВА722992 Аграрна політика: курс лекцій / В.Й. Шиян, І.О. Шарко; Харк. нац. аграр. ун-т ім. В.В.Докучаєва. — Х., 2007. — 204 с(Висвітлено інструменти державної політики в аграрному секторі (АС) економіки, історію становлення та перспективи розвитку внутрішньої аграрної політики в Україні та зовнішньополітичну стратегію розвитку. Проаналізовано особливості бюджетно-податкової та кредитно-фінансової політики в АС, розвиток сільських територій і соціальну політику у сільській місцевості. Розглянуто питання формування внутрішнього продовольчого ринку в Україні.), ВА680915 Аграрний сектор України на шляху до євроінтеграції: Моногр. / М.Г. Бетлій, О.М. Бородіна, С.В. Бородін, А.П. Гайдуцький, Т.О. Зінчук; Ін-т економіки та прогнозування НАН України. — Ужгород: ІВА, 2006. — 496 с.(Розглянуто історичні засади становлення та розвитку Спільної аграрної політики Європейського Союзу (САП ЄС), узагальнено досвід адаптації аграрного сектору країн Центральної та Східної Європи до інтеграції в єдиний європейський агропродовольчий простір. Проведено критичний аналіз економічних і соціальних процесів в аграрній сфері України протягом періоду ринкових трансформацій. Наведено методику оцінки можливостей імплементації вимог і стандартів САП ЄС у вітчизняну практичну діяльність.), ВА655629 Актуальні питання аграрної політики: Зб. робіт 2003 - 2004 / Упоряд.: О. Шевцов; Проект "Аграр. політика для люд. розв.". — К., 2004. — 452 с.(Проаналізовано аспекти земельної реформи в Україні, землеробства в контексті сталого розвитку. Розглянуто питання іпотеки, моделювання зернового ринку, а також щодо наслідків розширення європейського союзу для агроторгівлі України. Охарактеризовано особливості цінової ситуації та впливу держави на ціноутворення в аграрному секторі України.), ВА665361 Актуальні проблеми технічної політики в аграрному секторі України / М. Зубець, Я. Гуков, М. Грицишин; Нац. наук. центр "Ін-т механізації та електрифікації сільс. госп-ва". — Глеваха, 2005. — 77 с.( Викладено наукові підходи до вирішення проблем технічного забезпечення виробництва сільськогосподарської продукції. Розглянуто основні завдання технічної політики в аграрному секторі України за сучасних умов. Проаналізовано етапи подолання кризового стану та висвітлено перспективні напрями створення техніки нового покоління для ресурсоощадних технологій виробництва даної продукції.), Ж69299 Аграрна політика в забезпеченні продовольчої безпеки держави / В.М. Олійник // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Україна в ХХІ ст.: концеп. та моделі екон. розв.: Щорічник наук. пр. — 2001. — Вип. 23. — С. 236-244., Ж28099 Аграрна політика України і можливості та перспективи інтеграції в ЄС / Т. Зінчук // Економіка України. — 2000. — N 12. — С. 58-66., Ж28099 Аграрна політика України: витоки, сучасний стан і нові можливості в контексті інституціоналізму та викликів глобалізації / О. Бородіна // Економіка України. — 2008. — N 10. — С. 94-111. , Ж14378 Аграрні виробничі системи XXI століття в контексті глобальних змін клімату / О.Г. Тараріко // Вісн. аграр. науки. — 2000. — N 6. — С. 5-9.( Розглянуто проблему раціонального використання основних природних ресурсів: грунтів і вод. Запропоновано напрями вдосконалення систем ведення сільськогосподарського виробництва, земле- й водокористування, що мають бути здійснені, насамперед, на рівні відповідних політичних рішень, надійного енергозабезпечення агросистем, удосконалення технологій, ресурсо- й енергоощадження, відтворення родючості та охорони грунтів.), ВА664215 Аграрна реформа в Україні / П.І. Гайдуцький, П.Т. Саблук, Ю.О. Лупенко, В.Я. Месель-Веселяк, М.М. Федоров; Ред.: П.І. Гайдуцький; Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки". — К.: ННЦ "ІАЕ", 2005. — 422 с.(Узагальнено результати теоретико-методологічного дослідження історії аграрного реформування в Україні та постсоціалістичних країнах Європи. Встановлено причини та наслідки аграрної кризи, охарактеризовано специфічні умови реформування сільськогосподарської галузі в Україні. Визначено сутність і необхідність проведення земельної та господарськогої реформ. Встановлено об'єктивні закономірності формування аграрного ринку. Запропоновано шляхи удосконалення податкової системи за ринкових умов, зокрема обгрунтовано доцільність впровадження фіксованого сільськогосподарського податку. Розглянуто питання кредитування та бюджетної підтримки аграрних підприємств. Охарактеризовано інвестиційні та інноваційні процеси у період реформи, проаналізовано особливості реалізації соціальної політики ринкового типу в аграрній сфері.) Джерела аграрного права, ЗМІСТ, ЧИННИКИ ТА ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ДЕРЖАВНОЇ АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ, аграрна політика як чинник регулювання затрат сільськогосподарских товаровиробників, ЗМІСТ, ЧИННИКИ ТА ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ДЕРЖАВНОЇ АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ
|
| 20. |
Запитує: Христина (11.09.2012) Тема запиту: Стратегічний маркетинг у туристичній сфері та його складові(інструменти). |
Ключові слова: Стратегічний маркетинг -- туристична сфера
Доброго дня! Сподіваємося, що наступні матеріали стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: ВС45118 Мальська, Марта Пилипівна. Міжнародний туризм і сфера послуг [Текст] : підручник / М. П. Мальська [и др.] ; Львівський національний ун-т ім. Івана Франка. Факультет міжнародних відносин. Географічний факультет. - К. : Знання, 2008. - 661 с. , ВА678174 Проблеми географії та менеджменту туризму [Текст] / В. Г. Явкін [та ін.] ; Чернівецький національний ун-т ім. Юрія Федьковича. - Чернівці : Рута, 2006. - 260 с. , ВА662149 Менеджмент туристичної індустрії [Текст] : навч. посібник для студ. вищих навч. закл. / І. М. Школа [та ін.] ; ред. І. М. Школа. - Чернівці : Книги-ХХІ, 2005. - 596 с. , ВА700954 Дурович, Александр Петрович. Маркетинговые исследования в туризме [Текст] : [учеб. пособие] / А. П. Дурович. - СПб. [и др.] : Питер, 2008. - 384 с., ВС33306 Котлер, Филип. Маркетинг. Гостеприимство. Туризм [Текст] : учебник для студ. вузов / Ф. Котлер [и др] ; ред. пер.с англ. Р. Б. Ноздрева. - М. : ЮНИТИ, 1998. - 787 с., ВА644940 Джанджугазова, Елена Александровна. Маркетинг в индустрии гостеприимства [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов, обуч. по спец. 230500 "Социально-культурный сервис и туризм" / Е. А. Джанджугазова. - М. : Издательский центр "Академия", 2003. - 224 с. , ВА668664 Запесоцкий, Александр Сергеевич. Стратегический маркетинг в туризме: теория и практика [Текст] / А. С. Запесоцкий ; Санкт-Петербургский гуманитарный ун-т профсоюзов. - СПб. : СПбГУП, 2003. - 351 с., В349801/Ч. 1 Маркетинг туризму [Текст] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів: У 2 ч. / Г. Б. Мунін [и др.]. - К. : Європейський ун-т, 2006 . Ч. 1. - К. : [б.в.], 2006. - 324 с., В349801/Ч. 2 Маркетинг туризму [Текст] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів: У 2 ч. / Г. Б. Мунін [и др.]. - К. : Європейський ун-т, 2006 .Ч. 2. - К. : [б.в.], 2006. - 427 с. Буднікевич І. М. Напрямки маркетингових досліджень рекреаційно-туристичної сфери Чернівецької області: стан та перспективи розвитку / І. М. Буднікевич // Сталий розвиток економіки. - 2010. - № 3. - С. 122 - 127., Рябова Т.А. МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ РЕКРЕАЦІЙНО-ТУРИСТИЧНОЇ СИСТЕМИ // Електронне наукове фахове видання. - Житомир., 2012. - Вип. № 1 (7), МЕЛЬНИЧЕНКО Світлана Володимирівна ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В УПРАВЛІННІ СУБ'ЄКТАМИ ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, Забуранна Л. В. Особливості комплексу маркетингу на підприємствах сфери туризму / Л. В. Забуранна, К. В. Сіренко // Актуальні Проблеми Економіки. - 2010. - № 10. - С. 58-63., Заячковська Г. А. Маркетинг міжнародних туристичних послуг: мікро- і макрорівень / Г. А. Заячковська // Сталий розвиток економіки. - 2012. - № 12. - С. 233-237., Заячковська Г. А. Еволюція теорії маркетингу туризму / Г.А. Заячковська // Історія народного господарства та економічної думки України. - 2010. - № 43. - С. 193-201
|
| | |
|
|