Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=ГОРДІСТЬ$<.>+<.>K=НАЦІЇ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Запитує: КАТЕРИНА (15.10.2013) Тема запиту: Доброго дня! Прошу допомогти підібрати джерела до теми "Роздуми Т.Г. Шевченка про долю української нації в його передмові до нездійсненого видання кобзаря." |
Примітка: До літературного конкурсу Ключові слова: Шевченко Т.Г. -- доля україської нації -- передмова до нездійсненого видання Кобзаря
Доброго дня! Сподіваємось, Вам стануть у нагоді наступні джерела. Для додаткового пошуку радимо звернутись за допомогою до Читального залу відділу довідково-бібліографічного обслуговування (Див. посилання) та ознайомитись з систематичним картковим каталогом, який розташований у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40-річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: ВА659295 Барабаш Ю. Я. Тарас Шевченко: імператив України: Історіо- й націософська парадигма / Ю. Я. Барабаш; Нац. ун-т "Києво-Могил. акад."; Ін-т л-ри ім. Т.Шевченка НАН України. - К. : ВД "Києво-Могил. акад.", 2004. - 180 с. (Висвітлено особливості відображення ідейно-художньої парадигми України у творчості Т.Шевченка як джерела та способу поетичного втілення імперативу історичного призначення українства, чинника його національної свідомості, прагнення до незалежності та культурного розвитку. Висвітлено історичні, національні, релігійні та етичні засади творчості Т.Шевченка. Проаналізовано особливості відображення традиційних фольклорних мотивів героїки і трагізму національної історії, ідеалізації минувшини, прославляння козацьких подвигів і лицарства видатних представників українського народу як історичних осіб у художніх творах митця. Значну увагу приділено дослідженню "петербурзького тексту" поета, його містерії "Великий льох" і повісті "Художник" у духовному контексті історичної доби.), ВА610333 Барвінський О. Г. Тарас Шевченко - апостол правди і науки, учитель людства: Спроба пед.-наук. розвідки / О. Г. Барвінський. - Івано-Франківськ : Плай, 2001. - 77 с., ВА704898 Дзюба І. М. Тарас Шевченко. Життя і творчість / І. М. Дзюба. - 2-ге вид., доопрацьов. - К. : Вид. дім "Києво-Могилян. акад.", 2008. - 718 с. (Висвітлено життєвий і творчий шлях відомого українського поета та художника Т. Шевченка. Літературну та громадську діяльність митця розглянуто в широкому історичному й естетичному контекстах. Зроблено літературознавчий аналіз романтичних балад і поем Т. Шевченка початку 1840-х рр., а також драматичних творів, поем "Кавказ", "Три літа", "Іван Гус", "Неофіти", "Марія", циклу поезій "У казематі", повістей російською мовою та поезії періоду заслання. Розкрито характерні мотиви поетичних і прозових творів поета в синхронному та діахронному аспектах. Особливу увагу приділено вивченняю слов'янської ідеї, образів Бога, релігії, слави, слова, думи, волі та добра в Шевченковій поезії.) Масненко В. В. Саморефлексія української літератури як національної (від Тараса Шевченка до "Української хати") / В. В. Масненко // Вісник Черкаського університету. Сер. Історичні науки. - 2009. - № 160/161. - С. 115-124., Дзюба Т. Специфіка становлення ідентифікаційної моделі українства в публіцистиці першої половини ХІХ ст. / Т. Дзюба // Діалог: Медіа-студії : зб. наук. праць. - Одеса, 2010. - Вип. 11. - С. 179-185., Жулинський М. Дві половинки українського серця. Шевченко і Гоголь / М. Жулинський // Бахмутський шлях. - 2010. - № 1/2. - С. 3-23., Барабаш Ю. Гоголь і Шевченко. (Акценти) / Ю. Барабаш // Слово і час. - 2009. - № 12. - С. 3-17., Шевченко Т. [Передмова до нездійсненого видання "Кобзаря"] [Електронний ресурс] / Т. Шевченко. - Режим доступу : URL : http://litopys.org.ua/shevchenko/shev507.htm . - Назва з екрану., Вічне слово Кобзаря [Електронний ресурс]. - Режим доступу : URL : http://internet-centr.dp.ua/pages.php?id=60 . - Назва з екрану., Читальний зал відділу довідково-бібліографічного обслуговування
|
| 2. |
Запитує: Дубина Аліса (28.05.2015) Тема запиту: Вплив менталітету нації на манеру ведення бізнесу. |
Ключові слова: менталітет -- бізнес
Доброго дня! Сподіваємось, Вам у нагоді стануть наступні видання. Для самостійного пошуку додаткових джерел інформації радимо скористатися Каталогом книжкових видань, Реферативною базою даних та базою "Наукова періодика України" (див. посилання). Видання є в НБУВ: В347469 Бутинець Ф. Ф. Бухгалтерський облік в Україні. Міфологія. Ч. 2 / Ф. Ф. Бутинець; Житомир. держ. технол. університет. - Житомир, 2003. - 524 c., ВА672238 Романовський О. Г. Ділова етика : Навч. посіб. для студ. всіх спеціальностей / О. Г. Романовський, О. С. Пономарьов, О. М. Лапузіна; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. інститут". - Харків, 2006. - 364 c. (Проаналізовано особливості національного та регіонального менталітету як одного з визначальних чинників характеру управління, а також формування трудової етики. Викладено питання етики переговорів, стилів управління й етичних норм розв'язання конфліктів, наведено приклади відомих світових компаній, які дотримуються етичної поведінки у веденні бізнесу.), ВА706392 Глушко Т. П. Філософія економіки у структурі сучасної гуманітарної освіти / Т. П. Глушко. - Київ : Наук. світ, 2008. - 212 c. (Висвітлено історію розвитку та теоретичні засади філософії економіки як новітнього напряму соціальної філософії. Проведено соціально-феноменологічний аналіз поняття "економічна свідомість". Розкрито сутніть філософії бізнесу та філософії господарства як різних парадигм філософсько-економічного знання. Проаналізовано особливості економічної ментальності українців, визначено її соціально-креативний потенціал.), ВА763086 Проблеми і перспективи розвитку аудиту в Україні / М. С. Пушкар, Я. В. Мех, Р. Р. Кулик [та ін.] ; Терноп. нац. екон. університет. - Тернопіль : ТНЕУ : Карт-бланш, 2012. - 219 c., ВА765229 Македон В. В. Міжнародний менеджмент : підруч. для студ. ВНЗ / В. В. Македон; Дніпропетр. ун-т ім. А. Нобеля. - Дніпропетровськ, 2013. - 615 с. , В350260 Соціально-економічні трансформації в епоху глобалізації : матеріали ІІ Всеукр. наук.-прак. конф., 2007 р., Полтава. Т. 1 / ред.: Л. І. Яковенко; Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. - Полтава : Скайтек, 2007. - 180 c. (Розглянуто питання трансформації ринку праці в економіці України. Висвітлено проблеми становлення ринку інтелектуальних продуктів, економічної реалізації інтелектуальної власності за умов глобалізації, формування соціального капіталу в контексті національного менталітету.), РА341798 Комих Н. Г. Соціокультурний контекст становлення та розвитку підприємництва в Україні : Автореф. дис... канд. соціол. наук / Н. Г. Комих; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Харків, 2006. - 19 c. (Досліджено особливості соціокультурного контексту розвитку малого підприємництва за умов українського суспільства. На підставі грунтовного аналізу існуючих теорій підприємницької діяльності виявлено можливості їх використання для дослідження соціокультурної специфіки формування малого підприємництва. Обгрунтовано доцільність застосування інтеграційного соціокультурного підходу , що базується на принципах активної особистості, соціального та культурного взаємопроникнення та антропосоцієтальної відповідності для осмислення феномену підприємництва та ролі підприємства у суспільстві, а також вивчення соціокультурних особливостей малого підприємництва в Україні. У контексті даного підходу конкретизовано теоретичне визначення підприємництва. Встановлено ознаки, за якими підприємництво відрізняється від бізнесу. З'ясовано соціокультурні особливості та іманентний характер підприємництва як суспільного явища. Виділено та досліджено соціокультурні фактори, що впливають на розвиток підприємницької активності, а саме: національний характер, менталітет, релігія.), РА381003 Пухкал О. Г. Модернізація системи державного управління в контексті розвитку громадянського суспільства в Україні : автореф. дис. ... д-ра наук з держ. упр. : 25.00.01 / О. Г. Пухкал; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - Київ, 2011. - 36 c. (Наведено комплексний аналіз особливостей інституціоналізації нових підходів до реформування державного управління в контексті взаємообумовленого розвитку демократичної держави та громадянського суспільства, розкрито їх сутність, передумови, зміст та особливості, детерміновані національною специфікою. Розглянуто сутність, сучасний стан та особливості розвитку громадянського суспільства в Україні, динаміку його взаємодії з державою за умов соціально-політичної трансформації. Розроблено концепцію модернізації державного управління з урахуванням національних особливостей розвитку громадянського суспільства, запропоновано теоретичне бачення власної, української моделі державного управління, яка б відповідала світовим демократичним стандартам і вітчизняним реаліям. Вдосконалено дослідження проблем виборчої системи, інноваційного потенціалу державного управління, національної ідеї, української ментальності, публічної політики й управління, взаємовідносин влади та бізнесу, правлячої еліти та політичної опозиції, політико-адміністративної реформи в Україні.) Реферативна база даних, Наукова періодика України, Книжкові видання та компакт-диски
|
| 3. |
Запитує: Дубина Аліса (28.05.2015) Тема запиту: Вплив менталітету нації на реакцію споживача на маркетингові інструменти. |
Примітка: Періодика, монографії, автореферати Ключові слова: поведінка споживачів
Доброго дня! Сподіваємось, Вам у нагоді стануть наступні видання. Для самостійного пошуку додаткових джерел інформації радимо скористатися Каталогом книжкових видань, Реферативною базою даних та базою "Наукова періодика України". Видання є в НБУВ: ВА651847 Скибінський С. В. Поведінка споживачів : Навч. посібник / С. В. Скибінський, Н. Ф. Басій, Л. М. Орел; Центр. спілка спожив. т-в України, Львів. комерц. акад. - Львів, 2004. - 103 c. (Розкрито структуру і сутність поведінки споживачів, описано процес прийняття рішень індивідуальним споживачем. Проаналізовано мотивацію як фактор внутрішнього впливу на поведінку споживачів.), ВА715366 Скибінський С. В. Поведінка споживачів у маркетингу : навч. посібник / С. В. Скибінський; Укоопспілка. - Львів : ЛКА, 2009. - 260 c. (Визначено місце та роль дослідження поведінки споживачів у маркетинговій діяльності фірми. Проаналізовано відмінності у прийнятті рішень споживачами-індивідами та споживачами-фірмами. Виявлено та класифіковано фактори, що впливають на формування поведінки-споживачів, обгрунтовано необхідність їх дослідження. Описано процес прийняття рішення покупцем товару, розглянуто варіанти мотивів відвідування маркетів, наведено характеристику дій споживачів за різних видів споживання. Розкрито вплив інформаційного чинника на процес прийняття рішення про покупку товару, запропоновано методику визначення ступеня зацікавленості потенційного покупця. Розглянуто логіко-математичні методи дослідження передкупівельного оцінювання варіантів товару покупцями.), ВА687268 Поведінка споживачів : Конспект лекцій / уклад. О. В. Прокопенко, М. Ю. Троян; Сум. держ. університет. - Суми, 2007. - 134 c. (Розкрито сутність поведінки споживачів (ПС) за умов економічного обміну. Наведено мікроекономічний підхід до моделювання ПС. Визначено чинники зовнішнього та внутрішнього впливу на ПС. Охарактеризовано процес ухвалення рішень індивідуальним і організаційним споживачем. Розглянуто поведінкову реакцію покупців. Охарактеризовано маркетингові інструменти впливу на ПС. Викладено загальну характеристику методів дослідження ПС. Запропоновано методики, що застосовуються в процесі проведення якісних досліджень ПС.), Ж69184/Ек.н. Погасій В. І. Маркетингові комунікації як запорука успішної діяльності торгово-розважальних центрів / В. І. Погасій // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Екон. науки. - 2009. - Т. 94. - С. 75-78. (Розглянуто стан і перспективи розвитку ринку комерційної нерухомості в сегменті професіональних торгово-розважальних центрів. Проаналізовано та доведено об'єктивну необхідність проведення маркетингових заходів для підвищення економічної ефективності діяльності ТРЦ за умов економічного спаду в країні. Запропоновано нові інструменти маркетингової програми стимулювання відвідування ТРЦ.) Щерба О. І. Поведінка споживача в умовах становлення та розвитку рекламного простору (соціологічний аналіз) : Автореф. дис... канд. соціол. наук / О. І. Щерба; НАН України. Ін-т соціології. - Київ, 2007. - 18 c. , Мітяєва Т. Л. Поведінка споживачів на ринку продуктів швидкого приготування / Т. Л. Мітяєва // Екон. стратегія і перспективи розвит. сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 1(2). - С. 339-343. , Окландер М. А. Сучасні трансформації культурних чинників поведінки споживача / М. А. Окландер // Економ. вісн. Нац. техн. ун-ту України "Київ. політехн. інститут". - 2013. - № 10. - С. 386-392., Сушко О. В. Рекламні стратегії підприємств ресторанного господарства : Автореф. дис... канд. екон. наук / О. В. Сушко; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2006. - 19 c. , Бокулева М. О. Ціноутворення на продукцію машинобудівних підприємств з урахуванням поведінки споживачів : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / М. О. Бокулєва; Класич. приват. університет. - Запоріжжя, 2010. - 20 c. , Гут І. О. Ірраціональність поведінки домашніх господарств як споживачів: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.01.01 / І.О. Гут ; Дніпропетр. ун-т екон. та права. — Дніпропетровськ, 2004. — 23 с.
|
| 4. |
Запитує: Олександр (04.10.2018) Тема запиту: Чи є у вашій бібліотеці випуски видання "Гордість нації" - гумористичного щомісячного журналу, що виходив у період 1928-1930 років? |
Ключові слова: Гордість нації
Доброго дня! У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що потрібне Вам видання у фонді Бібліотеки не зберігається.
|
|
|
|