Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=ДРУКОВАН$<.>+<.>K=РЕКЛАМ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 77
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Запитує: Оксана (11.03.2011) Тема запиту: Етичні норми реклами |
Ключові слова: етика торгівлі -- етика реклами Видання є в НБУВ: ВС33238 Уэллс, Уильям. Реклама: теория и практика [Текст] / У. Уэллс [и др] ; пер. с англ. М. Артюх [и др]. - СПб. : Питер ; М. : [б.и.], 1999. - 735 с., ВА668735 Бойцов Михаил Анатольевич, Горохов Владимир Маркович, Гринберг Татьяна Эдуардовна, Кумылганова Ирма Александровна, Насонова Екатерина Анатольевна. Реклама: культурный контекст / Татьяна Эдуардовна Гринберг (общ.ред.), Марина Владимировна Петрушко (общ.ред.). — М. : РИП-холдинг, 2004. — 186с, ВА647687 Дрю Жан-Мари. Ломая стереотипы: Реклама, разрушающая общепринятое / Д. Раевская (пер.с англ.). — СПб. : Питер, 2003. — 271с., РА372786 Капінус Лариса Василівна. Реклама як чинник управління поведінкою споживачів (на матеріалах підприємств з виробництва безалкогольних напоїв): автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Капінус Лариса Василівна; Нац. ун-т харч. технол. — К., 2010. — 20 с. , РА361700 Лютко Наталія Віталіївна. Політична реклама у виборчих технологіях: аксіологічно-нормативні виміри та принципи: автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Львівський національний ун-т ім. Івана Франка — Л., 2008. — 19с., ВА684770 Ткачова Тамара Михайлівна, Лабурцева Олена Іванівна, Яцишина Лариса Карпівна. Реклама слабоалкогольних напоїв у формуванні девіантної поведінки неповнолітніх / Київський національний ун-т технологій та дизайну. — К. : Науковий світ, 2007. — 272c., ВА644828 Ценев Вит. Психология рекламы ( реклама, НЛП и 25-й кадр). — М. : Бератор, 2003. — 198с, ВА642585 Почепцов, Георгий Георгиевич. Паблик рилейшнз, или как успешно управлять общественным мнением [Текст] / Г. Г. Почепцов. - 2.изд., испр. и доп. - М. : Центр, 2003. - 317 с, ВС50714 Приступенко, Тетяна Олегівна. Теорія журналістики: етичні та правові засади діяльності засобів масової інформації [Текст] : навч. посіб. / Т. О. Приступенко ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. Інститут журналістики. - К. : [б.в.], 2004. - 376 с. Войтович Н.О. ЕТИЧНІ НОРМИ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ ТА ЇХ ОСОБЛИВОСТІ В ЗМІ, Кузнецова О.Д. Ціннісно-етичне регулювання журналістської діяльності в Україні
|
| 2. |
Запитує: Тетяна (18.03.2011) Тема запиту: Де можна знайти <Міжвідомчий координаційний план наукових дослідженьз екологічних та соціально-економічних проблем розвитку продуктивних сил України(2007-2010)>,який координує Рада по вивченню продуктивних сил України НАН України в електронному чи друкованому вигляді. Дякую |
| 3. |
Запитує: Ілона (06.05.2011) Тема запиту: Допоможіть, будь ласка, знайти літературу (у тому числі й електронні джерела) для написання дипломної роботи на тему "Моделювання креативних процесів під час створення друкованої реклами (концепція –ідея-текст-зображення-образ)" |
Примітка: Електронні та друковані видання; будь-яка інформація Ключові слова: Моделювання -- креативність -- друкована реклама -- реклама
Шановна Ілоно! Сподіваємося, що наступні джерела Вам допоможуть. Бажаємо успіху! Видання є в НБУВ: ВА573040 Крылов, И. В. Теория и практика рекламы в России [Текст] : учеб.- метод. пособие / И. В. Крылов. - М. : Центр, 1996. - 184 с., ВА642213 Уэллс, Уильям. Реклама: принципы и практика [Текст] / У. Уэллс [и др.]. - 5.изд., междунар. - СПб. и др. : Питер, 2003. - 797 с, ВА645960 Джулер, А. Джером. Креативные стратегии в рекламе [Текст] : искусство создания эффективной рекламы / А. Д. Джулер, Б. Л. Дрюниани ; пер. с англ. Т. Виноградова, Л. Царук. - 7.изд. - СПб. : Питер ; М. ; СПб. ; Нижний Новгород : [б.и.], 2003. - 384 с., Ж70668/2006/6-7 Мистецтвознавство України [Текст] : збірник наукових праць/ Академія мистецтв України. - К. : "Спалах", 2000 - 2006 р. Вип. 6-7 Прищенко С.В. Проблеми колірної гармонії в сучасній рекламній графіці України С. 448-458., Ж70668/2007/8 Мистецтвознавство України [Текст] : збірник наукових праць/ Академія мистецтв України. - К. : "Спалах", 2000 - 2007 р. Вип. 8 Прищенко С.В. Художньо-естетичні аспекти реклами С. 111-118., Ж71135 Образ: Зб. наук. пр. Вип. 6 / Ред.: В. Різун; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2005. — 79 с. — укp. - (Висвітлено феномен духовних територій в українській періодиці кінця ХІХ - початку ХХ ст. Проаналізовано розмежування образу та образності у комерційній друкованій рекламі. ), СО27788 Шевченко, Володимир Якович. Композиція плаката [Текст] : навч. посіб. / В. Я. Шевченко ; Харківська держ. академія дизайну і мистецтв. - 2-ге вид., доп. - Х. : Колорит, 2007. - 133 с., ВС50388 Психологія реклами: навч. посіб. / В. А. Гупаловська; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2010. — 384 с. — Бібліогр.: 61 назв. — ISBN 978-966-613-755-8. — укp. - (Висвітлено психологічні основи реклами та рекламної діяльності, історію реклами, алгоритм психотехнології рекламної стратегії. Проаналізовано психологічні особливості різних видів реклами (зовнішньої, друкованої, у ЗМІ). Розкрито роль психічних процесів у створенні та споживанні реклами. Описано основні сугестивні психотехнології та маніпулятивні технології в рекламі відповідно до напрямів у психології (психоаналіз, нейролінгвістичне програмування, наведення трансового стану, гіпноз М. Еріксона, трансактивний аналіз). Визначено ефективність реклами й її вплив на споживачів, методики психологічних вимірювань ефективності рекламного впливу та психологічної експертизи реклами.), ВС43222 Розробка і дизайн рекламних видань: Навч. посіб. / Б.В. Дурняк, А.Є. Батюк. — Л.: Укр. акад. друкарства, 2006. — 320 с. — Бібліогр.: с. 318-319. — ISBN 966-322-066-X. — укp. - (Розкрито сутність реклами як складової частини великої організаційної єдності суспільства та системи підприємництва. Висвітлено її основні принципи, методи та функції. Акцентовано увагу на різномітності засобів реклами та видів рекламних матеріалів, які безпосередньо впливають на формулювання рекламного звернення. Охарактеризовано елементи друкованої реклами, особливості розробки фірмового стилю, рекламні технології. Викладено особливості зорового сприйняття форми та простору, застосування кольору як інструменту дизайну, принципи побудови композиції в рекламі. Проаналізовано основні види дизайну упаковки й етикетки, а також їх вплив на просування товару.), АО261118 Назайкин, Александр Николаевич. Эффективная реклама в прессе [Текст] : практ. пособие / А. Н. Назайкин. - М. : ООО "Гелла-Принт", 2000. - 306 с., Ж72515 Способи ароматизації друкованої продукції / К.С. Михайленко, В.В. Степанець // Технологія і техніка друкарства: зб. наук. пр. — 2010. — N 1. — С. 47-56. — Бібліогр.: 33 назв. — укp - (На підставі проведеного патентного пошуку і аналітичного огляду джерел інформації з метою дослідження стану розвитку технологій ароматизації друкарської продукції визначено, що даний вид поліграфічної продукції актуальний і має достатньо високий попит у споживачів даної продукції, оскільки має нагоду привертати увагу споживача в перші 27 секунд, що надзвичайно важливо при рекламуванні будь-якого товару, а також розроблена класифікація способів ароматизації друкарської продукції.), ВС43006 Кнабе, Георгий Алексеевич. Энциклопедия дизайнера печатной продукции [Текст] / Г. А. Кнабе. - М. ; СПб. ; К. : Диалектика, 2006. - 726 с, СО29614 Сьомкін, Володимир Васильович. Дизайн, тенденції та напрямки розвитку [Текст] : монографія : признач. для фахівців з дизайну - наук.-теорет., методистів, практ. дизайнерів, освітян в галузі дизайну, рекл., а також студ. зі спец. в галузі дизайну рекл. / Володимир Сьомкін ; Держ. акад. кер. кадрів культури і мистец. - К. : Альтерпрес, 2009. - 525, [3] с РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДРУКОВАНИХ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ, Успешная реклама. Нужен ли креатив? , Мультибрендовая реклама, ОБ’ЄКТНЕ МОДЕЛЮВАННЯ СИСТЕМИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА, " Секрет фірми " , чи... Як створити фірмовий стиль, АМЕРИКАНСЬКА ТЕХНОЛОГІЯ СТВОРЕННЯ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТІВ (СТАТТЯ ДРУГА), КРЕАТИВ ЯК ІНСТРУМЕНТ У РІШЕННІ ЗАВДАНЬ ПОЗИЦІЮВАННЯ
|
| 4. |
Запитує: Надія (13.05.2011) Тема запиту: Добрий вечір. Підкажіть, будь ласка, де я можу знайти книжку: Московцева В. В. Типологія друкованих засобів масової інформації / В. В. Московцева. – Запоріжжя : ЗДУ, 2002. – 44 с. Наперед вдячна. |
| 5. |
Запитує: Давиденко Т.В. (13.09.2012) Тема запиту: Допоможіть, будь ласка, з'ясувати УДК для статті із назвою "Мова реклами. Текстові засоби інтенсифікації". Це потрібно для ВАК видання. Дякую. |
Ключові слова: УДК
Доброго дня! У відповідь на Ваш запит рекомендуємо відвідати читальний зал довідково - бібліографічного обслуговування НБУВ (кімн. № 203), де на платній основі відповідно до «Переліку платних послуг, які надаються Національною бібліотекою України імені В. І. Вернадського» виконують послуги з визначення індексів УДК та ББК до наукових робіт, друкованих праць. Читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування
|
| 6. |
Запитує: Станіславчук Юлія (29.10.2012) Тема запиту: Доброго дня! Мені потрібно ознайомитися з дисертацією Вовка В. М. " Моделювання і оптимізація управління будівельним виробництвом", 1996 р. Чи є ця робота в наявності в друкованому чи електронному вигляді в фондах вашої бібліотеки? |
Ключові слова: Вовк В. М. -- Моделювання і оптимізація управління будівельним виробництвом
Доброго дня! У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що зазначена дисертація зберігається в фондах НБУВ. З текстом дисертації Ви можете ознайомитися тільки в Бібліотеці за адресою: Київ, проспект 40 - річчя жовтня, 3. Для отримання дисертації читачеві необхідно оформити клопотання за підписом проректора з наукової роботи установи, де він працює (навчається). Наданий Бібліотекою дозвіл дійсний упродовж поточного року. Тел. залу обслуговування дисертаціями (044)524-81-47. ( Див. посилання). Видання є в НБУВ: ДС43876 Вовк, Володимир Михайлович. Моделювання і оптимізація управління будівельним виробництвом [Текст] : дис...д-ра екон.наук у формі наук.доповіді:08.00.13 / Вовк Володимир Михайлович ; АН України, Київський ін-т кібернетики ім. В.М.Глушкова. - К., 1992. - 46 с. Читальний зал обслуговування дисертаціями та документами на мікроносіях
|
| 7. |
Запитує: Ольга (02.11.2012) Тема запиту: Скажіть, де можна знайти інформацію яка б стосувалася інфографіки загалом та інфографічного наповнення друкованих та інтернет-видань? Дякую за відповідь! |
Примітка: газетні, журнальні публікації, підручники та ін. Ключові слова: інфографіка -- Дизайн ЗМІ
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: Ж23244/соц.комун. Шевченко О.В. Типологія структурних видів телевізійної інфографіки / О.В.Шевченко // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації . — 2011. — Вип. 2. — С. 117-121. Цуканова Г. О. Інфографіка в сучасній телевізійній програмі / Г. О. Цуканова // Наукові записки Інституту журналістики. - 2012. - Том. 46. - С. 44 - 49., Шевченко Ж. В. КЛАСИФІКАЦІЯ ІНФОГРАФІКИ ЯК ІНФОРМАЦІЙНОГО ПОВІДОМЛЕННЯ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ / Ж. В. Шевченко // Управління розвитком: збірник наукових праць. Харків, 2011. - № 17 . - С. 112 - 114. , Визуализация данных: классификация [Электрoнный ресурс]. – Режим дoступа : http://experiment.ru/technologies/data-visualization-1/3/., Корольова О.В. ОСОБЛИВОСТІ КОМПОЗИЦІЙНОГО ТА ГРАФІЧНОГОМОДЕЛЮВАННЯ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ЖУРНАЛІВ ПРО СПОРТ (НА МАТЕРІАЛІ ЖУРНАЛІВ “ФУТБОЛ” І “РИНГ”) / О.В. Корольова // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації . - 2012. - № 3. , Кулакава Х. Візуальний контент інтернет-ЗМІ: термінологічні засади дослідження / Х. Кулакава // Вісник Книжкової палати. - 2012. - № 6. - С. 1 - 3., Янченко А. Є. Графічний дизайн як базова категорія оформлення сучасного газетного видання / А. Є. Янченко // Наукові записки Інституту журналістики: збірник наукових праць. -К., 2011. - Том. 45. - С. -73 - 78., Фоменко М. В. Конвергенція новинарного продукту інформаційних агентств (на прикладі українського національного інформаційного агентства «Укрінформ») / М. В. Фоменко // Вісник Харківського національного університету: збірник наукових праць. Харків, - 2010. - № 903. (Соціальні комунікації) , РА366762 Артамонова І.М. Інтернет-журналістика в Україні: еволюція, соціоінформаційний контекст, системні характеристики: автореф. дис... д-ра наук із соц. комунікацій / І.М. Артамонова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики. — К., 2009. — 31 с.
|
| 8. |
Запитує: Тетяна (13.11.2012) Тема запиту: Доброго дня, допоможіть мені, будь ласка, підібрати літературу для написання бакалаврської роботи на тему "Реклама бібліотечно - інформаційних послуг". |
Ключові слова: реклама -- бібліотека -- бібліотечно-інформаційні послуги
Доброго дня! Перегляньте наступні матеріали. Видання є в НБУВ: ВА601199 Башун О.В. Маркетинг і фандрейзинг у бібліотеках: Бібліогр. покажч. / О.В. Башун ; Донец. від-ня Наук. Т-ва ім. Шевченка, Донец. обл. універс. б-ка ім. Н.К.Крупської. — Донецьк, 2000. — 60 с. , ВС50261 Львівська національна наукова бібліотека України імені В. Стефаника: історія і сучасність: доп. та повідомл. Міжнар. наук. конф., 28 - 30 жовт. 2010 р., Львів / НАН України, Львів. нац. наук. б-ка України ім. В.Стефаника / Ред.: М. М Романюк. — Л., 2010. — 622 с. (Запропоновано концепцію та моделі рекламно-презентаційної діяльності національних бібліотек.), ВА643433 Реклама бібліотеки, комфорт і стиль [Текст] : матеріали конф. учасників навчання Центру з проблеми "Комфортність обслуговування як показник рівня роботи бібліотек" / упоряд. Я. О. Хіміч, І. О. Шевченко ; наук. ред. В. К. Скнарь ; Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв, Українська бібліотечна асоціація. Центр безперервної інформаційно-бібліотечної освіти. - К. : [б.в.], 2001. - 34 с., ВА707662 Медичні бібліотеки як соціальні інформаційні бази медичної науки та охорони здоров'я: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 14 - 16 трав. 2008 р., Чернівці / Нац. наук. мед. б-ка України / Ред.: Р.І. Павленко. — Чернівці, 2008. — 124 с. , Ж14595 Семілєт Н. В. Дитяча бібліотека: пошуки нових форм обслуговування / Н.В. Семілєт, Г.С. Гречко // Бібл. вісн . — 1999. — N 1. (Детально описуються функції відділу формування, організації фондів та каталогів; відділу реклами книги та видовищних заходів; відділу інновацій, маркетингу та інформації; відділу обслуговування та його секторів.), РА298764 Кашкарьова, Ольга Валеріївна. Реклама як комунікативна система сучасної бібліотеки [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 07.00.08 / Кашкарьова Ольга Валеріївна ; Київський держ. ун-т культури і мистецтв. - К., 1997. - 17 с. Самохіна Ж. В. Створення іміджу сучасної бібліотеки [Електронний ресурс] / Ж. В. Самохіна. - Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/new/2011/samokhina.pdf . - Назва з екрану., Вінічук І. Інформаційно-комунікативні технології як засіб удосконалення бібліотечної системи України в умовах становлення інформаційного суспільства / І. Вінічук // Бібліотечний вісник. - 2012. - № 3. - С. 8-15., Дригайло С.В. Бібліотечно-інформаційні продукти і послуги / С. В. Дригайло // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2010. - № 4. - С. 79-87., Бородін С.В. Маркетинг бібліотечної діяльності: з досвіду роботи ДНСГБ НААН (1992-2012) / С. В. Бородін, В. С. Митько, І. Г. Піменов, Е. В. Юрчак // Історія науки і біографістика. - 2012. - № 2. , Войцеховська М. Buzz-маркетинг як інструмент популяризації сучасних бібліотечних послуг: досвід польських бібліотек / М. Войцеховська // Бібліотечний вісник. - 2012. - № 1. - С. 21-27, Козак Н. О. Реклама як елемент бібліотечного маркетингу (з досвіду діяльності роботи наукової бібліотеки Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка) / Н. О. Козак // Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Сер. Бібліотекознавство. Книгознавство. - 2010. – Вип. 2. - 361-368. , Самсонов М. Реклама бібліотек в онлайнових соціальних мережах / М. Самсонов // Україна: події, факти, коментарі. - 2012. - № 5. - С. 62-71.
|
| 9. |
Запитує: Володимир Лейзьо (14.11.2012) Тема запиту: Добрий день! Скажіть, будь ласка, де можна знайти( отримати, купити) друковану версію журналу "Теорія і методика фізичного виховання і спорту" — науково-теоретичний журнал для фахівців у сфері фізичного виховання і спорту. Дякую |
| 10. |
Запитує: Ірина (15.11.2012) Тема запиту: Доброго дня!Шукаю матеріали для написання роботи ''Концепти соціальної реклами в англійській мові(лінгвістичний аспект)" |
Ключові слова: соціальня реклама
Шановна, Ірино! Звертаємо увагу на те, що запит має вузькоспеціалізований характер. Пропонуємо Вам звернутися за інформацією у відділ довідково - бібліографічного обслуговування, до Залу обслуговування іноземними періодичними виданнями та виданнями країн Балтії, до систематичного каталогу НБУВ. див. посилання КАРАМИШЕВ Д. ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ В США: ДОСВІД ДЛЯ УКРАЇНИ / Д. КАРАМИШЕВ, Л. УСАЧЕНКО // Публічне управління:теорія та практика: збірник наукових праць. - Харків, 2011. - №4. - С. 137 - 141., Вавіліна С.Г. ЛІНГВІСТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ІНШОМОВНОГО РЕКЛАМНОГО ТЕКСТУ В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ЖУРНАЛІСТІВ / С.Г. Вавіліна // Вісник Запорізького національного університету. - 2011. - № 2. - С. 94 - 102., ДС 52053 Мойсеенко И.П. Прагмалингвистическая организация рекламного текста: макро- и микроанализ (на материале англоязычной бытовой рекламы): Дисс. … канд. филол. наук. – К., 1996. – 186 с., Коваленко Є.СТРУКТУРНА ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОГО ТЕКСТУ В АСПЕКТІ ЙОГО ЛІНГВІСТИЧНОГО АНАЛІЗУ / Є. Коваленко // Лінгвістичні студії : збірник наукових праць. Донецьк. - 2009. - Вип. 18. - С. 173 - 178, РА342262 Коваленко Н.Л. Лингвистическая обозначенность слогана в структуре рекламного, Читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування, Зал обслуговування іноземними періодичними виданнями та виданнями країн Балтії
|
| 11. |
Запитує: Тетяна (19.11.2012) Тема запиту: Доброго дня. Допоможіть, будь ласка, підібрати літературу для написання бакалаврської роботи на тему " Реклама бібліотечно - інформаційних послуг" |
Примітка: список літератури з посиланнями на сайти Ключові слова: Реклама
Доброго дня! Ми вже відповідали на Ваше аналогічне питання. Перегляньте архів довідок за ключовими словами: реклама; бібліотека.
|
| 12. |
Запитує: Віолетта (11.01.2013) Тема запиту: Копіювання й поштова пересилка друкованого видання. Чи передбачена платна послуга за якою можна замовити ксерокопію книги з поштовою пересилкою у бандеролі (наприклад В РДБ таку послуга існує і я нею користувалась кілька разів). Мені потрібна ксерокопія книги Вихрущ А. В., Карагодін В. М., Тхоржевська Т. Д.. Основи християнської педагогіки. — Т. : Освіта, 1999. — 168с. — Бібліогр.: с. 155-156. — ISBN 5-7763-1932-3., а придбати її, практично не можливо. |
| 13. |
Запитує: Людмила (04.03.2013) Тема запиту: Доброго дня. Допоможіть, будь ласка, підібрати літературу для курсової роботи на тему: "Інтерв'ю як один з інформаційних жанрів. Функціонування цього жанру в сучасних друкованих ЗМІ" |
Ключові слова: інтерв'ю -- інформаційний жанр -- жанр вільного інтерв'ю -- журналістика
Доброго дня! Пропонуємо Вам переглянути перелік літератури. Також рекомендуємо самостійно ознайомитися з систематичним картковим каталогом, відвідати читальний зал обслуговування періодичними виданнями, які розташовані у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою:м.Київ, проспект 40 - річчя Жовтня, 3. (Див.посилання) Видання є в НБУВ: ВА714099 Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях студентської молоді "Родзинка-2009" : зб. матеріалів ХI Всеукр. студент. наук. конф., 23 - 24 квіт. 2009 р., Черкаси / Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького, Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. — Черкаси, 2009. — 152 с. — ((Філол. науки) (Соц. комунікації)). (Наведено результати досліджень з проблем філології та соціальних комунікацій. Проаналізовано структурні характеристики системи термінології документознавства, психологічні засади роботи журналіста у жанрі інтерв'ю, форми вияву агресії в сучасних українських ЗМІ) , ВА678432 Василенко М. К. Динаміка розвитку інформаційних та аналітичних жанрів в українській пресі: Моногр. / М.К. Василенко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2006. — 238 с. , ВА659307 Кривошея Г. П. Журналістика: методичні аспекти літературної праці / Г.П. Кривошея ; Київ. міжнар. ун-т. — К.: КиМУ, 2003. — 301 с. , ВА709487 Горох Г. В. Комунікативна лінгвістика: навч.-метод. посіб. / Г.В. Горох, В.С. Карпалюк ; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І.Огієнка. — Кам'янець-Поділ.: Вид. Зволейко Д.Г., 2009. — 283 с. , ВА655699 Здоровега В. Й. Теорія і методика журналістської творчості: Підруч. / В.Й. Здоровега ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — 2-е вид., переробл. і доповн. — Л.: ПАІС, 2004. — 268 с. , ВА700245 Халер М. Інтерв`ю: навч. посіб. / М. Халер, Р. Хінцпетер, У. Цойчель, Х. Кеппелі. — К.: Акад. Укр. Преси: Центр Вільн. Преси, 2008. — 404 c. , ВА757202 Карпенко В. О. Журналістська творчість. Теоретично-методичні та практичні засади: підручник / В. О. Карпенко ; МОНМС України, Відкритий міжнар. ун-т розв. людини "Україна". — К., 2012. — 163 с., Ж69181 Кітаєва Т. М. Мовленнєвий жанр "інтерв'ю": кваліфікаційні ознаки та інтерпретативний аспект / Т.М. Кітаєва // Лінгв. студії : зб. наук. пр. — 2012. — Вип. 24. — С. 114-119. , Ж70151 Максюта А. В. Місце політичного інтерв'ю на тлі медіадискурсу / А. В. Максюта // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка . — 2009. — N 45. — С. 198-201. Пирогова К. М. Жанрові різновиди інтерв’ю в запорізькій газеті «Остров свободы» / К. М. Пирогова // Наукові записки Інституту журналістики. - 2011. - Т. 42. - С. 22-27., Шевлякова Ю. О. Он-лайн-інтерв’ю як особливий тип діалогічного дискурсу (на матеріалі англомовних он-лайн-журналів для дівчат “gUrl”, “Seventeen”, “Teen Vogue”) / Ю. О. Шевлякова // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Сер. Філологічні науки. Мовознавство. - 2011. - № 5. - Ч. 2. - С. 138-141., Максимчук О. Л. Жанрова палітра друкованих ЗМІ у вітчизняних розвідках / О. Л. Максимчук // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Сер. Філологічні науки. Мовознавство. - 2011. - № 4. - С. 56-58., Лукша І. І. Жанрова специфіка інтерв’ю / І. І. Лукша // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Сер. Філологічні науки. Мовознавство. - 2011. - № 4. - С. 52-55., Зал каталогів, Читальні зали обслуговування періодичними виданнями
|
| 14. |
Запитує: Олександра (02.04.2013) Тема запиту: Добрий день! Пишу магістерську дисертацію на тему "Роль телевізійної реклами і молодіжної субкультури в українському суспільстві". Допоможіть, будь ласка, знайти літературу. Дуже дякую! |
Примітка: Підручники, посібники, наукові статті, дисертації Ключові слова: телевізійна реклама -- субкультура
Доброго дня! Рекомендуємо переглянути наступні джерела, а також здійснити самостійний пошук в каталогах бібіліотеки. Видання є в НБУВ: ВА596751 Молодежная субкультура [Текст] / науч.ред. Н. А. Победа ; Одесский гос. ун-т им. И.И.Мечникова, Институт социальных наук. Кафедра социологии. - О. : АстроПринт, 1999. - 282 с., ВА689991 Сауленко, Людмила. Молодежные субкультуры: украинский контекст [Текст] / Л. Сауленко. - О. : СМИЛ, 2007. - 62 с., ВА668797 Щепанская, Татьяна Борисовна. Система: тексты и традиции субкультуры [Текст] / Т. Б. Щепанская ; Российский гуманитарный ун-т. Институт высших гуманитарных исследований. Центр типологии и семиотики фольклора. - М. : О.Г.И., 2004. - 287 с., ВА734228 Субкультурна варіативність українського соціуму [Текст] : [моногр. дослідж.] / [Л. Аза та ін. ; за ред. Н. Костенко, А. Ручки] ; Ін-т соціол. НАН України. - К. : [Ін-т соціол. НАН України], 2010. - 287 с., В351036/Т. 2 Народна культура українців: життєвий цикл людини [Текст] : іст.-етнол. дослідж. : у 5 т. / наук. ред. М. В. Гримич ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. Іст. ф-т, Каф. етнології та краєзнавства, Ун-т Альберти, Канада, Арх. укр. фольклору Богдана Медвідського. - К. : Дуліби, 2008 . Т. 2 : Молодь. Молодість. Молодіжна субкультура / [Балушок В. Г. та ін.]. - К., 2010. - 546, XX с., ВА760687 Заграй, Л. Д. Молодіжна субкультура: ґендерний досвід [Текст] : [монографія] / Л. Д. Заграй. - Івано-Франківськ : Нова Зоря, 2012. - 375 с., ДС57875 Савельев, Юрий Борисович. Взаимодействие субкультур как фактор социокультурного развития [Текст] : дис... канд. филос. наук: 09.00.03 / Савельев Юрий Борисович ; Луганский гос. педагогический ин-т им. Т.Г.Шевченко. - Луганск, 1997. - 182 с. , ДС108146 Сапенько, Роман Павел. Реклама як транскультурний феномен [Текст] : дис... д-ра філос. наук: 26.00.01 / Сапенько Роман Павел ; Національна музична академія України ім. П.І.Чайковського. - К., 2008. - 400 арк. , РА384000 Єропудова, Ольга Вікторівна. Політична субкультура хакерів в умовах інформаційного суспільства [Текст] : автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.03 / Єропудова Ольга Вікторівна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К., 2011. - 19 с., РА364242 Лященко, Анжела Вадимівна. Реклама як соціокультурне явище в системі масової комунікації [Текст] : автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.06 / Лященко Анжела Вадимівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка, Інститут журналістики. - К., 2009. - 16 с. Шапошникова І.В. Молодіжна субкультура в сучасному соціокультурному просторі / І. В. Шапошникова // Грані. - 2012. - № 4. - С. 111-114.
|
| 15. |
Запитує: Наталия Гапак (03.05.2013) Тема запиту: На яку ел.скриньку треба надіслати ел.версию наукового вісники УжНУ серія Економіка за 2013 р. або № телефону та ПІБ відповідального за отримання ел.версій наукових вісників. |
| 16. |
Запитує: Надія (08.05.2013) Тема запиту: Доброго дня! Допоможіть будь ласка знайти літературу до дипломної роботи з теми "Друковані та електронні періодичні видання у освітянській та науковій галузі" |
Ключові слова: електронні періодичні видання -- друковані періодичні видання -- наукова галузь
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо самостійно ознайомитись з систематичним картковим каталогом, відвідати читальні зали обслуговування періодичними виданнями, читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування, які розташовані у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40-річчя Жовтня, 3. На все добре! Видання є в НБУВ: ВА694978 Шемаєва Г. В. Електронні ресурси бібліотек України в системі наукових комунікацій: моногр. / Г. В. Шемаєва; Харк. держ. акад. культури. - Х., 2008. - 289 с., РА389049 Горова С. В. Періодичні електронні видання в системі бібліотечних інформаційних ресурсів (на базі аналізу інтернет-видань кінця XX - початку XXI ст.): автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.03 / С. В. Горова; НАН України, Нац. б-ка України ім. В.І. Вернадського. - К., 2012. - 19 с. - укp., РА391514 Бессараб А. О. Періодичні наукові фахові видання у сфері сучасної наукової комунікації: автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.04 / А. О. Бессараб; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2012. - 20 с. - укp., Ж14595 Шемаєва Г. Електронні періодичні видання наукових установ України в системі наукових комунікацій / Г. Шемаєва // Бібл. вісн . - 2006. - № 5. - С. 8-13., Ж15184 Шемаєва Г. Роль професійних об'єднань в інформаційному забезпеченні розвитку науки / Г. Шемаєва // Вісн. Кн. палати . - 2005. - № 7. - С. 16-19. , Ж15184 Шемаєва Г. Бібліотечна діяльність в інформаційному забезпеченні науки: стратегії розвитку / Г. Шемаєва // Вісн. Кн. палати . - 2006. - № 9. - С. 17-20. , Ж16548 Шемаєва Г. Транспортування знань каналами інформаційного забезпечення науки / Г. Шемаєва // Бібл. планета . - 2005. - № 4. - С. 29-31., Ж14595 Шемаєва Г. Перспективні напрями розвитку електронних інформаційних ресурсів бібліотек / Г. Шемаєва // Бібл. вісн . - 2012. - № 3. - С. 3-7. , Ж14595 Радченко А. Періодичні видання Національної академії наук України: фрагмент історії / А. Радченко // Бібл. вісн . - 2007. - № 2. - С. 39. - укp., Ж69017 Балда Т. Українські періодичні видання за кордоном: призначення, завдання, перспективи / Т. Балда // Зб. пр. Н.-д. центру періодики . - 2006. - Вип. 14. - С. 9-16. Задорожна Н.Т. Особливості створення електронних версій друкованих періодичних видань в галузі освіти [ Електронний ресурс ] / Н.Т. Задорожна, Х.В. Середа, Т.В. Кузнєцова [ та ін.] - Режим доступу : URL : http://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=%D0%B4%D1%80%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%96%20%D1%82%D0%B0%20%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D1%96%20%D0%BF%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96%20%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%83%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D1%8F%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96%D0%B9%20%D1%82%D0%B0%20%D0%BD%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B9%20%D0%B3%D0%B0%D0%BB%D1%83%D0%B7%D1%96&source=web&cd=1&ved=0CC8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.ime.edu-ua.net%2Fcont%2FZador6.doc&ei=QfuJUee-OsjqPP-QgbAD&usg=AFQjCNHRAzViKWjbGi7NobBn-v11A4KROA&cad=rja . - Назва з екрану., Врюкало В. Педагогічний журнал: теоретичні аспекти дослідження / В.Врюкало // Гуманізація навчально-виховного процессу : зб. наук. праць. - Слов’янськ, 2012. – Спецвип. 8,ч. 2 – С. 201 – 209., Полєжаєв Ю.Г. До проблеми дослідження спеціалізованих періодичних видань / Ю.Г. Полєжаєв // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. – 2012. - № 3. – С.81 – 84. , Шемаєва Г. Перспективні напрями розвитку електронних інформаційних ресурсів бібліотек / Г. Шемаєва // Бібліотечний вісник. – 2012. - № 3. – С. 3 – 7., Каталог залу бібліотекознавчої літератури, Читальний зал відділу довідково-бібліографічного обслуговування
|
| 17. |
Запитує: Ніка (24.05.2013) Тема запиту: Доброго дня. Допоможіть, будь ласка, з літературою, яку я можу знайти у Вашій бібліотеці, на тему лінгвістичних особливостей французьких рекламних текстів останнього десятиріччя. Книги, що стосуються саме лінгвістичних особливостей та характеристик рекламних текстів (з точки зору філології, а не менеджменту та рекламної справи). Дякую. |
Примітка: Наявність книг на тему Ключові слова: лінгвістичні особливості -- французькі рекламні тексти
Доброго дня! Сподіваємось, Вам стануть у нагоді наступні джерела. Також рекомендуємо самостійно ознайомитись з систематичним картковим каталогом, який розташований у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40-річчя Жовтня, 3; відвідати читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування (Див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА729027 Каратєєва Г. М. Лінгвістичні особливості ділової комунікації [Текст] = Particularités linguistiques de la communication d’affaires : навч. посіб. з фр. мови для студ. мовних ф-тів вищ. навч. закл. / Г. М. Каратєєва, Х. В. Старовойтова ; Київ. нац. лінгвістичний ун-т. - К. : Вид-во КНЛУ, 2010. - 150 с. : рис., табл. - Текст фр. мовою., РА301276 Корнєва Ю. Б. Комунікативно- прагматичні та структурно-семантичні особливості мови сучасної французької реклами [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.05 / Корнєва Юлія Борисівна ; Київський держ. лінгвістичний ун-т. - К., 1998. - 16 с., РА300689 Ситдикова І. В. Орфографічні особливості неонімів мови французької реклами [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.05 / Ситдикова Ірина Вілоріївна ; Київський ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 1998. - 15 с., РА323355 Музейник І. В. Семантичні, прагматичні та структурні особливості висловлювань із запереченням заперечення (на матеріалі сучасної французької мови): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.05 / І.В. Музейник ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2003. — 19 с. Музейник І. В. Заперечення заперечення у французькому рекламному дискурсі / І. В. Музейник // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. - 2007. - № 4. - С. 39 - 41., Чернова А. О. Соціокультурні репрезентації у французькому рекламному дискурсі / А. О. Чернова // Мовні і концептуальні картини світу. - 2012. - № 42. - С. 404 - 412., Руснак Д. А. Використання дидактичного потенціалу рекламних матеріалів при оволодінні студентами мовних спеціальностей франкомовною граматичною компетенцією [ Електронний ресур с ] / Д. А. Руснак . - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vchdpu/ped/2011_85/Rusnak.pdf. - Назва з екрану., Читальний зал відділу довідково-бібліографічного обслуговування
|
| 18. |
Запитує: Надія (08.07.2013) Тема запиту: Доброго вечора! Допоможіть, будь ласка, знайти літературу з теми "Законодавча та нормативно-правова база друкованих та електронних періодичних видань" |
Ключові слова: законодавча база -- нормативно-правова база -- правове регулювання -- друковані періодичні видання -- електронні періодичні видання
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо самостійно ознайомитись з систематичним картковим каталогом, відвідати читальні зали обслуговування періодичними виданнями, читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування, які розташовані у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40-річчя Жовтня, 3. Та скористатися ресурсами Національної юридичної бібліотеки. На все добре! Видання є в НБУВ: РА333436 Афанасьєва К. О. Авторське право в контексті діяльності засобів масової інформації України: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / К. О. Афанасьєва; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2004. - 20 с. - укp., Ж23244/Гум.н. Городенко Л. М. Українські правові акти регулювання Інтернету та електронних видань / Л. М. Городенко // Держава та регіони. Сер. Гуманіт. науки . - 2011. - Вип. 2. - С. 136-140., Ж15184 Усенко Ю. Законодавче регулювання діяльності електронних засобів масової інформації в Україні / Ю. Усенко // Вісн. Кн. палати . - 2007. - № 5. - С. 36-38. , Ж27747 Кравчук О. Поняття та правовий статус засобів масової інформації в Україні / О. Кравчук // Право України . - 2005. - № 5. - С. 125-128. Пілат О. Становище електронних видань у сучасному медіасвіті з погляду регламентації / О. Пілат // Комп’ютерні технології друкарства : зб. наук. праць. – Львів, 2010. – № 23. – С. 173 -182., Ісаєнко І. П. Конституційнео-правове регулювання діяльності друкованих та аудіовізуальних засобів масової інформації в Україні / І. П. Ісаєнко // Державне будівництво та місцеве самоврядування: зб. наук. праць. – Харків, 2011. – Вип. 21. – С. 209 – 219., РА361762 Лашкіна М. Г. Концептуальні засади взаємодії органів державної влади та засобів масової інформації в умовах демократизації державного управління в Україні: автореф. дис... канд. наук з держ. упр. / М. Г. Лашкіна; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - К., 2008. - 20 с. - укp., Національна юридична бібліотека., Читальний зал відділу довідково-бібліографічного обслуговування
|
| 19. |
Запитує: Віра (12.08.2013) Тема запиту: Доброго дня. Допоможіть, будь ласка, з пошуком інформації для наукової роботи на тему "Неологічна лексика як засіб мовної маніпуляції в рекламних текстах (на матеріалі друкованої англомовної реклами)". У будь-якому випадку дякую. |
Ключові слова: неологічна лексика -- реклама -- англомовна реклама
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступний список джерел та радимо здійснити пошук у архіві виконаних довідок за ключовими словами "неологічна картина світу" (Див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА759675 Третяк Н. В. Жаргонна лексика в друкованих ЗМІ (номінативно-експресивна функція): монографія / Н. В. Третяк; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка. - Кам'янець-Подільський, 2012. - 183 с. - Бібліогр.: с. 165-183. - укp. (Розглянуто питання з функціонування жаргонної лексики в мові друкованих ЗМІ, визначено місце жаргонної лексики серед них, а також кореляції даного терміна з термінами просторіччя. Жаргонізовано розмовну мову, сленг тощо, проблеми мовної особистості, зокрема мовної особистості журналіста, тенденції зниження газетного стилю (пейоризації), теорію метафори. Розглянуто заголовок як частину газетного жанру. Наголошено на значній метафоричності жаргонних одиниць, переважну більшість яких утворено завдяки ефекту метафоричного перенесення)., ДС82287 Сакал, Тетяна Миколаївна. Історико-ономасіологічне та когнітивне дослідження префіксальних неологізмів у англійській мові [Текст] : дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Сакал Тетяна Миколаївна ; Ужгородський національний ун-т. - Ужгород, 2004. - 220 арк.: табл. - арк. 179-215., ДС82271 Янков, Анатолій Вікторович. Соціально-політичні неологізми та оказіоналізми в американському варіанті англійської мови: структура - семантика - функціонування [Текст] : дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Янков Анатолій Вікторович ; Львівський національний ун-т ім. Івана Франка. - Л., 2004. - 276 арк. - арк. 196-232., ДС126772 Островська, Юлія Костянтинівна. Оцінні неологізми в англійській та українській мовах кінця XX - початку XXI століття [Текст] : дис. ... канд. філол. наук : 10.02.17 / Островська Юлія Костянтинівна ; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2011. - 259 арк. : рис., табл. - Бібліогр.: арк. 220-259., РА330536 Янков, Анатолій Вікторович. Соціально-політичні неологізми та оказіоналізми в американському варіанті англійської мови: структура - семантика - функціонування [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Янков Анатолій Вікторович ; Львівський національний ун-т ім. Івана Франка. - Л., 2004. - 20 с., РА382427 Жулінська, Майя Олександрівна. Концептуальна парадигма інформаційних неологізмів (на матеріалі сучасної англійської мови) [Текст] : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / Жулінська Майя Олександрівна ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2011. - 20 с., Ж70317 Федорець С.А. Феномен реклами у сучасному суспільстві // Лінгвістичні дослідження: Зб. наук. праць. Вип. 4. – Х.: ХДПУ, 2000. – С.48-52 Корнєва З. М. Сучасні тенденції англійської неології / З. М. Корнєва // Гуманітарний вісник : збірник наукових праць. – Черкаси, 2007. - № 11, Т. 2. – С. 396-399., Клименко І. М. Міжмовні лексико-семантичні відношення (на матеріалі англійської та української фразеології) / І. М. Клименко // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету : збірник наукових праць. - Кривий Ріг, 2008. – Вип. 1. – С. 21-26., Блинова Н. М. Лексичні інновації у мові Інтернет-ЗМІ [Електронний ресурс] / Н. М. Блинова. – Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/natural/vdpu/Movozn/2013_19_1/9.pdf. – Назва з екрану., Англійські неологізми кінця ХХ століття як складова мовної картини світу [Електронний ресурс]. – Режим доступу : URL : http://librar.org.ua/sections_load.php?s=philology&id=90&start=4. – Назва з екрану., Англійські запозичення в мові сучасної української реклами [Електронний ресурс]. – Режим доступу : URL : http://librar.org.ua/sections_load.php?s=philology&id=88&start=7. – Назва з екрану., Віртуальна бібліографічна довідка - простий пошук (архів)
|
| 20. |
Запитує: Таширева Ганна Олександрівна (21.08.2013) Тема запиту: Підкажіть, будь ласка, які існують тематичні каталоги іноземних друкованих та інтернет-видань або системи пошуку іноземних журналів, а також як ними користуватись. Ця інформація необхідна для вибору журналу для публікації статей за темами теоретичної та прикладної мікробіології, мікробних технологій, дослідження ектремальних екосистем. дякую |
| | |
|
|