Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=ДІАЛОГ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Запитує: КАТЯ (11.04.2011) Тема запиту: допоможіть будь-ласка знайти інформацію по темі ДІАЛОГ-ДИСКУСІЯ(МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У 10-11 КЛАСАХ) |
Ключові слова: діалог- дискусія -- методика викладання англійської мови -- інтерактивні методи навчання
Перегляньте наступні матеріали: Видання є в НБУВ: ВА589844 Педагогіка, мистецтвознавство та культура: Зб. наук. пр. / Ред.: Г.Є. Гребенюк; Харк. облдержадмін. упр. культури, Обл. метод. каб. учб. закл. мистец. та культури. — К., 1998. — 51 с., ВА581497 Ващенко, Григорій. Загальні методи навчання [Текст] : підручник для педагогів / Г. Ващенко ; Всеукраїнське Педагогічне Товариство ім. Г.Ващенка. - К. : [б.в.], 1997. - 410 с, ВА573919 Настольная книга преподавателя иностранного языка [Текст] : справ. пособие / Е. А. Маслыко [и др.]. - 2.изд., перераб. и доп. - Минск : Вышейшая шк., 1996. - 522 с., ВА636948 Мисечко, Ольга Євгенівна.Методика навчання англійської мови в середній школі [Текст] : посібник-практикум для студ. вищ. навч. закладів / О. Є. Мисечко ; Житомирський держ. педагогічний ун-т ім. І.Я.Франка. - Житомир : Полісся, 2002. - 256 с., ВА574748 Сучасна технологія навчання іншомовного матеріалу в середніх навчальних закладах [Текст] / підгот. Н. К. Скляренко [та ін.] ; ред. С. Ю. Ніколаєва. - К. : Ленвіт, 1996. - 96 с. Сучасні технології формування англомовної компетенції в говорінні в учнів основної і старшої школи, КРЕАТИВНА СИСТЕМА НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ, Використання англомовних журнальних статей на уроках англійської мови, ТЕХНОЛОГІЇ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ, РОЛЬ ГРИ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
|
| 2. |
Запитує: Оксана (22.04.2011) Тема запиту: Чи не могли б Ви мені допомогти знайти інформацію по темі "Етапи навчання діалогічного мовлення в школі".(бажано не книжні джерела)Щиро дякую!Зі святом! |
Ключові слова: діалогічне мовлення
Шановна Оксано! Сподіваємось, підібрані нами матеріали Вам допоможуть. Дякуємо за привітання! Звертайтеся до нас надалі. Успіхів! Видання є в НБУВ: РА323683 Ляшкевич, Антоніна Іванівна. Наступність і перспективність формування діалогічного мовлення учнів початкових і 5 класів загальноосвітньої школи [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Ляшкевич Антоніна Іванівна ; Херсонський держ. ун-т. - Херсон, 2003. - 18 с., ВА641805 Палихата, Елеонора Ярославівна. Методика навчання українського усного діалогічного мовлення учнів основної школи [Текст] / Е. Я. Палихата. - Т. : ТДПУ ім. Володимира Гнатюка, 2002. - 272 с. РОЗВИТОК НАВИЧОК ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ІНШОМОВНІЙ АУДИТОРІЇ, СИТУАТИВНІСТЬ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ В ЛІНГВОДИДАКТИЧНОМУ АСПЕКТІ, Врахування індивідуальних особливостей учнів у навчанні діалогічного мовлення в умовах сільської школи, РОЗВИТОК ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПЕРШИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ ЗАСОБАМИ УСНОЇ НАРОДНОЇ ТВОРЧОСТІ, НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ, Внутрішня контрастивність діалогічного мовлення: до вибору параметрів аналізу , ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УСНОГО ДІАЛОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ, ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ДІАЛОГІЧНОГО ТА МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ, Діалогічне мовлення, Особливості діалогічного мовлення та його функції
|
| 3. |
Запитує: Аліна Цвєткова (10.01.2012) Тема запиту: Доброго часу доби! Допоможіть будь-ласка з пошуком літератури для написання курсової роботи. Тема : "Діалог культур у романі Доріс Лессінг "Марта Квест". Цікавить критична література про творчість Доріс Лессінг загалом та роман "Марта Квест" зокрема. А також література про англійський роман у 20 столітті та праці з постколоніальної критики. Буду дуже вдячна за допомогу! |
Примітка: бібліографія Ключові слова: Доріс Лессінг -- "Марта Квест"
Доброго дня! На жаль, літератури по Вашій темі обмаль. Можливо наступні посилання Вам допоможуть. Бажаємо успіхів! Видання є в НБУВ: ВС47575 Давиденко, Галина Йосипівна. Історія зарубіжної літератури ХХ століття [Текст] : навч. посіб. для студ. ВНЗ / Г. Й. Давиденко [и др.] ; Глухівський держ. педагогічний ун-т ім. С.М.Сєргєєва-Ценського. - 2-ге вид., перероб. та доп. - К. : Центр учбової літератури, 2009. - 487 с. , ВА714683 Історія зарубіжної літератури першої половини ХХ століття [Текст] : навчально-метод. посібник для студ. ІV курсу філол. ф-тів, спец. "Мова та література" / уклад. О. О. Юрчук ; Київський національний лінгвістичний ун-т. Кафедра теорії та історії світової літератури. - Луцьк : Твердиня, 2009. - 192 с. НОБЕЛІАНА – 2007, ФІЛОСОФСЬКО-ІДЕОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ТВОРЧОСТІ ДОРІС ЛЕССІНГ: ПОШУКИ ІДЕАЛУ, До питання про гендерну літературу, ЛИТЕРАТУРА VS БЕЛЛЕТРИСТИКА, ВЫСОКОЕ VS НИЗКОЕ, МУ ЖСКОЕ VS ЖЕНСКОЕ, Саморефлексія письменника: досвід Нобелівських лауреатів, Доріс Лессінг. Про те, як не отримують Нобелівську премію , Доріс Лессінг – нобелянт-2007, Офіційний сайт Доріс Лессінг, Постколоніалізм як феномен літературознавчого дискурсу: теоретичні та корпоративні проекції
|
| 4. |
Запитує: Ірина (23.10.2012) Тема запиту: Дисертація "Структурно-семантичні та стилістичні функції діалогу в оповідному тексті" |
| 5. |
Запитує: Олена (04.11.2013) Тема запиту: Діалогічні концепції культури |
Ключові слова: діалог -- концепція культури
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового підбору літератури скористайтесь проектом "Наукова періодика" (Див. посилання), реферативною базою даних НБУВ (Див. посилання). Також рекомендуємо самостійно ознайомитись з систематичним картковим каталогом, відвідати читальні зали обслуговування періодичними виданнями, читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування, які розташовані у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40-річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: ВА736331 Щербина В. М. Соціологічні дослідження культури: концепції та практики: монографія / В. М. Щербина, М. Ю. Наумова, Л. О. Аза, Н. В. Костенко, К. К. Ляшев; ред.: М. Ю. Наумова; Нац. акад. мистец. України, Ін-т культурології. - К., 2010. - 255 с., ВА707697 Бушак С. Концепції культури в історії української гуманітарної думки ХІХ - ХХ століть: монографія / С. Бушак, О. Гальчук, М. П. Загайкевич, Т. В. Зарубенко, В. О. Захаржевська; Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Т.Рильського НАН України, Укр. Ком. Славістів. - К., 2007. - 208 с., ВА695851 Кислюк К. В. Історіософія в українській культурі: від концепту до концепції: моногр. / К. В. Кислюк; Харк. держ. акад. культури. - Х., 2008. - 288 с., ВА461893 Бахтин М. М. Эстетика словесного творчества / М. М. Бахтин. – М., 1986. – 444 с. , ДС98116 Владиченко Л. Д. Філософські та релігійні аспекти проблеми діалогу: компаративний аналіз творчості Мартіна Бубера та Михайла Бахтіна [Текст] : дис... канд. філос. наук: 09.00.11 / Владиченко Лариса Дмитрівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2007. - 189 арк., ДС78877 Назаренко О. А. Етичні аспекти діалогічних концепцій культури [Текст] : дис... канд. філос. наук: 09.00.04 / Назаренко Оксана Андріївна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2003. - 177 арк. Михайлюк І. В. До історії дослідження проблеми діалогу культур / І. В. Михайлюк // Горизонти освіти. – 2013. – № 2. – С. 161-164., Сун Минхань Диалог культур – парадигма современного социокультурного процесса / Сун Минхань // Культура народов Причерноморья. – 2009. – № 159. – С. 153-155., Наукова періодика України, Реферативна база даних
|
| 6. |
Запитує: Людмила (11.11.2016) Тема запиту: Сюжетно-рольові ігри, як засіб розвитку діалогічного мовлення молодших школярів |
Ключові слова: гра -- діалогічне мовлення
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних та у каталозі книжкових видань (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА673002 Луцан Н. І. Мовленнєво-ігрова діяльність дітей дошкільного віку / Н. І. Луцан; Півден. наук. центр АПН України. - Одеса: СВД М.П.Черкасов, 2005. - 320 c. (Розкрито суть поняття мовленнєво-ігрової діяльності (МІД) у контексті психології, лінгвістики, лінгводидактики. Висвітлено проблему розвитку зв'язного мовлення (ЗМ) дошкільників у МІД. Наведено педагогічні погляди на проблему ігрової та мовленнєвої діяльності у вітчизняній та зарубіжній педагогіці, описано особливості розвитку МІД у дошкільному дитинстві. Запропоновано методику діагностики та стимулювання розвитку ЗМ у дітей даної вікової категорії в МІД.), ВА698430 Луцан Н. Розвиток мовлення дітей в ігровій діяльності : навч.-метод. посіб. / Н. Луцан; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. Пед. інститут. - Івано-Франківськ, 2008. - 168 c. (Розглянуто психологічний і лінгвістичний аспекти зв'язного мовлення, розкрито теоретичні засади мовленнєво-ігрової діяльності дітей, наведено характеристику та класифікацію різних видів вербальних ігор і вправ, а також мовленнєвих ситуацій. Проаналізовано особливості становлення та розвитку діалогічного та монологічного мовлення у дітей. Наведено рекомендації щодо використання вербальних творчих ігор та ігрових мовленнєвих вправ і ситуацій у навчально-виховному процесі, спрямованому на розвиток зв'язного мовлення у дітей. Визначено особливості проведення репродуктивної та творчої вербальної гри. Розроблено зміст занять щодо розвитку діалогічного мовлення та збагачення словника дітей лексикою українських народних ігор. Описано структурні компоненти та форми організації мовної гри.), ВА713748 Паршикова О. О. Комунікативно-ігровий метод навчання іноземної мови учнів початкової загальноосвітньої школи (теоретико-методологічний аспект) : монографія / О. О. Паршикова; Макіїв. екон.-гуманіт. інститут. - Донецьк : Вебер, 2009. - 295 c. (Проаналізовано наукові засади комунікативно-ігрового методу навчання іноземної мови учнів початкової загальноосвітньої школи, який грунтується на врахуванні взаємодії вікових характеристик молодших школярів і процесів засвоєння ними мови у динаміці розвитку. Визначено та науково обгрунтовано рівні елементарної іншомовної комунікативної компетенції, відповідно до яких встановлено етапи навчання іноземної мови у початковій школі, конкретизовано їх цілі, об'єкти, зміст, запропоновано схеми іншомовно-мовленнєвої діяльності учнів і способи її моделювання на кожній стадії засвоєння іноземної мови. Подано опис розробленої концепції комунікативно-ігрового навчання, яке забезпечує ефективне і в той же час радісне та ненапружене оволодіння іноземною мовою учнями початкової загальноосвітньої школи.), ВА784036 Богуш А. М. Мовленнєво-ігрова діяльність дошкільників: мовленнєві ігри, ситуації, вправи : навч. посіб. / А. М. Богуш, Н. І. Луцан. - 3-тє вид., допов. - Київ : Слово, 2014. - 302, [1] c. (Розкрито теоретичні засади мовленнєво-ігрової діяльності дітей дошкільного віку. Охарактеризовано і класифіковано різні види ігор: дидактичні словесні, вербальні; а також мовленнєві, ігрові ситуації і вправи. Подано опис різних видів ігор, вправ, мовленнєвих ситуацій. Розглянуто спецкурс для студентів "Мовленнєво-ігрова діяльність дітей у дошкільних закладах".), РА400337 Копосов П. Г. Розвиток мовлення учнів 1 - 2 класів у навчально-ігровій діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / П. Г. Копосов; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2013. - 20 c. (Висвітлено актуальну проблему розвитку мовлення учнів І - ІІ класів. Розроблено лінгводидактичну модель формування мовленнєвих умінь і навичок учнів зазначених класів на уроках української мови засобом навчально-ігрової діяльності. З'ясовано суть, структуру й механізми мовленнєвої діяльності дітей. Уточнено критерії оцінювання лексико-граматичних умінь, уміння усно переказувати тексти й створювати власні усні висловлювання. Ураховано вимоги програми, можливості чинних підручників і посібників, дані констатувальних зрізів, стан досліджуваної проблеми в практиці навчання української мови в І і ІІ класах. Розроблено форми, зміст, методи і прийоми розвитку мовлення учнів на уроках навчання грамоти й української мови. Створено систему комплексних ігрових вправ взаємопов'язаного навчання мови й розвитку мовлення.), Ж70936 Ткачук О. С. Використання дидактичної гри фонетичного спрямування в навчально-виховному процесі / О. С. Ткачук // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. праць. - 2010. - Вип. 28. - С. 326-333. (Аргументовано роль гри у формуванні окремих якостей особистості. Проаналізовано систему дій у дидактичній грі, яка є складовою уроку. Розкрито роль дидактичної гри фонетичного спрямування у вдосконаленні мовленнєвої навички молодших школярів. Запропоновано низку ігор мовленнєвого спрямування, що розвивають увагу, мовно-слухове сприймання, фонетичний слух. Зроблено висновок, що дидактичні ігри є засобом активізації пізнавальної діяльності учнів, що спрямовується на формування потреби в знаннях, удосконалення пізнавальних умінь.), Ж24982 Петровська Т. Методи і прийоми розвитку образного мовлення на уроках читання в 4 класі / Т. Петровська // Молодь і ринок. - 2013. - № 8. - С. 165-168. (Розглянуто ефективні методи і прийоми роботи з розвитку образного мовлення учнів на уроках читання в IV класі, серед яких: словесне малювання, ігри-розминки, словникова робота, коментування образних засобів художнього твору. Досліджено етапи роботи над образністю мовлення. Зазначено, що ключові читацькі вміння формуються поряд з художньою образністю мовлення під час аналізу твору.), Ж16225 Богуш А. М. Мовленнєвий супровід словесних ігор / А. М. Богуш // Наука і освіта. - 2010. - № 4/5. - С. 87-90. (Наведено характеристику словесних ігор, спрямованих на вирішення мовленнєвих завдань. Визначено поняття "словесна гра", у якому реалізовано важливий методологічний принцип єдності мови, мислення і мовлення. Охарактеризовано і класифіковано словесні ігри, розкрито їх структурні компоненти та форми організації. Зроблено висновок щодо доцільності використання словесних ігор у практичній роботі дошкільних навчальних закладів з розвитку мовлення і художньої літератури як ігрового методу; як самостійної гри-заняття, що проводиться під керівництвом педагога; як прийому на заняттях з інших розділів програми.), Ж16225 Богуш А. М. Розвиток особистості дитини в ігрових мовленнєвих ситуаціях / А. М. Богуш, Н. І. Луцан // Наука і освіта. - 2011. - № 5. - С. 3-5. (Розкрито вплив ігрових мовленнєвих ситуацій на розвиток особистості дитини дошкільного віку. Визначено поняття ситуації, ігрової мовленнєвої ситуації, класифіковано їх види (природні та навчальні), систему ознак. Наведено схеми класифікацій ігрових мовленнєвих ситуацій, розглянуто їх групи (ситуації розвитку діалогічного і монологічного мовлення) та системи, що існують у дошкільній лінгводидактиці. Охарактеризовано підходи до класифікації ігрових мовленнєвих ситуацій (інсценування на основі готових текстів, рольова гра на основі ілюстрацій, навчальні ситуації). Ігрову мовленнєву ситуацію розглянуто як штучно змодельовані ігрові обставини за змістом знайомих художніх творів (казок) або епізодів життя дитини та створені для цього умови їх реалізації, що стимулюють і активізують мовленнєве спілкування дітей, сприяють розвитку діалогічного і монологічного мовлення. З'ясовано, що ігрові мовленнєві ситуації посідають значне місце в роботі з розвитку мовлення дітей дошкільного віку.) Олексинська А. О. Ігрові вправи для навчання учнів початкової школи мовного і мовленнєвого матеріалу / А. О. Олексинська, М. Л. Писанко // Іноземні мови. - 2011. - № 3. - С. 60-63. , Азовська Н. В. Формування лексичної компетентності в молодших школярів із загальним недорозвитком мовлення засобами ігрової діяльності / Н. В. Азовська, В. В. Бережна // Таврійський вісник освіти. - 2014. - № 4. - С. 114-124. , Наукова періодика України, Реферативна база даних "Україніка наукова" , Зал каталогів
|
| 7. |
Запитує: Наталія (29.05.2018) Тема запиту: Доброго дня, допоможіть, будь ласка, знайти літературу з теми "Філософський супровід розвитку комунікативно-діалогічної компетентності студентської молоді у культурно-освітньому просторі". Буду дуже вдячна. |
Ключові слова: розвиток комунікативної компетентності
Доброго дня! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: ВА808788 Троїцька О. М. Діалог і толерантність у культурно-освітньому просторі вищої школи / О. М. Троїцька ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Мелітополь : Вид-во МДПУ ім. Б. Хмельницького, 2016. - 311 с. Троїцька Олена Михайлівна Принципи діалогу і толерантності у розгортанні сучасного культурно-освітнього простору : дис. ... д-ра філос. наук : 09.00.10 / Троїцька Олена Михайлівна ; Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова МОН України, Ін-т вищ. освіти. - Київ, 2017. - 431 с., Смирнова Олена Олександрівна Соціально-психологічні умови розвитку комунікативної компетентності студентів у полікультурному освітньому просторі вищого навчального закладу : дис...д-ра психол.наук : 19.00.05 / Смирнова Олена Олександрівна. - Сєвєродонецьк, 2018. - 243 с., Дубасенюк О. А. Духовне-моральне виховання студентської молоді [Електронний ресурс] / О. А. Дубасенюк. - Режим доступу : URL : http://eprints.zu.edu.ua/18217/1/%D0%94%D1%83%D0%B1%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%9E.pdf. - Назва з екрана., Інноваційні підходи до виховання студентської молоді у вищих навчальних закладах : матеріали Міжнар. наук.-практ. конференції (м. Житомир, 22-23 травня 2014 р.) / за ред. О. А. Дубасенюк, В. А. Ковальчук. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2014. - 412 с. , Руденко Л. А. Формування комунікативної культури майбутніх фахівців сфери обслуговування у професійно-технічних навчальних закладах / Л. А. Руденко. - Львів : Піраміда, 2015. - 342 с., Філософія освіти : навч. посіб. / за заг. ред. В. Андрущенка, І. Передборської. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. - 329 с., Шипко О. Засоби масової інформації в освітньому просторі університету [Електронний ресурс] / О. Шипко. - Режим доступу : URL : http://dspu.edu.ua/filos_gum/wp-content/uploads/2016/04/2014_6.pdf. - Назва з екрана., Академічна культура дослідника в освітньому просторі : збірник матеріалів Першої усеукраїнської науково-практичної конференції ( м. Суми, 18 травня 2017 року) / за ред. О. М. Семеног, О. В. Семеніхіної. - Суми : Вид-во СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2017. - 239 с. , Денисенко Н. Комунікативно-діалогічна компетентність майбутнього фахівця: філософсько-освітня рефлексія [Електронний ресурс] / Н. Денисенко. - Режим доступу : URL : http://fps-visnyk.lnu.lviv.ua/archive/14_2017/6.pdf. - Назва з екрана.
|
|
|
|