Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=ЕМОЦІЙНА$<.>+<.>K=ВИРАЗНІСТЬ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Запитує: Інна (13.03.2012) Тема запиту: Які книги можети порадити для написання дипломної з мови на тему "лінгвостилістичні засоби передачі емоційного стану людини в художньому тексті"??? |
Ключові слова: лінгвостилістичні засоби -- емоційна лексика -- емоційний стан -- емотивність
Доброго дня! На Ваш запит пропонуємо: Видання є в НБУВ: ВА632821 Мова художніх творів Івана Багряного: дієслівна синоніміка / А.Г. Ярова. — Суми: Мрія-1, 2002. — 111 с. - (Проведено системний аналіз дієслівних синонімічних одиниць художньої мови творів І.Багряного. Описано тематичні групи синонімів на позначення інтелектуально-аналітичної діяльності людини, акту мовлення, емоційних станів та вольових процесів. Розкрито специфіку редакційної роботи письменника над романом "Людина біжить над прірвою".), ВА714430 Система і структура східнослов'янських мов: зб. наук. пр. до 175-річчя Нац. пед. ун-ту ім. М.П.Драгоманова / Ред.: В.І. Гончаров; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К.: Знання України, 2009. — 267 c., ВС43703 У царині лінгвістики і права / Ю.Ф. Прадід. — Сімф.: Ельіньо, 2006. — 256 с. - (Висвітлено проблеми української та російської фразеології, питання юридичної лінгвістики. Розглянуто стильову диференціацію фразеологічних одиниць у мові газети, особливості вираження емоційного стану людини фразеологічними засобами мови, структуру ідеографічної ієрархії фразеологічної системи мови. ), ВА623878 Бабенко, Людмила Григорьевна. Лингвистический анализ художественного текста [Текст] : учебник для студ. вузов, обучающихся по спец. "Филология" / Л. Г. Бабенко [и др.] ; Федеральная целевая программа "Государственная поддержка интеграции высшего образования и фундаментальной науки на 1997-2000 годы". - Екатеринбург : Издательство Уральского ун-та, 2000. - 534 с., ВА592997 Українська фразеологія: морально-психологічний аспект характеристики людини: Навч.-метод. посіб. / Л.П. Петленко; Сум. держ. пед. ін-т ім. А.С.Макаренка. — Суми, 1999. — 56 с. - (Наведено морально-психологічні характеристики людини в українській фразеології, розглянуто емоційні психічні стани, риси характеру людини, морально-етичне ставлення до іншої людини, психофізичні дії та процеси. Пропонуються методичні рекомендації, практичні поради і зразки аналізу семантичних груп фраземних синонімів та паремій української мови, словник фраземних синонімів.), Шаховский В. И. Категоризация эмоций в лексико-семантической системе языка / В. И. Шаховский. – , Шаховский В. И. Коммуникативные аспекты значения. , Ж70151 Особливості вираження емоційних станів персонажів сучасної англійської літератури невербальними засобами / О.М. Мартинова // Вісн. Житомир. держ. ун-ту. — 2004. — N 19. — С. 257-259. - (Розглянуто сутність невербальної комунікації та основні невербальні засоби передачі емоційного стану людини. Проаналізовано види і функції несловесних компонентів спілкування, їх роль у комунікативній діяльності, оскільки існують ситуації в яких особа, що говорить, надає перевагу саме невербальним компонентам, як більш компактному, зручному або єдино можливому засобу передачі інформації.), Ж69408 Вербалізація психічних станів у драматичних творах Лесі Українки / В.В. Зеленько // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. — 2009. — Вип. 166. — С. 55-59. — Бібліогр.: 15 назв. — укp. - (Розглянуто мовні засоби моделювання емоційно-психологічної сфери героїв драматичних творів Лесі Українки. Визначено причини домінування лексики на позначення негативних психологічних станів.) ФУНКЦІОНАЛЬНО-СЕМАНТИЧНА ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЄСЛІВ ГОВОРІННЯ У МОВІ ХУДОЖНЬОЇ ПРОЗИ П. А. ЗАГРЕБЕЛЬНОГО, МОВНІ ТА ПОЗАМОВНІ ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ ТОНАЛЬНОСТІ ПОЕТИЧНОГО ТЕКСТУ, ОСОБЛИВОСТІ ГЕНДЕРНОЇ ВАРІАТИВНОСТІ ХУДОЖНЬОГО МОВЛЕННЯ В ЗМІСТОВОМУ Й СИНТАКСИЧНОМУ АСПЕКТАХ, Емоція як динамічне лінгвістичне явище у сучасному французькому постмодерністському романі, Емотивність концептуального простору художнього твору (на матеріалі художньої прози Ф. Саган), Проблема емоційної і емотивної лексики, ОСОБЛИВОСТІ ВІДТВОРЕННЯ ЕМОТИВНОСТІ ПРИ ПЕРЕКЛАДІ ОКАЗІОНАЛЬНИХ ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ, МОВНА РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ НЕВЕРБАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ ГЕРОЇВ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ ТА ЇЇ РОЛЬ У ТЕКСТІ, Способи номінацій поняття “радість” у площині емотіології (на матеріалі англомовного художнього дискурсу)
|
| 2. |
Запитує: Карина (05.11.2015) Тема запиту: Допоможіть, будь ласка, дібрати літературу для реферату за такою темою "Лексична та граматична виразність усного мовлення". |
Ключові слова: усне мовлення -- виразність мовлення -- лексика -- граматика
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступний список джерел. Також радимо здійснити самостійний пошук у систематичному картковому каталозі, розташованому в Головному корпусі НБУВ за адресою: м. Київ, проспект 40-річчя Жовтня, 3 (Див. посилання). Видання є в НБУВ: ВС30371 Хейкок Руфь. Язык человека: владение языком, чтение, письменность, литература, устная речь, умение слушать, иностранные языки / Р. Хейкок. - Київ : МАХШ, 1995. - 94 с., ВА640761 Бабич Н. Д. Практична стилістика і культура української мови : Навч. посіб. для студ. філол. спец. вищ. навч. закл. / Н. Д. Бабич. - Львів : Світ, 2003. - 432 c. (Розглянуто закономірності формування та засоби структурної організації суспільно-зумовлених різновидів мови, а також питання культури мовлення у різних функціональних стилях літературної мови. Виявлено основні комунікативні ознаки культури мовлення, зокрема, правильність, точність, логічність, різноманітність, чистоту, виразність, достатність та ясність. Охарактеризовано міміку та жест як компоненти виразності)., ВА587449 Зарецкая Е. Н. Риторика: Теория и практика речевой коммуникации / Е. Н. Зарецкая. - Москва : Дело, 1998. - 480 с., ВА578159 Овчинникова А. П. Пять шагов к хорошей речи: Речевая коммуникация: техника речи / А. П. Овчинникова. - Одесса : ОКФА, 1997. - 184 с., ВА642641 Кузнецов И. Н. Современная риторика : учеб. пособие / И. Н. Кузнецов. - Москва : Издательско-торговая корпорация "Дашков и Ко", 2003. - 478 с., Ж24944 Бабенко О. Навчання інтонаційно виразного мовлення як складової успішної комунікативної діяльності старшокласників / О. Бабенко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 1. - С. 71-75., Ж15641 Баран Н. Формування культури мовлення студентів засобами риторики / Н. Баран // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 2. - С. 83-90. (Обгрунтовано значення риторичних знань і вмінь у житті та професійній діяльності людини. Висвітлено філософсько-історичний аспект даного питання та сформульовано основні завдання викладання сучасного курсу "Риторика". Охарактеризовано основу мовленнєвої майстерності особистості, яку становлять комунікативні якості мовлення: правильність, чистота, точність, багатство і різноманітність лексики, образність, виразність, доступність, доцільність. Подано класичний варіант вивчення риторики, в який включено необхідні компоненти та завдання)., Ж16225 Борова В. Є. Виховання інтонаційної виразності мовлення дітей із недоліками звуковимови / В. Є. Борова // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 51-54. (Розглянуто проблему виховання інтонаційної виразності мовлення дітей старшого дошкільного віку. Проаналізовано науково-методичну літературу, присвячену вихованню виразності мовлення у дітей. З'ясовано сутність понять "інтонаційна виразність мовлення","звукова культура мовлення", "загальні мовленнєві навички". Указано, що дошкільники частіше спілкуються у швидкому темпі, ніж сповільненому, що сприяє формуванню нерозбірливого мовлення. Акцентовано увагу на розвитку мовленнєвого дихання дошкільників. Досліджено методику його вдосконалення у дітей із недоліками звуковимови. Зазначено, що подальшого теоретико-методичного обгрунтування вимагають етапи коригування виразності мовлення дітей з недоліками звуковимови, засади розвитку мовленнєвого дихання, як передумови вдосконалення мовлення)., Ж69028 Михайлова Л. Підготовка студентів до розвитку розмовного мовлення дітей / Л. Михайлова // Пед. пошук. - 2009. - № 4. - С. 63-65., Ж16225 Кардаш І. М. Формування навичок виразного читання в майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / І. М. Кардаш // Наука і освіта. - 2011. - № 6. - С. 110-112. (Розглянуто вимоги до професійного мовлення педагога: знання мови, інтелектуальний, емоційно-вольовий, моральний вплив на дітей, спрямованість, зверненість до дітей. Зазначено, що обов'язковою передумовою професійного мовлення є техніка мовлення як показник педагогічної культури, засіб вираження й самоутвердження його особистості. Відзначено актуальність викладання курсу "Культура мовлення та виразне читання" у ВНЗ України. Визначено сутність поняття "виразне читання", виокремлено типи виразності. Зроблено висновок, що виразність мови використовується в процесі комунікації для підсилення дії шляхом впливу на емоційну сферу співрозмовника, який є основним об'єктом спрямованості дії виразності мови). Трифонова О. С. Фонетична виразність мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів як запорука правильного мовлення їхніх вихованців / О. С. Трифонова // Наук. вісн. Миколаїв. держ. ун-у ім. В. О. Сухомлинського. Сер. Педагогічні науки. – Миколаїв, 2014. - Вип. 1.45. - С. 149-154., Швидків М. Л. Художня виразність мовлення як основа оволодіння технікою співу / М. Л. Швидків // Наук. зап. Тернопіль. нац. пед. ун-у ім. Володимира Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. - Тернопіль, 2014. - № 1. - С. 145-150., Зал каталогів
|
| 3. |
Запитує: Катерина (07.03.2017) Тема запиту: Доброго дня! Допоможіть з пошуком літератури за темою: Інноваційні засоби творчої виразності в естрадному номері". Дякую! |
Ключові слова: естрада -- естрадний номер -- творча виразність -- творчість
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних та у каталозі книжкових видань (див. посилання). Також Ви можете звернутися за допомогою до фахівців Читального залу відділу музичного фонду (див. посилання), який знаходиться за адресою : м. Київ, вул. Володимирська,62, корп. № 2. Видання є в НБУВ: ВА763878 Откидач В. М. Естрадний спів і шоу-бізнес : навч.-метод. посіб. / Володимир Откидач. - Вінниця : Нова Книга, 2013. - 367 с. - Чит. зал музичного фонду (Філія 1), ВА634120 Зайцев В. П. Режисура естради та масових видовищ : навч. посіб. / В. П. Зайцев. - Київ : Дакор, 2003. - 304 с., ВА648552 Обертинська А. П. Основи теорії драми та сценарної майстерності : Навч. посіб. для вищ. навч. закл. культури і мистец. / А. П. Обертинська. - Київ, 2002. - 131 c., РА424351 Єргієв І. Д. Артистичний універсум музиканта-інструменталіста кінця XX - початку XXI століття : автореф. дис. ... д-ра мистецтвознавства : 17.00.03 / Єргієв Іван Дмитрович ; Нац. муз. акад. України ім. П. І. Чайковського. - Київ, 2016. - 39 с., РА359085 Дрожжина Н. В. Вокальне виконавство в системі музичного мистецтва естради : автореф. дис... канд. мистецтвознавства: 17.00.03 / Дрожжина Наталя Володимирівна ; Харківський держ. ун-т мистецтв ім. І.П.Котляревського. - Харків, 2008. - 16 с. Крипчук М. В. Сценічний етюд як форма створення сучасного естрадного номеру / М. В. Крипчук // Мистецтвознав. записки : зб. наук. праць. - Київ, 2015. - Вип. 28. - С. 222-229., Бурміцька Л. Ф. Естрада: стильове розмаїття вокальних творчих пошуків / Л. Ф. Бурміцька // Вісн. Нац. акад. керів. кадрів культури і мистецтв. - 2014. - № 2. - С. 218-222., Медведєва А. О. Маска у засобах виразності актора сцени та артиста естради: художньо-творчій аспект / А. О. Медведєва // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку : зб. наук. праць. - Рівне, 2012. - Вип. 18(2). - С. 228-231., Хлистун О. С. Режисура української пісенної естради: стратегії творчості / О. С. Хлистун // Вісн. КНУКіМ. Сер. Мистецтвознавство. - 2015. - Вип. 33. - С. 160-165. , Крипчук М. В. Проблеми створення масового театралізованого видовища (принципи художнього оформлення) / М. В. Крипчук // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту імені Володимира Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. - 2011. - № 2. - С. 163-168., Остапчук А. Особливості професії режисера на манежі: досвід роботи майстрів циркового мистецтва над номером клоунади [Електронний ресурс] / А. Остапчук. - Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/soc_gum/Vdakk/2010_4/27.pdf. - Назва з екрана., Прохорова І. С. Музично-розмовні жанри на сучасній естраді [Електронний ресурс] / І. С. Прохорова. - Режим доступу : URL : http://ku-khsac.in.ua/kultura47/28.pdf. - Назва з екрана., Наукова періодика України, Реферативна база даних, Книжкові видання, Читальний зал відділу музичних фондів
|
| 4. |
Запитує: Шпирка Аліна Олегівна (20.12.2017) Тема запиту: Доброго дня! Дуже хочу дізнатися чи є у базі вашої бібліотеки наукові видання, посібники, підручники ,статті в яких є інформація щодо емоційної виразності(емоційної виразності вокаліста, емоційної виразності голосу). Чи є у Вас дисертації з цієї проблематики? Пошук в каталогах чомусь виявив дуже мало посилань. Буду дуже вдячна! |
Ключові слова: емоційна виразність
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури скористайтесь проектом " Наукова періодика", реферативною базою даних НБУВ. Видання є в НБУВ: ВА244043 Юссон Р. Певческий голос : исследования основных физиологических и акустических явлений певческого голоса / Р. Юссон. - М. : Музыка, 1974. - 264 с. , Ж69028 Ситник Т. М. Музично-виконавська культура співака / Т. М. Ситник, Т. Д. Пухальський // Пед. пошук. - 2013. - № 1. - С. 29-31. (Викладено найбільш ефективні шляхи формування, розвитку та вдосконалення виконавської майстерності співака як однієї з форм музичної діяльності людини. З метою оптимізації процесу формування співацького голосу визначено та охарактеризовано його загальні напрямки: розвиток голосового апарату, виховання художньо-вокального смаку, опанування виконавською майстерністю. Приділено увагу особливостям розвитку правильного вокального звуку, дихання, дикції, емоційної виразності для досягнення вокалістом високого рівня музично-виконавської культури.) РА359069 Єрошенко О. В. Емоційна сфера у вокальній творчості: музично-естетичні та виконавські аспекти : автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.03 / О. В. Єрошенко; Харк. держ. ун-т мистец. ім. І.П.Котляревського. - Харків, 2008. - 19 c., Паламар С. І. Емоційна взаємодія у співтворчості вокаліста і концертмейстера / С. І. Паламар // Наук. зап. Тернопіл. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Серія : Мистецтвознавство. - 2013. - № 1. - С. 65-70., Тетюк М. Дискретність, інтенсивність та напрямленість комунікації у вокальному виконавстві / М. Тетюк // Наук. зб. Львів.нац. муз. акад. ім. М. В. Лисенка: зб. наук. праць. - Львів, 2013. - Вип. 29. - С. 175-186., Лавріненко О. А. Якість голосу як необхідна складова педагогічної й театральної майстерності / О. А. Лавріненко // Наук. зап. Вінницьк. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 39. - С. 201-205., Реферативна база даних , Наукова періодика України
|
| 5. |
Запитує: Логвінова Юлія Сергіївна (03.02.2021) Тема запиту: Емоційна сфера дітей з порушеннями інтелекту, актуальність олігофренопедагогіки. |
Ключові слова: олігофренопедагогіка -- порушення інтелектуального розвитку -- емоційна сфера
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури здійсніть самостійно пошук за рубрикою "Олігофренопедагогіка", також скористайтесь проектом " Наукова періодика", реферативною базою даних НБУВ (див. посилання): Видання є в НБУВ: ВА709899 Гаврилов О. В. Особливі діти в закладі і соціальному середовищі : навч. посіб. / О. В. Гаврилов. - Кам'янець-Поділ. : Аксіома, 2009. - 310 c., ВА825100 Лисенкова І. П. Теоретико-методологічні засади розвитку емоційної сфери дітей з когнітівними порушеннями : монографія / І. П. Лисенкова. - Миколаїв : Іліон, 2018. - 323 с., ВА734342 Миронова С. П. Основи корекційної педагогіки : навч.-метод. посіб. / С. П. Миронова, О. В. Гаврилов, М. П. Матвєєва; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І.Огієнка. - Кам'янець-Поділ., 2010. - 264 c., ВА637246 Головінський І. З. Педагогічна психологія : Навч. посіб. для вищ. шк. / І. З. Головінський. - Київ : Аконіт, 2003. - 288 c., Ж16472 Светличная Е. В. Психопатологические и патопсихологические аспекты расстройств эмоциональной сферы у детей и подростков, больных эпилепсией с нарушениями интеллектуального развития / Е. В. Светличная // Архів психіатрії. - 2003. - 9, № 3. - С. 131-133. Прокопенко О. А. Особливості емоційної саморегуляції підлітків з порушенням інтелектуального розвитку / О. А. Прокопенко // Наук. часоп. НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. - 2012. - Вип. 37. - С. 226-229., Вержиховська О. М. Особливості емоційного стимулювання дітей із порушеннями інтелектуального розвитку / О. М. Вержиховська // Проблеми сучасн. психології. - 2018. - Вип. 41. - С. 61-69. , Вержиховська О. М. Емоційне стимулювання учнів з порушеннями інтелектуального розвитку / О. М. Вержиховська // Зб. наук. праць Кам'янець-Подільськ. нац. ун-ту ім. Івана Огієнка. Сер. Соціально-педагогічна. - 2019. - Вип. 32. - С. 30-40., Вержиховська О. М. Особливості використання методів емоційного стимулювання при роботі з учнями з порушеннями інтелектуального розвитку / О. М. Вержиховська // Зб. наук. пр. Кам'янець-Подільськ. нац. ун-ту ім. Івана Огієнка. Сер. Соціально-педагогічна. - 2018. - Вип. 31. - С. 44-54. , Яковлева С. Д. Стан сформованості емоційної сфери в дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями / С. Д. Яковлева, Т. М. Федорова // Акт. питання корекц. освіти. - 2018. - Вип. 12. - С. 329-340., Яковлева С. Д. Вплив емоційно-мотиваційної сфери на навчальну діяльність дітей з порушеним інтелектом / С. Д. Яковлева // Наук. часоп. Нац. пед. ун-ту ім. М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2019. - Вип. 38. - С. 214-223. , Коваленко В. Є. Особливості емоційних переживань учнів з інтелектуальними порушеннями у навчально-пізнавальній діяльності / В. Є. Коваленко // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2020. - № 2(2). - С. 123-129., Гаяш О. В. Основні аспекти діяльності вчителя-олігофренопедагога в сучасних умовах / О. В. Гаяш // Акт. питання корекційн. освіти. - 2018. - Вип. 12. - С. 64-72. , Матяш М. М. Особливості емоційної сфери у осіб з інтелектуальною недостатністю / М. М. Матяш, Л. І. Худенко // Фітотерапія. - 2014. - № 4. - С. 48-52., Наукова періодика України , Олігофренопедагогіка
|
|
|
|