Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=КАЗК$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Запитує: Леся (09.03.2012) Тема запиту: Допоможіть, будь ласка, знайти інформацію щодо засобів перекладу міфонімів або просто казок в англійській та українській мовах. Дякую! |
Ключові слова: міфоніми -- казки -- переклад
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступний список джерел: Видання є в НБУВ: ВА687591 Ермолович, Дмитрий Иванович. Имена собственные: теория и практика межъязыковой передачи [Текст] : с прилож. правил практ. передачи имен и названий с 26 европ. и вост. яз.: учеб. пособие для студ. и аспирантов лингвист. вузов и ф-тов иностр. яз. / Д. И. Ермолович. - М. : Р.Валент, 2005. - 416 с, Зорівчак Р. Реалія і переклад (на матералі англомовних перекладів української прози). – Львів: Видаництво при Львівскому державному університеті, 1989. , ВА220139 Суперанская А. В. Общая теория имени собственного. – М.: Наука, 1973. – 366с. , ВА611142 Комиссаров, В. Н. Современное переводоведение [Текст] : курс лекций / В. Н. Комиссаров. - М. : ЭТС, 2000. - 192 с. - (Язык. Перевод. В помощь переводчику). АСОЦІАТИВНА СЕМАНТИКА СИГНІФІКАТИВНИХ АРТЕФАКТІВ-МІФОНІМІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ, СЕМАНТИЧНА ТРАНСФОРМАЦІЯ ІНШОМОВНИХ МІФОНІМІВ ЯК СПОСІБ ПОПОВНЕННЯ СЛОВНИКОВОГО СКЛАДУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ, ВЛАСНІ НАЗВИ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ПЕРЕКЛАДУ (на матеріалі українських, іспанських перекладів античних міфів і легенд), Проблема перекладу англійською мовою прізвиськ дійових осіб та топонімів у поемі-казці "лис микита" і. Франка, Семантико-функціональна система особових найменувань в українських народних чарівних казках (у записах XIX ст.): автореф. дис... канд. філол. наук / М.І. Редьква; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2008. — 19 с. — укp., Міф і міфологічні конотоніми, МІФОЛОГІЧНЕ ІМ’Я В ХУДОЖНЬОМУ ТЕКСТІ, ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕКЛАДУ ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ ІЗ ЗООНІМІЧНИМИ КОМПОНЕНТАМИ (НА МАТЕРІАЛІ АНГЛОМОВНОЇ ДИТЯЧОЇ ЛІТЕРАТУРИ)
|
| 2. |
Запитує: Вікторія (23.10.2013) Тема запиту: Доброго дня! Вибачте за клопіт, але я кілька годин просиділа на сайті і ніяк не можу зрозуміти, як користуватися пошуком. Я за правилами ввожу ключові слова, автора і т.д. Але мені не знаходить взагалі нічого подібного. Я вже у відчаї. Мені потрібна інформація про казки Оскара Уайльда, його творчість і все, що пов'язано з його казками. Допоможіть, будь ласка!! |
Ключові слова: Оскар Уайльд -- казки -- творчість
Доброго дня! У відповідь на Ваш запит пропонуємо переглянути наступні матеріали: Видання є в НБУВ: ВА611521 Аксельрод (Ортодокс) Л. И. Мораль и красота в произведениях Оскара Уайльда [Текст] / Л. И. Аксельрод (Ортодокс). - Иваново-Вознесенск : Основа, 1923. - 56 с. , ВА615546 Решетов В. Г. "Счастливый принц" и другие с казки об Оскаре Уайльде [Текст] / В. Г. Решетов, О. М. Валова ; Московский гуманитарно-экономический ин-т. Кировский филиал. - Киров : [б.и.], 2000. - 158 с. , ПпВА832 Ланглад, Жак де. Оскар Уайльд, или Правда масок [Текст] / Ж. д. Ланглад ; пер.с фр. В. И. Григорьев ; предисл. А. М. Зверев. - М. : Молодая гвардия : Палимпсест, 1999. - 325 с., АО253543 Соколянский М. Г. Оскар Уайльд: Очерк творчества. - К.; О.: Лібидь, 1990. - 200 с., ВА750952 Оніщенко О. І. Письменники як дослідники: потенціал теоретичних ідей (О. Уайльд, Т. Манн, А. Франс, І. Франко, С. Цвейг) [Текст] : монографія / Олена Оніщенко. - К. : Ін-т культурології НАМ України, 2011. - 271 с. , ДС64053 Галкина Я. В. От О.Уайльда к И.Северянину: судьба европейского эстетизма [Текст] : дис... канд. филол. наук: 10.01.05 / Галкина Яна Викторовна ; Днепропетровский гос. ун-т. - Д., 1998. - 198 л. , РА390064 Посудієвська О. В. Творчість О. Уайльда у контексті міжкультурного діалогу [Текст] : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.01.04 / Посудієвська Ольга Ростиславівна ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. Олеся Гончара. - Д., 2012. - 20 с., РА394249 Агаджанян Л. С. Лингвопоэтические особенности прозы О. Уайльда и их отражение в армянских переводах [Text] : автореф. дис. ... канд. филол. наук : 10.02.07 / Агаджанян Лиана Суреновна. - Ереван, 2012. - 22 с. Генеральний алфавітний імідж-каталог - результати пошуку , Деркач Г. С. Творчість Оскара Вайлда в літературно-критичних (англійському, українському та російському) дискурсах [Текст] : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.01.05 / Деркач Галина Степанівна ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Т., 2011. - 20 с. , Галкіна Я. В. Від О.Уайльда до І.Северяніна: доля європейського естетизму: Автореф. дис... канд. філол. наук / Я. В. Галкіна; Дніпропетр. держ. ун-т. - Д., 1998. - 18 с.
|
| 3. |
Запитує: Мария (07.10.2014) Тема запиту: Добрый день! Вы не могли бы подсказать мне источники на тему: "Відтворення етномовного компонента українських народних казок в перекладі англійською" для написания дипломной работы магистра? Спасибо большое! |
Ключові слова: українські народні казки -- англійська мова -- переклад -- відтворення етномовного компонента
Доброго дня! Сподіваємось, Вам стануть у нагоді наступні джерела. Також радимо здійснити додатковий самостійний пошук у реферативній базі даних НБУВ (див. посилання) та базі "Наукова періодика України" (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА701289 Корунець І. В. Вступ до перекладознавства : навч. посібник / І. В. Корунець. - Вінниця : Нова Кн., 2008. - 512 c. (Висвітлено суспільно-політичне значення, передумови виникнення та впровадження, сфери та рівні використання перекладу. Охарактеризовано способи, типи та види відтворення значення мовних одиниць. Розглянуто комунікативні моделі процесів тлумачення. Розкрито сутність таких понять, як адаптоване транскодування, псевдоінтернаціональна лексика, послівний, вільний описовий, підрядковий переклад. Проаналізовано граматичні особливості та рівні відтворення у перекладі науково-технічних і художніх поетичних текстів.), ВА508320 Зорівчак Р. П. Реалія і переклад: на матеріалі англомовних перекладів української прози / Р. П. Зорівчак. - Львів : Вид-во при Львів. ун-ті, 1989. - 215 с. , ВА394370 Зорівчак Р. П. Фразеологічна одиниця як перекладознавча категорія (на матеріалі перекладів творів української літератури англійською мовою) / Р. П. Зорівчак. - Львів : Вища шк., 1983. - 175 с. , ВА685655 Чередниченко О. І. Про мову і переклад: мова в соціокульт. просторі, переклад як міжкульт. комунікація / О. І. Чередниченко. - Київ : Либідь, 2007. - 247 c., В350153/Ч. 1 Бабенко В. М. Художній переклад: історія, теорія, практика / В. М. Бабенко. - Кіровоград, 2007. - Ч. 1 : Українська перекладацька школа. - 325 с., ДС59799 Кушина Н. І. Відтворення етномовного компонента українських народних казок в англомовних перекладах : дис... канд. філол. наук : 10.02.16 / Кушина Надія Іванівна ; Київ. держ. лінгвіст. університет. - Київ, 1998. - 219 л., ДС100941 Лановик М. Б. Проблеми художнього перекладу як предмет літературознавчої рефлексії : дис... д-ра філол. наук : 10.01.06 / Лановик Мар'яна Богданівна ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. Володимира Гнатюка. - Тернопіль, 2006. - 410 арк., РА356284 Пермінова А. О. Культуромовне буття художнього твору як перекладознавча проблема : автореф. дис... канд. філолог. наук : 10.02.16 / Пермінова Антоніна Олександрівна ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2008. - 20 с. Кушина Н. І. Відтворення етномовного компонента українських народних казок в англомовних перекладах : автореф. дис... канд. філолог. наук : 10.02.16 / Н. І. Кушина ; Нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 1998. - 16 с. (Розроблено концепцію етномовного компонента народної казки як етномовної й перекладознавчої категорії, визначено його складові. Встановлено умови його адекватного (неадекватного) відтворення та прагматичної адаптації в англомовних перекладах, зокрема, в зачинах і кінцівках. Проведено аналіз способів відтворення етносемантики реалій, назв казкових предметів і персонажів, словесних образів, інтимізуючих звертань та інших структурно-конотативних, емоційно-експресивних і римотворчих етномікрокомпонентів українських народних казок.), Максимів Г. Доля Франкових казок в англомовному світі / Г. Максимів // Нар. творчість та етнографія. - 2008. - № 5. - С. 72-81., Добринская Д. Н. Особенности перевода народных сказок [Электронный ресурс] / Д. Н. Добринская, Е. В. Бабенко. - Режим доступа : URL : http://конференция.com.ua/files/image/konf%209/konf%209_5_7.pdf . - Название с экрана., Реферативна база даних, Наукова періодика України
|
| 4. |
Запитує: Тетяна (09.02.2015) Тема запиту: Доброго дня. Допоможіть, будь ласка, з пошуком літератури на тему курсової "Концептуальний простір англійської народної казки". Завчасно дякую. |
Примітка: англійський фольклор, фольклорна казка, концептуальний простір, стилістика Ключові слова: англійська казка -- фольклор
Доброго дня! Сподіваємось, Вам стануть у нагоді наступні джерела. Для пошуку додаткової інформації рекомендуємо скористатися базами даних "Україніка наукова" та "Наукова періодика України" (див. посилання). Також Ви можете здійснити пошук у систематичному картковому каталозі, який знаходиться в головному корпусі НБУВ за адресою: м. Київ, проспект 40-річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: Ж69408 Вісник Черкаського університету / ред.: І. І. Кукурудза. - Черкаси, 2002. - 180 с. - (Філол. науки; Вип. 42). (Висвітлено особливості концептуального простору англійської народної казки.). - , Ж70151 Бока О. В. Комунікативна спрямованість ономастичної лексики англомовного казкового дискурсу на дітей різного віку / О. В. Бока // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2006. - № 28. - С. 118-121., Ж72442 Літературознавчі студії : Зб. наук. пр. Вип. 12 / ред.: Г. Ф. Семенюк; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Київ : Вид. дом Д.Бураго, 2005. - 524 с. (Викладено особливості організації фантастичного світу у постмодерному художньому дискурсі, англійської літературної та народної казки.)., Ж69231/філол Бока О. В. Когнітивно-прагматична спрямованість власних імен в англомовному казковому дискурсі / О. В. Бока // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Філол. науки. - 2007. - 2, № 1. - С. 15-18. , Ж69231/філол. Бока О. В. Комунікативно-когнітивна спрямованість казкового дискурсу / О. В. Бока // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Філол. науки. - 2006. - № 3. - С. 151-156., Ж70151 Худик К. Г. Лінгвокультурний компонент англійської народної казки / К. Г. Худик // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2011. - № 58. - С. 222-225., РА359114 Ткачик О. В. Гендерні стереотипи в англомовному фольклорі : автореф. дис... канд. філол. наук : 10.02.04 / О. В. Ткачик; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Київ, 2008. - 19 c. , РА374866 Проценко Ю. В. Специфіка англійської літературної казки про тварин (XIX ст.) : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.01.04 / Ю. В. Проценко; Тавр. нац. ун-т ім. В.І.Вернадського. - Сімферополь, 2010. - 20 c. , РА385483 Фурист Н. П. Лінгвокультурні особливості інтимізації в англійських та українських фольклорних текстах (на матеріалі казок про тварин) : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.17 / Н. П. Фурист; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2011. - 19 c. Реферативна база даних "Україніка наукова", Наукова періодика України
|
| 5. |
Запитує: оксана (15.02.2016) Тема запиту: Допоможіть, будь ласка, підібрати літературу до курсової роботи "Вплив фантастичної казки на словесну творчість дітей шостого року життя". |
Ключові слова: фантастична казка -- словесна творчість
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо самостійно ознайомитись з систематичним картковим каталогом за адресою : проспект 40-річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: ВА693479 Богуш А. Методика організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей у дошкільних навчальних закладах : підруч. / А. Богуш, Н. Гавриш, Т. Котик. - Київ : Слово, 2006. - 304 c. (Висвітлено зміст, завдання та методи організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку. Описано види театралізованої діяльності, методи організації театральних вистав у дошкільному закладі, проведення бесід на морально-етичні теми, роботи з поетичними творами та казками. Розкрито засоби розвитку словесної творчості та формування почуття гумору у дошкільнят.), РА414250 Федорова О. М. Казка як засіб формування творчої уяви сліпих дітей молодшого шкільного віку : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 / О. М. Федорова; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 19 c. (Увагу приділено розробці, теоретичному обгрунтуванню й експериментальній перевірці системи розвитку та корекції творчої уяви сліпих дітей молодшого шкільного віку засобами казки. Проаналізовано наукові дослідження з цієї проблеми у загальній і спеціальній психолого-педагогічній літературі. З'ясовано значення уяви для компенсації порушень чуттєвого пізнання оточуючої дійсності дітьми молодшого шкільного віку з порушеннями зору. Розроблено комплексну методику психологічної діагностики стану розвитку відтворювальної та творчої уяви таких дітей, в основу якої покладено критерії, значущі для цього виду діяльності в молодшому шкільному віці. Експериментально досліджено типологічні особливості виявів відтворювальної та творчої уяви сліпих і слабозорих молодших школярів. Визначено основні напрями роботи психолога та вихователя з розвитку творчої уяви таких школярів. Спираючись на твердження про взаємозалежність уяви незрячих дітей та обсягу й якості уявлень і компенсаторну роль мовлення у систематизації їх чуттєвого досвіду, створено й апробовано систему розвитку та корекції творчої уяви сліпих молодших школярів шляхом активізації словесної творчості, а саме - вигадування чарівних казок.), Березовська Л. І. Розвиток творчого мовленнєвого самовираження старших дошкільників в ігрових казкових ситуаціях : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л. І. Березовська; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - Одеса, 2004. - 21 c. (Розроблено та науково обгрунтовано лінгводидактичну модель навчання старших дошкільників творчого мовленнєвого самовираження, яка складається з чотирьох етапів: когнітивно-збагачувального, мовленнєво-репродуктивного, мовленнєво-креативного, креативно-ігрового. Визначено педагогічні умови, за яких така робота відбувається більш ефективно. Виявлено критерії (продуктивно-мовленнєвий, креативно-мовленнєвий) та їх показники. Охарактеризовано етапи розвитку зв'язного мовлення у взаємозв'язку з вмістом казок, а також рівні розвитку творчого мовленнєвого самовираження старших дошкільників в ігрових казкових ситуаціях: високий, достатній, середній, низький.), Ж73286 Іщенко Л. В. Проблема розвитку мовленнєвої творчості дітей 5 - 6 років / Л. В. Іщенко // Пед. дискурс : зб. наук. праць. - Хмельницький, 2011. - Вип. 10. - С. 178-182. (Досліджено проблему розвитку дитячої творчості, висвітлено педагогічну спадщину В. Сухомлинського з розвитку мовлення дошкільників засобами казки.), Ж16225 Скалозуб Т. І. В.О. Сухомлинський про казку як засіб розвитку мовлення дітей дошкільного віку / Т. І. Скалозуб // Наука і освіта. - 2008. - № 6. - С. 152-155. (Розглянуто педагогічні аспекти й висвітлено досвід виховної роботи В. О. Сухомлинського з формування особистості та розкриття дитячих здібностей за допомогою казки як скарбниці рідного слова. Зазначено, що В. О. Сухомлинський націлював увагу педагогів на використання казки як засобу розвитку творчого мовлення дітей.), Ж69212 Авсієвич Н. П. Вплив української народної казки на розвиток мовленнєвотворчих здібностей учнів початкової школи / Н. П. Авсієвич // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2012. - № 14. - С. 177-179. (Обгрунтовано вплив української народної казки на розвиток мовленнєвотворчих здібностей молодших школярів на уроках читання в початковій школі.), Ж16225 Луцан Н. І. Розвиток мовлення дітей у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського / Н. І. Луцан // Наука і освіта. - 2008. - № 6. - С. 104-106. (Проаналізовано педагогічні ідеї В. О. Сухомлинського щодо методу розвитку мовлення дітей за допомогою казки. Описано методику експериментального дослідження, яке проводилося у три етапи: описові мовленнєві ігри, заняття з художньої літератури та креативні ігри. Результатами дослідження підтверджено, що казка має позитивний вплив на розвиток зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку. ), Ж71961 Калмикова Л. Здоров’яформуючі казкотерапевтичні психотехнології розвитку мовлення дітей / Л. Калмикова // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : зб. наук. праць. - 2012. - Вип. 27. - С. 400-404. (Висвітлено особливості казкотерапевтичної роботи з розвитку мовлення дітей дошкільного віку в ДНЗ. Показано ефективність казкотерапевтичних занять у процесі реалізації завдань розвитку мовлення дітей, сенс використання такої форми роботи в ДНЗ як здоров’язберігальної, специфіку проведення казкотерапії, її роль і значення в психічному й особистісному розвиткові дошкільника, особливості казкотерапевтичної кімнати.), Ж69786 Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського. Вип. 6-7 / ред.: А. М. Богуш. - Одеса, 2002. - 185 с. (Проаналізовано вплив української народної казки та сюжетно-рольової гри на розвиток творчого мовлення дошкільників. Розкрито роль вихователя в організації дитячої гри. Розглянуто особливості морального виховання хлопчиків і дівчаток старшого дошкільного віку. Викладено деякі аспекти вивчення ономастичної лексики у середній школі.) Федорова О. М. Стан розвитку творчої словесної уяви дітей з порушеннями зору молодшого шкільного віку / О. М. Федорова // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Сер. 19 : Корекц. педагогіка та спец. психологія. - 2013. - Вип. 24. - С. 258-262. , Федорова О. М. До проблеми вивчення словесної творчої уяви дітей з порушеннями зору / О. М. Федорова // Зб. наук. пр. Кам'янець-Под. нац. ун-ту ім. Івана Огієнка. Сер. Соціально-педагогічна. - Кам'янець - Подільський, 2013. - Вип. 23(3). - С. 353-361., Руденко Ю. А. Збагачення словника дітей старшого дошкільного віку експресивною лексикою засобами української народної казки : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ю. А. Руденко; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського {Одеса}. - Одеса, 2003. - 21 c
|
| 6. |
Запитує: Аліна (18.04.2017) Тема запиту: Доброго дня! Тема моєї курсової роботи "Казки Сухомлинського у екологічному вихованні дітей старшого дошкільного віку", буду дуже вдячна, якщо Ви допоможете з бібліографічним списком. |
Ключові слова: казки -- Сухомлинський В. -- екологічне виховання
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних та у каталозі книжкових видань (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА718365 Богуш А. М. Методика ознайомлення дітей з довкіллям у дошкільному навчальному закладі : підручник / А. М. Богуш, Н. В. Гавриш. - Київ : Слово, 2008. - 408 с., ВА656563 Виховувати любов'ю : за спадщиною В.Сухомлинського / упоряд. Т. Вороніна, Т. Науменко. - Київ : Редакції загальнопед. газет, 2004. - 128 с. , ВА736047 Антонець М. Я. Проблеми діяльності вчителя у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського / М. Антонець. - Вид. 4-е., допов. - Київ : Четверта хвиля, 2010. - 215 с., ВА804556 Передшкільна освіта в педагогічному вимірі В. О. Сухомлинського / Т. М. Степанова [та ін.]. - Київ : Слово, 2016. - 291 с. , РА356008 Науменко Т. С. Екологічне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами авторської казки : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / Науменко Тетяна Сергіївна ; Ін-т пробл. виховання АПН України. - Київ, 2008. - 19 с. Роман О. В. Роль казки у вихованні екологічної культури в дошкільнят [Електронний ресурс] / О. В. Роман. - Режим доступу : URL : http://dyvokray.org.ua/2013-08-21-06-32-39/267-roman-o-v-rol-kazki-u-vihovanni-ekologichnoi-kulturi-v-doshkilnjat. - Назва з екрана., Василь Сухомлинський і дошкілля Полтавщини [Електронний ресурс]. - Режим доступу : URL : http://poippo.pl.ua/file/book/Simon.pdf. - Назва з екрана., Збірник науково-методичних праць викладачів та студентів Луцького педагогічного коледжу (Випуск 2). – Луцьк : Луц. пед. коледж, 2009. – 288с., Коцур Н. Екологічна освіта в дитячому дошкільному закладі (на прикладі спадщини В. О. Сухомлинського) [Електронний ресурс] / Н. Коцур, Н. Харченко. - Режим доступу : URL : http://files.ecobruphdpu.webnode.com.ua/200000388-7700178f4b/%D0%9A%D0%BE%D1%86%D1%83%D1%80,_%D0%A5%D0%B0%D1%80%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf. - Назва з екрана., Чорна Н. П. Використання спадщини В. О. Сухомлинського у формуванні екологічної свідомості дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / Н. П. Чорна. - Режим доступу : URL : http://chito.in.ua/vikoristannya-spadshini-v-o-suhomlinsekogo-u-formuvanni-ekolog.html. - Назва з екрана., Масловська М. Казковий світ Василя Сухомлинського / М. Масловська // Волинь - Житомирщина. - 2002. - № 9. - С. 215-219., Бихалова О. В. Роль казки в екологічному вихованні дітей дошкільного віку / О. В. Бихалова // Тавр. вісн. освіти. - 2014. - № 3. - С. 68-72., Книжкові видання , Наукова періодика України, Реферативна база даних
|
| 7. |
Запитує: Аліна (05.03.2018) Тема запиту: Доброго дня! Допоможіть мені, будь ласка, знайти Збірник літературно-критичних статей про дитячу літературу. А саме мені потрібні статті: Барабаш Світлана "Пам ять розуму і серця у ліриці Ліни Костенко"(с.65-70) 1989 р. Вип.14. Плетесюк Сергій "Була собі казка"(с. 60-68) 1988 року. Стаєцька Леся "Народно-поетичні джерела у творах Дмитра Павличка для дітей" (с.104-110) 1981 року. П'янов Володимир "Слово про Оксану Іваненко" (с.88-104) 1976 року. Допоможіть, будь ласка, знайти ці статті в електронному варіанті: 1) Барабаш Світлана "Пам ять розуму і серця у ліриці Ліни Костенко" 2) Плетесюк Сергій "Була собі казка" 3) Стаєцька Леся "Народно-поетичні джерела у творах Дмитра Павличка" 4) П'янов Володимир "Слово про Оксану Іваненко". |
Ключові слова: Барабаш С. -- Плетесюк С. -- Стаєцька Леся -- П'янов В. -- Література. Діти. Час -- Костенко Ліна
Доброго дня! Статті, які Вас цікавлять, знаходяться у літературно-критичному збірнику "Література. Діти. Час". Видання зберігається у фондах НБУВ. В електронному вигляді статті не представлено. Також спробуйте звернутися за допомогою до фахівців Національної бібліотеки України для дітей (див. посилання). Видання є в НБУВ: Ж74041 Література. Діти. Час. : вісн. Центру дослідж. л-ри для дітей та юнацтва, Тернополь. - Отримується з 2011., Ж66732 Література. Діти. Час : зб. літ.-крит. ст. про дит. літ. - Вип. 5, 1980. - Київ : Веселка, 1980. -, ВА288420 Література. Діти. Час. : зб. літ.-крит. ст. про дит. літературу / ред. кол. М. М. Острик [та ін.]. - Київ : Веселка, 1976. - 195 с., ВА306853 Література. Діти. Час. : зб. літ.-крит. ст. про дитячу літ. / ред. кол. М. М. Острик [та ін.]. - Київ : Веселка, 1977. - 163 с., ВА323989 1978. Література. Діти. Час : зб. літ.-крит. ст. про дитячу літературу / упоряд. В. Я. Неділька. - Київ : Веселка, 1978. - 224 с., ВА341140 1979. Література. Діти. Час : зб. літ.-крит. ст. про дитячу літературу / упоряд. В. Я. Неділька. - Київ : Веселка, 1979. - 176 с., Ж66732 Література. Діти. Час : зб. літ.-крит. ст. про дит. літературу. - Вип. 5. - 1980. - Київ : Веселка, 1980 - Національна бібліотека України для дітей
|
| 8. |
Запитує: Юлія (19.08.2019) Тема запиту: Надання бібліографічного списку за темою "ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБОМ КАЗКОТЕРАПІЇ " |
Ключові слова: дошкільники -- казкотерапія -- мовленнєва активність
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних та у каталозі книжкових видань Видання є в НБУВ: ВА693479 Богуш А. Методика організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей у дошкільних навчальних закладах : підруч. / А. Богуш, Н. Гавриш, Т. Котик. - Київ : Слово, 2006. - 304 c., ВА767445 Кравченко А. І. Арттерапія та артпедагогіка в логопедичній роботі з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку : навч. посіб. для студ. ВНЗ / А. І. Кравченко, В. А. Литвиненко. - Суми : Мрія, 2012. - 134 c., ВА766107 Трифонова О. С. Формування мовленнєвої особистості дітей старшого дошкільного віку : монографія / О. С. Трифонова; НАПН України. - Одеса : Лерадрук, 2012. - 467 c., РА323320 Руденко Ю. А. Збагачення словника дітей старшого дошкільного віку експресивною лексикою засобами української народної казки : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ю. А. Руденко; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського {Одеса}. - Одеса, 2003. - 21 c., РА334278 Березовська Л. І. Розвиток творчого мовленнєвого самовираження старших дошкільників в ігрових казкових ситуаціях : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. І. Березовська; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. - Одеса, 2004. - 21 c., Ж70586 Маліновська Н. В. Формування мовленнєвої компетенції дітей старшого дошкільного віку засобами казки / Н. В. Маліновська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. праць. - 2011. - Вип. 1 (44). - С. 198-201., Ж16225 Скалозуб Т. І. В.О. Сухомлинський про казку як засіб розвитку мовлення дітей дошкільного віку / Т. І. Скалозуб // Наука і освіта. - 2008. - № 6. - С. 152-155., Ж16225 Луцан Н. І. Розвиток мовлення дітей у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського / Н. І. Луцан // Наука і освіта. - 2008. - № 6. - С. 104-106., Ж71961 Калмикова Л. Здоров’яформуючі казкотерапевтичні психотехнології розвитку мовлення дітей / Л. Калмикова // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : зб. наук. праць. - 2012. - Вип. 27. - С. 400-404. Гудим І. М. Використання казкотерапії в корекційно-виховній роботі з дошкільниками з порушеннями зору / І. М. Гудим // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2010. - Вип. 1. - С. 77-82., Трегуб О. О. Казкотерапія в роботі практичного психолога ДНЗ / О. О. Трегуб // Тавр. вісн. освіти. - 2017. - № 1. - С. 255-260., Темнікова І. Казкотерапiя у вихованнi дiтей дошкiльного вiку / І. Темнікова, В. Темнiков // Навчання і виховання обдарованої дитини. - 2018. - Вип. 2. - С. 35-44., Лепетченко М. В. Особливості й значення впливу казки на формування творчих проявів дітей дошкільного віку із порушеннями мовлення / М. В. Лепетченко // Акт. питання корекц. освіти. - 2011. - Вип. 2. - С. 112-121., Іщенко Л. В. Проблема розвитку мовленнєвої творчості дітей 5-6 років / Л. В. Іщенко // Пед. дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 178-182., Іщенко Л. Казка як засіб розвитку мовленнєвої творчості дітей дошкільного віку / Л. Іщенко // Психол.-пед. проблеми сільс. школи. - 2008. - Вип. 26. - С. 64-69., Коновалова Л. М. Казкотерапія як засіб корекції мовлення дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / Л. М. Коновалова, О. В. Ласточкіна. - Режим доступу : URL : http://repository.sspu.sumy.ua/bitstream/123456789/4311/1/ilovepdf_com-29-32.pdf. - Назва з екрана., Гужанова Т. С. Використання казок для формування мовної компетенції дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / Т. С. Гужанова. - Режим доступу : URL : http://eprints.zu.edu.ua/28609/1/2.PDF. - Назва з екрана., Наукова періодика України, Реферативна база даних, Книжкові видання
|
| 9. |
Запитує: Ірина Щукіна (17.07.2024) Тема запиту: Доброго дня! Прошу відповісти чи є у фондах бібліотеки такі видання: Зелений Гай. Віршики й казки, з малюнками для сім’ї і школи. Вип. 2-й. Казки переказала і віршики зложила Олена Пчілка. 2-ге вид. Гадяч, 1918. 32 с. Зелений Гай: Віршики й казки. Одеса : Вид-во. кооперативного тов-ва Укр. книжка, 1919. 29 с. Дуже вдячна! |
Ключові слова: Пчілка Олена
Добрий день! У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що зазначене видання у фондах НБУВ не зберігається. Є інші видання (див. посилання): Видання є в НБУВ: АО20111 Пчілка О. Зелений гай : віршики і казки, з мал. для дітей. – Гадяч : Земська друк., 1914. – 32 с. , А17889И Пчылка О. Зелений гай : віршики і казки. – 2-ге вид. – Катеринослав : Друк. І. Вісьман та І. Мордухілевич, 1917. – 32 с.
|
|
|
|