Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНІСТЬ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Запитує: Андрій (12.10.2011) Тема запиту: Доброго вечора!Допоможіть знайти матеріали за темою: "Формування конкурентних переваг нових товарів з використанням технологій маркетингу". Дякую! |
Ключові слова: конкурентні переваги -- конкурентноспроможність -- маркетинг -- маркетингова політика -- технології маркетингу -- нові товари
Добрий день! Пропонуємо переглянути наступні матеріали: Видання є в НБУВ: ВА738501 Маркетинг інновацій:підручник / Н. І. Чухрай; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2011. — 251 с., Ж69878 Маркетинг майбутнього: конкуренція як мотиваційна установа для фірм, діючих в умовах ринкової економіки / Л. Радкевич // Торгівля і ринок України: Темат. зб. наук. пр. з пробл. торгівлі і громад. харчування. — 1999. — Вип. 9, Т. 2. — С. 85-90., ВС41513 Портер Майкл Е. Конкурентная стратегия: Методика анализа отраслей и конкурентов / И. Минервин (пер.с англ.). — М. : Альпина Бизнес Букс, 2005. — 452с. , ВА730887 Економічна інтеграція. Інструмент посилення конкурентоспроможності невеликих підприємств: монографія / В.Н. Парсяк, І.Л. Дибач. — Миколаїв: О.С.Торубари, 2010. — 170 с., РА360598 Ніколаєва, Анжела Миколаївна. Формування стратегії досягнення конкурентних переваг підприємств м'ясної промисловості [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Ніколаєва Анжела Миколаївна ; Тернопільський національний економічний ун-т. - Т., 2008. - 20 с., РА309334 Айяд Рйяд Абдулла Антар Формування стратегії маркетингу рибних товарів [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Айяд Рйяд Абдулла Антар ; Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі. - Донецьк, 2000. - 18 с., ВА711400 Оксанич, Анатолій Петрович. Інформаційні системи і технології маркетингу [Текст] : навч.-практ. посіб. для студ. екон. та техн. спец. вищ. навч. закл., які навч. за напрямами "Комп'ютерні науки", "Економіка і підприємництво" / А. П. Оксанич [и др.]. - К. : Професіонал, 2008. - 320 с., ВС34668 Азоев, Геннадий Лазаревич. Конкурентные преимущества фирмы [Текст] / Г. Л. Азоев, А. П. Челенков ; Государственный ун-т управления, Национальный фонд подготовки кадров. - М. : ОАО "Типография "НОВОСТИ", 2000. - 256 с., ВА573435 Азоев, Геннадий Лазаревич. Конкуренция: анализ, стратегия и практика [Текст] / Г. Л. Азоев. - М. : Центр экономики и маркетинга, 1996. - 208 с, РА344448 Вотченікова, Ольга Володимирівна. Формування маркетингової системи взаємодії на ринку лакофарбових товарів [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Вотченікова Ольга Володимирівна ; Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2006. - 20 с., ВС39762 Борисенко, Зоя Миколаївна. Основи конкурентної політики [Текст] : підручник / З. М. Борисенко. - К. : Таксон, 2004. - 704 с. , ВА601074 Ткаченко, Наталія Борисівна. Маркетингова товарна політика :навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Н. Б. Ткаченко ; Київський держ. торговельно-економічний ун-т. - К. : [б.в.], 2000. - 148 с. Вибір стратегій для забезпечення конкурентоспроможності підприємств молочної промисловості: автореф. дис... канд. екон. наук / І.В. Суха; Нац. ун-т харч. технологій. — К., 2008. — 20 с. , ШВИДКІСТЬ ПОДАЧІ ТОВАРУ НА РИНОК ЯК КОНКУРЕНТНА ПЕРЕВАГА В ДИНАМІЧНОМУ РИНКОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ, Конкурентоспроможність підприємства в системі маркетингу: Автореф. дис... канд. екон. наук / Р.В. Камишніков; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. — К., 2006. — 18 с. , КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ І КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ РИНКОВИХ УМОВАХ, Маркетинговий інструментарій управління продажем товарів підприємства оптової торгівлі, МАРКЕТИНГОВІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖЕМ ТОВАРІВ ОПТОВИХ ПІДПРИЄМСТВ, Длігач А.О. СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТНОЇ ПОВЕДІНКИ В СИСТЕМІ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ
|
| 2. |
Запитує: Ірина Чалова (12.06.2012) Тема запиту: Система управління конкурентоспроможністю підприємства та обгрунтування напрямів її вдосконалення |
Примітка: список рекомендованої літератури до теми дипломної Ключові слова: Конкурентноспроможність підприємства -- Управління конкурентоспроможністью
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Бажаємо успіху! Видання є в НБУВ: ВА573435 Азоев Геннадий Лазаревич. Конкуренция: анализ, стратегия и практика. — М. : Центр экономики и маркетинга, 1996., ВА605409 Воронкова Алла Эженовна. Стратегическое управление конкурентноспособным потенциалом предприятия: диагностика и организация / Восточноукраинский национальный ун-т. — Луганск : ВНУ, 2000. — 315с., ВА649749 . Балабанова Людмила Вениаминовна, Кривенко Анна Владимировна. Управление конкурентоспособностью предприятий на основе маркетинга. — Донецк : ДонГУЭТ им. М.Туган-Барановского, 2004. — 147с., ВА592670 Скударь Георгий Маркович. Управление конкурентоспособностью крупного акционерного общества: проблемы и решения / НАН Украины; Институт экономики промышленности. — К. : Наукова думка, 1999. — 495с. , ВС42239 . Портер Майкл Э. Конкуренция: Пер. с англ. — М.; СПб.; К. : Издательский дом "Вильямс", 2002. — 495с., ВС46121 Кіндрацька Галина Іванівна, Білик Микола Сергійович, Загородній Анатолій Григорович. Економічний аналіз: підручник. — 3-тє вид., перероб. і доп. — К. : Знання, 2008. — 487с. , ВА583522 Портер Майкл Е. Стратегія конкуренції: Методика аналізу галузей і діяльності конкурентів / А. Олійник (пер.з англ.), Роман Скільський (пер.з англ.). — К. : Основи, 1998. — 390с. , ВА681195 Олехнович Галина Ивановна. Конкурентные стратегии на мировых рынках: Курс лекций. — М. : Издательство деловой и учебной литературы, 2005. — 255с., Р114031 . Щелкунов Володимир Ігорович, Лювіс Елєонора Різаївна. Стратегічне управління підприємством: конспект лекцій / Національний авіаційний ун-т. — К. : НАУ-друк, 2009. — 48с Удосконалення управління конкурентоспроможністю продукції в умовах зовнішньоекономічної діяльності, Сучасні підходи до управління конкурентноспроможністью вітчизняних товаровиробників в умовах глобалізації, СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА, СИСТЕМА ТА ПРОЦЕС УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА , Комплексна система стратегічного управління конкурентоспроможністю підпиємства, СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА, СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
|
| 3. |
Запитує: Людмила (02.10.2013) Тема запиту: Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, чи є в фондах бібліотеки матеріали за темою "Підготовка конкурентоспроможного спеціаліста в вузах США та України" (в тому числі загальна інформація по конкурентоспроможності фахівця) і чи можна їх замовити online. Дякую. |
Примітка: Дисертації, автореферати, наукові статті тощо Ключові слова: конкурентноспроможність -- конкурентноспроможність фахівця -- підготовка конкурентноспроможного спеціаліста
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступний список джерел. А також радимо здійснити пошук у електронних каталогах та базах даних. Ви можете замовити фрагмент потрібного Вам видання згідно з переліком платних послуг, які надаються у Відділі міжбібліотечного абонементу НБУВ (Див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА599722 Гунда Г. В. Інновації у підготовці фахівця в умовах класичного університету / Г. В. Гунда, В. В. Сагарда ; Ужгородський держ. ун-т. - Ужгород : УДУ, 2000. - 184 с., ВА685203 Компетентність саморозвитку фахівця: педагогічні засади формування у вищій школі / О. О. Біла [та ін.] ; наук. ред., упоряд., авторство Н. В. Кічук ; Південний науковий центр АПН України, Ізмаїльський держ. гуманітарний ун-т. - Ізмаїл : ІДГУ, 2007. - 236 c., ВА698439 "Психолого-педагогічні аспекти формування та розвитку майбутнього фахівця", міжнародна науково-практична конференція (2008 ; Миколаїв). Програма та тези міжнародної науково-практичної конференції "Психолого-педагогічні аспекти формування та розвитку майбутнього фахівця", 15-17 лютого 2008 р. [Текст] / заг. ред. Н. О. Євдокимова ; Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, Інститут психології ім. Г.С.Костюка АПН України, Миколаївська обласна держ. адміністрація, Миколаївська обласна рада. - Миколаїв : МДУ ім. В.О.Сухомлинського, 2008. - 214 с., ВА732747 Бельмаз Я. М. Професійна підготовка викладачів вищої школи у Великій Британії та США : монографія / Я. М. Бельмаз ; Горлів. держ. пед. ін-т інозем. мов. - Горлівка : ГДПІІМ, 2010. - 304 с. : табл. - Бібліогр.: с. 269-301. - 500 экз., ДС41414 Роман Р. М. Формування педагогічної майстерності майбутніх учителів у вищій школі США : дис...канд.пед.наук:13.00.01 / Роман Романа Михайлівна ; АПН України, Інститут педагогіки. - К., 1993. - 173 с., Ж69097/2003/4 Ахматова, М. Теоретические модели конкурентоспособности / М. Ахматова, Е. Попов // Маркетинг. – 2003. – № 4. – С. 25–38. , Ж14757/1999/6 Богиня Д. П. Концептуальні підходи до визначення конкурентоспроможності робочої сили на ринку праці. Україна: аспекти праці. – 1999. – № 6. – С. 38. , Ж22868 Завалевський Ю. Формування вчителя як конкурентоспроможного фахівця за умов модернізації освітньої галузі України / Ю. Завалевський // Нова пед. думка . - 2008. - № 4. - С. 70-75. - Бібліогр.: 6 назв. - укp. (На основі аналізу теоретичних джерел і практичного досвіду подано структуру конкурентності і механізми формування вчителя як конкурентоспроможного фахівця. Визначено умови удосконалення педагогічної праці шляхом застосування нових діагностичних методик, що дозволяють найбільш об'єктивно одержати інформацію про різні сторони і результати роботи вчителя на ринку освітніх послуг)., Ж16225 Завалевська О. В. Болонський процес та конкурентоспроможність майбутніх фахівців / О. В. Завалевська // Наука і освіта . - 2008. - № 1-2. - С. 45-48. - Бібліогр.: 5 назв. - укp. (Висвітлено проблему підготовки молодих фахівців до участі в суспільному виробництві. Досліджено фактори, що впливають на формування професійного самоусвідомлення майбутніх фахівців. Розглянуто умови успішного навчання фаховим дисциплінам. Доведено, що професійне самоусвідомлення є найважливішою категорією, що реально відображає суть процесу професійного становлення та розвитку майбутнього фахівця). Соченко В. М. Проблема працевлаштування молодих спеціалістів на сучасному ринку праці / В. М. Соченко, С. Д. Дімітрієва // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету. Cер. Економічні науки. – Мелітополь, 2012. – № 2 (18), Т. 6. – С. 19-34., Скрипник Н. Є. Умови та перспективи розвитку ринку праці молоді в Україні / Н. Є. Скрипник, А. В. Майковська // Вісник Дніпропетровського університету. Сер. Економіка. – 2010. - № 4 (3). – С. 27-34., Сафонова В. Е. Моделі підготовки системою вищої освіти фахівця, затребуваного ринком праці / В. Е. Сафонова // Науковий вісник Буковинської державної фінансової академії: збірник наукових праць. Сер. Економічні науки. – Чернівці, 2011. – Вип. 1 (20). - С. 423-438., Семикіна М. В. Конкурентоспроможність у сфері праці: сутність та методологія визначення [Електронний ресурс] / М. В. Семикіна. – Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/natural/npkntu_e/2009_15/stat_09/02.pdf. – Назва з екрану., Кириченко Т. О. Конкурентноспроможність людського капіталу України в умовах інтеграції у світове господарство / Т. О. Кириченко // Вісник Хмельницького національного університету. Cер. Економічні науки. – 2009. - № 5, Т.1. – С. 224-227., Електронні каталоги і бази даних, Відділ міжбібліотечного абонемента
|
| 4. |
Запитує: Ірина (14.11.2013) Тема запиту: Забезпечення сталого стану конкурентоспроможності підприємств галузі телекомунікацій |
Ключові слова: конкурентноспроможність підприємства -- телекомунікації
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступний список джерел. Також рекомендуємо здійснити пошук в архіві виконаних довідок за ключовими словами: "телекомунікації" (Див. посилання). Видання є в НБУВ: В352838/2 Проблеми підвищення конкурентоспроможності підприємств в умовах ринкового середовища: V регіон. наук.-практ. конф. молодих вчен. і студ., 17 квіт. 2010 р.: тези доп. Т. 2. Секція: Забезпечення сталого розвитку підприємств за умов прискорення інтеграційних процесів, глобалізації економіки та невизначеності середовища господарювання / Дніпропетр. ун-т економіки та права. - Д., 2010. - 116 с. (Висвітлено міжбюджетні відносини як спосіб державного регулювання фінансового вирівнювання територій. Наведено результати порівняльного аналізу платіжних балансів України та Польщі. Окреслено перспективи розвитку інститу спільних підприємств. Розглянуто введення міжнародного банківського номера рахунку (IBAN) в Україні як перший крок до банківської євроінтеграції. Проаналізовано питання фінансового забезпечення підприємств машинобудування на посткризовому етапі. Охарактеризовано форми залучення приватного капіталу для реформування комунальних монополій. Розкрито фактори, які визначають рівень і шляхи зниження собівартості послуг авіапідприємств. Описано заходи, спрямовані на розвиток мережі автомобільних доріг України шляхом залучення іноземних інвестицій. Розглянуто структуру внутрішнього фінансового контролю в галузі культури як складової процесу соціалізації регіональної економіки. Подано рекомендації щодо удосконалення системи управління збутом продукції на підприємстві)., РА343003 Олійник Д. І. Інвестиційне забезпечення сталого розвитку телекомунікаційної галузі в Україні : автореф. дис... д-ра екон. наук / Д. І. Олійник ; Держ. ун-т інформ.-комунікац. технологій. - К., 2006. - 36 с. (Наведено результати комплексного дослідження теоретичних, практичних і методологічних аспектів інвестиційних процесів у телекомунікаційній галузі з метою створення ефективного механізму інвестування за умов забезпечення раціонального економічного розвитку України. Визначено чинники формування показників середньозваженої вартості капіталу, зокрема, середньої відсоткової ставки, доступності до різних джерел фінансування, галузевої особливості операційної діяльності, що визначає тривалість операційного циклу підприємств галузі. Досліджено рівень ризику операційної, інвестиційної та фінансової діяльності, запропоновано моделі оцінки інвестиційних ресурсів для проведення та реалізації ефективної політики інвестиційного забезпечення за умов сталого економічного розвитку країни. Описано систему принципів і методів участі держави в інвестиційному забезпеченні даної галузі), РА375488 Суздальцев О. М. Розробка та впровадження модульної системи управління підприємствами телекомунікаційної галузі : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. М. Суздальцев ; Одес. нац. акад. зв'язку ім. О.С. Попова. - О., 2009. - 19 с. (Обгрунтовано необхідність застосування модульного принципу побудови системи управління телекомунікаційними підприємствами, що забезпечить високий рівень гнучкості за рахунок зміни модулів відповідно до потреб ринку, технологічних і технічних можливостей шляхом реструктуризації діяльності підприємств галузі. Удосконалено структуру системи управління підприємствами телекомунікаційної галузі шляхом її адаптації до конкурентних умов функціонування на базі модульного підходу, що забезпечує реальні переваги підприємствам та ефективний розвиток галузі. Запропоновано методичний підхід до розробки та впровадження модульних систем управління даними підприємствами на підставі інтеграції, що надає можливість постійного розвитку через удосконалення загальної структури та підвищення якості послуг) Капелюшна Т. В. Потенціал інформаційно-комунікаційних технологій в реалізації інтересів сталого розвитку / Т. В. Капелюшна // Економіка. Менеджмент. Бізнес : збірник наукових праць. – К., 2012. - № 1. – С. 48-53., Богоявленська Ю. В. Проблеми ефективності управління інвестиційними процесами у сфері телекомунікацій / Ю. В. Богоявленська // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Сер. Економічні науки. – 2009. - № 4. - С. 198-201., Костюнік О. В. Аналіз структури капіталу телекомунікаційної галузі / О. В. Костюнік // Економіка. Менеджмент. Бізнес : збірник наукових праць. – К., 2012. - № 1. – С. 53-58., Шапошников К. С. Мережна форма організації бізнесу у сфері телекомунікацій / К. С. Шапошников // Вісник соціально-економічних досліджень : збірник наукових праць. – Одеса, 2009. - Вип. 1. – С. 354-359., Адлер О. О. Оцінка конкурентоспроможності послуг ВАТ «Укртелеком» / О. О. Адлер, І. В. Охріменко // Вісник Вінницького політехнічного університету. – 2011. - № 3. – С. 24-28., Федоркіна І. Ю. Інноваційні підходи до розвитку ринку телекомунікацій / І. Ю. Федоркіна // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті : збірник наукових праць. - Одеса, 2012. - № 39. – С. 247-266., Дзюбинський А. В. Управління та оцінка конкурентоспроможності телекомунікаційних послуг [Електронний ресурс] / А. В. Дзюбинський, О. В. Дзюбинська. – Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_gum/en_em/2009_6/14.pdf. – Назва з екрану., Віртуальна довідка - простий пошук (архів)
|
| 5. |
Запитує: Роман (27.08.2015) Тема запиту: Конкурентоспроможність молокопереробних підприємств в умовах євроінтеграції |
Примітка: монографії, статті, журнали Ключові слова: Конкурентноспроможність молокопереробних підприємств
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступний список джерел. Також радимо здійснити самостійний пошук у систематичному картковому каталозі, розташованому в головному корпусі НБУВ за адресою: м. Київ, проспект 40-річчя Жовтня, 3 (Див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА705148 Березівський П. С. Конкурентоспроможність молокопереробних підприємств: теорія, методика, практика : монографія / П. С. Березівський, А. М. Желєзняк ; Львівський держ. аграрний ун-т. - Львів, 2008. - 198 c., ВА749074 Черевко Г. В. Конкурентоспроможність молокопереробних підприємств в умовах членства України у Світовій організації торгівлі : монографія / Г. В. Черевко, П. С. Березівський, Д. Г. Черевко. - Львів : Укр. бестселер, 2011. - 169 c. (Висвітлено сучасні теоретичні, методологічні та прикладні аспекти підвищення конкурентоспроможності молокопереробних підприємств (МПП). Розглянуто процеси формування конкурентного середовища та рівня конкурентоспроможності МПП Львівщини з урахуванням шляхів підвищення останньої для задоволення потреб населення у високобілковій, доступній й екологічно безпечній харчовій молочній продукції за умов членства України в СОТ. Обгрунтовано основні елементи системи заготівлі сировини. Результати проведеного дослідження стали основою для прийняття обгрунтованих рішень щодо пріоритезації напрямів розвитку МПП з метою підвищення рівня їх конкурентоспроможності)., РА387246 Іванова Л. С. Стратегії посилення конкурентних переваг молокопереробних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Л. С. Іванова; Білоцерк. нац. аграр. ун-т. - Біла Церква, 2011. - 20 c., РА376618 Оборонько Д. М. Стратегія підвищення конкурентоспроможності підприємств молокопродуктового підкомплексу : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Д. М. Оборонько; Міжнар. ун-т бізнесу і права. - Херсон, 2009. - 19 c., Ж69879 Галак І. М. Порівняльна оцінка конкурентоспроможності регіональних молокопереробних підприємств в умовах ринку / І. М. Галак // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2006. - № 18. - С. 97-99. (Розглянуто теоретично-практичні передумови поглиблювання конкурентоспроможності в молокопродуктовому підкомплексі (МПП), проаналізовано економічні зв'язки окремих його сегментів, на підставі теоретичного та практичного аналізу висунуто на розгляд організаційно-економічні проблеми галузі та накреслено шляхи вдосконалення економічних відносин між окремими ланками МПП із метою забезпечення у кожній з них високого рівня ефективності та конкурентоспроможності). РА361579 Суха І. В. Вибір стратегій для забезпечення конкурентоспроможності підприємств молочної промисловості : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / І. В. Суха; Нац. ун-т харч. технологій. - Київ, 2008. - 20 c. (Досліджено теоретичні та прикладні аспекти забезпечення конкурентоспроможності молокопереробних підприємств. На основі узагальнення теоретичного матеріалу визначено суть понять "конкуренція", "конкурентоспроможність підприємства", "організаційно-економічний механізм забезпечення конкурентоспроможності молокопереробних підприємств", "стратегія", "маркетингова конкурентна стратегія". Систематизовано існуючі підходи до оцінювання конкурентоспроможності підприємств. На підставі проведеного аналізу сучасного стану виробництва молока визначено проблеми, які необхідно вирішити, враховуючи ратифікацію угоди щодо вступу України до СОТ. З'ясовано рівень конкурентоспроможності вітчизняних підприємств, перспективи їх подальшого розвитку. Апробовано методику її інтегрального оцінювання щодо молочної продукції певних торгових марок, що дозволило з використанням певних характеристик продукції оцінити їх популярність. Розроблено методику вибору певним підприємством привабливих для розвитку сегментів. Визначено підходи до формування набору маркетингових конкурентних стратегій з урахуванням цілей підприємства, його потенційних можливостей, зміни зовнішнього середовища, прогнозу розвитку ринкових сегментів. Запропоновано використовувати комбінацію методик оцінювання конкурентоспроможності для з'ясування правильності вибору сегментів)., Заходим М. В. Забезпечення конкурентоспроможності продукції молокопереробних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / М. В. Заходим; Житомир. нац. агроеколог. ун-т. - Житомир, 2010. - 20 c. (Вдосконалено трактування поняття "конкурентоспроможність продукції" з урахуванням мети та цілей її формування за умов мінливого ринкового середовища. Охарактеризовано динаміку розвитку відносин власності учасників ринку молокопродукції й їх технологічні можливості, конкурентні стратегії даних підприємств та економічні можливості формування конкурентоспроможності продукції. Обгрунтовано напрями забезпечення конкурентоспроможності молочної продукції. Запропоновано організаційно-економічний механізм їх впровадження за мінливих умов зовнішнього та внутрішнього середовищ)., Бондарець В. В. Конкурентоспроможність молокопереробних підприємств [Електронний ресурс] / В. В. Бондарець. – Режим доступу : URL : http://www.pdaa.edu.ua/sites/default/files/nppdaa/6.1/22.pdf. – Назва з екрана., Кубрак Н. Р. Забезпечення конкурентоспроможності молоко-переробних підприємств в умовах євроінтеграції [Електронний ресурс] / Н. Р. Кубрак. – Режим доступу : URL : http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/25136/1/10-63-68.pdf. – Назва з екрана., Зал каталогів
|
| 6. |
Запитує: Марина (17.09.2015) Тема запиту: Доброго дня! Я працюю над магістерською роботою на тему "Формування маркетингових стратегій для досягнення конкурентоспроможності підприємств аграрного сектору". Якщо можливо отримати якусь інформацію щодо цієї теми (список літератури для опрацювання, схожу тему дисертації(й), буду щиро вдячна. З повагою, Марина |
Ключові слова: маркетингові стратегії -- конкурентноспроможність підприємства -- аграрний сектор
Доброго дня! У відповідь на Ваш запит пропонуємо наступний список джерел. Також радимо переглянути Архів виконаних довідок за ключовими словами: "маркетингові стратегії" та " конкурентноспроможність підприємств" (Див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА730719 Маркетингові стратегії розвитку та конкурентоспроможності соціально-економічних систем в умовах глобалізації : монографія / [І. В. Тараненко та ін.] ; за наук. ред. канд. екон. наук, доц. І. В. Тараненка ; Дніпропетр. ун-т економіки та права. - Дніпропетровськ : ДУЕП, 2010. - 304 с., ВА741919 Балабанова І. В. Маркетингові стратегії розвитку підприємств : монографія / І. В. Балабанова, Т. Л. Мітяєва, Л. О. Попова ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків : ХДУХТ, 2011. - 144 с., ДС125420 Полонець В. М. Формування маркетингових стратегій росту підприємства : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Полонець Володимир Миколайович ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - Київ, 2009. – 261., ДС85626 Сухорська-Кравець У. Р. Маркетингові стратегії підприємства : дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Сухорська-Кравець Уляна Романівна ; Національний ун-т "Львівська політехніка". - Львів, 2004. - 195 арк., ДС122336 Ларіна Я. С. Маркетингові стратегії розвитку підприємств аграрного сектору України: теорія, методологія, практика : дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Ларіна Ярослава Степанівна ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ, 2010. – 442 с., РА365798 Шведюк В. А. Маркетингові стратегії розвитку фермерських господарств : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / Шведюк В'ячеслав Анатолійович ; Дніпр. держ. аграрний ун-т. - Дніпропетровськ, 2009. - 18 с., РА377944 Ларіна Я С. Маркетингові стратегії розвитку підприємств аграрного сектору України: теорія, методологія, практика : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Ларіна Ярослава Степанівна ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ, 2010. - 36 с., РА369831 Мітяєва Т. Л. Маркетингові стратегії розвитку підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Мітяєва Тетяна Леонідівна ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2010. - 20 с., РА375097 Юрченко А. Ю. Формування маркетингових стратегій підприємств агробізнесу на ринку овочевої продукції : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Юрченко Аліна Юріївна ; Міжнар. ун-т бізнесу і права. - Херсон, 2010. - 20 с., РА406271 Штепа О. В. Організаційно-економічний механізм формування і реалізації аграрними підприємствами маркетингових стратегій на ринку продукції овочівництва : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Штепа Олена Валентинівна ; Міжнар. ун-т бізнесу і права. - Херсон, 2011. - 20 с. Білоткач І. А. Формування маркетингових стратегій аграрних підприємств / І. А. Білоткач, М. О. Багорка // Наук. вісн. Львів. нац. ун-ту вет. мед. та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2014. - Т. 16, № 1(1). - С. 32-39., Томчук О. Ф. Формування портфеля маркетингових збутових стратегій сільськогосподарських підприємств / О. Ф. Томчук // Наук. вісн. Львів. нац. ун-ту вет. мед. та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2014. - Т. 16, № 1(2). - С. 194-200., Гоголь І. А. Напрями формування маркетингових стратегій сільськогосподарських підприємств / І. А. Гоголь // Вісн. Хмельн. нац. ун-ту. – Cер. Економічні науки. - Хмельницьк, 2013. - № 4(1). - С. 189-191., Зозульов О. Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій / О. Зозульов, О. Підмогільна // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 3. - С. 41-48., Суха І. В. Вибір стратегій для забезпечення конкурентоспроможності підприємств молочної промисловості: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / І.В. Суха ; Нац. ун-т харч. технологій. — Київ, 2008. — 20 с., Петруня В. Ю. Екологічний менеджмент в системі ринкової конкурентоспроможності підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.06 / В.Ю. Петруня ; Нац. гірн. ун-т. — Дніпропетровськ, 2008. — 20 с., Архів виконаних довідок
|
|
|
|