Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=НЕЙМІНГ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Запитує: Наталія (20.04.2015) Тема запиту: Добрий день! Допоможіть у пошуку джерел, в тому числі електронних ресурсів, з теми "Неймінг: як придумати назву компанії", і де знайти на нього відповідь. |
Ключові слова: Неймінг
Доброго дня! Сподіваємось, Вам у нагоді стануть наступні видання. Для самостійного пошуку додаткових джерел інформації рекомендуємо скористатися Каталогом книжкових видань, Реферативною базою даних, базою "Наукова періодика України" (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА736157 Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств : матеріали міжвуз. наук.-практ. конф. молодих вчен., асп. та студ., 17 квіт. 2009 р., Дніпропетровськ / Дніпропетр. ун-т економіки та права. - Дніпропетровськ, 2009. - 179 c. (Серед іншого розкрито сучасні тенденції неймінгу.), ВА641664 Мороз О. В. Теорія сучасного брендингу / О. В. Мороз, О. В. Пащенко ; Вінницький держ. технічний ун-т. - Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2003. - 104 с., ВА748227 Шевченко О. Л. Бренд-менеджмент : навч. посіб. / О. Л. Шевченко ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана". - Київ : КНЕУ, 2010. - 396 с., ВА749522 Балабанова Л. В. Бренд-менеджмент підприємств на основі маркетингу : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Л. В. Балабанова, Я. В. Приходченко ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Ін-т економіки і упр., Каф. маркетинг. менедж. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2011. - 288 с., ВА750381 Кендюхов О. В. Брендинг: принципи управління та методологія оцінки : монографія / О. В. Кендюхов, Д. С. Файвішенко ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2012. - 210 с., ВА678019 Гейер Г. В. Брендинг в инновационной стратегии предприятия / Г. В. Гейер, А. В. Ландик ; Донецк. гос. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. - Донецк : Норд-Пресс, 2006. - 136 с., ВА642962 Нильсон Т. Конкурентный брендинг : заставьте чужой опыт работать на себя! / Т. Нильсон ; пер. с англ. С. Жильцов. - СПб. : Питер ; М. ; Нижний Новгород ; Воронеж : [б.и.], 2003. - 207 с. - (Сер. "Деловой бестселлер") (Сер. "Маркетинг для профессионалов"), ВА645429 Рэнделл Дж. Брендинг : краткий курс / Д. Рэнделл ; пер. Р. Захарчева. - М. : Фаир-пресс, 2003. - 215 с. - (Начальная школа бизнеса), ВС40205 Уиллер А. Индивидуальность бренда. Руководство по созданию, продвижению и поддержке сильных брендов : пер. с англ. / А. Уиллер. - М. : Альпина Бизнес Букс, 2004. - 235 с. Синявская О. Е. Патогенные неймы в сфере современной коммерческой номинации / О. Е. Синявская // Наук. зап. [Ніжин. держ. ун-ту ім. М. Гоголя]. - 2013. - Кн. 3. - С. 95-98. - (Філолог. науки), Книжкові видання та компакт-диски, Реферативна база даних, Наукова періодика України
|
| 2. |
Запитує: Анастасія (08.04.2016) Тема запиту: Добрий день! Допоможіть у пошуку джерел, в тому числі електронних ресурсів, з теми "Неймінг: як придумати назву компанії". |
Ключові слова: неймінг
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: ВА736157 Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств : матеріали міжвуз. наук.-практ. конф. молодих вчен., асп. та студ., 17 квіт. 2009 р., Дніпропетровськ / Дніпропетр. ун-т економіки та права. - Донецьк, 2009. - 179 c. (Висвітлено актуальні проблеми підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств. Розглянуто стратегічний маркетинг як інструмент управління компаніями за умов економічної кризи. Визначено сутність і принципи розробки маркетингової стратегії. Проаналізовано вплив інфляції на економіку країни. Розкрито проблеми впровадження елементів маркетингової культури в процесі інноваційної діяльності. Досліджено вплив податків на конкурентоспроможність України. Визначено роль маркетингових досліджень у формуванні конкурентоспроможності туристичної агенції. Охарактеризовано український ринок побутових холодильників. Розглянуто платоспроможність аграрних підприємств як фактор прийняття конкурентоспроможних рішень. Увагу приділено питанням маркетингової логістики, мерчандайзингу, інтернет-технологій. Розкрито сучасні тенденції неймінгу.), РА410596 Олтаржевський Д. О. Корпоративні медіа як інструмент соціальних комунікацій : автореф. дис... д-ра наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Д. О. Олтаржевський; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Ін-т журналістики. - Київ, 2014. - 30 c. (Подано поняттєвий апарат, типологію та функції, визначено особливе місце корпоративної періодики в системі соціальних комунікацій, встановлено взаємозв'язок з іншими напрямами інформаційної діяльності та сферами суспільних інтересів. Увагу приділено методам функціонування корпоративної періодики. Використовуючи практичні приклади проаналізовано медіаконтент, розглянуто проблеми неймінгу, заголовків, тематичних векторів і системи рубрик фірмових часописів, особливості використання жанрової палітри. Подано модель оцінювання ефективності фірмових медіа, побудовану, зокрема, на соціологічних методах: опитуваннях цільової аудиторії, експертній думці, контент-аналізі, а також спеціальних методах визначення якісних характеристик медіаконтенту.), Ж22799 Барна Н. В. Іміджмейкінг та його особливості в контексті художньо-інформаційної діяльності / Н. В. Барна // Вісн. Держ. акад. керів. кадрів культури і мистец. - 2008. - № 2. - С. 38-40. (Проведено дослідження іміджмейкінгу як технології, спрямованої переважно на інтеграцію ефективного образу в різні життєві сфери, уміння створити та реалізувати імідж, який потребує аудиторія, визначено пріоритетні завдання PR-діяльності. Охарактеризовано основні елементи формування іміджу (позиціювання об'єкта, піднесення створеного образу та відмежування його від конкурентів). Описано специфічні технології іміджування ( неймінг, брендинг, формування позитивного відношення, підсилення впливовості образу). З'ясовано, що концепція будь-якого творчого проекту - це, насамперед, реалізація іміджу, образу компанії, яка здійснюється на базі технологій іміджмейкінгу, що виконує функцію іміджування, яка передбачає вміння реалізувати "продукт" залежно від ситуації, аудиторії та середовища.), Ж15241 Чуев С. Как вы лодку назовете... (или кое-что о "нейминге") / С. Чуев // Упаковка. - 2005. - № 6. - С. 60-61. (Рассмотрены вопросы выбора названий торговых марок. Людям при рождении дают имя для того, чтобы лучше их "идентифицировать" среди других людей. Точно так же поступают и с торговыми марками. Производители (родители) продукта озабочены успешной и стабильной продажей своего детища. Но названий для торговых марок гораздо больше, чем человеческих имен. Как из всего этого многообразия выбрать то единственное имя, которое будет долго и успешно продавать ваш товар? Специалист должен найти слово, максимально соответствующее ожиданиям конкретной потребительской группы конкретного товара.), Ж16789 Райкова Т. С. Новейший маркетинг в фармации и его направления - раздел преподавания "Маркетинга в фармации" провизорам - интернам / Т. С. Райкова // Запорож. мед. журн. - 2008. - № 4. - С. 159-163. (Проведено исследование существующей системы маркетинга и основных составляющих новейшего маркетинга в фармации (аутсорсинг, бенчмаркинг, нейминг) для введения их в процесс преподавания провизорам - интернам во время специализации - интернатуры.) Таран О. Функції сленгізмів у сучасному українському неймінг-просторі / О. Таран // Українська мова. - 2013. - № 3. - С. 74-84., Фоменко О. С. Про деякі особливості неймінгу в національному брендингу / О. С. Фоменко // Нова філологія. - 2011. - № 46. - С. 216-220.
|
|
|
|