Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=ОСВІТА$<.>+<.>K=РІВНЕНСЬКОГО$<.>+<.>K=РАЙОН$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 147
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Запитує: Сосідко (23.11.2010) Тема запиту: Професійна освіта |
Ключові слова: Професійна освіта Видання є в НБУВ: ВА619800 Абашкіна Н. В., Авксєнтьєва О. І., Антонюк Р. І., Десятов Т. М., Корсуньська Н. О. Професійна освіта в зарубіжних країнах: порівняльний аналіз / АПН України; Інститут педагогіки і психології професійної освіти. — 2.вид. — К. : Вибір, 2002. — 322с, СО27262 Андрющенко Віктор Петрович, Зязюн Іван Андрійович, Кремень Василь Григорович, Максименко Сергій Дмитрович, Ничкало Нелля Григорівна. Неперервна професійна освіта: філософія, педагогічні парадигми, прогноз / АПН України ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти / Василь Григорович Кремень (ред.). — К. : Наукова думка, 2003. — 854с., ВА636825 Аніщенко Олена Валеріївна. Професійна освіта і самореалізація жінок в Україні: історія та сучасність / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України / Неллі Григорівна Ничкало (ред.). — Ніжин : ТзОВ "Наука-Сервіс", 2003. — 251с., ВА572909 Гребенюк Георгій Євгенович. Безперервна професійна освіта будівельного профілю: Навч. посібник для учнів проф.-техн. навч. закладів та інж.- пед. працівників. — К. : Техніка, 1996. — 144с, ВА721317 Дубасенюк Олександра Антонівна, Лісова Світлана Валеріївна, Осадчий Микола Мефодійович, Антонова Олена Євгеніївна, Вітвицька Світлана Сергіївна. Професійна педагогічна освіта: інноваційні технології та методики: монографія / Житомирський держ. ун-т ім. Івана Франка / Олександра Антонівна Дубасенюк (ред.). — Житомир : ЖДУ ім. І.Франка, 2009. — 564с. , ВА716268 Неперервна професійна освіта у документах Європейського Союзу / АПН України; Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих / С.О. Сисоєва (уклад.). — К., 2009. — 275с, ВА598883 Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи / АПН України; Інститут педагогіки і психології професійної освіти / І.А. Зязюн (ред.). — К. : Віпол, 2000. — 636с. , Табачник Д.В./В111 Педагогічна і психологічна науки в Україні: зб. наук. пр. до 15-річчя АПН України:у 5 т. / АПН України / Н.Г. Ничкало (відп.ред.) — К. : Педагогічна думка, 2007., ВА648726 Професійна освіта України за роки незалежності (1991-2003 рр.): Науково- допоміжний бібліографічний покажчик / АПН України; Державна науково-педагогічна бібліотека України ім. В.О.Сухомлинського; Інститут педагогіки і психології професійної освіти / Євдокія Кононівна Бабич (ред.), Лариса Олександрівна... Пономаренко (упоряд.). — К., 2004. — 268с., ВС48157 Професійна освіта: ціннісні орієнтири сучасності: збірник наукових праць / АПН України; Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих / Іван Андрійович Зязюн (заг.ред.). — К.; Х. : НТУ "ХПІ", 2009. — 472с. Каталог дисертацій, науково-аналітичні ресурси та матеріали, що стосуються діяльності та розвитку професійно-технічної освіти , Система професійної освіти та професійної підготовки в розвинутих країнах, Неперервна професійна освіта:теорія і практика
|
| 2. |
Запитує: Деньга (28.12.2010) Тема запиту: де можна дістати книгу у електронному вигляді: Радевич-Винницький Я. Етикет і культура спілкування: Навч. посіб. - 2-ге вид., перероб. і доп. - К.: Знання, 2006. - 291с. - (Вища освіта XXI століття). |
Видання є в НБУВ: НА жаль знайти книгу у електронному вигляді не вдалося. Це видання є у фондах нашої бібліотеки., ВА690864 Радевич-Винницький Ярослав Костянтинович. Етикет і культура спілкування: навч. посіб. — 2-е вид., перероб. і доп. — К. : Знання, 2006. — 291с.
|
| 3. |
Запитує: Добра (14.01.2011) Тема запиту: неформальна освіта дорослих |
Ключові слова: неформальна освіта дорослих Видання є в НБУВ: РА347935 Домашнє навчання в системі професійної освіти США: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / А.А. Лещенко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2006. — 23 с. , Ж28852/пед. Навчання демократії в неформальній освіті для дорослих у США і Канаді / Н. Горук // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед. — 2006. — Вип. 21, ч. 1. — С. 131-136. , Ж70151 Нетрадиційні форми навчання (навчальний гурток у системі народної освіти Швеції) / В.Д. Давидова // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. — 2005. — N 24. — С. 161-166., РА356789 Неформальна освіта дорослих у навчальних гуртках Швеції: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.Д. Давидова; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2008. — 20 с., Ж15641 Особливості змісту і форм організації навчання безробітних фахівців у системі освіти дорослих США / Н. Бідюк // Педагогіка і психологія проф. освіти. — 2008. — N 4. — С. 284-292. , Ж72083 Педагогічний процес: теорія і практика: Зб. наук. пр. Вип. 2 / Ред.: С. Сисоєва; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К.: Вид-во "ЕКМО", 2007. — 229 с., Ж73739 Психологічні особливості неформальної освіти дорослих / С. В. Зінченко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. — 2009. — Вип. 1. — С. 154-160. , ВС41506 Теоретико-методологічні засади неформальної освіти жінок у Північній Америці / Н.М. Горук // Американська філософія освіти очима українських дослідників: Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 22 груд. 2005 р. — Полтава, 2005. — С. 22-26. , Ж28852/пед. Навчання демократії в неформальній освіті для дорослих у США і Канаді / Н. Горук // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед. — 2006. — Вип. 21, ч. 1. — С. 131-136. , Ж28852/пед. Неформальна освіта як умова неперервного навчання молоді / Ю. Деркач // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед. — 2008. — Вип. 23. — С. 17-22. , ВА702759 Освітній простір особистості. Психологічний аспект: монографія / Т.В. Ткач; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. — К.; Запоріжжя: Вид-во ГУ "ЗІДМУ", 2008. — 271 с. РОЗВИТОК НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ У ТУРИСТИЧНІЙ ІНДУСТРІЇ УКРАЇНИ, ВИКОРИСТАННЯ АМЕРИКАНСЬКОГО ДОСВІДУ НАВЧАЛЬНИХ ГУРТКІВ У НЕФОРМАЛЬНІЙ ОСВІТІ ДОРОСЛИХ ШВЕЦІЇ, ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ, ВЗАЄМОВПЛИВ І ВЗАЄМОПРОНИКНЕННЯ МІЖ ФОРМАЛЬНОЮ І НЕФОРМАЛЬНОЮ ОСВІТОЮ У ШВЕЦІЇ, Освіта дорослих у Румунії: реалії й перспективи, ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ НАУКОВОЇ РОБОТИ У СФЕРІ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ, ШВЕДСЬКИЙ ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ГУРТКІВ ДЛЯ ДОРОСЛИХ, ПРОСВІТНИЦТВО ЯК СТРАТЕГІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ АСОЦІАЦІЇ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ, ОСВІТА ДОРОСЛИХ У КОНТЕКСТІ АКМЕОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ, Генезис дефініції «освіта дорослих» у зарубіжних дослідженнях, Поняття про формальну і неформальну освіту, Види неформальної освіти та їх роль у системі дорадництва, Концептуальні положення освіти дорослих
|
| 4. |
Запитує: Добра (18.01.2011) Тема запиту: Дошкільна освіта США |
Ключові слова: Дошкільна освіта США Видання є в НБУВ: Ж15685 Педагогіка дитиноцентризму в суспільному вихованні США та Японії / С. Білецька // Шлях освіти. — 2007. — N 2. — С. 23-28., В349397/5,ч.2 Розвиток освіти в умовах поліетнічного регіону: збірник ст. та матеріалів міжнар. наук.-практ. конф., 9 - 11 квіт. 2009 р., Ялта. Вип. 5, ч. 2 / Ред.: О.В. Глузман; Крим. гуманіт. ун-т. — Ялта, 2009. — 224 с. , ВА593364 Кошманова Тетяна Сергіївна. Розвиток педагогічної освіти у США (1960- 1998 рр.) / АПН України; Інститут педагогіки і психології професійної освіти. — Л. : Світ, 1999. — 487с. , ВА723155 Кравченко Оксана Василівна. Школи українознавства й освітня діяльність українських громадських організацій США / Національний НДІ українознавства. — К. : ННДІУ, 2009. — 56с. , ВА586243 Як здобути освіту в США / О. Тодоров (уклад.). — К. : К.І.С., 1996. — 64с. ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ СУЧАСНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В ЗАКЛАДАХ США, ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЕЛЕМЕНТАРНОЇ ОСВІТИ ДІТЕЙ У США, ПРИНЦИПИ ПОБУДОВИ КУРІКУЛУМУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ США, СТРУКТУРА СИСТЕМИ ОСВІТИ США, Дошкільна освіта за кордоном, Особливості національного дошкільної освіти
|
| 5. |
Запитує: Микола (12.04.2011) Тема запиту: Рекреаційно-туристичний потенціал гірських районів України та світу |
Примітка: монографії, періодика до 2006 року, арубіжні видання Ключові слова: Рекреаційно-туристичний потенціал -- Гірські райони України -- Гірські райони світу
Шановний Миколо! У відповідь на Ваш запит, пропонуємо переглянути наступні матеріали: Видання є в НБУВ: ВС48775 Драпушко, Р. Г.Туристичний потенціал України: стан, проблеми та перспективи розвитку [Текст] : [монографія] / Р. Г. Драпушко. - К. : Інститут законодавчих передбачень і правової експертизи, 2007. - 152с., ВА733196 Ґудзь, Марина Вікторівна. Потенціал приморської курортно-рекреаційної території: стан і перспективи використання [Текст] : монографія / М. В. Ґудзь ; НАН України, Ін-т екон.-прав. дослідж. - Донецьк : Юго-Восток, 2010. - 352 с, ВА576841 Мацола, Василь Іванович. Рекреаційно- туристичний комплекс України [Текст] / В. І. Мацола ; НАН України, Інститут регіональних досліджень. - Львів : [б.в.], 1997. - 259 с., ВА636158 Бейдик, Олександр Олексійович. Рекреаційно-туристські ресурси України: Методологія та методика аналізу, термінологія, районування [Текст] / О. О. Бейдик ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К. : Київський ун-т, 2001. - 395 с.:, ВА660865 Гулич, Ольга Іванівна. Рекреаційний потенціал Українських Карпат та сучасний стан його освоєння [Текст] / О. І. Гулич ; НАН України, Інститут регіональних досліджень. - Л. : [б.в.], 2004. - 57 с. РОЗВИТОК ТУРИСТИЧНО-РЕКРЕАЦІЙНОГО КОМПЛЕКСУ В ЗАХІДНОМУ РЕГІОНІ, Смаль І.В. Туристичні ресурси світу, РЕКРЕАЦІЙНО-ТУРИСТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ЗАХІДНОГО РЕГІОНУ УКРАЇНИ ТА СТРУКТУРНІ ЗРУШЕННЯ В ЙОГО ОСВОЄННІ, Оцінка природної рекреаційно-туристичної місткості та її використання в Чернівецькій області, ПОНЯТТЯ РЕКРЕАЦІЙНО-ТУРИСТИЧНИХ РЕСУРСІВ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ОХОРОНИ І РАЦІОНАЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ , Івано-Франківськ як форпост рекреаційного освоєння Українських Карпат, Рекреаційно-туристичний потенціал гірських районів Турківського району Львівської області, Львівщина: територіальна організація рекреаційно-туристичної сфери та сучасний турпродукт регіону, Вплив регіональних факторів на розвиток рекреаційно-туристичної сфери гірських районів закарпаття, ПЛАНУВАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ТУРИСТИЧНО-РЕКРЕАЦІЙНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ ВЕРХОВИНСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
|
| 6. |
Запитує: Валентин (19.04.2011) Тема запиту: використання комп'ютерних інформаційних технологій в позакласній роботі з математики |
Примітка: шифри підручників Ключові слова: Комп"ютерні інформаційні технології, освіта
Шановний, Валентин! Пропонуємо список літератури за Вашим запитом. Для того, щоб переглянути електронні ресурси, натисніть на їхнє зображення. Бажаємо успіху! Видання є в НБУВ: ВА693636 Бонч-Бруєвич, Г. Ф. Технічні засоби навчання з використанням інформаційних комп`ютерних технологій [Текст] : навч. посібник / Г. Ф. Бонч-Бруєвич ; Київський міський педагогічний ун-т ім. Б.Д.Грінченка. Кафедра інформатики та фізико-математичних дисциплін. - К. : КМПУ ім. Б.Д.Грінченка, 2007. - 64 с., РА339832 Суховірський, Олег Васильович. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до використання інформаційних технологій [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Суховірський Олег Васильович ; Інститут педагогіки АПН України. - К., 2005. - 20 с., ДС93874 Суховірський, Олег Васильович.Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до використання інформаційних технологій [Текст] : дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Суховірський Олег Васильович ; Інститут педагогіки АПН України. - К., 2005. - 303 , ВА646874 Співаковський, О. В. Теорія і практика використання інформаційних технологій у процесі підготовки студентів математичних спеціальностей [Текст] / О. В. Співаковський ; Херсонський держ. ун-т. - Херсон : Айлант, 2003. - 228 с., РА369072 Торубара, Олексій Миколайович. Формування готовності у майбутніх учителів трудового навчання до використання інформаційних технологій [Текст] : автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Торубара Олексій Миколайович ; Інститут вищої освіти АПН України. - К., 2009. - 32 с., ВА581089 Клочко, Віталій Іванович. Застосування нових інформаційних технологій навчання при вивченні курсу вищої математики у технічному вузі [Текст] : навч.-метод. посібник / В. І. Клочко ; Вінницький держ. технічний ун-т. - Вінниця : [б.в.], 1997. - 63 с. , РА317387 Дубова, Тетяна Володимирівна. Розвиток пізнавальної активності учнів 5-6 класів на основі нових інформаційних технологій навчання на уроках математики [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Дубова Тетяна Володимирівна ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. - 18 с., ДС72129 Дубова, Тетяна Володимирівна. Розвиток пізнавальної активності учнів 5-6 класів на основі нових інформаційних технологій навчання на уроках математики [Текст] : дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Дубова Тетяна Володимирівна ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. , РА374715 Тутова, Ольга Василівна. Методична система формування професійної готовності майбутнього вчителя до використання інформаційно-комунікаційних технологій в евристичному навчанні математики [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Тутова Ольга Василівна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К., 2010. - 20 с. , РА324375 Смалько, Олена Аркадіївна.Розвиток творчого мислення старшокласників на уроках математики з використанням інформаційних технологій навчання [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Смалько Олена Аркадіївна ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 20 с., ДС78019 Смалько, Олена Аркадіївна. Розвиток творчого мислення старшокласників на уроках математики з використанням інформаційних технологій навчання [Текст] : дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Смалько Олена Аркадіївна ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ, ЗОКРЕМА У ГАЛУЗІ ОСВІТИ, ДЕЯКІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ, МЕТОДИЧНІ ВИМОГИ ДО ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКА-ЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ЕВРИСТИЧНОГОНАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ, Позакласна виховна робота, ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ
|
| 7. |
Запитує: Олександра (28.09.2011) Тема запиту: Чи є уфондах бібліотеки науковий збірник статтей:"Наукові записки Рівненського обласного краєзнавчого музею" Випуск VIII за 2010р. |
Примітка: Цікавить наявність саме цього номеру Ключові слова: Наукові записки Рівненського обласного краєзнавчого музею
Добрий день! В фондах НБУВ дійсно зберігається зазначений науковий збірник. Видання є в НБУВ: Ж69230/2010/8 Наукові записки [ Рівненського обласного краєзнавчого музею], Рівне - ( Вип. 8 . -140-річчю від дня народж. Федора Рудольфовича Штейнгеля присвяч.)
|
| 8. |
Запитує: Тетяна (10.10.2011) Тема запиту: Допоможіть знайти Євроінтеграційні орієнтири української освіти. Дуже дякую ВАМ!!!!! |
Ключові слова: євроінтеграція -- українська освіта
Доброго дня! Радимо скористатись наступною інформацією: Видання є в НБУВ: ВА652455 "Вища технічна освіта України і Болонський процес", Всеукраїнська нарада ректорів вищих технічних навчальних закладів. Матеріали Всеукраїнської наради ректорів вищих технічних навчальних закладів "Вища технічна освіта України і Болонський процес" [Текст] / Асоціація ректорів вищих технічних навчальних закладів України, Національний технічний ун-т "Харківський політехнічний ін-т". - Х. : НТУ "ХПІ", 2004. - 198 с., ВА710623 Біла, Ольга Григорівна. Вища освіта України і Болонський процес [Текст] : навч. посіб. для самост. вивч. дисципліни студ. магістратури / О. Г. Біла ; Укоопспілка, Львівська комерційна академія. - Л. : ЛКА, 2009. - 96 с., Ж70938 Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті: суспільна потреба та проблеми формування/ В.П. Андрущенко // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. — 2001. — N 1. — С. 9-15. (Розглянуто проблеми розвитку освіти як стратегічного потенціалу суспільного поступу України у ХХІ ст. Проаналізовано принципи і пріоритети державної освітньої політики. Обгрунтовано пропозиції щодо створення Національної доктрини розвитку освіти України до 2025 р.), ВА654218 Болонський процес: головні принципи входження в Європейський простір вищої освіти / В.С. Журавський, М.З. Згуровський; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К.: Політехніка, 2003. — 200 с.(Подано аналіз структурного реформування системи вищої освіти в країнах Західної, Центральної та Східної Європи в процесі формування єдиного освітнього, наукового і суспільно-економічного простору європейського регіону, що дістав назву Болонського процесу. Розглянуто основні складові структурного реформування вищої освіти, переваги та ризики, які з цими змінами пов'язані.), ВА678673 Гуманітарна політика Української Держави в новітній період: Моногр. / С.І. Здіорук, В.І. Нагорний, С.Л. Гнатюк, М.М. Карпенко, В.В. Токман; Нац. ін-т стратег. дослідж. — К., 2006. — 403 с(На підставі комплексного вивчення стану і тенденцій розвитку гуманітарної сфери українського суспільства запропоновано концептуальне бачення державної політики у даній галузі. Показано особливу роль гуманітарної сфери у соціальному бутті української нації. Висвітлено проблеми функціонування та розвитку суспільних відносин, позитивний поступ котрих впливає на стратегію гуманітарної політики сучасної України. Розкрито сутність освітньої політики в контексті євроінтеграції.), ВА692078 Навчальні заклади культури і мистецтв України: особливості входження в Болонський процес:матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 7 - 8 черв. 2007 р., Київ / Ред.: І.В. Кузнєцова; Держ. акад. кер. кадрів культури і мистец. — К., 2007. — 205 с(Проаналізовано взаємодію трансформації сучасної української освіти у контексті Болонського процесу й євроінтеграції, особливості західноєвропейської та національної художньо-мистецької освіти. Розкрито культурно-освітні ідеї в педагогічній системі В.Сухомлинського, роль релігійно-моральних цінностей за умов інтеграції України в європейський культурно-освітній простір. Визначено світогляд як теоретичну основу розбудови національно-освітньої системи. Висвітлено сучасний стан української культури у контексті суспільних глобалізаційних процесів.), Ж15566 Особливості громадянської соціалізації старшокласників в умовах євро інтеграції / Т. Швець // Освіта і упр. — 2009. — 12, N 3/4. — С. 147-153.(Розглянуто одну з найбільш важливих проблем у процесі державотворення України - проблему громадянської соціалізації старшокласників за умов євроінтеграції, коли провідними завданнями загальноосвітніх закладів стають формування громадянина держави, певної регіональної спільноти, громадянина світу. Охарактеризовано позитивний досвід європейських країн у процесі громадянської соціалізації засобами позакласної діяльності (євроклуби, програми обмінів, волонтерство, участь у спільних проектах, освітні подорожі тощо) та напрями його реалізації в українській школі.), Ж23569 Проблеми розвитку української освіти в умовах євроінтеграції / А. Бойко // Вища освіта України. — 2008. — N 2. — С. 34-39(Встановлено можливості, переваги та ризики входження української освіти в європейський світовий простір. Підкреслено розмаїтість європейської освіти. Розкрито значення досвіду європейських університетів для України. Визначено пріоритетні напрями державної політики щодо розвитку вищої освіти. Обгрунтовано засади реформування вищої освіти в Україні.), ВА696803 Модернізація освіти України у контексті євроінтеграційних процесів: історико-педагогічний аспект:монографія / О.А. Дубасенюк, Н.Г. Сидорчук, О.А. Чемерис, Н.В. Якса, Т.П. Москвіна; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2008. — 300 с(Розглянуто історико-педагогічні аспекти становлення та розвитку різних ланок освіти як передумову її модернізації у контексті інтеграції України в європейський освітній простір, соціально-історичний аспект становлення та розвитку проблеми комунікації як підгрунтя підготовки майбутніх учителів до формування комунікативної компетентності молодших школярів. Викладено історію становлення та розвитку вищої освіти. Висвітлено основні напрямки структурного реформування й адаптації вищої школи української держави до вимог Болонського процесу.), ВС43178 Разом в Європі: регіональні стратегії формування економіки знань в умовах євроінтеграції:Зб. наук. пр. / Ред.: І. Бакушевич. — Т.: ТІСІТ, 2006. — 464 с.(Наведено результати міжнародного співробітництва в дослідженні нового суспільного феномену - Європейської економіки, що базується на знаннях. Розглянуто польський і український досвід розробки маркетингових стратегій соціального розвитку економіки знань, трансформаційні процеси на ринках освіти, праці, фінансів, інновацій та інформаційних технологій за умов євроінтеграції.) ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА В КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ, Законодавство України про освіту в контексті євроінтеграції, Регулювання євроінтеграційних процесів у сфері освітніх послуг:Автореф. дис... канд. екон. наук / В.Л. Гайрапетян; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2006. — 20 с(Вивчено теоретичні підходи щодо формування та розвитку сфери освітніх послуг і напрями та форми регулювання освітніх інтеграційних процесів. Оцінено вплив міжнародних організацій і угруповань на розвиток зазначених процесів в освіті та наведено їх відповідну класифікацію. Досліджено окремі складові механізму регулювання інтеграційних процесів у даній сфері та взаємозв'язки між ними. Проаналізовано передумови участі українських вищих навчальних закладів (ВНЗ) в інтеграційних процесах в освітній сфері. Розроблено основні напрями вирішення проблем фінансового забезпечення та розвитку комерційних відносин в освітній сфері. Сформовано перспективні напрями інтеграції України до світового освітнього простору. Запропоновано методику аналізу можливостей участі ВНЗ у зазначених процесах, а також підхід до визначення ефективності участі ВНЗ у транснаціональній освіті. Розроблено модель інтеграції українських ВНЗ до ринку послуг даної освіти.), Філософсько-світоглядні засади освіти України в умовах євроінтеграції(У статті досліджено трансформацію філософсько-світоглядних засад сучасної освіти на шляху до формування європейського освітнього простору. Євроінтеграція освіти України передбачає її культурну ренаціоналізацію та цивілізаційну модернізацію відповідно до європейських гуманістичних принципів. Гуманізм європейської освіти представляє ступінь розвитку особистості, її вкоріненість у соціумі та культурі.)
|
| 9. |
Запитує: Катерина (11.10.2011) Тема запиту: Добрий день. Порекомендуйте, будь ласка, літературу на тему: Система освіти в Німеччині. Дякую за допомогу. |
Ключові слова: Система освіти -- Німеччина -- Професійна освіта -- Болонський процес
Доброго дня! Перегляньте наступні матеріали. Бажаємо успіху! Видання є в НБУВ: ВА582681 Абашкіна, Неллі Володимирівна. Принципи розвитку професійної освіти в Німеччині [Текст] / Н. В. Абашкіна ; АПН України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти. - К. : Вища школа, 1998. - 207 с., ВА619800 Професійна освіта в зарубіжних країнах: порівняльний аналіз [Текст] / Н. В. Абашкіна [та ін.] ; АПН України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти. - 2.вид. - К. : Вибір, 2002. - 322 с., ВА672979 Абашкіна, Неллі Володимирівна. Педагогічні та психологічні основи діяльності служб професійної орієнтації в Німеччині [Текст] / Н. В. Абашкіна ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України. Відділ порівняльної професійної педагогіки і психології, Ніжинський держ. ун-т ім. Миколи Гоголя. - Ніжин : Видавництво НДУ ім. М.Гоголя, 2006. - 91 с. , ВА590982 Кашуба, Олександра Михайлівна. Організація навчального процесу в початкових школах Німеччини [Текст] : актуальні питання теорії і практики / О. М. Кашуба ; Тернопільський експериментальний ін-т педагогічної освіти. - Тернопіль : [б.в.], 1998. - 121 с., ВА628028 Синенко, Світлана Іванівна. Провідні чинники та стратегії розвитку післядипломної освіти педагогів у Західній Європі (Англія й Уельс, Німеччина, Франція) [Текст] / С. І. Синенко ; Центральний ін-т післядипломної педагогічної освіти АПН України. - К. : [ЦІППО], 2001. - 49 с. , ВА643861 Лещинський, Олександр Петрович. Фізика як навчальний предмет у середніх школах Великобританії, Німеччини та США [Текст] / О. П. Лещинський. - Черкаси : ЧДТУ, 2003. - 256 с., ВА712471 Махиня, Наталія Володимирівна. Педагогічна освіта у Німеччині: історія та сучасність [Текст] : метод. рек. для студ., магістрантів, викладачів ВНЗ / Н. В. Махиня ; Черкаський національний ун-т ім. Богдана Хмельницького. - Черкаси : [Вид. від. ЧНУ ім. Б.Хмельницького], 2008. - 64 с. Тенденції реформування професійної освіти у ФРН, РЕФОРМИ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ, ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ РЕФОРМЫ В ГЕРМАНИИ, Реформування організаційної структури університетської освіти в Німеччині у контексті Болонського процесу, ЕТАПИ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ ФЕДЕРАТИВНОЇ РЕСПУБЛІКИ НІМЕЧЧИНА У 1990–2010 РОКАХ, ІНТЕГРАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ НІМЕЧЧИНИ В ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР, ЯКІСНІ ЗМІНИ В ГАЛУЗІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ФРН (1960-2002)
|
| 10. |
Запитує: Ірина (11.10.2011) Тема запиту: Добрий день! Я аспірант ЛНУ імені Тараса Шевченка, тема моєї дисертації "Формування професійно-творчих умінь майбутніх фахівців з графічного дизайну засобами інформаційних технологій". Будь ласка допоможіть підібрати літературу для написання дисертації. Дякую! |
Ключові слова: графічний дизайн -- комп'ютерні технології -- фахівці дизайну -- дизайнерська освіта -- веб-дизайн
Добрий день! Ми сподіваємося, що надана нами інформація допоможе вашим вишукуванням: Видання є в НБУВ: Ж16367 Вивчення графічних дисциплін з використанням комп'ютерних технологій / І. Голіяд // Проф.-техн. освіта. — 2009. — N 4. — С. 9-11.(Висвітлено питання впровадження засобів ручної та машинної (комп'ютерної) графіки у навчальний процес ПТНЗ. Зазначено, що 89 % опитаних учнів ПТНЗ хотіли б виконувати графічні завдання та вправи за допомогою нових комп'ютерних програм, але в реальному навчальному процесі це пов'язано зі значними труднощами (обмежені організаційні можливості, стереотипи учителів тощо). Зазначено, що треба переглядати традиції, однак комп'ютерну технологію (КТ) не можна розглядати як панацею від усіх педагогічних проблем. Виділено компоненти рівнів підготовленості учнів, яку названо визначальною умовою успішності засвоєння графічних дисциплін (розвиток просторової уяви, навички зображення форми геометричних об'єктів, нанесення розмірів, оформлення креслень), оскільки від визначення рівнів залежить вибір методів навчання, а вирівнювання умінь і навичок дозволяє викладачу давати групі більш складний матеріал. Акцентовано увагу на важливості самостійних занять, які розвивають самостійне мислення та мають виховне значення.), СО30109 Графічний дизайн: мистецтво шрифту:навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М. Я. Куленко; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2010. — 311с., Ж71480 Жизненный цикл изделий графического дизайна / И.А. Кузнецова // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. — 2004. — N 4. — С. 89-93.( Досліджено життєвий цикл виробів графічного дизайну. Визначено схожість кривої життєвого циклу виробів дизайну з культуроциклом за відомими теоретичними роботами у культурології.), Ж71506 Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи:Зб. наук. пр. Вип. 10 / Ред.: В.М. Мадзігон; Ін-т педагогіки АПН України, Ін-т реклами. — К., 2007. — 284 с.( Розглянуто питання практичної підготовки у формуванні професійної компетентності та конкурентоспроможності фахівців реклами, застосування інноваційних технологій в процесі вивчення гуманітарних дисциплін на факультеті дизайну в Інституті реклами. Проаналізовано роль інформаційних комп'ютерних графічних технологій у формуванні творчої діяльності фахівців дизайну. Визначено рівень підготовки бакалаврів економіки на основі міжнародних стандартів ISO 9 000. Викладено концептуальні основи методології та організації бухгалтерського обліку рекламної діяльності.), ВА608535 Інформатика: Комп'ютерна техніка. Комп'ютерні технології [Текст] : посібник: [Для студ. вищих навч. закл.] / В. В. Браткевич [та ін.] ; ред. О. І. Пушкар. - К. : Видавничий центр "Академія", 2001. - 693 с., ВА697092 Веб-дизайн і комп`ютерна графіка:навч. посіб. / О.Н. Романюк, Д.І. Катєльніков, О.П. Косовець; Вінниц. нац. техн. ун-т. — Вінниця, 2007. — 141 с., ВА737386 Основи веб-дизайну:навч. посіб. / О. Г. Пасічник, О. В. Пасічник, І. В. Стеценко; Ред.: А. М Гуржій. — К.: BHV, 2011. — 336 с Дидактичні умови застосування комп'ютерної графіки в навчанні учнів 5 - 7 класів загальноосвітньої школи:Автореф. дис... канд. пед. наук / В.В. Кондратова; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2005. — 20с., Дизайн мультимедійних презентацій: стильові напрямки і засоби формування візуально-образної мови:автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.07 / М.Л. Опалєв; Харк. держ. акад. дизайну і мистец. — Х., 2010. — 20с., Зміст і методика профільного навчання старшокласників основам графічного дизайну:автореф. дис... канд. пед. наук / І.В. Савенко; Черніг. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. — Чернігів, 2009. — 20 с., Наукові підходи та сучасний стан з графічної підготовки майбутніх фахівців у ВНЗ/ Г.О. Райковська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. Ів. Франка. — 2007. — N 35. — С. 109-114, Ю. В. Яворик методичні рекомендації щодо застосування графічних комп’ютерних технологій у підготовці майбутніх фахівців дизайну , Комашко Н.В.Формування творчої складової професійної діяльності майбутніх дизайнерів, Сулейманов Р. І. ІНФОРМАЦІЙНІ ДИЗАЙН-ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ДИЗАЙНЕРСЬКИХ КОМПЕТЕНЦІЙ У МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ, ГРАФІЧНИЙДИЗАЙН: ДОІСТОРІЇ СТАНОВЛЕННЯ, ТВОРЧІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ І КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ДИЗАЙНЕРСЬКІЙ ОСВІТІ, ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ГРАФІЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ В УМОВАХ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ УЧИЛИЩ, ОРГАНІЗАЦІЯ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ СФЕРИ МИСТЕЦТВА
|
| 11. |
Запитує: орест (21.11.2011) Тема запиту: допоможіть знайти статті Андрущенко В. Модернізація вищої освіти України в контексті Болонського процесу Головатий М. Ф. Європейська й українська освіта — де точки єднання? |
Ключові слова: Андрущенко В. -- Головатий М. Ф.
Добрий день! Стаття Андрущенко В. Модернізація вищої освіти України в контексті Болонського процесу була надрукована в газеті Освіта. — 2004. — № 23. — 12–19 травня. Щоб замовити цю газету рекомендуємо звернутися у відділ газетних фондів НБУВ за посиланням: http://irbis-nbuv.gov.ua/fond/vgf/index.html Видання є в НБУВ: ВА667468 Болонський процес: тенденції, проблеми, перспективи / Ред.: В.П. Андрущенко; Уклад.: В.П. Бех; Ю.Л. Маліновський; Асоц. ректорів пед. ун-тів. Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. Ін-т вищ. освіти АПН України. — К.: НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2004. — 220 с. Розкрито сутність Болонського процесу й обгрунтовано шляхи оновлення та модернізації українських освітянських стандартів зі збереженням позитивних досягнень і переваг вітчизняної системи освіти. Розглянуто євроінтеграцію України як чинник соціально-економічного розвитку держави. Проаналізовано особливості модернізації української освіти у контексті Болонського процесу. Визначено перспективи застосування інформаційних технологій у професійній діяльності учителя. Показано роль Болонського процесу як засобу інтеграції та демократизації вищої освіти. Охарактеризовано нормативно-правову базу формування національної системи освіти України. Представлено програму проведення педагогічного експерименту щодо впровадження кредитно-модульної системи організації освіти у вищих навчальних закладах III - IV рівнів акредитації. Висвітлено практичні аспекти участі педагогічних закладів України у Болонському процесі., ВА726965 Модернізація вищої освіти в Україні і світі: десять років наукового пошуку: монографія / Ред.: В.П. Андрущенко; Проаналізовано філософсько-методологічні й історичні аспекти освітньої модернізації. Розглянуто теоретичні, методичні та технологічні питання європейської та світової інтеграції вищої освіти. Висвітлено економічні й управлінські проблеми вдосконалення вищої школи. В.І. Луговий; М.Ф. Степка; Ін-т вищ. освіти АПН України. — Х., 2009. — 504 с. ПЕРСОНАЛ. — 2004. — № 3. ст.5-7 Головатий М. Ф. Європейська й українська освіта — де точки єднання?
|
| 12. |
Запитує: орест (21.11.2011) Тема запиту: допоможіть знайти матеріал на тему історія розвитку вищої юридичної освіти в Україні |
Ключові слова: юридична освіта -- розвиток -- історія -- історична школа -- юрист
Прогляньте, будь ласка, наступну інформацію: Видання є в НБУВ: Р79224 Бондарук, Т. І. Основоположники київської історико-юридичної школи М.Ф.Владимирський- Буданов і Ф.І.Леонтович [Текст] / Т. І. Бондарук ; НАН України, Інститут держави і права ім. В.М.Корецького. - К. : [б.в.], 1995. - 25 с., ВА591549 Новгородцев, Павел Иванович. Историческая школа юристов [Текст] / П. И. Новгородцев ; Санкт-Петербургский ун-т. - С.Пб. : Лань, 1999. - 192 с. - (Классики истории и философии права)., ВА655928 Дамирли, Мехман Алишах оглы. Право и история [Текст] : эпистемологические проблемы: Опыт комплексного исследования проблем предмета и структуры историко-правового познания / М. А. Дамирли. - СПб. : Издательство С.-Петербургского университета, 2002. - 454 с., Юридична наука і освіта на Україні , ВА587081 Актуальні проблеми держави і права: Зб. наук. пр. / Ред.: С.В. Ківалов; Одес. держ. юрид. акад. — О.: Астропринт, 1998. — 139 с. - (Висвітлюються питання юридичної освіти, історії і теорії держави і права, механізму законоутворення, проблеми державно-правової екологічної політики. Розглядається проблемність юридичної термінології та шляхи її удосконалення, питання мови юридичного закону та її вплив на правову культуру суспільства, а також питання формування права і законодавства в Київській Русі. Наведено елементи звичаєвого права в судовому процесі XIV-XVI ст. на українських землях. Простежується заснування і розвиток Одеської науково-дослідної лабораторії судової експертизи. Визначено джерела мусульманського права. Досліджуються функції сучасної держави тощо. Витоками праць, що публікуються в збірці, є законодавство різних часів і країн, роздуми відносно стану і удосконалення вищої юридичної освіти в Україні.), Ж23244/пр. Деякі побіжні нотатки до проекту Концепції розвитку вищої юридичної освіти в Україні / В.Г. Лукашевич, С.В. Пєтков // Держава та регіони. Сер. Право. — 2010. — Вип. 4. — С. 254-258. - (Критично проаналізовано деякі спірні питання проекту Концепції розвитку вищої юридичної освіти в Україні. На підставі власного педагогічного досвіду висловлено окремі думки щодо змістовного поліпшення цього документа. Запропоновано авторський підхід до організаційної побудови та науково-методичного забезпечення освітньої діяльності вищих юридичних навчальних закладів.), ВА588274 Історія держави і права України: Навч. посіб. / П.П. Музиченко. — К.: Знання, 1999. — 661 с. - (Послідовно розкриваються основні етапи формування суспільного та державного ладу, права, суду і судового процесу в Україні, починаючи з часів Київської Русі (VI - початок XIII ст.) до сьогодення. Вивчаються головні причини і наслідки становлення, розвитку і падіння державно-правових систем (органів влади, центрального та місцевого управління, юстиції). Досліджується процес виникнення та еволюції різних галузей права (кримінального, цивільного, процесуального та інших), зародження і розвитку окремих юридичних категорій (злочину, кари, права власності тощо). Розглядаються взаємозв'язки державних структур, правових інститутів, висвітлюються юридичний побут і правова культура українського народу, процес формування національного менталітету. В ряді питань увага акцентується на утворенні національної правової системи, вивченні та аналізі джерел права (статутів, грамот, універсалів та ін.). ), ВС35098 Проблеми вищої юридичної освіти: Тези доп. та наук. повідомл. наук.-метод. конф. (м.Харків, 21 квіт. 2000 р.) / Ред.: В.В. Комаров; Нац. юрид. акад. України ім. Я.Мудрого. — Х., 2000. — 122 с - (Висвітлено актуальні проблеми вищої юридичної освіти. Досліджено тенденції розвитку юридичної освіти. Охарактеризовано проблеми впровадження в навчальний процес міжнародних стандартів з прав людини. Відображено проблеми гуманітаризації вищої юридичної освіти в Україні. Описано проблеми викладання гуманітарних та соціально-економічних дисциплін у системі юридичної освіти. Розкрито деякі аспекти удосконалення навчальних планів з правничих спеціалізацій. Викладено концептуальні засади підготовки магістрів права. Висвітлено новітні технології навчання в процесі підготовки спеціалістів з вищою юридичною освітою. Проаналізовано проблеми впровадження нових інформаційних технологій у систему вищої юридичної освіти. Описано рейтинго-модульну систему викладання та оцінки знань студентів. Охарактеризовано методику проведення семінарських занять з курсу економічної теорії у вищих навчальних закладах. Розкрито зміст та структуру навчального курсу з політології у системі юридичної освіти.), ВА681076 Професійні навички юриста: Навч. посіб. / Ж.В. Завальна, М.В. Старинський; Міжнар. фонд "Відродж.", Асоц. юрид. клінік України. — Суми: ВТД "Унів. кн.", 2006. — 159 с. - (Розглянуто актуальні проблеми вищої юридичної освіти в Україні. Проаналізовано основні тенденції розвитку законодавства про вищу освіту. Наведено характеристику навчальної дисципліни "Професійні навички юриста". Висвітлено питання формування економічної й етичної культури працівників юридичної сфери. Визначено професійні обов'язки адвоката на підприємстві, сформульовано правила юридичної техніки. Висвітлено історію становлення юридичної клінічної освіти. Охарактеризовано різні види юридичних клінік, показано особливості їх організації та функціонування. Викладено інтерактивні методики юридичної освіти, розглянуто різні способи відпрацювання професійних навичок юриста (інтерв'ювання, консультування, збір і аналіз доказів, підготовка справи, виступ у суді). Наведено відомості про альтернативні засоби вирішення спорів - переговори та медіацію.), Ж14597 Юридична освіта в Україні: проблеми та перспективи розвитку / Х.В. Хачатурян // Наука та наукознавство. — 2000. — N 1-2. — С. 100-103. — укp. - (Розглянуто проблеми юридичної освіти в Україні, особливо з погляду існування недержавних вищих навчальних закладів. Доведено необхідність конкуренції у наданні юридичної та іншої освіти.) ПРАВОВА І ЮРИДИЧНА ОСВІТА У СУЧАСНІЙ УКРАЇНІ: ПРО СУТНІСТЬ ТЕРМІНІВ ТА ПРАВОМІРНІСТЬ ЇХ ВИКОРИСТАННЯ, Проблеми розвитку юридичної освіти у вітчизняних університетах (1863-1917 рр.), ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ В КОНТЕКСТІ ІНТЕГРАЦІЇ ДО ЄВРОПЕЙСЬКОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ, РОЗВИТОК ПРАВОВОЇ НАУКИ ТА ОСВІТИ НА ЮРИДИЧНОМУ ФАКУЛЬТЕТІ ЛЬВІВСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЗА ЧАСІВ АВСТРІЇ ТА АВСТРО-УГОРЩИНИ, ГУМАНІСТИЧНІ ОСНОВИ СУЧАСНОГО ЮРИДИЧНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ, ОСНОВИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ЮРИДИЧНИХ КАДРІВ, Порівняльний аналіз професійної підготовки фахівців- юристів в Україні, Німеччині та США, СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ЮРИДИЧНОЇ ОСВІТИ І НАУКИ В УКРАЇНІ, Новітня історія юридичної освіти і науки на Півдні України
|
| 13. |
Запитує: Водько Владислав (01.12.2011) Тема запиту: Допоможіть будь -ласка знайти літературу по стародавній історії м. Олександрії та Олександрійського району. Хоча б Кіровоградської області. Дякую. |
Примітка: Історія Ключові слова: Олександрія -- Кіровоградська область -- історія
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: С10537/Т. 2 Кузик, Борис Миколайович Кіровоградщина: історія та сучасність центру України [Текст] : в 2 т. / Б. М. Кузик, В. В. Білошапка. - Дніпропетровськ : Арт-прес, 2005 . - ISBN 966-348-022-X., ВА732350 Петренко, Іван Д. Розкуркулення на Олександрівщині (Кіровоградська область) [Текст] / Іван Петренко. - К. : НаУКМА, 2010. - 72 с, В351453/Т. 8 Книга Пам'яті України. Кіровоградська область [Текст] / голова ред. кол. О. П. Реєнт. - Кіровоград, 2007 . Т. 8 : м. Знам'янка, Знам'янський район, Олександрівський район, Олександрійський район, Онуфріївський район, м. Світловодськ, Устинівський район / голова обл. ред. кол. В. О. Черниш. - [Б. м.] : [б.в.], 2007. - 545 с., ВА702820 Кохан, Анатолій Ілліч. Стара Олександрія в листівках і фотографіях [Текст] / А. І. Кохан, Л. І. Сурженко. - Кіровоград : Центрально-Українське вид-во, 2007. - 52 с Олександрія Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії., До історії заснування поселення Усівка, Усівка за часів Нової Сербії
|
| 14. |
Запитує: Віра Володимирівна (05.12.2011) Тема запиту: Доброго дня! Допоможіть будь-ласка з пошуком інформації: "Системність у формуванні мовленнєвих умінь молодших школярів". Дякую! |
Ключові слова: мовлення -- формування мовленнєвих умінь -- освіта молодших школярів -- мова
Доброго дня! Радимо скористатись наступною інформацією: Видання є в НБУВ: ВА624267 Варзацька, Лариса Олександрівна. Рідна мова й мовлення. Методика розвитку зв'язного мовлення молодших школярів [Текст] : навч.-метод.посіб. для вчителів, студентів, методистів / Л. О. Варзацька, Л. М. Шевченко. - Кам'янець-Подільський : Абетка, 2001. - 204 с., ВА708695 Каніщенко, Антоніна Пантелеймонівна. (Розвиток фонетичного слуху, активного словника та зв'язного мовлення молодших школярів [Текст] : методика опрац. віршів, чистомовок, скоромовок, текстів, загадок, слов. абетки: [посіб. для вчителя] / А. П. Каніщенко. - Т. : Навчальна книга - Богдан, 2009. - 159 c.), Ж70151 Вісник Житомирського педагогічного університету. Вип. 21 / Ред.: П.Ю. Саух. — Житомир, 2005. — 288 с.(Розглянуто питання інтегрування різних видів мовленнєвої діяльності у процесі вивчення рідної мови у молодших школярів. Визначено емерджентні параметри художньо-дидактичної інтеграції. Викладено аксіологічний підхід до інтеграції мистецьких дисциплін у контексті гуманітаризації вищої освіти. Висвітлено методологічні основи ступеневої педагогічної освіти, проблеми інтегрованого викладання музично-теоретичних дисциплін у педагогічних ВНЗ.), Ж72941 Вісник післядипломної освіти. Вип. 10 / Ред.: В.В. Олійник; Ун-т менедж. освіти АПН України, Асоц. безперерв. освіти дорослих. — К., 2008. — 296 с.(Висвітлено проблеми розвитку сучасної професійної освіти. Розглянуто питання підготовки вчителів до застосування методу проектів у мовній освіті молодших школярів. Визначено залежність проявів рівня агресивності дошкільників від візуальних ЗМІ.), Ж70151 Диференційований підхід до комунікативно-мовленнєвого розвитку школярів на уроках читання / Ю. В. Шалівська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. — 2009. — N 44. — С. 160-163.(Досліджено особливості диференційованого підходу до навчання та перспективність впровадження диференціації у процес комунікативно-мовленнєвого розвитку школярів на уроках читання. ), Ж70136/пед.н. Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету. N 3. Педагогічні науки / Ред.: В.К. Демиденко. — Бердянськ, 2004. — 192 с. (Розглянуто комунікативні задачі як спосіб формування розумових дій молодших школярів на уроках розвитку мовлення.), Ж22868 Розвиток мовлення і культури спілкування молодших школярів у процесі ознайомлення з народними трудовими традиціями / Т. Михасюк // Нова пед. думка. — 2009. — N 3. — С. 60-65.(Розкрито практичні напрямки ознайомлення молодших школярів з трудовими традиціями українського народу (УН) у процесі позакласної народознавчої роботи з української мови та їх вплив на збагачення мовлення народознавчою лексикою, мовленнєвий розвиток такультуру спілкування молодших школярів (МШ). Висвітлено напрямки знайомства МШ із народними трудовими традиціями: мовленнєвий етикет у трудовій діяльності українців, домінантною рисою якого є засвоєння та доцільне вживання традиційних усталених виразів, що використовуються у трудовій діяльності УН; традиційні народні погляди на працю та людей праці шляхом знайомства із зразками усної народної творчості; трудові традиції, свята, обряди УН, особливістю яких є практичне засвоєння лексики; використання народних традицій спілкування в ході посильної колективної праці дітей. Апробовано ефективність та дієвість означених напрямків у мовленнєвому розвитку МШ в практиці позакласної народознавчої роботи.), Ж22868 Рольова гра як засіб формування емоційного ставлення молодших школярів до мовленнєвої діяльності / П. Копосов // Нова пед. думка. — 2008. — N 4. — С. 183-186.(Розглянуто актуальні питання гармонізації раціонального та емоційно-почуттєвого у процесі особистісно зорієнтованого навчання української мови і мовленнєвого розвитку молодших школярів. Проаналізовано методику організації навчальних рольових ігор, як засобу формування емоційно-ціннісного ставлення до мовленнєвої діяльності молодших школярів. Зроблено висновок, що осягнення образу на слух і через зорове сприйняття, через рух, через синтез мовленнєво-рухової експреси, драматично-ігрової діяльності, через експериментування з різними матеріалами забезпечує стійке запам'ятовування інформації.), ДС95894 Петрук, Оксана Миколаївна. Розвиток мовленнєвих умінь молодших школярів під час вивчення граматичного матеріалу на засадах функціонально-комунікативного підходу [Текст] : дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Петрук Оксана Миколаївна ; Інститут педагогіки АПН України. - К., 2006. - 197 арк. - арк. 166-186. Ж. Г. Стельмашук,ПЕРСПЕКТИВИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВО-МОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ
|
| 15. |
Запитує: Олена (17.01.2012) Тема запиту: Добрий день! Прошу Вас допомогти мені знайти літературу по такій темі: "Особливості зайнятості фахівців з вищою освітою". |
Примітка: книги, статті, тези, інтернет-ресурси та ін. Ключові слова: працевлаштування -- політика зайнятості -- фахівці -- вища освіта
Добрий день! Дякуємо Вам за вибір нашого сервісу. Ми сподіваємося, що надана нами інформація допоможе Вашим вишукуванням. Бажаємо подальших наукових досягнень! На все добре! Видання є в НБУВ: Ж69505 Молодежь с высшим образованием на рынке труда: общегосударственный и региональный аспекты анализа / Е.В. Бирченко // Вч. зап. Харк. гуманіт. ін-ту "Нар. укр. акад.". — 2000. — Т. 6 — С. 83-89. - (Зазначено, що на ринку праці, з його зростаючими диспропорціями в попиті та пропозиції робочої сили особливо вразливі позиції займає молодь. Серед молодих людей віком 18 - 28 років не працює і не вчиться кожний четвертий. Серед випускників вузів не може знайти собі роботу кожний шостий фахівець. Причини безробіття серед молоді багато в чому зумовлені специфікою цієї соціально-демографічної групи. Розуміння конкурентоздатності як здатності в більш високій мірі задовольняти потреби роботодавця, дає можливість виділити основні критерії, за якими молоді фахівці займають більш низькі ринкові позиції. Однак, загалом, вища освіта є чинником, що підвищує конкурентоздатність молоді на ринку праці. Випускників вузів відрізняє більш висока соціальна та професійна мобільність. Розглянуто тенденції інтеграції молодих фахівців з вищою освітою до професійно-кваліфікаційної структури суспільства. Специфічні особливості має регіональний аспект стану випускників вузів. Для Харкова характерний один з найвищих показників чисельності студентів на 10 тис. населення. Зростання контингенту молоді, що навчається у вузах, йде випереджальними темпами. Це входить в суперечність з реальними тенденціями розвитку практично всіх галузей економіки регіону. Обгрунтовано основні заходи державного регулювання зайнятості на загальнонаціональному і регіональному рівнях.), ВА667586 Економіка вищої освіти: тенденції та перспективи реформування: Моногр. / Л.І. Антошкіна. — К.: Вид. дім "Корпорація", 2005. — 366 с. — ISBN 966-8198-07-7. — укp. - (Проаналізовано сучасний стан вищої освіти як пріоритетного напрямку інноваційного розвитку. Встановлено вимоги щодо рівня знань підготовки фахівців з вищою освітою. Розглянуто особливості виникнення та становлення міжнародного ринку праці, досліджено його розвиток за умов глобалізації та показано позитивні зміни у професійній структурі зайнятості (на прикладі Великобританії, 1996 - 2006 рр.). Охарактеризовано розвиток вищої освіти в Україні у контексті інтеграційних процесів, висвітлено проблеми її фінансового забезпечення. Проаналізовано ринкові трансформації у сфері освітніх послуг України та викладено сучасні підходи щодо оцінки їх ефективності. Запропоновано організаційно-економічний механізм розвитку вищої освіти у контексті Болонського процесу. Визначено основні напрями удосконалення державної регуляторної політики у сфері освітніх послуг.), ВА667586 Економіка вищої освіти: тенденції та перспективи реформування: Моногр. / Л.І. Антошкіна. — К.: Вид. дім "Корпорація", 2005. — 366 с. - (Проаналізовано сучасний стан вищої освіти як пріоритетного напрямку інноваційного розвитку. Встановлено вимоги щодо рівня знань підготовки фахівців з вищою освітою. Розглянуто особливості виникнення та становлення міжнародного ринку праці, досліджено його розвиток за умов глобалізації та показано позитивні зміни у професійній структурі зайнятості (на прикладі Великобританії, 1996 - 2006 рр.). Охарактеризовано розвиток вищої освіти в Україні у контексті інтеграційних процесів, висвітлено проблеми її фінансового забезпечення. Проаналізовано ринкові трансформації у сфері освітніх послуг України та викладено сучасні підходи щодо оцінки їх ефективності. Запропоновано організаційно-економічний механізм розвитку вищої освіти у контексті Болонського процесу. Визначено основні напрями удосконалення державної регуляторної політики у сфері освітніх послуг.), Ж72613 Наука молода: Зб. наук. пр. молодих вчен. Терноп. акад. нар. госп-ва. Вип. 4 / Ред.: Б.П. Адамик. — Т.: Екон. думка, 2005. — 120 с. — укp., Ж14757/2001/3 Колешня Л. Проблеми працевлаштування випускників вищих навчальних закладів і шляхи їх вирішення // Україна: аспекти праці.-2001. – №3. – С. 11–18., Ж14757/2001/4 Кузнецова О. Сучасні тенденції до підготовки та забезпечення роботою фахівців із вищою освітою // Україна: аспекти праці, 2001. – №4. – С. 35–39., ВА742737 Лутаєв, Валерій Васильович. Соціально-політичні цінності та життєві орієнтації студентської молоді (за матеріалами конкретно-соціологічних досліджень у Національному університеті водного господарства та природокористування 2001-2010 рр.) [Текст] : монографія / В. В. Лутаєв, А. С. Циганчук ; Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. - Рівне : НУВГП, 2011. - 209 с., ВА654632 Соціальні проблеми працевлаштування молоді: аналітичний звіт [Текст] / О. М. Балакірєва [та ін.] ; Державний ін-т проблем сім'ї та молоді. - К. : [б.в.], 2004. - 132 с., ВА697568 Географічні аспекти формування збалансованого ринку праці педагогічних кадрів в Україні: матеріали наук.-практ. конф., 22 - 23 листоп. 2007 р., Київ / Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Укр. геогр. т-во, Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Спілка вчителів України, Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б.Д.Грінченка. — К.: НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2007. — 118 с., СО28342 Сприяння працевлаштуванню молоді в Україні [Текст] : навч. посіб. для студ. ВНЗ / Ю. М. Маршавін [та ін.] ; заг. ред. Ю. М. Маршавін ; Міжнародна організація праці, Інститут підготовки кадрів держ. служби зайнятості України, Міжнародна програма з викоренення найгірших форм дитячої праці. - К. : ІПК ДСЗУ ; К. : ІПЕК, 2006. - 155 c. Розробка стратегії регулювання зайнятості трудових ресурсів (на прикладі матеріалів В'єтнаму): Автореф. дис... канд. екон. наук / К.Т. Нгуєн; НАН України. Рада по вивч. продукт. сил України. — К., 2003. — 19 с.: рис. — укp., Механізми регулювання зайнятості молодих фахівців із вищою освітою: Автореф. дис... канд. екон. наук / Т.П. Збрицька; Одес. держ. екон. ун-т. — О., 2004. — 19 с. — укp., ТРУДОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ УКРАЇНИ: ПРОБЛЕМИ ЗАЙНЯТОСТІ НАСЕЛЕННЯ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ, Державна служба зайнятості, МЕТОДИ ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГІВ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З ВИЩОЮ ОСВІТОЮ ЯК МЕХАНІЗМ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ФАХОВОГО РИНКУ ПРАЦІ, Аналіз кадрової ситуації в регіоні / Л.Ф. Ніколаєнко // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. екон. науки. — 2006. — 9, N 1. — С. 39-41. — Бібліогр.: 7 назв. — укp., Механізми регулювання зайнятості молодих фахівців із вищою освітою: Автореф. дис... канд. екон. наук / Т.П. Збрицька; Одес. держ. екон. ун-т. — О., 2004. — 19 с. — укp., ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РЕГІОНАЛЬНОГО РИНКУ ПРАЦІ МОЛОДІ
|
| 16. |
Запитує: Олексій (20.01.2012) Тема запиту: закон української РСР від 15.07.1971 про районні,міські,районні в містах ради депутатів трудящих |
Примітка: Прошу надати ссилку на цей закон Ключові слова: Закон -- Ради депутатів трудящих
Ми сподіваємося, що надана нами інформація допоможе Вашим вишукуванням. Видання є в НБУВ: ВА169692 Закон УРСР про міську, районну в місті Раду депутатів трудящих Української РСР
|
| 17. |
Запитує: марина (06.02.2012) Тема запиту: функціональне зонування території Обухівського району. ВЕЛИКЕ ДЯКУЮ) |
| 18. |
Запитує: Олена (27.03.2012) Тема запиту: Доброго дня! Допоможіть, будь-ласка, знайти літературу для написання розділу наукової роботи під назвою: "Еволюція теоретико-методологічних поглядів у вивченні зайнятості фахівців з вищою освітою". Дякую! |
Ключові слова: фахівці -- вища освіта -- зайнятість фахівців
Доброго дня! Пропонуємо Вам скористуватись інформацією у наступних джерелах. Також радимо Вам самостійно здійснити пошук у реферативній БД "Україніка наукова", звернутися до систематичного каталогу НБУВ, до Відділу довідково - бібліографічного обслуговування (див. посилання). На все добре! Видання є в НБУВ: ВА687824 Щотова, Юлія Миколаївна. Правове регулювання працевлаштування молоді в Україні [Текст] / Ю. М. Щотова ; Академія праці і соціальних відносин Федерації професійних спілок України. - К. : АПСВ, 2007. - 192 c. Економічна категорія " професіональний потенціал": актуальність впровадження у контексті формування інноваційної моделі національної економіки., ВПЛИВ ОСВІТИ НА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ РОБОЧОЇ СИЛИ В УКРАЇНІ, Вища освіта – вищі можливості, ОСВІТА ЯК НЕОБХІДНИЙ СКЛАДНИК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАЙНЯТОСТІ НАСЕЛЕННЯ В УМОВАХ ПОБУДОВИ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА, ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОГО РОЗВИТКУ ВИЩОЇ АГРАРНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ, РИНОК ПОСЛУГ ВИЩОЇ ШКОЛИ В УКРАЇНІ: СТАН, ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, МЕТОДИ ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГІВ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З ВИЩОЮ ОСВІТОЮ ЯК МЕХАНІЗМ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ФАХОВОГО РИНКУ ПРАЦІ, ВТОРИННА ЗАЙНЯТІСТЬ НА РЕГІОНАЛЬНИХ РИНКАХ ПРАЦІ: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ПОШИРЕННЯ, СТИМУЛЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ЗАЙНЯТОСТІ МОЛОДІ ЯК НЕОБХІДНА УМОВА ПРОЦВІТАННЯ УКРАЇНИ , ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ РЕГІОНАЛЬНОГО МЕХАНІЗМУ РЕГУЛЮВАННЯ ЗАЙНЯТОСТІ, ПРОБЛЕМИ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ МОЛОДІ, ТРУДОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ УКРАЇНИ: ПРОБЛЕМИ ЗАЙНЯТОСТІ НАСЕЛЕННЯ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ, Пошук у реферативній базі даних "Україніка наукова", Читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування
|
| 19. |
Запитує: Ирина (10.04.2012) Тема запиту: Помогите в поиске информации. Тема: Оценка влияния физического состояния судоходного района на безопасность мореплавания (Пролив Босфор). Спасибо за помощь. |
| 20. |
Запитує: Стешенко Наталія Леонідівна (23.04.2012) Тема запиту: РОЛЬ ДИСЦИПЛІН ВІЛЬНОГО ВИБОРУ СТУДЕНТІВ У РОЗВИТКУ ГУМАНІТАРНОГО СЕРЕДОВИЩА ТЕХНІЧНОГО ВИШУ:СОЦІОЛОГІЧНЕ ОПИТУВАННЯ СТОСОВНО ПРОБЛЕМИ. |
Примітка: література, інтернет ресурси стосовно соціологічного опитування студентів з проблеми Ключові слова: дисципліни вільного вибору -- технічна освіта -- гуманітарне середовище
Доброго дня! На жаль, надати список літератури по Вашій темі в рамках Віртуальної служби не представляється можливим, тому що запит сформульований дуже вузько і потребує глибокого наукового дослідження. Деяка інформація міститься у наступних джерелах: Видання є в НБУВ: Ж15641 Потенційні можливості соціально-гуманітарних дисциплін в естетичному розвитку учнів ПТНЗ / С. Вдович // Педагогіка і психологія проф. освіти. — 2007. — N 3. — С. 21-35. - (Досліджено, яким чином соціально-гуманітарні дисципліни можуть впливати на естетичний розвиток учнів та слухачів професійно-технічних учбових закладів.), Ж69802 Особистісно-орієнтований підхід в управлінні гуманітарною підготовкою у вищих навчальних закладах технічного профілю / О.Ю. Шевченко // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. — 2010. — Вип. 7. — С. 138-142. - (Розглянуто проблему поєднання гуманітарної підготовки з професійною кваліфікацією майбутніх спеціалістів, головні структурні елементи гуманітарної освіти. Відзначено вплив гуманітарної освіти на процес становлення особистості майбутнього фахівця, розвиток його творчих здібностей та його подальшу соціалізацію в суспільстві. Зауважено нагальну потребу у створенні цільової програми управління підготовкою майбутніх фахівців, яка посилювала б зв'язок між фундаментальною та гуманітарною складовою вищої технічної освіти та стимулювала розвиток професійної свідомості та самосвідомості студента.), Ж23569 Теорія та практика гуманітаризації вищої технічної освіти: новий етап і нові проблеми / О. Бобіна // Вища освіта України. — 2006. — N 2. — С. 45-48. - (Визначено поняття "гуманітаризація". Зроблено історичний огляд розвитку технічної освіти в царській Росії та СРСР та її співвідношення на різних етапах з гуманітарною освітою. Розглянуто місце та роль системи гуманітарної освіти в 1950 - 1980-х рр. та причини її занепаду. Охарактеризовано сутність змін в першій половині 1990-х рр. Наголошено на особливостях формування системи гуманітарної освіти з середини 1990-х рр. Розкрито завдання, що стоять перед гуманітарними науками на глобальному і державному рівнях. Проаналізовано фактори, які визначають ці завдання. Представлено систему гуманітарної освіти Національного університету кораблебудування. Висвітлено досвід становлення, місце і роль циклу гуманітарних дисциплін.), ВА640824 Теоретико-методичні засади викладання предметів гуманітарного циклу в професійно-технічних навчальних закладах / Ред.: Г.П. Васянович; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України, Львів. наук.-практ. центр. — Л.: Укр. технології, 2003. — 220 с - (Висвітлено теоретико-методичні засади викладання предметів гуманітарного циклу в професійно-технічних навчальних закладах. У контексті гуманістичної парадигми та філософії освіти проаналізовано особливості формування моральної культури педагога, розглянуто питання його духовної творчості. Показано роль вітчизняної та світової культури у формуванні національної свідомості та самосвідомості. У контексті сучасного українознавства проаналізовано можливість формування духовного світу особистості.), ВА695246 Соціологія: загальна теорія, історія розвитку, спеціальні та галузеві теорії: навч. посіб. / Є.В. Сірий. — 2-ге вид. — К.: Атіка, 2007. — 480 с. МІЖКАФЕДРАЛЬНА СИНЕРГІЯ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНОГО ВЖИТКУ, Вивчення соціології як науки та навчальної дисципліни у сучасному українському суспільстві
|
| | |
|
|