Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=РЕКЛАМ$<.>+<.>K=СССР$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 93
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Запитує: Оксана (11.03.2011) Тема запиту: Етичні норми реклами |
Ключові слова: етика торгівлі -- етика реклами Видання є в НБУВ: ВС33238 Уэллс, Уильям. Реклама: теория и практика [Текст] / У. Уэллс [и др] ; пер. с англ. М. Артюх [и др]. - СПб. : Питер ; М. : [б.и.], 1999. - 735 с., ВА668735 Бойцов Михаил Анатольевич, Горохов Владимир Маркович, Гринберг Татьяна Эдуардовна, Кумылганова Ирма Александровна, Насонова Екатерина Анатольевна. Реклама: культурный контекст / Татьяна Эдуардовна Гринберг (общ.ред.), Марина Владимировна Петрушко (общ.ред.). — М. : РИП-холдинг, 2004. — 186с, ВА647687 Дрю Жан-Мари. Ломая стереотипы: Реклама, разрушающая общепринятое / Д. Раевская (пер.с англ.). — СПб. : Питер, 2003. — 271с., РА372786 Капінус Лариса Василівна. Реклама як чинник управління поведінкою споживачів (на матеріалах підприємств з виробництва безалкогольних напоїв): автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Капінус Лариса Василівна; Нац. ун-т харч. технол. — К., 2010. — 20 с. , РА361700 Лютко Наталія Віталіївна. Політична реклама у виборчих технологіях: аксіологічно-нормативні виміри та принципи: автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Львівський національний ун-т ім. Івана Франка — Л., 2008. — 19с., ВА684770 Ткачова Тамара Михайлівна, Лабурцева Олена Іванівна, Яцишина Лариса Карпівна. Реклама слабоалкогольних напоїв у формуванні девіантної поведінки неповнолітніх / Київський національний ун-т технологій та дизайну. — К. : Науковий світ, 2007. — 272c., ВА644828 Ценев Вит. Психология рекламы ( реклама, НЛП и 25-й кадр). — М. : Бератор, 2003. — 198с, ВА642585 Почепцов, Георгий Георгиевич. Паблик рилейшнз, или как успешно управлять общественным мнением [Текст] / Г. Г. Почепцов. - 2.изд., испр. и доп. - М. : Центр, 2003. - 317 с, ВС50714 Приступенко, Тетяна Олегівна. Теорія журналістики: етичні та правові засади діяльності засобів масової інформації [Текст] : навч. посіб. / Т. О. Приступенко ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. Інститут журналістики. - К. : [б.в.], 2004. - 376 с. Войтович Н.О. ЕТИЧНІ НОРМИ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ ТА ЇХ ОСОБЛИВОСТІ В ЗМІ, Кузнецова О.Д. Ціннісно-етичне регулювання журналістської діяльності в Україні
|
| 2. |
Запитує: Наталия (15.03.2011) Тема запиту: Не могу найти по электроннным каталогам!!! Будьте добры, помогите найти шифры к периодическим изданиям: Доклады Академии наук УссР, сер.Б, 1988 г., 299, №1; 1982, № !. Минералогический сборник Львовского геологического общества, 1968, №22, вып.3. Доклады академми наук СССР, 1978, т.270, № 3. там же - 1990, № 34, вып. 2, |
Уважаемая, Наталья! Ниже приведены шифры к интересующим Вас журналам. Том №270 журнала <Доклады академми наук СССР>, находится в издании за 1983г. шифр: Ж5669\Д. Желаем успехов! Видання є в НБУВ: Ж14058\б Доклады Академии наук УССР, сер.Б, 1988г. №1-12, Ж14058\б Доклады Академии наук УССР, сер.Б, 1982г. №1-12. , Ж28470 Минералогический сборник Львовского геологического общества, 1968, №22 вып.1-4, Ж5669\Д Доклады Академии наук СССР,1978г., т.238-243, №1-6 , Ж5669\Д Доклады Академии наук СССР 1990г., т.310-315, №1-6,
|
| 3. |
Запитує: Ілона (06.05.2011) Тема запиту: Допоможіть, будь ласка, знайти літературу (у тому числі й електронні джерела) для написання дипломної роботи на тему "Моделювання креативних процесів під час створення друкованої реклами (концепція –ідея-текст-зображення-образ)" |
Примітка: Електронні та друковані видання; будь-яка інформація Ключові слова: Моделювання -- креативність -- друкована реклама -- реклама
Шановна Ілоно! Сподіваємося, що наступні джерела Вам допоможуть. Бажаємо успіху! Видання є в НБУВ: ВА573040 Крылов, И. В. Теория и практика рекламы в России [Текст] : учеб.- метод. пособие / И. В. Крылов. - М. : Центр, 1996. - 184 с., ВА642213 Уэллс, Уильям. Реклама: принципы и практика [Текст] / У. Уэллс [и др.]. - 5.изд., междунар. - СПб. и др. : Питер, 2003. - 797 с, ВА645960 Джулер, А. Джером. Креативные стратегии в рекламе [Текст] : искусство создания эффективной рекламы / А. Д. Джулер, Б. Л. Дрюниани ; пер. с англ. Т. Виноградова, Л. Царук. - 7.изд. - СПб. : Питер ; М. ; СПб. ; Нижний Новгород : [б.и.], 2003. - 384 с., Ж70668/2006/6-7 Мистецтвознавство України [Текст] : збірник наукових праць/ Академія мистецтв України. - К. : "Спалах", 2000 - 2006 р. Вип. 6-7 Прищенко С.В. Проблеми колірної гармонії в сучасній рекламній графіці України С. 448-458., Ж70668/2007/8 Мистецтвознавство України [Текст] : збірник наукових праць/ Академія мистецтв України. - К. : "Спалах", 2000 - 2007 р. Вип. 8 Прищенко С.В. Художньо-естетичні аспекти реклами С. 111-118., Ж71135 Образ: Зб. наук. пр. Вип. 6 / Ред.: В. Різун; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2005. — 79 с. — укp. - (Висвітлено феномен духовних територій в українській періодиці кінця ХІХ - початку ХХ ст. Проаналізовано розмежування образу та образності у комерційній друкованій рекламі. ), СО27788 Шевченко, Володимир Якович. Композиція плаката [Текст] : навч. посіб. / В. Я. Шевченко ; Харківська держ. академія дизайну і мистецтв. - 2-ге вид., доп. - Х. : Колорит, 2007. - 133 с., ВС50388 Психологія реклами: навч. посіб. / В. А. Гупаловська; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2010. — 384 с. — Бібліогр.: 61 назв. — ISBN 978-966-613-755-8. — укp. - (Висвітлено психологічні основи реклами та рекламної діяльності, історію реклами, алгоритм психотехнології рекламної стратегії. Проаналізовано психологічні особливості різних видів реклами (зовнішньої, друкованої, у ЗМІ). Розкрито роль психічних процесів у створенні та споживанні реклами. Описано основні сугестивні психотехнології та маніпулятивні технології в рекламі відповідно до напрямів у психології (психоаналіз, нейролінгвістичне програмування, наведення трансового стану, гіпноз М. Еріксона, трансактивний аналіз). Визначено ефективність реклами й її вплив на споживачів, методики психологічних вимірювань ефективності рекламного впливу та психологічної експертизи реклами.), ВС43222 Розробка і дизайн рекламних видань: Навч. посіб. / Б.В. Дурняк, А.Є. Батюк. — Л.: Укр. акад. друкарства, 2006. — 320 с. — Бібліогр.: с. 318-319. — ISBN 966-322-066-X. — укp. - (Розкрито сутність реклами як складової частини великої організаційної єдності суспільства та системи підприємництва. Висвітлено її основні принципи, методи та функції. Акцентовано увагу на різномітності засобів реклами та видів рекламних матеріалів, які безпосередньо впливають на формулювання рекламного звернення. Охарактеризовано елементи друкованої реклами, особливості розробки фірмового стилю, рекламні технології. Викладено особливості зорового сприйняття форми та простору, застосування кольору як інструменту дизайну, принципи побудови композиції в рекламі. Проаналізовано основні види дизайну упаковки й етикетки, а також їх вплив на просування товару.), АО261118 Назайкин, Александр Николаевич. Эффективная реклама в прессе [Текст] : практ. пособие / А. Н. Назайкин. - М. : ООО "Гелла-Принт", 2000. - 306 с., Ж72515 Способи ароматизації друкованої продукції / К.С. Михайленко, В.В. Степанець // Технологія і техніка друкарства: зб. наук. пр. — 2010. — N 1. — С. 47-56. — Бібліогр.: 33 назв. — укp - (На підставі проведеного патентного пошуку і аналітичного огляду джерел інформації з метою дослідження стану розвитку технологій ароматизації друкарської продукції визначено, що даний вид поліграфічної продукції актуальний і має достатньо високий попит у споживачів даної продукції, оскільки має нагоду привертати увагу споживача в перші 27 секунд, що надзвичайно важливо при рекламуванні будь-якого товару, а також розроблена класифікація способів ароматизації друкарської продукції.), ВС43006 Кнабе, Георгий Алексеевич. Энциклопедия дизайнера печатной продукции [Текст] / Г. А. Кнабе. - М. ; СПб. ; К. : Диалектика, 2006. - 726 с, СО29614 Сьомкін, Володимир Васильович. Дизайн, тенденції та напрямки розвитку [Текст] : монографія : признач. для фахівців з дизайну - наук.-теорет., методистів, практ. дизайнерів, освітян в галузі дизайну, рекл., а також студ. зі спец. в галузі дизайну рекл. / Володимир Сьомкін ; Держ. акад. кер. кадрів культури і мистец. - К. : Альтерпрес, 2009. - 525, [3] с РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДРУКОВАНИХ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ, Успешная реклама. Нужен ли креатив? , Мультибрендовая реклама, ОБ’ЄКТНЕ МОДЕЛЮВАННЯ СИСТЕМИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА, " Секрет фірми " , чи... Як створити фірмовий стиль, АМЕРИКАНСЬКА ТЕХНОЛОГІЯ СТВОРЕННЯ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТІВ (СТАТТЯ ДРУГА), КРЕАТИВ ЯК ІНСТРУМЕНТ У РІШЕННІ ЗАВДАНЬ ПОЗИЦІЮВАННЯ
|
| 4. |
Запитує: Інна (19.03.2012) Тема запиту: Підскажіть будь ласка де можна ознайомитись із таким видання як: Шорина Е.В. Контроль за деятельностью органов государственного управления в СССР / Е.В. Шорина. – М.: Юриздат, 1981. – 301 с.". Дякую! |
Ключові слова: Шорина Е.В. -- Контроль за деятельностью органов государственного управления в СССР
Доброго дня! У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що у фондах НБУВ зберігається книга, яку Ви просите знайти. Можемо рекомендувати Вам приїхати до головного корпусу бібліотеки і замовити документ у фондах НБУВ. Видання є в НБУВ: Шорина, Елена Викторовна. Контроль за деятельностью органов государственного управления в СССР .- М.: Наука, 1981 .
|
| 5. |
Запитує: Николай Мартынов (30.04.2012) Тема запиту: Подскажите, пожалуйста, несколько украинских, русских или белорусских периодических изданий, в которых освещалась проблема беспризорности и/или детской токсикомании (важное примечание: интересуют ТОЛЬКО номера вышедшие с 26 декабря 1991 года по 21 сентября 1993 года, т.е. от распада СССР до разгона Верховного Совета России). Большое спасибо! |
Примітка: публицистические статьи о детской беспризорности начала девяностых Ключові слова: періодичні видання -- ДБО
Доброго дня! У відповідь на Ваш запит рекомендуємо звернутися до Читального залу довідково-бібліографічного обслуговування НБУВ (кімн. № 203) та ознайомитися з літописом журнальних статтей ,бібліографічними покажчикиами з суспільних наук ИНИОН РАН "Социальные и гуманитарные науки. Отечественная и зарубежная литература" (Росія) за потрібний Вам період. На все добре! Читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування
|
| 6. |
Запитує: Давиденко Т.В. (13.09.2012) Тема запиту: Допоможіть, будь ласка, з'ясувати УДК для статті із назвою "Мова реклами. Текстові засоби інтенсифікації". Це потрібно для ВАК видання. Дякую. |
Ключові слова: УДК
Доброго дня! У відповідь на Ваш запит рекомендуємо відвідати читальний зал довідково - бібліографічного обслуговування НБУВ (кімн. № 203), де на платній основі відповідно до «Переліку платних послуг, які надаються Національною бібліотекою України імені В. І. Вернадського» виконують послуги з визначення індексів УДК та ББК до наукових робіт, друкованих праць. Читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування
|
| 7. |
Запитує: Братішко Андрій (01.10.2012) Тема запиту: Уважаемые сотрудники библиотеки! Я живу и работаю в Луганске. Очень нужно поработать со статьей. Есть ли в наличии такое периодическое издание - "Бюллетень научно-технической информации Министерства геологии и охраны недр СССР. №3. - 1958"? ()Статья - Столяров А.С. Новые данные по стратграфии олигоценовых отложений Мангышлака. Если в Вашей библиотеке нет этой работы, посоветуйте, пожалуйста куда можно обратиться. Заранее Вам благодарен. |
| 8. |
Запитує: Тетяна (13.11.2012) Тема запиту: Доброго дня, допоможіть мені, будь ласка, підібрати літературу для написання бакалаврської роботи на тему "Реклама бібліотечно - інформаційних послуг". |
Ключові слова: реклама -- бібліотека -- бібліотечно-інформаційні послуги
Доброго дня! Перегляньте наступні матеріали. Видання є в НБУВ: ВА601199 Башун О.В. Маркетинг і фандрейзинг у бібліотеках: Бібліогр. покажч. / О.В. Башун ; Донец. від-ня Наук. Т-ва ім. Шевченка, Донец. обл. універс. б-ка ім. Н.К.Крупської. — Донецьк, 2000. — 60 с. , ВС50261 Львівська національна наукова бібліотека України імені В. Стефаника: історія і сучасність: доп. та повідомл. Міжнар. наук. конф., 28 - 30 жовт. 2010 р., Львів / НАН України, Львів. нац. наук. б-ка України ім. В.Стефаника / Ред.: М. М Романюк. — Л., 2010. — 622 с. (Запропоновано концепцію та моделі рекламно-презентаційної діяльності національних бібліотек.), ВА643433 Реклама бібліотеки, комфорт і стиль [Текст] : матеріали конф. учасників навчання Центру з проблеми "Комфортність обслуговування як показник рівня роботи бібліотек" / упоряд. Я. О. Хіміч, І. О. Шевченко ; наук. ред. В. К. Скнарь ; Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв, Українська бібліотечна асоціація. Центр безперервної інформаційно-бібліотечної освіти. - К. : [б.в.], 2001. - 34 с., ВА707662 Медичні бібліотеки як соціальні інформаційні бази медичної науки та охорони здоров'я: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 14 - 16 трав. 2008 р., Чернівці / Нац. наук. мед. б-ка України / Ред.: Р.І. Павленко. — Чернівці, 2008. — 124 с. , Ж14595 Семілєт Н. В. Дитяча бібліотека: пошуки нових форм обслуговування / Н.В. Семілєт, Г.С. Гречко // Бібл. вісн . — 1999. — N 1. (Детально описуються функції відділу формування, організації фондів та каталогів; відділу реклами книги та видовищних заходів; відділу інновацій, маркетингу та інформації; відділу обслуговування та його секторів.), РА298764 Кашкарьова, Ольга Валеріївна. Реклама як комунікативна система сучасної бібліотеки [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 07.00.08 / Кашкарьова Ольга Валеріївна ; Київський держ. ун-т культури і мистецтв. - К., 1997. - 17 с. Самохіна Ж. В. Створення іміджу сучасної бібліотеки [Електронний ресурс] / Ж. В. Самохіна. - Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/new/2011/samokhina.pdf . - Назва з екрану., Вінічук І. Інформаційно-комунікативні технології як засіб удосконалення бібліотечної системи України в умовах становлення інформаційного суспільства / І. Вінічук // Бібліотечний вісник. - 2012. - № 3. - С. 8-15., Дригайло С.В. Бібліотечно-інформаційні продукти і послуги / С. В. Дригайло // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2010. - № 4. - С. 79-87., Бородін С.В. Маркетинг бібліотечної діяльності: з досвіду роботи ДНСГБ НААН (1992-2012) / С. В. Бородін, В. С. Митько, І. Г. Піменов, Е. В. Юрчак // Історія науки і біографістика. - 2012. - № 2. , Войцеховська М. Buzz-маркетинг як інструмент популяризації сучасних бібліотечних послуг: досвід польських бібліотек / М. Войцеховська // Бібліотечний вісник. - 2012. - № 1. - С. 21-27, Козак Н. О. Реклама як елемент бібліотечного маркетингу (з досвіду діяльності роботи наукової бібліотеки Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка) / Н. О. Козак // Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Сер. Бібліотекознавство. Книгознавство. - 2010. – Вип. 2. - 361-368. , Самсонов М. Реклама бібліотек в онлайнових соціальних мережах / М. Самсонов // Україна: події, факти, коментарі. - 2012. - № 5. - С. 62-71.
|
| 9. |
Запитує: Ірина (15.11.2012) Тема запиту: Доброго дня!Шукаю матеріали для написання роботи ''Концепти соціальної реклами в англійській мові(лінгвістичний аспект)" |
Ключові слова: соціальня реклама
Шановна, Ірино! Звертаємо увагу на те, що запит має вузькоспеціалізований характер. Пропонуємо Вам звернутися за інформацією у відділ довідково - бібліографічного обслуговування, до Залу обслуговування іноземними періодичними виданнями та виданнями країн Балтії, до систематичного каталогу НБУВ. див. посилання КАРАМИШЕВ Д. ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ В США: ДОСВІД ДЛЯ УКРАЇНИ / Д. КАРАМИШЕВ, Л. УСАЧЕНКО // Публічне управління:теорія та практика: збірник наукових праць. - Харків, 2011. - №4. - С. 137 - 141., Вавіліна С.Г. ЛІНГВІСТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ІНШОМОВНОГО РЕКЛАМНОГО ТЕКСТУ В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ЖУРНАЛІСТІВ / С.Г. Вавіліна // Вісник Запорізького національного університету. - 2011. - № 2. - С. 94 - 102., ДС 52053 Мойсеенко И.П. Прагмалингвистическая организация рекламного текста: макро- и микроанализ (на материале англоязычной бытовой рекламы): Дисс. … канд. филол. наук. – К., 1996. – 186 с., Коваленко Є.СТРУКТУРНА ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОГО ТЕКСТУ В АСПЕКТІ ЙОГО ЛІНГВІСТИЧНОГО АНАЛІЗУ / Є. Коваленко // Лінгвістичні студії : збірник наукових праць. Донецьк. - 2009. - Вип. 18. - С. 173 - 178, РА342262 Коваленко Н.Л. Лингвистическая обозначенность слогана в структуре рекламного, Читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування, Зал обслуговування іноземними періодичними виданнями та виданнями країн Балтії
|
| 10. |
Запитує: Тетяна (19.11.2012) Тема запиту: Доброго дня. Допоможіть, будь ласка, підібрати літературу для написання бакалаврської роботи на тему " Реклама бібліотечно - інформаційних послуг" |
Примітка: список літератури з посиланнями на сайти Ключові слова: Реклама
Доброго дня! Ми вже відповідали на Ваше аналогічне питання. Перегляньте архів довідок за ключовими словами: реклама; бібліотека.
|
| 11. |
Запитує: Александр (06.12.2012) Тема запиту: Добрый день. Ищу книгу Костенко М. П., Нейман Л. Р., Блазевич Г. Н. Электромагнитные процессы в системах с мощными выпрямительными установками. M., Изд-во АН СССР, 1946. |
Примітка: Готов оплатить ксерокопию Ключові слова: Костенко М. П. -- Электромагнитные процессы
Добрий день! Потрібна Вам книга зберігається у фондах НБУВ. Замовити її Ви можете на загальних підставах згідно правил конристування НБУВ. Щодо ксерокопії, то відповідно до Закону України « Про авторське право і суміжні права», Ви можете замовити фрагмент потрібного Вам видання згідно з переліком платних послуг, які надаються у Відділі міжбібліотечного абонементу НБУВ (див. посилання): Видання є в НБУВ: Во355486 Костенко М. П., Нейман Л. Р., Блазевич Г. Н. Электромагнитные процессы в системах с мощными выпрямительными установками. M., Изд-во АН СССР, 1946. Відділ міжбібліотечного абонемента
|
| 12. |
Запитує: Надежда Михно (03.01.2013) Тема запиту: Имеется ли в наличии номера журнала "Известия Сибирского отделения АН СССР. Серия Общественные науки" с 1983 по 1990гг. (все выпуски) |
| 13. |
Запитує: Максим (08.01.2013) Тема запиту: Добрый вечер. Подскажите пожалуйста где возможно найти (на территории Украины) авторефераты защищенных диссертационных исследований в 1945-1991 года ученных СССР? На данный момент рассылка авторефератов осуществляется в соответствии с установленным перечнем во все регионы Украины и страны бывшего СССР. Предполагаю, что такая практика была и во времена СССР. Но какие учреждения были обязательными для рассылки авторефератов (если таковые вообще были) кроме РГБ? - возможно они есть на территории Украины и в хранилищах, данных учреждений возможно найти интересующие меня авторефераты. |
Примітка: Авторефераты СССР Ключові слова: автореферати
Доброго дня! У відповідь на Ваш запит рекомендуємо перевірити алфавітний та систематичний каталог авторефератів дисертацій (з 1966 року), наявні у Бібліотеці, також додатково пропонуємо звернутися до Відділу довідково - бібліографічного обслуговування НБУВ та ознайомитися з "Каталогом кандидатских и докторских диссертаций поступивших в библиотеку им. В. И. Ленина " ( 1956 - 1990 г.г.) ; з " Книжной летописью: Доп. выпуск Авторефератов диссертаций" до 1993р. Читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування , Зал каталогів
|
| 14. |
Запитує: Виктория (26.03.2013) Тема запиту: Здравствуйте! Необходим данный источник. Есть ли он у Вас в фонде? Особенности функционирования именных терминологических словосочетаний (ТС) в учебных текстах на материале финансово-кредитной терминологии // Содержание, формы и методы обучения в высшей и средней специальной школе: материалы 26 научной конференции молодых ученых и специалистов историко-филологического факультета Университете дружбы народов им.П.Лумумбы. - М., 1991. - 5 с. - Деп. в НИИВО АПН СССР 13.05.91 № 393. |
| 15. |
Запитує: Олександра (02.04.2013) Тема запиту: Добрий день! Пишу магістерську дисертацію на тему "Роль телевізійної реклами і молодіжної субкультури в українському суспільстві". Допоможіть, будь ласка, знайти літературу. Дуже дякую! |
Примітка: Підручники, посібники, наукові статті, дисертації Ключові слова: телевізійна реклама -- субкультура
Доброго дня! Рекомендуємо переглянути наступні джерела, а також здійснити самостійний пошук в каталогах бібіліотеки. Видання є в НБУВ: ВА596751 Молодежная субкультура [Текст] / науч.ред. Н. А. Победа ; Одесский гос. ун-т им. И.И.Мечникова, Институт социальных наук. Кафедра социологии. - О. : АстроПринт, 1999. - 282 с., ВА689991 Сауленко, Людмила. Молодежные субкультуры: украинский контекст [Текст] / Л. Сауленко. - О. : СМИЛ, 2007. - 62 с., ВА668797 Щепанская, Татьяна Борисовна. Система: тексты и традиции субкультуры [Текст] / Т. Б. Щепанская ; Российский гуманитарный ун-т. Институт высших гуманитарных исследований. Центр типологии и семиотики фольклора. - М. : О.Г.И., 2004. - 287 с., ВА734228 Субкультурна варіативність українського соціуму [Текст] : [моногр. дослідж.] / [Л. Аза та ін. ; за ред. Н. Костенко, А. Ручки] ; Ін-т соціол. НАН України. - К. : [Ін-т соціол. НАН України], 2010. - 287 с., В351036/Т. 2 Народна культура українців: життєвий цикл людини [Текст] : іст.-етнол. дослідж. : у 5 т. / наук. ред. М. В. Гримич ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. Іст. ф-т, Каф. етнології та краєзнавства, Ун-т Альберти, Канада, Арх. укр. фольклору Богдана Медвідського. - К. : Дуліби, 2008 . Т. 2 : Молодь. Молодість. Молодіжна субкультура / [Балушок В. Г. та ін.]. - К., 2010. - 546, XX с., ВА760687 Заграй, Л. Д. Молодіжна субкультура: ґендерний досвід [Текст] : [монографія] / Л. Д. Заграй. - Івано-Франківськ : Нова Зоря, 2012. - 375 с., ДС57875 Савельев, Юрий Борисович. Взаимодействие субкультур как фактор социокультурного развития [Текст] : дис... канд. филос. наук: 09.00.03 / Савельев Юрий Борисович ; Луганский гос. педагогический ин-т им. Т.Г.Шевченко. - Луганск, 1997. - 182 с. , ДС108146 Сапенько, Роман Павел. Реклама як транскультурний феномен [Текст] : дис... д-ра філос. наук: 26.00.01 / Сапенько Роман Павел ; Національна музична академія України ім. П.І.Чайковського. - К., 2008. - 400 арк. , РА384000 Єропудова, Ольга Вікторівна. Політична субкультура хакерів в умовах інформаційного суспільства [Текст] : автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.03 / Єропудова Ольга Вікторівна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К., 2011. - 19 с., РА364242 Лященко, Анжела Вадимівна. Реклама як соціокультурне явище в системі масової комунікації [Текст] : автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.06 / Лященко Анжела Вадимівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка, Інститут журналістики. - К., 2009. - 16 с. Шапошникова І.В. Молодіжна субкультура в сучасному соціокультурному просторі / І. В. Шапошникова // Грані. - 2012. - № 4. - С. 111-114.
|
| 16. |
Запитує: Ніка (24.05.2013) Тема запиту: Доброго дня. Допоможіть, будь ласка, з літературою, яку я можу знайти у Вашій бібліотеці, на тему лінгвістичних особливостей французьких рекламних текстів останнього десятиріччя. Книги, що стосуються саме лінгвістичних особливостей та характеристик рекламних текстів (з точки зору філології, а не менеджменту та рекламної справи). Дякую. |
Примітка: Наявність книг на тему Ключові слова: лінгвістичні особливості -- французькі рекламні тексти
Доброго дня! Сподіваємось, Вам стануть у нагоді наступні джерела. Також рекомендуємо самостійно ознайомитись з систематичним картковим каталогом, який розташований у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40-річчя Жовтня, 3; відвідати читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування (Див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА729027 Каратєєва Г. М. Лінгвістичні особливості ділової комунікації [Текст] = Particularités linguistiques de la communication d’affaires : навч. посіб. з фр. мови для студ. мовних ф-тів вищ. навч. закл. / Г. М. Каратєєва, Х. В. Старовойтова ; Київ. нац. лінгвістичний ун-т. - К. : Вид-во КНЛУ, 2010. - 150 с. : рис., табл. - Текст фр. мовою., РА301276 Корнєва Ю. Б. Комунікативно- прагматичні та структурно-семантичні особливості мови сучасної французької реклами [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.05 / Корнєва Юлія Борисівна ; Київський держ. лінгвістичний ун-т. - К., 1998. - 16 с., РА300689 Ситдикова І. В. Орфографічні особливості неонімів мови французької реклами [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.05 / Ситдикова Ірина Вілоріївна ; Київський ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 1998. - 15 с., РА323355 Музейник І. В. Семантичні, прагматичні та структурні особливості висловлювань із запереченням заперечення (на матеріалі сучасної французької мови): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.05 / І.В. Музейник ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2003. — 19 с. Музейник І. В. Заперечення заперечення у французькому рекламному дискурсі / І. В. Музейник // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. - 2007. - № 4. - С. 39 - 41., Чернова А. О. Соціокультурні репрезентації у французькому рекламному дискурсі / А. О. Чернова // Мовні і концептуальні картини світу. - 2012. - № 42. - С. 404 - 412., Руснак Д. А. Використання дидактичного потенціалу рекламних матеріалів при оволодінні студентами мовних спеціальностей франкомовною граматичною компетенцією [ Електронний ресур с ] / Д. А. Руснак . - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vchdpu/ped/2011_85/Rusnak.pdf. - Назва з екрану., Читальний зал відділу довідково-бібліографічного обслуговування
|
| 17. |
Запитує: Светлана (03.07.2013) Тема запиту: Добрый день, меня зовут Светлана, я учусь в аспирантуре и пишу диссертацию на тему новозеландского просторечия, подскажите, пожалуйста, есть ли в вашей библиотеке статья следующего автора: Турченко, Л.В. О некоторых специфических чертах новозеландского сленга /Госагропром СССР. Харьк. с.-х. ин-т им. В.В.Докучаева. - Харьков, 1989. - 7 с; и есть ли возможность заказать у вас платную электронную копию? |
| 18. |
Запитує: Віра (12.08.2013) Тема запиту: Доброго дня. Допоможіть, будь ласка, з пошуком інформації для наукової роботи на тему "Неологічна лексика як засіб мовної маніпуляції в рекламних текстах (на матеріалі друкованої англомовної реклами)". У будь-якому випадку дякую. |
Ключові слова: неологічна лексика -- реклама -- англомовна реклама
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступний список джерел та радимо здійснити пошук у архіві виконаних довідок за ключовими словами "неологічна картина світу" (Див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА759675 Третяк Н. В. Жаргонна лексика в друкованих ЗМІ (номінативно-експресивна функція): монографія / Н. В. Третяк; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка. - Кам'янець-Подільський, 2012. - 183 с. - Бібліогр.: с. 165-183. - укp. (Розглянуто питання з функціонування жаргонної лексики в мові друкованих ЗМІ, визначено місце жаргонної лексики серед них, а також кореляції даного терміна з термінами просторіччя. Жаргонізовано розмовну мову, сленг тощо, проблеми мовної особистості, зокрема мовної особистості журналіста, тенденції зниження газетного стилю (пейоризації), теорію метафори. Розглянуто заголовок як частину газетного жанру. Наголошено на значній метафоричності жаргонних одиниць, переважну більшість яких утворено завдяки ефекту метафоричного перенесення)., ДС82287 Сакал, Тетяна Миколаївна. Історико-ономасіологічне та когнітивне дослідження префіксальних неологізмів у англійській мові [Текст] : дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Сакал Тетяна Миколаївна ; Ужгородський національний ун-т. - Ужгород, 2004. - 220 арк.: табл. - арк. 179-215., ДС82271 Янков, Анатолій Вікторович. Соціально-політичні неологізми та оказіоналізми в американському варіанті англійської мови: структура - семантика - функціонування [Текст] : дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Янков Анатолій Вікторович ; Львівський національний ун-т ім. Івана Франка. - Л., 2004. - 276 арк. - арк. 196-232., ДС126772 Островська, Юлія Костянтинівна. Оцінні неологізми в англійській та українській мовах кінця XX - початку XXI століття [Текст] : дис. ... канд. філол. наук : 10.02.17 / Островська Юлія Костянтинівна ; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2011. - 259 арк. : рис., табл. - Бібліогр.: арк. 220-259., РА330536 Янков, Анатолій Вікторович. Соціально-політичні неологізми та оказіоналізми в американському варіанті англійської мови: структура - семантика - функціонування [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Янков Анатолій Вікторович ; Львівський національний ун-т ім. Івана Франка. - Л., 2004. - 20 с., РА382427 Жулінська, Майя Олександрівна. Концептуальна парадигма інформаційних неологізмів (на матеріалі сучасної англійської мови) [Текст] : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / Жулінська Майя Олександрівна ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2011. - 20 с., Ж70317 Федорець С.А. Феномен реклами у сучасному суспільстві // Лінгвістичні дослідження: Зб. наук. праць. Вип. 4. – Х.: ХДПУ, 2000. – С.48-52 Корнєва З. М. Сучасні тенденції англійської неології / З. М. Корнєва // Гуманітарний вісник : збірник наукових праць. – Черкаси, 2007. - № 11, Т. 2. – С. 396-399., Клименко І. М. Міжмовні лексико-семантичні відношення (на матеріалі англійської та української фразеології) / І. М. Клименко // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету : збірник наукових праць. - Кривий Ріг, 2008. – Вип. 1. – С. 21-26., Блинова Н. М. Лексичні інновації у мові Інтернет-ЗМІ [Електронний ресурс] / Н. М. Блинова. – Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/natural/vdpu/Movozn/2013_19_1/9.pdf. – Назва з екрану., Англійські неологізми кінця ХХ століття як складова мовної картини світу [Електронний ресурс]. – Режим доступу : URL : http://librar.org.ua/sections_load.php?s=philology&id=90&start=4. – Назва з екрану., Англійські запозичення в мові сучасної української реклами [Електронний ресурс]. – Режим доступу : URL : http://librar.org.ua/sections_load.php?s=philology&id=88&start=7. – Назва з екрану., Віртуальна бібліографічна довідка - простий пошук (архів)
|
| 19. |
Запитує: Богдан (01.11.2013) Тема запиту: Асоціації в рекламі |
Примітка: Будь-ласка, надішліть мені інформацію по темі. Ключові слова: реклама -- асоціації
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступний список видань. Також радимо самостійно здійснити пошук в електронних каталогах і базах даних (Див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА642594 Джулер А. Джером. Креативные стратегии в рекламе : искусство создания эффективной рекламы / А. Д. Джулер, Б. Л. Дрюниани ; пер. с англ. Т. Виноградова, Л. Царук ; ред. пер. КаЮ. Каптуревский. - 7.изд. - СПб. : Питер ; М. ; Х. ; Минск : [б.и.], 2002. - 384 с., ВА654281 Ковриженко М. К. Креатив в рекламе : постмодернистский облик моды / М. К. Ковриженко. - СПб. [и др.] : Питер, 2004. - 252 с., ВА663113 Зирка В. В. Манипулятивные игры в рекламе: лингвистический аспект / В. В. Зирка ; Днепропетровский национальный ун-т. - Д. : ИМА-пресс, 2004. - 292 с., ВА707506 Психология в рекламе / К. В. Альберт [и др.] ; ред. П. К. Власов. - 2-е изд., доп., перераб., испр. - Х. : Гуманитарный Центр, 2007. - 318 с., ВС38847 Лебедев-Любимов А. Н. Психология рекламы [Текст] / А. Н. Лебедев-Любимов. - СПб. : Питер ; М. ; Нижний Новгород ; Воронеж : [б.и.], 2002. - 368 с., ВА644828 Ценев Вит. Психология рекламы ( реклама, НЛП и 25-й кадр) [Текст] / В. Ценев. - М. : Бератор, 2003. - 198 с., ВА699219 Психология дизайна и рекламы. Секреты PR-технологии [Текст] / сост. С. А. Сидоров. - Минск : Современная школа, 2007. - 254 с., ВА728282 Психология дизайна и рекламы : создание брендов, названия и слоганы, принципы действия рекламы, секреты PR - технологий / сост. С. А. Сидоров. - Минск : Современная школа, 2009. - 256 с., Ж69543 Евдокимова И. А. Интонационные средства воздействия в устной англоязычной телевизионной рекламе / И. А. Евдокимова // Зап. з ром.-герм. філології : зб. наук. пр. - 2006. - Вип. 17. - С. 82-90. (Исследованы просодические особенности устной рекламы (текстов англоязычных телевизионных рекламных роликов). Для исследования интонационных средств воздействия использованы методы аудиторского, электороакустического анализа и лингвистической интерпретации данных, полученных в ходе электороакустического анализа, позволившие построить мелодические и динамические контуры текстов рекламных роликов. В результате исследования выявлен набор темпоральных, мелодических и динамических характеристик текстов рекламных роликов, способствующих созданию эффекта воздействия). Гудкова Н. Н. Цвет как стимул неосознанных ассоциаций в русской рекламе парфюмерии и косметики / Н. Н. Гудкова // Мовні і концептуальні картини світу : збірник наукових праць. – К., 2010. - Вип. 30. – С. 378-383., Гордєєва А. В. Вплив рекламного образу на домінуючі потреби молоді / А. В. Гордєєва, І. В. Соловйова // Вісник Донецького національного університету. Сер. Б. Гуманітарні науки. - 2008. - № 2. – С. 285-288., Зирка В. В. Реклама, потребительские мотивы, вербальная сатурация текста / В. В. Зирка // Вісник Дніпропетровського університету економіки та права імені Альфреда Нобеля. Сер. Філологічні науки. - 2012. - № 1. - С. 150-158., Горлачева В. В. Манипулятивный потенциал цветообозначений в современной рекламе / В. В. Горлачева // Вісник Запорізького національного університету. Сер. Філологічні науки. - Запоріжжя, 2011. - № 2. - С. 164-169., Храпачевська А. Роль соціальної реклами в сучасному житті [Електронний ресурс] / А. Храпачевська. – Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Vdakk/2011_2/52.pdf. – Назва з екрану., Мацышина И. Женский образ в телевизионной рекламе (опыт визуального) / И. Мацышина // Діалог: Медіа-студії : збірник наукових праць. – Одеса, 2012. - Вип. 14. - С. 81-90., Електронні каталоги і бази даних
|
| 20. |
Запитує: Тарас (18.11.2013) Тема запиту: Доброго дня. Чи є у Вашій бібліотеці така книга: "Барцев С. И., Охонин В. А. Адаптивные сети обработки информации. Красноярск : Ин-т физики СО АН СССР, 1986. Препринт N 59Б. — 20 с." |
Ключові слова: Барцев С. И., Охонин В. А. Адаптивные сети обработки информации.
Добрий день! Зазначена Вами книга зберігається в фондах НБУВ за адресою: м. Київ, проспект 40-річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: Р62642 Барцев С. И. Адаптивные сети обработки информации / С. И. Барцев, В. А. Охонин. - Красноярск : Ин-т физики СО АН СССР, 1986. - Препринт N 59Б. — 20 с.
|
| | |
|
|