Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=СОЦІАЛЬНЯ$<.>+<.>K=РЕКЛАМ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 40
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Запитує: Оксана (11.03.2011) Тема запиту: Етичні норми реклами |
Ключові слова: етика торгівлі -- етика реклами Видання є в НБУВ: ВС33238 Уэллс, Уильям. Реклама: теория и практика [Текст] / У. Уэллс [и др] ; пер. с англ. М. Артюх [и др]. - СПб. : Питер ; М. : [б.и.], 1999. - 735 с., ВА668735 Бойцов Михаил Анатольевич, Горохов Владимир Маркович, Гринберг Татьяна Эдуардовна, Кумылганова Ирма Александровна, Насонова Екатерина Анатольевна. Реклама: культурный контекст / Татьяна Эдуардовна Гринберг (общ.ред.), Марина Владимировна Петрушко (общ.ред.). — М. : РИП-холдинг, 2004. — 186с, ВА647687 Дрю Жан-Мари. Ломая стереотипы: Реклама, разрушающая общепринятое / Д. Раевская (пер.с англ.). — СПб. : Питер, 2003. — 271с., РА372786 Капінус Лариса Василівна. Реклама як чинник управління поведінкою споживачів (на матеріалах підприємств з виробництва безалкогольних напоїв): автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Капінус Лариса Василівна; Нац. ун-т харч. технол. — К., 2010. — 20 с. , РА361700 Лютко Наталія Віталіївна. Політична реклама у виборчих технологіях: аксіологічно-нормативні виміри та принципи: автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Львівський національний ун-т ім. Івана Франка — Л., 2008. — 19с., ВА684770 Ткачова Тамара Михайлівна, Лабурцева Олена Іванівна, Яцишина Лариса Карпівна. Реклама слабоалкогольних напоїв у формуванні девіантної поведінки неповнолітніх / Київський національний ун-т технологій та дизайну. — К. : Науковий світ, 2007. — 272c., ВА644828 Ценев Вит. Психология рекламы ( реклама, НЛП и 25-й кадр). — М. : Бератор, 2003. — 198с, ВА642585 Почепцов, Георгий Георгиевич. Паблик рилейшнз, или как успешно управлять общественным мнением [Текст] / Г. Г. Почепцов. - 2.изд., испр. и доп. - М. : Центр, 2003. - 317 с, ВС50714 Приступенко, Тетяна Олегівна. Теорія журналістики: етичні та правові засади діяльності засобів масової інформації [Текст] : навч. посіб. / Т. О. Приступенко ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. Інститут журналістики. - К. : [б.в.], 2004. - 376 с. Войтович Н.О. ЕТИЧНІ НОРМИ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ ТА ЇХ ОСОБЛИВОСТІ В ЗМІ, Кузнецова О.Д. Ціннісно-етичне регулювання журналістської діяльності в Україні
|
| 2. |
Запитує: Ілона (06.05.2011) Тема запиту: Допоможіть, будь ласка, знайти літературу (у тому числі й електронні джерела) для написання дипломної роботи на тему "Моделювання креативних процесів під час створення друкованої реклами (концепція –ідея-текст-зображення-образ)" |
Примітка: Електронні та друковані видання; будь-яка інформація Ключові слова: Моделювання -- креативність -- друкована реклама -- реклама
Шановна Ілоно! Сподіваємося, що наступні джерела Вам допоможуть. Бажаємо успіху! Видання є в НБУВ: ВА573040 Крылов, И. В. Теория и практика рекламы в России [Текст] : учеб.- метод. пособие / И. В. Крылов. - М. : Центр, 1996. - 184 с., ВА642213 Уэллс, Уильям. Реклама: принципы и практика [Текст] / У. Уэллс [и др.]. - 5.изд., междунар. - СПб. и др. : Питер, 2003. - 797 с, ВА645960 Джулер, А. Джером. Креативные стратегии в рекламе [Текст] : искусство создания эффективной рекламы / А. Д. Джулер, Б. Л. Дрюниани ; пер. с англ. Т. Виноградова, Л. Царук. - 7.изд. - СПб. : Питер ; М. ; СПб. ; Нижний Новгород : [б.и.], 2003. - 384 с., Ж70668/2006/6-7 Мистецтвознавство України [Текст] : збірник наукових праць/ Академія мистецтв України. - К. : "Спалах", 2000 - 2006 р. Вип. 6-7 Прищенко С.В. Проблеми колірної гармонії в сучасній рекламній графіці України С. 448-458., Ж70668/2007/8 Мистецтвознавство України [Текст] : збірник наукових праць/ Академія мистецтв України. - К. : "Спалах", 2000 - 2007 р. Вип. 8 Прищенко С.В. Художньо-естетичні аспекти реклами С. 111-118., Ж71135 Образ: Зб. наук. пр. Вип. 6 / Ред.: В. Різун; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2005. — 79 с. — укp. - (Висвітлено феномен духовних територій в українській періодиці кінця ХІХ - початку ХХ ст. Проаналізовано розмежування образу та образності у комерційній друкованій рекламі. ), СО27788 Шевченко, Володимир Якович. Композиція плаката [Текст] : навч. посіб. / В. Я. Шевченко ; Харківська держ. академія дизайну і мистецтв. - 2-ге вид., доп. - Х. : Колорит, 2007. - 133 с., ВС50388 Психологія реклами: навч. посіб. / В. А. Гупаловська; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2010. — 384 с. — Бібліогр.: 61 назв. — ISBN 978-966-613-755-8. — укp. - (Висвітлено психологічні основи реклами та рекламної діяльності, історію реклами, алгоритм психотехнології рекламної стратегії. Проаналізовано психологічні особливості різних видів реклами (зовнішньої, друкованої, у ЗМІ). Розкрито роль психічних процесів у створенні та споживанні реклами. Описано основні сугестивні психотехнології та маніпулятивні технології в рекламі відповідно до напрямів у психології (психоаналіз, нейролінгвістичне програмування, наведення трансового стану, гіпноз М. Еріксона, трансактивний аналіз). Визначено ефективність реклами й її вплив на споживачів, методики психологічних вимірювань ефективності рекламного впливу та психологічної експертизи реклами.), ВС43222 Розробка і дизайн рекламних видань: Навч. посіб. / Б.В. Дурняк, А.Є. Батюк. — Л.: Укр. акад. друкарства, 2006. — 320 с. — Бібліогр.: с. 318-319. — ISBN 966-322-066-X. — укp. - (Розкрито сутність реклами як складової частини великої організаційної єдності суспільства та системи підприємництва. Висвітлено її основні принципи, методи та функції. Акцентовано увагу на різномітності засобів реклами та видів рекламних матеріалів, які безпосередньо впливають на формулювання рекламного звернення. Охарактеризовано елементи друкованої реклами, особливості розробки фірмового стилю, рекламні технології. Викладено особливості зорового сприйняття форми та простору, застосування кольору як інструменту дизайну, принципи побудови композиції в рекламі. Проаналізовано основні види дизайну упаковки й етикетки, а також їх вплив на просування товару.), АО261118 Назайкин, Александр Николаевич. Эффективная реклама в прессе [Текст] : практ. пособие / А. Н. Назайкин. - М. : ООО "Гелла-Принт", 2000. - 306 с., Ж72515 Способи ароматизації друкованої продукції / К.С. Михайленко, В.В. Степанець // Технологія і техніка друкарства: зб. наук. пр. — 2010. — N 1. — С. 47-56. — Бібліогр.: 33 назв. — укp - (На підставі проведеного патентного пошуку і аналітичного огляду джерел інформації з метою дослідження стану розвитку технологій ароматизації друкарської продукції визначено, що даний вид поліграфічної продукції актуальний і має достатньо високий попит у споживачів даної продукції, оскільки має нагоду привертати увагу споживача в перші 27 секунд, що надзвичайно важливо при рекламуванні будь-якого товару, а також розроблена класифікація способів ароматизації друкарської продукції.), ВС43006 Кнабе, Георгий Алексеевич. Энциклопедия дизайнера печатной продукции [Текст] / Г. А. Кнабе. - М. ; СПб. ; К. : Диалектика, 2006. - 726 с, СО29614 Сьомкін, Володимир Васильович. Дизайн, тенденції та напрямки розвитку [Текст] : монографія : признач. для фахівців з дизайну - наук.-теорет., методистів, практ. дизайнерів, освітян в галузі дизайну, рекл., а також студ. зі спец. в галузі дизайну рекл. / Володимир Сьомкін ; Держ. акад. кер. кадрів культури і мистец. - К. : Альтерпрес, 2009. - 525, [3] с РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДРУКОВАНИХ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ, Успешная реклама. Нужен ли креатив? , Мультибрендовая реклама, ОБ’ЄКТНЕ МОДЕЛЮВАННЯ СИСТЕМИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА, " Секрет фірми " , чи... Як створити фірмовий стиль, АМЕРИКАНСЬКА ТЕХНОЛОГІЯ СТВОРЕННЯ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТІВ (СТАТТЯ ДРУГА), КРЕАТИВ ЯК ІНСТРУМЕНТ У РІШЕННІ ЗАВДАНЬ ПОЗИЦІЮВАННЯ
|
| 3. |
Запитує: Давиденко Т.В. (13.09.2012) Тема запиту: Допоможіть, будь ласка, з'ясувати УДК для статті із назвою "Мова реклами. Текстові засоби інтенсифікації". Це потрібно для ВАК видання. Дякую. |
Ключові слова: УДК
Доброго дня! У відповідь на Ваш запит рекомендуємо відвідати читальний зал довідково - бібліографічного обслуговування НБУВ (кімн. № 203), де на платній основі відповідно до «Переліку платних послуг, які надаються Національною бібліотекою України імені В. І. Вернадського» виконують послуги з визначення індексів УДК та ББК до наукових робіт, друкованих праць. Читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування
|
| 4. |
Запитує: Тетяна (13.11.2012) Тема запиту: Доброго дня, допоможіть мені, будь ласка, підібрати літературу для написання бакалаврської роботи на тему "Реклама бібліотечно - інформаційних послуг". |
Ключові слова: реклама -- бібліотека -- бібліотечно-інформаційні послуги
Доброго дня! Перегляньте наступні матеріали. Видання є в НБУВ: ВА601199 Башун О.В. Маркетинг і фандрейзинг у бібліотеках: Бібліогр. покажч. / О.В. Башун ; Донец. від-ня Наук. Т-ва ім. Шевченка, Донец. обл. універс. б-ка ім. Н.К.Крупської. — Донецьк, 2000. — 60 с. , ВС50261 Львівська національна наукова бібліотека України імені В. Стефаника: історія і сучасність: доп. та повідомл. Міжнар. наук. конф., 28 - 30 жовт. 2010 р., Львів / НАН України, Львів. нац. наук. б-ка України ім. В.Стефаника / Ред.: М. М Романюк. — Л., 2010. — 622 с. (Запропоновано концепцію та моделі рекламно-презентаційної діяльності національних бібліотек.), ВА643433 Реклама бібліотеки, комфорт і стиль [Текст] : матеріали конф. учасників навчання Центру з проблеми "Комфортність обслуговування як показник рівня роботи бібліотек" / упоряд. Я. О. Хіміч, І. О. Шевченко ; наук. ред. В. К. Скнарь ; Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв, Українська бібліотечна асоціація. Центр безперервної інформаційно-бібліотечної освіти. - К. : [б.в.], 2001. - 34 с., ВА707662 Медичні бібліотеки як соціальні інформаційні бази медичної науки та охорони здоров'я: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 14 - 16 трав. 2008 р., Чернівці / Нац. наук. мед. б-ка України / Ред.: Р.І. Павленко. — Чернівці, 2008. — 124 с. , Ж14595 Семілєт Н. В. Дитяча бібліотека: пошуки нових форм обслуговування / Н.В. Семілєт, Г.С. Гречко // Бібл. вісн . — 1999. — N 1. (Детально описуються функції відділу формування, організації фондів та каталогів; відділу реклами книги та видовищних заходів; відділу інновацій, маркетингу та інформації; відділу обслуговування та його секторів.), РА298764 Кашкарьова, Ольга Валеріївна. Реклама як комунікативна система сучасної бібліотеки [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 07.00.08 / Кашкарьова Ольга Валеріївна ; Київський держ. ун-т культури і мистецтв. - К., 1997. - 17 с. Самохіна Ж. В. Створення іміджу сучасної бібліотеки [Електронний ресурс] / Ж. В. Самохіна. - Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/new/2011/samokhina.pdf . - Назва з екрану., Вінічук І. Інформаційно-комунікативні технології як засіб удосконалення бібліотечної системи України в умовах становлення інформаційного суспільства / І. Вінічук // Бібліотечний вісник. - 2012. - № 3. - С. 8-15., Дригайло С.В. Бібліотечно-інформаційні продукти і послуги / С. В. Дригайло // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2010. - № 4. - С. 79-87., Бородін С.В. Маркетинг бібліотечної діяльності: з досвіду роботи ДНСГБ НААН (1992-2012) / С. В. Бородін, В. С. Митько, І. Г. Піменов, Е. В. Юрчак // Історія науки і біографістика. - 2012. - № 2. , Войцеховська М. Buzz-маркетинг як інструмент популяризації сучасних бібліотечних послуг: досвід польських бібліотек / М. Войцеховська // Бібліотечний вісник. - 2012. - № 1. - С. 21-27, Козак Н. О. Реклама як елемент бібліотечного маркетингу (з досвіду діяльності роботи наукової бібліотеки Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка) / Н. О. Козак // Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Сер. Бібліотекознавство. Книгознавство. - 2010. – Вип. 2. - 361-368. , Самсонов М. Реклама бібліотек в онлайнових соціальних мережах / М. Самсонов // Україна: події, факти, коментарі. - 2012. - № 5. - С. 62-71.
|
| 5. |
Запитує: Ірина (15.11.2012) Тема запиту: Доброго дня!Шукаю матеріали для написання роботи ''Концепти соціальної реклами в англійській мові(лінгвістичний аспект)" |
Ключові слова: соціальня реклама
Шановна, Ірино! Звертаємо увагу на те, що запит має вузькоспеціалізований характер. Пропонуємо Вам звернутися за інформацією у відділ довідково - бібліографічного обслуговування, до Залу обслуговування іноземними періодичними виданнями та виданнями країн Балтії, до систематичного каталогу НБУВ. див. посилання КАРАМИШЕВ Д. ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ В США: ДОСВІД ДЛЯ УКРАЇНИ / Д. КАРАМИШЕВ, Л. УСАЧЕНКО // Публічне управління:теорія та практика: збірник наукових праць. - Харків, 2011. - №4. - С. 137 - 141., Вавіліна С.Г. ЛІНГВІСТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ІНШОМОВНОГО РЕКЛАМНОГО ТЕКСТУ В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ЖУРНАЛІСТІВ / С.Г. Вавіліна // Вісник Запорізького національного університету. - 2011. - № 2. - С. 94 - 102., ДС 52053 Мойсеенко И.П. Прагмалингвистическая организация рекламного текста: макро- и микроанализ (на материале англоязычной бытовой рекламы): Дисс. … канд. филол. наук. – К., 1996. – 186 с., Коваленко Є.СТРУКТУРНА ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОГО ТЕКСТУ В АСПЕКТІ ЙОГО ЛІНГВІСТИЧНОГО АНАЛІЗУ / Є. Коваленко // Лінгвістичні студії : збірник наукових праць. Донецьк. - 2009. - Вип. 18. - С. 173 - 178, РА342262 Коваленко Н.Л. Лингвистическая обозначенность слогана в структуре рекламного, Читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування, Зал обслуговування іноземними періодичними виданнями та виданнями країн Балтії
|
| 6. |
Запитує: Тетяна (19.11.2012) Тема запиту: Доброго дня. Допоможіть, будь ласка, підібрати літературу для написання бакалаврської роботи на тему " Реклама бібліотечно - інформаційних послуг" |
Примітка: список літератури з посиланнями на сайти Ключові слова: Реклама
Доброго дня! Ми вже відповідали на Ваше аналогічне питання. Перегляньте архів довідок за ключовими словами: реклама; бібліотека.
|
| 7. |
Запитує: Олександра (02.04.2013) Тема запиту: Добрий день! Пишу магістерську дисертацію на тему "Роль телевізійної реклами і молодіжної субкультури в українському суспільстві". Допоможіть, будь ласка, знайти літературу. Дуже дякую! |
Примітка: Підручники, посібники, наукові статті, дисертації Ключові слова: телевізійна реклама -- субкультура
Доброго дня! Рекомендуємо переглянути наступні джерела, а також здійснити самостійний пошук в каталогах бібіліотеки. Видання є в НБУВ: ВА596751 Молодежная субкультура [Текст] / науч.ред. Н. А. Победа ; Одесский гос. ун-т им. И.И.Мечникова, Институт социальных наук. Кафедра социологии. - О. : АстроПринт, 1999. - 282 с., ВА689991 Сауленко, Людмила. Молодежные субкультуры: украинский контекст [Текст] / Л. Сауленко. - О. : СМИЛ, 2007. - 62 с., ВА668797 Щепанская, Татьяна Борисовна. Система: тексты и традиции субкультуры [Текст] / Т. Б. Щепанская ; Российский гуманитарный ун-т. Институт высших гуманитарных исследований. Центр типологии и семиотики фольклора. - М. : О.Г.И., 2004. - 287 с., ВА734228 Субкультурна варіативність українського соціуму [Текст] : [моногр. дослідж.] / [Л. Аза та ін. ; за ред. Н. Костенко, А. Ручки] ; Ін-т соціол. НАН України. - К. : [Ін-т соціол. НАН України], 2010. - 287 с., В351036/Т. 2 Народна культура українців: життєвий цикл людини [Текст] : іст.-етнол. дослідж. : у 5 т. / наук. ред. М. В. Гримич ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. Іст. ф-т, Каф. етнології та краєзнавства, Ун-т Альберти, Канада, Арх. укр. фольклору Богдана Медвідського. - К. : Дуліби, 2008 . Т. 2 : Молодь. Молодість. Молодіжна субкультура / [Балушок В. Г. та ін.]. - К., 2010. - 546, XX с., ВА760687 Заграй, Л. Д. Молодіжна субкультура: ґендерний досвід [Текст] : [монографія] / Л. Д. Заграй. - Івано-Франківськ : Нова Зоря, 2012. - 375 с., ДС57875 Савельев, Юрий Борисович. Взаимодействие субкультур как фактор социокультурного развития [Текст] : дис... канд. филос. наук: 09.00.03 / Савельев Юрий Борисович ; Луганский гос. педагогический ин-т им. Т.Г.Шевченко. - Луганск, 1997. - 182 с. , ДС108146 Сапенько, Роман Павел. Реклама як транскультурний феномен [Текст] : дис... д-ра філос. наук: 26.00.01 / Сапенько Роман Павел ; Національна музична академія України ім. П.І.Чайковського. - К., 2008. - 400 арк. , РА384000 Єропудова, Ольга Вікторівна. Політична субкультура хакерів в умовах інформаційного суспільства [Текст] : автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.03 / Єропудова Ольга Вікторівна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К., 2011. - 19 с., РА364242 Лященко, Анжела Вадимівна. Реклама як соціокультурне явище в системі масової комунікації [Текст] : автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.06 / Лященко Анжела Вадимівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка, Інститут журналістики. - К., 2009. - 16 с. Шапошникова І.В. Молодіжна субкультура в сучасному соціокультурному просторі / І. В. Шапошникова // Грані. - 2012. - № 4. - С. 111-114.
|
| 8. |
Запитує: Ніка (24.05.2013) Тема запиту: Доброго дня. Допоможіть, будь ласка, з літературою, яку я можу знайти у Вашій бібліотеці, на тему лінгвістичних особливостей французьких рекламних текстів останнього десятиріччя. Книги, що стосуються саме лінгвістичних особливостей та характеристик рекламних текстів (з точки зору філології, а не менеджменту та рекламної справи). Дякую. |
Примітка: Наявність книг на тему Ключові слова: лінгвістичні особливості -- французькі рекламні тексти
Доброго дня! Сподіваємось, Вам стануть у нагоді наступні джерела. Також рекомендуємо самостійно ознайомитись з систематичним картковим каталогом, який розташований у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40-річчя Жовтня, 3; відвідати читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування (Див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА729027 Каратєєва Г. М. Лінгвістичні особливості ділової комунікації [Текст] = Particularités linguistiques de la communication d’affaires : навч. посіб. з фр. мови для студ. мовних ф-тів вищ. навч. закл. / Г. М. Каратєєва, Х. В. Старовойтова ; Київ. нац. лінгвістичний ун-т. - К. : Вид-во КНЛУ, 2010. - 150 с. : рис., табл. - Текст фр. мовою., РА301276 Корнєва Ю. Б. Комунікативно- прагматичні та структурно-семантичні особливості мови сучасної французької реклами [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.05 / Корнєва Юлія Борисівна ; Київський держ. лінгвістичний ун-т. - К., 1998. - 16 с., РА300689 Ситдикова І. В. Орфографічні особливості неонімів мови французької реклами [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.05 / Ситдикова Ірина Вілоріївна ; Київський ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 1998. - 15 с., РА323355 Музейник І. В. Семантичні, прагматичні та структурні особливості висловлювань із запереченням заперечення (на матеріалі сучасної французької мови): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.05 / І.В. Музейник ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2003. — 19 с. Музейник І. В. Заперечення заперечення у французькому рекламному дискурсі / І. В. Музейник // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. - 2007. - № 4. - С. 39 - 41., Чернова А. О. Соціокультурні репрезентації у французькому рекламному дискурсі / А. О. Чернова // Мовні і концептуальні картини світу. - 2012. - № 42. - С. 404 - 412., Руснак Д. А. Використання дидактичного потенціалу рекламних матеріалів при оволодінні студентами мовних спеціальностей франкомовною граматичною компетенцією [ Електронний ресур с ] / Д. А. Руснак . - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vchdpu/ped/2011_85/Rusnak.pdf. - Назва з екрану., Читальний зал відділу довідково-бібліографічного обслуговування
|
| 9. |
Запитує: Віра (12.08.2013) Тема запиту: Доброго дня. Допоможіть, будь ласка, з пошуком інформації для наукової роботи на тему "Неологічна лексика як засіб мовної маніпуляції в рекламних текстах (на матеріалі друкованої англомовної реклами)". У будь-якому випадку дякую. |
Ключові слова: неологічна лексика -- реклама -- англомовна реклама
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступний список джерел та радимо здійснити пошук у архіві виконаних довідок за ключовими словами "неологічна картина світу" (Див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА759675 Третяк Н. В. Жаргонна лексика в друкованих ЗМІ (номінативно-експресивна функція): монографія / Н. В. Третяк; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка. - Кам'янець-Подільський, 2012. - 183 с. - Бібліогр.: с. 165-183. - укp. (Розглянуто питання з функціонування жаргонної лексики в мові друкованих ЗМІ, визначено місце жаргонної лексики серед них, а також кореляції даного терміна з термінами просторіччя. Жаргонізовано розмовну мову, сленг тощо, проблеми мовної особистості, зокрема мовної особистості журналіста, тенденції зниження газетного стилю (пейоризації), теорію метафори. Розглянуто заголовок як частину газетного жанру. Наголошено на значній метафоричності жаргонних одиниць, переважну більшість яких утворено завдяки ефекту метафоричного перенесення)., ДС82287 Сакал, Тетяна Миколаївна. Історико-ономасіологічне та когнітивне дослідження префіксальних неологізмів у англійській мові [Текст] : дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Сакал Тетяна Миколаївна ; Ужгородський національний ун-т. - Ужгород, 2004. - 220 арк.: табл. - арк. 179-215., ДС82271 Янков, Анатолій Вікторович. Соціально-політичні неологізми та оказіоналізми в американському варіанті англійської мови: структура - семантика - функціонування [Текст] : дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Янков Анатолій Вікторович ; Львівський національний ун-т ім. Івана Франка. - Л., 2004. - 276 арк. - арк. 196-232., ДС126772 Островська, Юлія Костянтинівна. Оцінні неологізми в англійській та українській мовах кінця XX - початку XXI століття [Текст] : дис. ... канд. філол. наук : 10.02.17 / Островська Юлія Костянтинівна ; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2011. - 259 арк. : рис., табл. - Бібліогр.: арк. 220-259., РА330536 Янков, Анатолій Вікторович. Соціально-політичні неологізми та оказіоналізми в американському варіанті англійської мови: структура - семантика - функціонування [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Янков Анатолій Вікторович ; Львівський національний ун-т ім. Івана Франка. - Л., 2004. - 20 с., РА382427 Жулінська, Майя Олександрівна. Концептуальна парадигма інформаційних неологізмів (на матеріалі сучасної англійської мови) [Текст] : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / Жулінська Майя Олександрівна ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2011. - 20 с., Ж70317 Федорець С.А. Феномен реклами у сучасному суспільстві // Лінгвістичні дослідження: Зб. наук. праць. Вип. 4. – Х.: ХДПУ, 2000. – С.48-52 Корнєва З. М. Сучасні тенденції англійської неології / З. М. Корнєва // Гуманітарний вісник : збірник наукових праць. – Черкаси, 2007. - № 11, Т. 2. – С. 396-399., Клименко І. М. Міжмовні лексико-семантичні відношення (на матеріалі англійської та української фразеології) / І. М. Клименко // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету : збірник наукових праць. - Кривий Ріг, 2008. – Вип. 1. – С. 21-26., Блинова Н. М. Лексичні інновації у мові Інтернет-ЗМІ [Електронний ресурс] / Н. М. Блинова. – Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/natural/vdpu/Movozn/2013_19_1/9.pdf. – Назва з екрану., Англійські неологізми кінця ХХ століття як складова мовної картини світу [Електронний ресурс]. – Режим доступу : URL : http://librar.org.ua/sections_load.php?s=philology&id=90&start=4. – Назва з екрану., Англійські запозичення в мові сучасної української реклами [Електронний ресурс]. – Режим доступу : URL : http://librar.org.ua/sections_load.php?s=philology&id=88&start=7. – Назва з екрану., Віртуальна бібліографічна довідка - простий пошук (архів)
|
| 10. |
Запитує: Богдан (01.11.2013) Тема запиту: Асоціації в рекламі |
Примітка: Будь-ласка, надішліть мені інформацію по темі. Ключові слова: реклама -- асоціації
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступний список видань. Також радимо самостійно здійснити пошук в електронних каталогах і базах даних (Див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА642594 Джулер А. Джером. Креативные стратегии в рекламе : искусство создания эффективной рекламы / А. Д. Джулер, Б. Л. Дрюниани ; пер. с англ. Т. Виноградова, Л. Царук ; ред. пер. КаЮ. Каптуревский. - 7.изд. - СПб. : Питер ; М. ; Х. ; Минск : [б.и.], 2002. - 384 с., ВА654281 Ковриженко М. К. Креатив в рекламе : постмодернистский облик моды / М. К. Ковриженко. - СПб. [и др.] : Питер, 2004. - 252 с., ВА663113 Зирка В. В. Манипулятивные игры в рекламе: лингвистический аспект / В. В. Зирка ; Днепропетровский национальный ун-т. - Д. : ИМА-пресс, 2004. - 292 с., ВА707506 Психология в рекламе / К. В. Альберт [и др.] ; ред. П. К. Власов. - 2-е изд., доп., перераб., испр. - Х. : Гуманитарный Центр, 2007. - 318 с., ВС38847 Лебедев-Любимов А. Н. Психология рекламы [Текст] / А. Н. Лебедев-Любимов. - СПб. : Питер ; М. ; Нижний Новгород ; Воронеж : [б.и.], 2002. - 368 с., ВА644828 Ценев Вит. Психология рекламы ( реклама, НЛП и 25-й кадр) [Текст] / В. Ценев. - М. : Бератор, 2003. - 198 с., ВА699219 Психология дизайна и рекламы. Секреты PR-технологии [Текст] / сост. С. А. Сидоров. - Минск : Современная школа, 2007. - 254 с., ВА728282 Психология дизайна и рекламы : создание брендов, названия и слоганы, принципы действия рекламы, секреты PR - технологий / сост. С. А. Сидоров. - Минск : Современная школа, 2009. - 256 с., Ж69543 Евдокимова И. А. Интонационные средства воздействия в устной англоязычной телевизионной рекламе / И. А. Евдокимова // Зап. з ром.-герм. філології : зб. наук. пр. - 2006. - Вип. 17. - С. 82-90. (Исследованы просодические особенности устной рекламы (текстов англоязычных телевизионных рекламных роликов). Для исследования интонационных средств воздействия использованы методы аудиторского, электороакустического анализа и лингвистической интерпретации данных, полученных в ходе электороакустического анализа, позволившие построить мелодические и динамические контуры текстов рекламных роликов. В результате исследования выявлен набор темпоральных, мелодических и динамических характеристик текстов рекламных роликов, способствующих созданию эффекта воздействия). Гудкова Н. Н. Цвет как стимул неосознанных ассоциаций в русской рекламе парфюмерии и косметики / Н. Н. Гудкова // Мовні і концептуальні картини світу : збірник наукових праць. – К., 2010. - Вип. 30. – С. 378-383., Гордєєва А. В. Вплив рекламного образу на домінуючі потреби молоді / А. В. Гордєєва, І. В. Соловйова // Вісник Донецького національного університету. Сер. Б. Гуманітарні науки. - 2008. - № 2. – С. 285-288., Зирка В. В. Реклама, потребительские мотивы, вербальная сатурация текста / В. В. Зирка // Вісник Дніпропетровського університету економіки та права імені Альфреда Нобеля. Сер. Філологічні науки. - 2012. - № 1. - С. 150-158., Горлачева В. В. Манипулятивный потенциал цветообозначений в современной рекламе / В. В. Горлачева // Вісник Запорізького національного університету. Сер. Філологічні науки. - Запоріжжя, 2011. - № 2. - С. 164-169., Храпачевська А. Роль соціальної реклами в сучасному житті [Електронний ресурс] / А. Храпачевська. – Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Vdakk/2011_2/52.pdf. – Назва з екрану., Мацышина И. Женский образ в телевизионной рекламе (опыт визуального) / И. Мацышина // Діалог: Медіа-студії : збірник наукових праць. – Одеса, 2012. - Вип. 14. - С. 81-90., Електронні каталоги і бази даних
|
| 11. |
Запитує: Артем (03.12.2013) Тема запиту: Уважаемые сотрудники библиотеки, помогите, пожалуйста, в поиске литературы. Поисковая программа дает противоречивые результаты – то ничего вообще, то не относящиеся к теме источники. Необходимо собрать информацию об аппаратах, которые называются нейтрализатор конденсата (точнее - нейтрализатор конденсата конденсационного теплоутилизатора). Нейтрализатор используется как составная часть теплотехнического оборудования (котельные), но его работа основана на химических процессах, т.е., вероятно, искать необходимо в разделах прикладной химии. Интересует: монографии, периодические издания, патенты, рекламные буклеты, диссертации и др. |
Ключові слова: нейтрализатор конденсата -- теплотехнічне обладнання -- теплоутилізатор -- опалювальні котельні
Доброго дня! Сподіваємось, Вам стануть у нагоді наступні джерела. У зв'язку з тим, що Ваша тема вузькоспеціалізована, рекомендуємо переглянути результати пошуку з каталогу книжкових видань (Див. посилання), звернутись за допомогою до Читального залу довідково-бібліографічного обслуговування (Див. посилання) та самостійно ознайомитись з систематичним картковим каталогом, який розташований у приміщенні головного корпусу НБУВ за адресою: м. Київ, проспект 40-річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: СТ3390 Газові котли центрального опалювання [Текст]. - Котли типу В номінальної теплопродуктивності від 70 кВт до 300 кВт (EN 656:1999, IDT). - Вид. офіц. - Чинний від 2008-01-01. - К. : Держспоживстандарт України, 2008. - V, 88 с., ВА746201 Акимов П. Н. Модели тепломассопереноса в котельных установках: монография / П. Н. Акимов, К. Н. Андрийчук, Я. А. Гусенцова. - Луганск, 2011. - 147 с., ВА761909 Демченко В. Г. Интенсификация теплообмена в топках водогрейных котлов: [монография] / В. Г. Демченко; НАН Украины, Ин-т техн. теплофизики. - К., 2012. - 136 с., Ж14162 Оптимизация конструктивных параметров конденсационного теплоутилизатора котельной установки / Н. М. Фиалко, Ю. В. Шеренковский, А. И. Степанова, Р. А. Навродская, П. К. Голубинский, М. А. Новаковский // Пром. теплотехника . - 2008. - 30, № 3. - С. 48-54. Доноха Г. М. Ефективність упровадження теплоутилізаційних технологій як модернізація комунальної теплоенергетики в умовах міжнародніх стандартів / Г. М. Доноха // Вісник Донецького університету економіки та права : збірник наукових праць. - Донецьк, 2009. - Вип. 2. - С. 147-152., Технические решения по использованию утилизаторов в котельных малой мощности [Электронный ресурс] : утверждено зам. председателя совета Росжилкоммунсоюза 19.12.1990 г. - Режим доступа : URL : http://www.complexdoc.ru/ntdpdf/549013/tekhnicheskie_resheniya_po_ispolzovaniyu_utilizatorov_v_kotelnykh_maloi.pdf. - Название с экрана., Книжкові видання - результати пошуку, Гудков С. А. Когенерация, использование когенерационных установок [Электронный ресурс] / С. А. Гудков, Е. А. Лебедева. - Режим доступа : URL : http://www.rae.ru/forum2012/pdf/2930.pdf. - Название с экрана., Ефимов А. В. Разработка пластинчатого воздухоподогревателя конденсационного типа для теплоутилизационной системы / А. В. Ефимов, А. Л. Гончаренко, Л. В. Гончаренко // Енергетика: економіка, технології, екологія. - 2012. - № 2. - С. 83-90., Читальний зал відділу довідково-бібліографічного обслуговування
|
| 12. |
Запитує: Тетяна (02.01.2014) Тема запиту: Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, знайти літературу (книги, монографії, електронні статті та інші джерела) для написання магістерської роботи на тему: "Мовна гра в англомовному рекламному тексті". Щиро Дякую! |
Ключові слова: мовна гра -- мова реклами
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступні матеріали. Також рекомендуємо самостійно ознайомитись з систематичним картковим каталогом, який розташований у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40-річчя Жовтня, 3; здійснити пошук у каталогах та інформаційних ресурсах, розміщених на сайті НБУВ (див. посилання): Видання є в НБУВ: ВА770444 Космеда Т. А. Мовна гра в парадигмі інтерпретативної лінгвістики. Граматика оцінки. Граматична ігрема (теоретичне осмислення дискурсивної практики) [Текст] : [монографія] / Т. А. Космеда, О. В. Халіман. - Дрогобич : Коло, 2013. - 226 с., РА359787 Мудрова Н. В. Мовна гра як засіб поетики власних назв [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.15 / Мудрова Наталя Володимирівна ; Горлівський держ. педагогічний ін-т іноземних мов. - Горлівка, 2008. - 20 с., РА293743 Мойсеєнко І. П. Прагмалінгвістична організація рекламного тексту: макро- і мікроаналіз (на матеріалі англомовної побутової реклами) [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Мойсеєнко Ірина Павлівна ; Київський держ. лінгвістичний ун-т. - К., 1996. - 24 с., РА298327 Ямчинська Т. І. Лінгвістичні особливості текстів рекламних анотацій художніх творів сучасної англомовної прози [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Ямчинська Тамара Іванівна ; Київський держ. лінгвістичний ун-т. - К., 1997. - 16 с., РА401008 Декшна Т. А. Типологія засобів інтимізації в англомовних і україномовних рекламних текстах [Текст] : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.15 / Декшна Тетяна Анатоліївна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К., 2013. - 19 с. : табл., РА347088 Крутько Т. В. Англомовна реклама у віртуальному просторі [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Крутько Тетяна Валеріївна ; Харківський національний ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2006. - 20 с., РА360284 Шукало І. М. Англомовний комп'ютерний рекламний дискурс: семантичний та комунікативний аспекти (на матеріалі веб-сайтів британських туристичних компаній) [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Шукало Ірина Миронівна ; Київський національний лінгвістичний ун-т. - К., 2008. - 20 с., РА332702 Раду А. І. Типологія та лінгвістичні особливості функціонування ділової реклами (на матеріалі англомовної рекламної продукції) [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Раду Алла Іванівна ; Запорізький держ. ун-т. - Запоріжжя, 2004. - 20 с., РА384286 Топачевський С. К. Синтаксичні засоби етикетизації англомовного рекламного дискурсу [Текст] : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / Топачевський Сергій Костянтинович ; Харк. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. - Х., 2011. - 20 с., РА388152 Євдокимова І. О. Мовленнєві маски в англомовному усному рекламному дискурсі (експериментально-фонетичне дослідження) [Текст] : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / Євдокимова Інна Олександрівна ; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - О., 2012. - 23 с. : рис., Ж69408 Тимченко О. І. Загадка як мовна гра (на прикладі антропоморфного лексикону) / О. І. Тимченко // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Філол. науки . - 2009. - Вип. 169. - С. 125-132. Ткачук-Мірошниченко О.Є. Імплікація в рекламному дискурсі (на матеріалі англомовної комерційної реклами): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / О.Є. Ткачук-Мірошниченко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Б.м., 2001. — 18 с. — укp., Лиса Н. С. Струкурні та лінгвопрагматичні особливості рекламного знака (на матеріалі англомовної реклами): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Н.С. Лиса ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2003. — 18 с. — укp., Шипіцина Ю. В. Англомовні тексти з корпоративної етики: лінгвопрагматичний та семантико-когнітивний аспекти: автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Ю.В. Шипіцина ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2007. — 20 с. — укp., Каталоги
|
| 13. |
Запитує: Вероніка (12.09.2014) Тема запиту: Доброго дня. Допоможіть, будь ласка, з літературою, яку я можу знайти у НБУВ, на тему маніпуляції у текстах французької друкованої реклами. Мені потрібен матеріал, що стосується саме лінгвістичних ознак маніпуляції (повторення, порядок слів і т.п.) тобто з точки зору філології, а не психології або рекламної справи. Завчасно дякую. |
| 14. |
Запитує: Наталья (05.11.2014) Тема запиту: Мне нужен раздел 10.02.04 Германские языки. Вообще мне нужны диссертации или другие работы на тему "Рекламные немецкие слоганы непродовольственных товаров", и кто эту тему исследовал (украинские, немецкие, английские авторы, без разницы). Я вообще не пойму как искать и где искать. Помогите, пожалуйста. |
Ключові слова: Рекламні німецькі слогани -- Германські мови
Доброго дня! Сподіваємось Вам у нагоді стануть наступні джерела. Для додаткового пошуку пропонуємо скористатися базою "Книжкові видання та компакт-диски - розширений пошук" із вказанням спеціальності ВАК (див. посилання). Для отримання повних текстів авторефератів дисертацій , виданих до 2011 року включно, слід користуватися пошуком у базі "Автореферати дисертацій" (див. посилання). Автореферати дисертацій, повні тексти яких не представленні в електронній бібліотеці, слід замовляти згідно Загальних правил користування НБУВ (див. посилання). З текстами дисертацій Ви можете ознайомитися лише в читальному залі обслуговування дисертаціями НБУВ (див. посилання). Для отримання дисертації читачеві необхідно оформити клопотання за підписом проректора з наукової роботи установи, де він працює (навчається). Видання є в НБУВ: РА377765 Самаріна В. В. Німецькомовний рекламний дискурс: прагматичний, когнітивний та лінгвостилістичний аспекти : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / В. В. Самаріна ; Харк. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. - Харків, 2010. - 20 с., РА392209 Велика І. О. Гендерні стереотипи у німецькомовному рекламному дискурсі : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / І. О. Велика ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2012. - 19 с., РА395439 Бондаренко М. К. Соціолінгвістичний та лінгвокультурологічний аспекти німецькомовної реклами : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / М. К. Бондаренко ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2013. - 19 с., РА407121 Лещенко О. В. Структурно-семантичні та комунікативно-прагматичні особливості німецьких і українських рекламних слоганів : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.17 / О. В. Лещенко ; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2014. - 22 с. Семенюк Т. П. Цілісність та зв’язність рекламного тексту (на матеріалі текстів німецької реклами) / Т. П. Семенюк // Наук. записки [Ніжин. держ. ун-ту ім. М. Гоголя]. - 2014. - Кн. 2. - С. 222-227. - (Філологічні науки)., Падалка Р. М. Фразеологізми в рекламних салоганах німецьких журналів / Р. М. Падалка, О. І. Ратушна // Наук. записки [Нац. ун-ту "Острозька академія"]. - 2013. - Вип. 34. - С. 190-192., Дундій П. Н. Взаємодія англо-американізмів і німецької фахової лексики (на прикладі реклами) [Електронний ресурс] / П. Н. Дундій. - режим доступу : URL : http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/37822. - Назва з екрана., Зубашич Є. О. Лінгвостилістичні засоби здійснення маніпуляції в німецькій рекламі [Електронний ресурс] / Є. О. Зубашич. - Режим доступу : URL : http://library.sspu.sumy.ua/biblioteka/naukovi_vidania/pdf/2014/1.PDF#page=35. - Назва з екрана., Козуб Л. С. Маніпулятивні властивості структурних компонентів англійської і німецької реклами [Електронний ресурс] / Л. С. Козуб. - Режим доступу : URL : http://lingvj.oa.edu.ua/assets/files/full/2013/n35/NZ_Vyp_35.pdf#page=160. - Назва з екрана., Прищепа В. Є. Компресія в мові реклами (на матеріалі німецьких масмедія) [Електронний ресурс] / В. Є. Прищепа, Л. І. Макарчук. - Режим доступу : URL : http://eprints.zu.edu.ua/3513/1/03pvekmr.pdf. - Назва з екрана., Пічкур Т. О. Структурно-семантичні трансформації в дискурсі сучасної німецькомовної друкованої реклами (на матеріалі австрійських та німецьких друкованих видань) [Електронний ресурс] / Т. О. Пічкур. - Режим доступу : URL : http://philology.kiev.ua/library/zagal/Movni_i_konceptualni_2010_29/213_217.pdf. - Назва з екрана., Книжкові видання та компакт-диски - розширений пошук, Автореферати дисертацій - розширений (тематичний) пошук, Загальні правила користування, Читальний зал обслуговування дисертаціями та документами на мікроносіях
|
| 15. |
Запитує: Лена (06.02.2015) Тема запиту: Доброго дня, потрібна література з теми "Організація та форми популяризації інформаційних ресурсів та послуг бібліотеки" |
Ключові слова: популяризація -- реклама
Доброго дня! Сподіваємось, Вам стануть у нагоді наступні джерела. Для пошуку додаткової інформації рекомендуємо скористатися базами даних "Україніка наукова", "Наукова періодика України", каталогом залу бібліотекознавчої літератури (див. посилання): Видання є в НБУВ: ВА601199 Башун О. В. Маркетинг і фандрейзинг у бібліотеках : Бібліогр. покажч. / О. В. Башун; Донец. від-ня Наук. Т-ва ім. Шевченка. - Донецьк, 2000. - 60 c., ВА643433 Реклама бібліотеки, комфорт і стиль : матеріали конф. учасників навчання Центру з проблеми "Комфортність обслуговування як показник рівня роботи бібліотек" / Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв, Українська бібліотечна асоціація. Центр безперервної інформаційно-бібліотечної освіти ; упоряд. Я. О. Хіміч, І. О. Шевченко ; наук. ред. В. К. Скнарь. - Київ, 2001. - 34 с. , ВА674238 Бірюкова І. О. Імідж електронних бібліотек засобами Інтернет- реклами. Формування іміджу електронної бібліотеки серед користувачів Всесвітньої мережі за допомогою засобів Інтернет- реклами / І. О. Бірюкова // Документознавство. Бібліотекознавство. Інформаційна діяльність: Проблеми науки, освіти, практики : зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. - 2006. - С. 162-163. , ВА605831 Імідж сучасної бібліотеки : зб. ст. / уклад. Л. І. Бейліс [та ін.] ; відп. ред. С. О. Басенко ; Національна парламентська бібліотека. - Київ, 2001. - 190 с., ДС57991 Кашкарьова О. В. Реклама як комунікативна система сучасної бібліотеки [Текст] : дис... канд. пед. наук: 07.00.08 / Кашкарьова Ольга Валеріївна ; Київський держ. ун-т культури і мистецтв. - К., 1997. - 205 л., Ж15184 Башун О. Роль реклами та "паблік рілейшнз" в трансформації наукової бібліотеки як культурно-інформаційного центру / О. Башун // Вісн. Кн. палати. - 1999. - № 5. - С. 15-17. , Ж15184 Черних О. Календар як фактор рекламної комунікації й створення іміджу бібліотеки / О. Черних // Вісн. Кн. палати. - 2003. - № 1. - С. 26. Козак Н. О. Реклама як елемент бібліотечного маркетингу (з досвіду діяльності роботи наукової бібліотеки Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка) / Н. О. Козак // Наукові праці Кам’янець-Подільського нац. ун-ту ім. Івана Огієнка. Сер. : Бібліотекознавство. Книгознавство . - 2010. - Вып. 2. - С. 361-368. , Булахова Г. Реклама бібліотек як вид соціальної реклами / Г. Булахова // Наукові праці Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського . - 2012. - Вип. 33. - С. 131-137. , Булахова Г. Виставкова діяльність у рекламній стратегії бібліотек / Г. Булахова // Наукові праці Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського . - 2013. - Вип. 35. - С. 556-566. , Булахова Г. Рекламна діяльність бібліотек (термінологічний аспект) / Г. Булахова // Наукові праці Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського . - 2014. - Вип. 39. - С. 256-266., Бодак О. Інформаційні ресурси Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського як джерело формування іміджу держави / О. Бодак, К. Лобузіна // Наукові праці Нац. б-ки України ім. В. І. Вернадського . - 2013. - Вип. 35. - С. 49-58., Каталог залу бібліотекознавчої літератури, Наукова періодика України, Реферативна база даних
|
| 16. |
Запитує: Наталя (12.02.2015) Тема запиту: Доброго дня. Мене цікавить можливість доступу до дисертації. Діброва Тетяна Георгіївна. Формування рекламного звернення у маркетинговій діяльності підприємств: Дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Національний технічний ун-т України "Київський політехнічний ін-т". - К., 2002. - 209 арк. - Бібліогр.: арк. 163-171. Чи наявна в Вас дана дисертація і як можна отримати до неї доступ? Дуже дякую за відповідь. |
| 17. |
Запитує: Тетяна (01.04.2015) Тема запиту: Радянська реклама 20-30-х рр. ХХ ст. Радянський плакат 20-30-х рр. ХХ ст. |
Ключові слова: Радянська реклама 20-30-х рр. ХХ ст. -- Радянський плакат 20-30-х рр. ХХ ст.
Доброго дня! Сподіваємось, Вам у нагоді стануть наступні джерела. Для самостійного пошуку додаткової інформації рекомендуємо звернутись до Каталогу книжкових видань, Реферативної бази даних, баз "Наукова періодика України", "Фонд образотворчих мистецтв" та "Український плакат" (див. посилання), систематичного каталогу НБУВ (м. Київ, пр. 40-річчя Жовтня, 3), Відділу образотворчих мистецтв (м. Київ, Корпус №2, вул. Володимирська 62, 3-й поверх, к. 302). Видання є в НБУВ: В347070/Т. 1 Агитмассовое искусство Советской России. Материалы и документы: Агитпоезда и агитпароходы. Передвижной театр. Политический плакат. 1918-1932 : в 2 т. / авт.-сост. И. М. Бибикова [и др.] ; ред. В. П. Толстой. - М. : Искусство, 2002. - Т. 1. - [Б. м.] : [б. и.], 2002. - 299 с., В347070/Т. 2 Агитмассовое искусство Советской России. Материалы и документы: Агитпоезда и агитпароходы. Передвижной театр. Политический плакат. 1918-1932 : в 2 т. / авт.-сост. И. М. Бибикова [и др.] ; ред. В. П. Толстой. - М. : Искусство, 2002. - Т. 2 : Таблицы. - [Б. м.] : [б. и.], 2002. - 246 с., ВА664449 Дизайн-освіта 2005: тенденції розвитку та інтеграція в європейський освітній простір : Матеріали наук. конф., 20-22 квіт. 2005 р. / ред.: В. Я. Даниленко; Акад. мистец. України, Спілка дизайнерів України, Харк. орг. Нац. спілки худож. України, Голов. упр. освіти і науки., Харк. облдержадмін., Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - Харків : ХДАДМ, 2005. - 140 c. (Висвітлено історію розвитку мистецтва плаката в 1920-1930 рр. у Радянському Союзі та визначено основні творчі завдання художників-плакатистів.), Ж69184/Теор.іст.культ. Авраменко А. В. Радянський плакат 1920-1930-х рр. як засіб пропаганди / А. В. Авраменко // Наук. зап. НаУКМА. - 2010. - Т. 101. - С. 66-72. - (Теорія та історія культури), ВА649764 Ученова В. В. История рекламы : учебник для студ. вузов и учреждений доп. образования по спец. 350700 " Реклама" / В. В. Ученова, Н. В. Старых. - 2 изд. - СПб. : Питер ; М. ; Нижний Новгород ; Воронеж : [б.и.], 2002. - 303 с. - (Учебники для вузов), СО26561 Русский рекламный плакат / сост. А. Снопков ; авт. текста Н. Бабурина, С. Артамонова ; Рос. гос. б-ка. - М. : Контакт-Культура, 2001. - 223 с. Гутник Л. Проблеми дослідження українського кіноплаката як феномена вітчизняної культури / Л. Гутник // Наук. пр. НБУВ. - 2012. - Вип. 34. - С. 352-376., Лобузіна К. Український кіноплакат 1920–1990 рр. у фондах НБУВ: наукове упорядкування, дослідження та представлення матеріалів зібрання / К. Лобузіна, Л. Гутник // Бібл. вісн. - 2010. - № 3. - С. 28-34., Сбитнева Н. Ф. Стилистическое развитие советского графического дизайна в 20-е годы ХХ ст. / Н. Ф. Сбитнева // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2006. - № 3. - С. 21-32., Булах Т. Д. Історія реклами у видавничій справі [Електронний ресурс] / Т. Д. Булах. - Режим доступу : URL : http://eprints.rclis.org/19203/1/istoria_reklamy.pdf . - Назва з екрана., Ременяка О. Мистецтво як засіб пропаганди (на прикладі українського образотворчого мистецтва 1920-1930-х рр.) [Електронний ресурс] / О. Ременяка, А. Авраменко. - Режим доступу : URL : http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/handle/123456789/171 . - Назва з екрана., Протасова М. А. Презентация женского тела в советской рекламе 20-30-х годов ХХ века [Электронный ресурс] / М. А. Протасова, Н. А. Камарова. - Режим доступа : URL : http://old.tspu.edu.ru/nauka/files/file/salosina/tom_3__h_2.pdf#page=293 . - Название с экрана., Черняева Е. Н. Формирование идеального образа советского человека в практиках художественной культуры 1920-х годов [Электронный ресурс] / Е. Н. Черняева. - Режим доступа : URL : http://cyberleninka.ru/article/n/formirovanie-idealnogo-obraza-sovetskogo-cheloveka-v-praktikah-hudozhestvennoy-kultury-1920-h-godov . - Название с экрана., Книжкові видання та компакт-диски, Реферативна база даних, Наукова періодика України, Фонд образотворчих мистецтв, Український плакат
|
| 18. |
Запитує: Галина (15.04.2015) Тема запиту: Добрий день! Допоможіть, будь ласка, знайти дисертації, які можна буде продивитися повністю, у яких проводився психолінгвістичний асоціативний експеримент та використовувався метод семантичного диференціалу, в ідеалі на матеріалі реклами продуктів харчування, або хоча б інших рекламних повідомлень. Дякую! |
| 19. |
Запитує: Таня (01.07.2015) Тема запиту: Радянська реклама 40-50-60 рр. |
Ключові слова: радянська реклама -- реклама в СССР
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури скористайтесь проектом " Наукова періодика", реферативною базою даних НБУВ. Також рекомендуємо самостійно ознайомитись з систематичним картковим каталогом, відвідати читальні зали обслуговування періодичними виданнями, читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування, які розташовані у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40-річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: ВА91026 Дегтярев Ю. А.Торговая реклама: экономика и искусство / Ю. А.Дегтярев, Л. В. Корнилов. - Москва : Экономика, 1969. - 161с. , ВА30502 Торговая реклама и основы декорирования: учебн. пособие для проф-тех. училищ. - Москва, 1967. , ВО773639 Шерешевский М. Г. Реклама во внешней торговле. Маркет / М. Г. Шерешевский. - Москва, : Внешторгиздат, 1960. - 132с. , ВА106013 Беклешов Д. В. Реклама в промышленности / Д. В. Беклешов. - Москва : «Экономика», 1969. - 78с. , ВА63249 Беклешов Д. В. Реклама в торговле / Д. В. Беклешов, К. Г. Воронов. - Москва : «Международ. отношения», 1968. - 163с. , ВА238963 Беклешов Д. В. Реклама – ее функции, цели и методы создания / Д. В. Беклешов, В. П. Самусаев. - Киев : Реклама, 1974. - 107с. , ВА459169 Беклешов Д. В. Реклама книг сегодня / Д. В. Беклешов. - Москва : Книга, 1989. - 201с. , ВА104786 Беклешов Д. В. Формы и методы рекламы / Д. В. Беклешов. - Киев : Реклама, 1969. - 83с. , ВА386534 Глазунова В. В. Торговая реклама: учебник для техникумов сов. торговли / В. В. Глазунова. - Изд. 2-е, доп., перераб. - Москва : Экономика, 1982. - 176 с. , ВА339725 Усов В. В. Рекламная деятельность информационных органов : метод. пособие / В. В. Усов. – Москва : ИПКИР, 1979. - 83с. , ВА285014 Усов В. В. Торговая реклама / В. В. Усов. - Москва : Знание, 1976. - 64с. , Ж72651 Вільшанська О. Л. Реклама на рубежі XIX - XX ст. у повсякденому житті населення України / О. Л. Вільшанська // Пробл. історії України XIX - початку XX ст : зб. наук. студій. - Київ, 2007. - Вип. 12. - С. 87-94. Шевчук Ю. C. Радянське ігрове кіно як соціальна реклама / Ю. C. Шевчук // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку : зб. наук. праць. - Рівне, 2013. - Вип. 19. - С. 105-110., Корчагіна О. В. Інформаційний простір Ворошиловградщини 1938-1941 рр.: конвергенція пропаганди та реклами / О. В. Корчагіна // Наук. записки Ін-ту журналістики : зб. наук. праць. - Київ, 2013. - Т. 52. - С. 199-202., Галущак А. В. Украинская реклама и ее развитие / А. В. Галущак // Управління розвитком : зб. наук. праць. - Харків, 2014. - № 5. - С. 29-31., Кізлова А. А. Образи алкоголіка та курця в історії радянського антиалкогольного і антитютюнового плакату / А. А. Кізлова // Гілея: наук. вісн. : зб. наук. праць. – Київ, 2014. - Вип. 81. - С. 69-73., Реферативна база даних, Наукова періодика України
|
| 20. |
Запитує: Таня (22.07.2015) Тема запиту: радянська реклама 40-50-60 рр ХХ ст. |
Ключові слова: радянська реклама 40-60 р.р. ХХ ст.
Доброго дня! У відповідь на Ваш запит рекомендуємо переглянути відповідь на аналогічне запитання в архіві довідок (Див. посилання). Пошук можна здійснити за е-mail, ключовими словами, темою довідки. Віртуальна довідка
|
| | |
|
|