Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=ФЕЄРІЯ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Запитує: Марія (09.04.2015) Тема запиту: Допоможіть підібрати літературу до курсової з питань: 1. Балет-феєрія як основний жанр західноєвропейського балетного театру другої половини 19 ст. 2. Соціокультурні причини кризових явищ західноєвропейського балетного театру другої половини 19 ст. |
Ключові слова: Західноєвропейський балетний театр другої половини ХІХ ст.
Доброго дня! Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела. Для самостійного пошуку інформації по темі рекомендуємо скористатися Каталогом книжкових видань НБУВ, Реферативною базою даних, базами "Наукова періодика України" та "Музичний фонд" (див. посилання), систематичним каталогом НБУВ (м. Київ, пр. 40-річчя Жовтня, 3) та послугами Відділу музичних фондів (м. Київ, вул. Володимирська 62, 3-й поверх, к. 305). Видання є в НБУВ: ВА779815 Зав'ялова О. К. Історія балетного мистецтва: від витоків - до початку XX ст. : навч. посіб. для студентів ф-тів мистецтва пед. ун-тів (спец. хореографія) та гуманітар. ф-тів ВНЗ / О. К. Зав'ялова ; Сум. держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка. - Вид. 2-ге. - Суми : Мрія, 2014. - 114 с., ВА706395 Гвоздєв О. О. З історії театру і драми : навч. вид. / О. О. Гвоздєв; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка, ф-т культури і мистец., каф. театрознавства та актор. майстерності. - Львів, 2008. - 200 c., Онищенко О.С./ВА1364 Фридеричиа А. Август Бурнонвиль: балетмейстер, отразивший в своем творчестве идеалы и борьбу века / А. Фридеричиа ; пер. с дат. [Н. И. Крымовой]. - М. : Радуга, 1983. - 271, [40] с., РА404635 Ільєнко І. М. Художній простір європейського балетного театру XVII-XX століть: музично-хореографічні взаємодії : автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 26.00.01 / І. М. Ільєнко ; Нац. акад. кер. кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2013. - 16 с. Шариков Д. І. Теоретичні засади дослідження танцю та балету XVII−XIX століть / Д. І. Шариков // Вісн. Нац. акад. керів. кадрів культури і мистецтв. - 2013. - № 2. - С. 129-132., Книжкові видання та компакт-диски, Реферативна база даних, Наукова періодика України, Музичний фонд
|
| 2. |
Запитує: Антоніна (28.10.2016) Тема запиту: Добрий вечір! Жанр драми-феєрії в українському та світовому контекстах |
Ключові слова: драма-феєрія
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у реферативній базі даних (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА709251 Іщук-Пазуняк Н. Леся Українка: ідея свободи України у спектрі світової цивілізації : розвідки і доп. / Н. Іщук-Пазуняк. - КиївВид-во ім. О.Теліги, 2008. - 432 c. (Розглянуто життєвий шлях, творчість, особливості світогляду Лесі Українки. Наведено результати порівняльного дослідження особливостей її драми-феєрії "Лісова пісня" в контексті західноєвропейських і українських драматичних творів. Охарактеризовано філологічний і літературознавчий доробок Н. Іщук-Пазуняк - професора, доктора філософії зі США, відомої дослідниці творчості Лесі Українки.), ВА724626 Вишинський В. Ґергарт Гауптман: жанрово-стильові особливості драми / Володимир Вишинський ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. - Дрогобич : Коло, 2006. - 173 с., ВА692088 Свербілова Т. Г. Українська драма 30-х рр. ХХ ст. як модель масової культури та історія драматургії у постатях / Т. Г. Свербілова, Л. В. Скорина. - Черкаси : Маклаут, 2007. - 384 c. (Визначено сутність соцреалізму як проекту авангардної парадигми і національного дискурсу масової культури. Розглянуто історію розвитку української драматургії початкового періоду тоталітаризму, охарактеризовано основні жанрові моделі масової культури соцреалізму, визначено проблематику й особливості українських драматичних дискусій кінця 1920-х - 1930-х рр. Проаналізовано творчу діяльність видатних українських драматургів - М.Куліша, І.Дніпровського, І.Кочерги, О.Корнійчука, І.Микитенка.), ВА614983 Катішева Д. Н. Вопросы теории драмы: действие, композиция, жанр [Текст] / Д. Н. Катышева ; Санкт-Петербургский гуманитарный ун-т профсоюзов. - СПб. : СПбГУП, 2001. - 205 с. , ВА648552 Обертинська А. Б. Основи теорії драми та сценарної майстерності : навч. посіб. для вищ. навч. закладів культури і мистецтв / А. П. Обертинська ; Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - 2-ге вид. - Київ : ККіМ, 2002. - 132 с. , Ж69212 Бублейник Л. В. Слово як картинна реальність культури (на матеріалі "Лісової пісні" Лесі Українки) / Л. В. Бублейник // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2011. - № 11. - С. 14-18. (Розглянуто феномен слова як самостійної реалії культури на матеріалі драми-феєрії Лесі Українки "Лісова пісня"; з'ясовано, що ці особливості виявилися надто виразно завдяки жанровій специфіці твору. Проаналізовано фольклорні складники, що зумовили характер словесної образності.), Ж70151 Шевчук А. М. Особливості "пластичної" мови в ілюстраціях художника О.Макаренка до драми-феєрії Лесі Українки "Лісова пісня" / А. М. Шевчук // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2001. - Вип. 7. - С. 151-155. (Розглянуто особливості образного мислення самобутнього художника у процесі ілюстрування драми-феєрії "Лісова пісня".) Вишинський В. С. Жанрово-стильові особливості драми Гергарта Гауптмана: натуралістичний об'єктивізм (німецько-українські типологічні паралелі) : автореф. дис... канд. філол. наук / В. С. Вишинський; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Тернопіль, 2007. - 20 c. (Досліджено константні та змінні жанрово-стильові особливості драми Гергарта Гауптмана у контесті порівняльного літературознавства (генезу, становлення, концепцію особистості, поетику конфлікту). Розглянуто естетичну та філософську еволюцію художнього мислення драматурга, стильову специфіку його письма - синкретизм натуралізму з неоромантизмом і символізмом. З'ясовано спільні та відмінні засади, які визначають принципи натуралістичного об'єктивізму у драмах Г.Гауптмана "Перед сходом сонця", "Свято перепросин", "Самотні", "Ткачі", "Візник Гнешель", "Розе Берд", "Перед заходом сонця" у компаративістському зіставленні з творами І.Франка, Л.Українки та В.Винниченка. Здійснено аналіз естетичної концепції особистості та з'ясовано специфіку поетики конфлікту у п'єсах Г.Гауптмана "Перед сходом сонця", "Самотні", "Колега Крамптон", "Боброва шуба", "Затоплений дзвін", "Міхаель Крамер" у співвідношенні з творчістю українських драматургів І.Франка, Л.Українки, В.Винниченка.), Кремінська І. Своєрідність художнього простору п’єси "Марко в пеклі” І. Кочерги / І. Кремінська // Питання літературознавства : наук. збірник. - 2010. - Вип. 81. - С. 196-203., Конєва Т. Пейзаж та його художнє оформлення у драмах "Синій птах" М. Метерлінка і "Лісова пісня" Лесі Українки / Т. Конєва, Н. Тарасова // Філолог. науки : зб. наук. праць. - 2012. - Вип. 11. - С. 20-24., Любчук Н. В. Подвійна природа міфонімів у драмі-феєрії ЛесіУкраїнки "Лісова пісня" як проблема перекладу / Н. В. Любчук // Проблеми семантики слова, речення та тексту. - 2013. - Вип. 30. - С. 157-163., Гандзюк О. Особливості перекладу англійською мовою власних назв (дійових осіб) у драмі феєрії Лесі Українки "Лісова пісня" / О. Гандзюк // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. Філолог. науки. Мовознавство. - 2014. - № 2. - С. 67-70. , Белік-Золотарьова Н. Жанрова специфіка драми-феєрії "Лісова пісня" Л. Українки в хоровій драматургії опери В. Кирейка / Н. Белік-Золотарьова // Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти. - 2014. - Вип. 41. - С. 423 - 435., Реферативна база даних
|
| 3. |
Запитує: Антоніна (01.02.2017) Тема запиту: Добрий день! Використання жанру феєрії Лесею Українкою |
Ключові слова: феєрія -- Леся Українка -- Лісова пісня
Доброго дня! Перегляньте наступний список літератури. Також рекомендуємо здійснити пошу в Архіві довідок (див. посилання) за ключовими словами: Леся Українка, феєрія. Видання є в НБУВ: ВА742911 Стежками "Лісової пісні" : до 100-річчя драми-феєрії Лесі Українки : збірник / [упоряд.: В. Гей, Н. Горик, Н. Гуменюк]. - Луцьк : Терен, 2011. - 198 с. , ВА673643 Скупейко Л. І. Міфопоетика "Лісової пісні" Лесі Українки / Л. І. Скупейко; НАН України. Ін-т л-ри ім. Т.Г. Шевченка. - Київ : Фенікс, 2006. - 416 c. (На основі аналізу художньо-образної системи, композиції, хронотопу, основних мотивів запропоновано оригінальне тлумачення драми-феєрії. Визначено місце людини і природи в системі міфопоетичного світосприйняття. Наведено чорновий автограф драми-феєрії.), ВА674553 Аврахов Г. Г. Вічні Берегині України : наук. пр. й розвідки до 150-річчя від дня народж. О.Пчілки та 130-річчя від дня народж. Лесі Українки / Г. Г. Аврахов, П. В. Білоус, Г. В. Бондаренко та ін.; Літ.-мемор. музей Лесі Українки, Новоград-Волин. регіон. краєзн. т-во дослідників Волині. - Новоград-Волинський : НОВОград, 2001. - 160 c. (Наведено результати наукових досліджень з питань поезії, белетристики, драматургії, публіцистики відомої громадської діячки О.Пчілки, а також відомої української поетеси Лесі Українки, зокрема, поетичного циклу "Сім струн", драматичної поеми "Одержима", драми-феєрії "Лісова пісня".), ВА709251 Іщук-Пазуняк Н. Леся Українка: ідея свободи України у спектрі світової цивілізації : розвідки і доп. / Н. Іщук-Пазуняк. - Київ : Вид-во ім. О.Теліги, 2008. - 432 c. (Розглянуто життєвий шлях, творчість, особливості світогляду Лесі Українки. Наведено результати порівняльного дослідження особливостей її драми-феєрії "Лісова пісня" в контексті західноєвропейських і українських драматичних творів. Охарактеризовано філологічний і літературознавчий доробок Н. Іщук-Пазуняк - професора, доктора філософії зі США, відомої дослідниці творчості Лесі Українки.), Ж72834 Філологічні студії : зб. наук. ст. / ред.: В. Я. Теклюк; Волин. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. Ін-т філол. й журналістики. - Вінниця, 2005. - Вип. 3 - 318 с. (Розкрито міфологічну основу драми-феєрії "Лісова пісня" Лесі Українки.), Ж71071 Літературознавчі обрії : пр. молодих учених. Вип. 4 / ред.: Я. В. Цимбал; Ін-т л-ри ім. Т.Шевченка НАН України. - Київ, 2003. - 313 с. (Розглянуто питання теорії літератури і компаративістики, історії української та зарубіжної літератур. Розкрито теоретичний аспект моделювання світу в творах українського середньовіччя. Описано принципи драматизації притчі у сакральних текстах, ключові мотиви історіософської семантики у творчості Т.Г.Шевченка і польських романтиків, світ природи у міфологічних образах драми-феєрії "Лісова пісня" Л.Українки, феномен смерті в новелі М.Коцюбинського "На острові". Значну увагу приділено українській поезії та прозі ХХ ст. Наведено основні критерії натурфілософського буття та розглянуто проблему пошуку гармонійної особистості в поезії українського поета А.Казки. Висвітлено питання семантики матеріального та духовного в творчості В.Підмогильного. Проаналізовано жанрово-стильові особливості ранньої новелістики О.Слісаренка.), Ж69184/Філол.н Плітка В. В. Місячна тріада в міфопоетиці драми Лесі Українки "Лісова пісня" / В. В. Плітка // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Філол. науки. - 2005. - Т. 48. - С. 50-55. (Розглянуто проблеми міфопоетики драми-феєрії Лесі Українки "Лісова пісня", в якій розглянуто питання, яке досі лишалося поза увагою інтерпретаторів драми - образ богині Гекати та Місячної тріади, що інтегрують взаємозв'язок основних складників твору в єдине художнє ціле. Три фази місяця (молодий, повний і щербатий) та три фази соціуму (незаймана дівчина, жінка в шлюбному віці та стара) - ця тріада Місячної богині представлена в контексті драми "Лісова пісня" образами Мавки, Килини і Матері Лукаша, вони ілюструють три міфологічні пори року: весну, літо, зиму. У процесі розгортання драматичної дії через символічний код показано, як Мавка проходить усі три стадії вертикальної трансформації богині: верхній світ, земний і підземний. Перебіг природних процесів інтегрується в драмі через три дії, кожна з яких асоціюється з новою фазою-іпостассю Місячної богині й корелюється шлюбними стосунками з Сонцем - Лукашем.) Ангелова А. О. Мотив відьомства в неоміфологічній драмі-феєрії "Лісова пісня” Лесі Українки / А. О. Ангелова // Питання літературознавства : наук. збірник. - Чернівці, 2002. - Вип. 9. - С. 149-153., Коваленко Л. "Візьму собі твою співочу душу..." Утвердження духовно-естетичної сутності людини у драмі-феєрії Лесі Українки "Лісова пісня". 10 клас / Л. Коваленко // Укр. літ. в загальноосвіт. школі. - 2011. - № 3. - С. 12-15. , Архів довідок
|
|
|
|