Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=ІНТЕРНЕТ$<.>+<.>K=МАРКЕТИНГ$<.>+<.>K=БІБЛІОТЕКАХ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 205
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Запитує: Деньга (10.02.2011) Тема запиту: кіберзлочинність, злочини в мережах інтернет, соціальних мережах. |
Ключові слова: кіберзлочини -- хакер Видання є в НБУВ: ВА639833 Голубєв, Володимир Олександрович. Інформаційна безпека: проблеми боротьби з кіберзлочинами [Текст] / В. О. Голубєв ; Гуманітарний ун-т "Запорізький ін-т державного та муніципального управління". - Запоріжжя : [б.в.], 2003. - 250 с., ВА582858 Леонтьев, Борис. Хакеры & Internet [Текст] / Б. Леонтьев. - Б.м. : [б.в.], 1998. - 428 с., АО263444 Макаров, Александр Сергеевич. Теория и практика хакерских атак [Текст] / А. С. Макаров. - М. : Издательский дом "Альянс-пресс", 2003. - 384 с. - (Серия книг "Основы хакинга и фрикинга")., ВА647464 Скудис, Эд. Противостояние хакерам [Текст] : пошаговое руководство по компьютерным атакам и эффективной защите / Э. Скудис. - М. : ДМК Пресс, 2003. - 507 с.: ил. - (Серия "Защита и администрирование"). , ВС38836/CDR265 Чирилло, Джон. Обнаружение хакерских атак [Текст] : для профессионалов / Д. Чирилло ; пер. А. Ярцев. - СПб. : Питер ; М. ; Х. ; Минск : [б.и.], 2002. - 862 с.: рис.+ CDR. - (Серия "Для профессионалов"). , CDR265/ВС38836 бнаружение хакерских атак [Текст] : пользовательские программы и утилиты, информ. база TigerTools 2000 со ссылками на множество ресурсов Интернет, модули компиляции комплекта программ TigerBox для взаимодействия с сетями. - СПб. : Питер, 2002. - Электрон. опт. диск (CD-ROM). - (Серия "Для профессионалов"), ВА649854 Глушаков, Сергей Владимирович. Секреты хакера [Текст] : защита и атака / С. В. Глушаков [и др.] ; Харьковский ин-т информационных технологий. - Х. : Фолио, 2004. - 414 с.: рис. - (Серия "Учебный курс")., ВА674763/CDR570 Фленов, Михаил Е. Компьютер глазами хакера [Текст] / М. Е. Фленов. - СПб. : БХВ-Петербург, 2006. - 336 с.: рис. Кіберзлочинність: зміст та методи боротьби, Організована кіберзлочинність: до визначення поняття, КІБЕРТЕРОРИЗМ У СКЛАДІ СУЧАСНИХ ПРОБЛЕМ СУЧАСНИХ ПРОБЛЕМ, ВИЗНАЧЕННЯ МІСЦЯ ВЧИНЕННЯ ЗЛОЧИНІВ З ВИКОРИСТАННЯМ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ, СПІВРОБІТНИЦТВО ТА ВЗАЄМОДІЯ ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ РІЗНИХ ДЕРЖАВ СВІТУ В БОРОТЬБІ З МІЖНАРОДНОЮ КІБЕРЗЛОЧИННІСТЮ , ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ОРГАНІЗОВАНОЮ ЗЛОЧИННІСТЮ, ПРО НЕОБХІДНІСТЬ ВИВЧЕННЯ КОМП'ЮТЕРНОЇ ЕТИКИ МАЙБУТНІМИ ІТ-ФАХІВЦЯМИ, Міжнародна інформаційна безпека: проблеми і перспективи, Конвенція про кіберзлочинність , Категорія: Кіберзлочинність
|
| 2. |
Запитує: Надія (17.02.2011) Тема запиту: Маркетинг у спорті |
Ключові слова: маркетинг -- маркетинг у спорті Видання є в НБУВ: Ж16967 Маркетинг змагань з футболу / О. Сенченко // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. — 2001. — N 2-3. — С. 98-100., РА320102 Маркетинг у професійному футболі: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.01 / С.Г. Лисенчук; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2002. — 17 с. , РА323936 Маркетингова діяльність вищих навчальних закладів фізкультурного профілю у системі кадрового забезпечення сфери фізичної культури і спорту України: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / М.М. Приймак; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2003. — 17 с, Ж69411 Маркетингові перспективи "пауэрслайдинга"(r) як напрямку оздоровчого фітнесу / Д.О. Підкопай // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. — 2004. — N 7. — С. 56-61, Ж70281 Маркетинговые исследования в сфере физической культуры и спорта / А.С. Бондарь, Н.В. Пугачева // Слобожанський наук.-спорт. вісн . — 2007. — N 11. — С. 216-220., ВА702740 Менеджмент і маркетинг у сфері фізичної культури і спорту: навч. посіб. / Ю.О. Зубарєв, О.І. Шамардін, В.П. Бізін, П.Ф. Христенко; Кременчуц. держ. політехн. ун-т ім. М.Остроградського, Волгоград. держ. акад. фіз. культури. — Кременчук: ПП Щербатих О.В., 2008. — 192 c. , Ж69937 Молода спортивна наука України: Зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. Вип. 7, т. 1 / Ред.: М.М. Булатова; Держ. ком. України з питань фіз. культури та спорту, Нац. олімп. ком. України, Олімп. акад. України, Львів. держ. ін-т фіз. культури. — Л.: Укр. технології, 2003. — 468 с. , Ж24808 Пищевые добавки в большом спорте: необходимость или маркетинговая стратегия / А. Шек // Спорт. медицина. — 2006. — N 1. — С. 107-115. , РА341232 Роль екологічного маркетингу в розвитку сучасного олімпійського спорту: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.01 / О.В. Ярмолюк; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2005. — 20 с., Ж16967 Система маркетингової діяльності у футболі / С. Лісенчук // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. — 2000. — N 2-3. — С. 120-124, Ж16967 Тенденції у розвитку олімпійського маркетингу кінця ХХ - початку XXI століття / Ю. Мічуда // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. — 2003. — N 1. — С. 121-125., Ж69411 Технология маркетинга в физкультурно-оздоровительных центрах / А.Т. Литвин // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. — 2002. — N 9. — С. 78-82. МАРКЕТИНГ ПРОФЕСІЙНОГО СПОРТУ: СВІТОВИЙ ДОСВІД ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В УКРАЇНІ, СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА СПОРТУ ДО МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ПІДГОТОВКАФАХІВЦІВ З МЕНЕДЖМЕНТУ І УПРАВЛІННЯСПОРТОМ ДЛЯ ВСІХ У ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ, ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА СПОРТУ ДО МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ФУТБОЛЬНИХ КЛУБІВ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА, Спорт и маркетинг: что общего?
|
| 3. |
Запитує: Тетяна (15.03.2011) Тема запиту: Шановні панове, декілька місяців тому я знайшла в інтернеті <Богогласник> в електронному вигляді, чому дуже зраділа, бо не треба їхати до Києва і сидіти в бібліотеці, а можна, як сьогодні це робиться у всьому світі, вивчати рукописи сидячи у власному бюро. Тепер я не можу знайти цього видання. Його таки вилучили з інтернету, чи це тимчасово? Буду вдячна за відповідь. З повагою Тетяна |
| 4. |
Запитує: Кирилл (22.03.2011) Тема запиту: <Інформаційні продукти і послуги українських та міжнародних бізнес порталів> або <Інформаційні продукти і послуги в інтернеті>. Які зарекомендуєте статті та книжки з цього питання? |
Примітка: джерела присвячені інформаційним продуктам і послугам інтернеті, особливо бізнес-порталів. Дякую за увагу! Ключові слова: Інформаційний продукт -- інформаційна послуга -- інформаційний ресурс -- бізнес-портал
Пропонуємо Вам скористуватись інформацією у наступних джерелах: Видання є в НБУВ: ВА619570 Чубукова, Ольга Юріївна. Економіка інформації: ринок продуктів та послуг [Текст] / О. Ю. Чубукова. - К. : Нора-Прінт, 2001. - 344 с., Ж70113 Інформаційні продукти та послуги в структурі інформаційного ринку / І. Давидова // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І.Вернадського. — 2001. — Вип. 6. — С. 404-414. — с., ВА647171 Інформаційні системи обліку: Навч. посіб. для студ. спец. "Облік та аудит" / М.С. Васьковська; Технол. ун-т Поділля. — Хмельниц.: ТУП, 2003. — 167 с, ВС48209 Системи електронної контент-комерції: монографія / А.Ю. Берко, В.А. Висоцька, В.В. Пасічник; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2009. — 612 с, РА337285 Удосконалення управління діяльністю інформаційних підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Н.Ш. Пономаренко; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2005. — 19 с. — укp. ЗМІСТ І СТРУКТУРА РИНКУ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРОДУКТІВ ТА ПОСЛУГ, Інформаційний продукт та його вплив на якість технологій транспортного менеджменту, Реферативні ресурси — інформаційний продукт сучасної наукової бібліотеки, РЕГУЛЮЮЧА РОЛЬ ДЕРЖАВИ У РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СФЕРИ СУСПІЛЬСТВА, Інформаційні продукти бібліотек: проблеми кооперативного формування та суспільне використання , Національні інформаційні ресури- джерело державних інформаційних продуктів та послуг, Український культурно-інформаційний продукт- важливий чинник самовідтворення й саморозвитку нації, Методи створення інформаційних продуктів для потреб інформаційного менеджменту, Інформаційні продукти і послуги , Послуги, що надаються в Інтернеті , Информационные продукты: 15 факторов, повышающих их воспринимаемую ценность , Бизнес портал, Украинский информационный бизнес портал, Бизнес портал IBCS
|
| 5. |
Запитує: Катерина (19.05.2011) Тема запиту: Сучасні тенденції формування колекцій електронних ресурсів у бібліотеках світу |
Примітка: література Ключові слова: електронні ресурси -- електронні бібліотеки
Шановна Катерино! Ознайомтеся з наступними джерелами. Видання є в НБУВ: ДС116955 Гончаров, Сергій Володимирович. Методи та інформаційні технології формування галузевих електронних бібліотечних ресурсів [Текст] : дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / Гончаров Сергій Володимирович ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2009. - 191 арк. , Ж70545 Архівознавство. Археографія. Джерелознавство: Міжвід. зб. наук. пр. Вип. 5. Архіви - складова інформаційних ресурсів суспільства / Ред.: Р.Я. Пиріг; Держ. ком. арх. України. Укр. наук.-дослід. ін-т арх. справи та документознавства, Ін-т укр. археографії та джерелознавства ім. М.С.Грушевського НАН України, Нац. б-ка України ім. В.І.Вернадського та ін. — К., 2002. — 360 с. Наведено результати досліджень з архівознавства, історії державних установ, бібліографії, історії України. Висвітлено проблеми архівного законодавства, архівної освіти, термінології. Розкрито документознавчі аспекти трактування понять сфери електронного документування та документообігу. Викладено теоретико-методологічні засади формування електронних бібліотек., ВА703320 Бібліотека і книга у контексті часу: зб. наук. ст. II міжнар. наук.-практ. конф., 17 - 18 квіт. 2008 р., Київ / Ред.: Т. Вилегжаніна; ДЗ "Нац. парлам. б-ка України". — К., 2008. — 160 c. Висвітлено технології створення та використання інформаційних ресурсів і електронної бібліотеки у Національній парламентській бібліотеці України. Проаналізовано особливості побудови кращих бібліотечних веб-сайтів на прикладі США, формування електронних ресурсів на корпоративних засадах., Ва719286 Депозитарій електронних копій наукової періодики України / Т.В. Симоненко // Проблеми розвитку інформаційного суспільства: матеріали міжнар. форуму, 7 - 9 жовт. 2009 р., Львів. — К., 2009. — С. 75-80. , ВА642906 Документознавство та інформаційна діяльність: наука, освіта, практика: Матеріали наук. конф. 18 груд. 2002 р. / Ред.: М.С. Слободяник; Держ. акад. керів. кадрів культури і мистецтв. — К.: ДАКККіМ, 2003. — 100 с. Висвітлено проблеми формування електронних інформаційних ресурсів з науково-технологічної й економічної діяльності., ВА593866 Електронні журнали. — К.: Британ. Рада в Україні, 1999. — 140 с.Висвітлюється сучасна ситуація у виданні електронних журналів (ЕЖ) у Сполученому Королівстві, розглядаються формати, що застосовуються для видання ЕЖ, у т.ч. провідних наукових і незалежних. Окреслюються проекти створення інтегрованих служб у рамках Програми електронних бібліотек (eLib). Показано традиційний шлях опрацювання журналів у академічній бібліотеці, який включає відбір, реєстрацію, облік, забезпечення використання, каталогізацію, видрук та збереження. Обговорюються деякі головні проблеми авторського права, які виникають під час реалізації eLib. Аналізуються проблеми ставлення до електронних видань у британських університетах, формування фонду ЕЖ у бібліотеках. Розглядаються питання доступу, змісту, розміщення та навігації матеріалів у ЕЖ, подаються судження щодо переваг і недоліків цих електронних ресурсів., СО24829 Напрями розвитку технологій формування інформаційних ресурсів електронних бібліотек в Україні / О.В. Баркова // Електронні зображення та візуальні мистецтва: Зб. пр. першої укр. конф. сер. EVA, 22 - 24 трав. 2002 р., Київ. — К., 2002., ВА728731 Ярошенко, Тетяна Олександрівна Електронні журнали в системі інформаційних ресурсів бібліотеки [Текст] : [монографія] / Т. О. Ярошенко. - К. : Знання, 2010. - 215 с., РА326038 Створення та розвиток електронних бібліотек в Україні: бібліотекознавчий аспект (кінець XX - початок XXI ст.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.08 / І.А. Павлуша; НАН України; Нац. б-ка України ім. В.І.Вернадського. — К., 2002. — 18 с., ВА678502 Електронні ресурси для науки і освіти: створення, збереження, доступ [Текст] : матеріали міжвуз. наук.-практ. конф., 30 листопада-2 грудня 2005 року, Донецьк, Україна / ред. кол. О. В. Башун [та ін.] ; Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. Наукова бібліотека. - Донецьк : ДонДУЕТ, 2005. - 125 с., Ж70678 Электронная научная библиотека НБУВ / Л.И. Костенко, А.А. Чекмарев // Б-ки Нац. акад. наук: Пробл. функционирования, тенденции развития: Науч.-практ. и теорет. сб. — К., 2000., Ж14595 Проблеми правового забезпечення управління та використання бібліотечно-інформаційних ресурсів / І. Усенко, Я. Чепуренко // Бібл. вісн. — 2002. Висвітлено актуальні проблеми, пов'язані з можливостями ушкодження електронних носіїв інформації, зокрема, питання протидії комп'ютерним вірусам, морального старіння електронних носіїв інформації та обладнання для їх використання. Акцентовано увагу на доцільності заміни носія або формату збереження документа установою-зберігачем обов'язкових примірників електронних документів. Проаналізовано питання законодавчого забезпечення формування фондів зазначених документів як частини національних бібліотечно-інформаційних фондів Норвегії, США, Франції, Канади, Швеції, Японії. Доведено необхідність внесення змін до законодавства України про обов'язковий примірник документів для забезпечення збереження національного культурного та наукового надбання, що існує на електронних носіях інформації., Ж16928 Огляд концепцій формування і використання бібліотечних електронних ресурсів / В.А. Голуб // НТІ. — 2001. — N 3. — С. 55-58. Розглянуто сфери формування та використання бібліотечних ресурсів в електронному вигляді. Наведено огляд інформації щодо існуючих проектів електронних інформаційних ресурсів за останні тридцять років, виділено авторські права в електронному середовищі. Запропоновано узагальнену блок-схему та концепції формування та використання бібліотечних електронних ресурсів, які забезпечують функціонування єдиної інформаційної системи в Україні., Ж70113 Інформаційні технології в системі інноваційної діяльності наукової бібліотеки / Ред.: О.С. Онищенко. — К., 2008. — 223 с. Проаналізовано інноваційну діяльність наукових бібліотек у теоретико-методологічних і дослідних розробках сучасного бібліотекознавства. Розглянуто питання формування та використання фондів електронних документів у даних бібліотеках, мережевих ресурсів відкритого доступу для формування фондів, інтернет-ресурсів у сфері бібліотечного сервісу. Описано депозитарну систему України, її нові технології та форми співробітництва. Висвітлено основні тенденції використання інформаційно-бібліотечних ресурсів на сучасному етапі. Наведено результати експрес-дослідження вивчення пріоритетів користувачів електронних науково-інформаційних ресурсів Національної бібліотеки України ім. В.Вернадського, висвітлено досвід автоматизації бібліотечних процесів на пункті запису читачів даної бібліотеки. Викладено науково-методичні засади комп'ютерної каталогізації електронних ресурсів, Ж16928 Загальні проблеми формування електронних інформаційних ресурсів з науково-технологічної і економічної діяльності / В.І. Воронков // НТІ. — 2001. — N 4. — С. 7-11. Проаналізовано основні шляхи формування електронних інформаційних ресурсів у галузі науково-технологічної та економічної діяльності в Україні. Розглянуто критерії оцінки розвитку системи електронних інформаційних ресурсів. Сформульовано основні завдання для державної системи науково-технічної інформації, визначено елементи електронних інформаційних ресурсів з питань науково-технологічної та економічної інформації, необхідні для насичення відповідного інформаційного простору країни. О.В.Баркова Формування колекцій електронних ресурсів у бібліотеках світу, Формування електронних ресурсів у Державній науково-педагогічній бібліотеці України імені В. О. Сухомлинського, ТЕНДЕНЦІЇ СТВОРЕННЯ І ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ І СЕРВІСІВ, Бібліотека інформаційного суспільства, БІБЛІОТЕКА ЯК ЦЕНТР ЗБЕРЕЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ ІНТЕРНЕТУ
|
| 6. |
Запитує: Ірина (26.05.2011) Тема запиту: Доброго дня! Чи можна замовлення літератури робити через інтернет чи лише за умови особистої присутності в бібліотеці? Дякую! |
| 7. |
Запитує: Наталія Олександрівна (18.07.2011) Тема запиту: Конкурентне середовище фармацевтичних підприємств по виробництву вітамінної продукції, для розробки маркетингової стратегії на Київському вітамінному заводі. |
Примітка: в часності, як що є рейтинги підприємств по виробництву вітамінної продукції за 2009-2010 роки. Ключові слова: фармацевтичні підприємства -- виробництво вітамінної продукції -- Київський вітамінний завод
Добрий день! Скористайтесь наступними матеріалами, можливо вони стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: В342330/Ч. 1 Мнушко, Зоя Миколаївна Менеджмент та маркетинг у фармації [Текст] : підручник для студ. фармац. вузів та фармац. фак. мед. вузів ІІІ-ІV рівнів акредитації / З. М. Мнушко, Н. М. Діхтярьова ; ред. З. М. Мнушко. - Х. : Основа, 1998 . Ч. 1 : Менеджмент у фармації. - [Б. м.] : [б.в.], 1998. - 255 с., В342330/Ч. 2 Мнушко, Зоя Миколаївна Менеджмент та маркетинг у фармації [Текст] : підручник для студ. фармац. вузів та фармац. фак. мед. вузів ІІІ-ІV рівнів акредитації / З. М. Мнушко, Н. М. Діхтярьова ; ред. З. М. Мнушко. - Х. : Основа, 1998 . Ч. 2 : Маркетинг у фармації. - Х. : Основа : Вид-во УкрФА, 1999. - 287 с., Р87971 Богачова, Людмила Василівна. Хіміко- фармацевтична промисловість України: аналіз стану і прогнозна оцінка розвитку [Текст] / Л. В. Богачова, Н. В. Тарасова ; НАН України, Рада по вивченню продуктивних сил України. - К. : [б.в.], 1999. - 39 с. -, ВС41323 Досягнення та перспективи розвитку фармацевтичної галузі України [Текст] : матеріали VІ Національного з'їзду фармацевтів України, 28-30 вересня 2005р., м.Харків / ред. кол. В. П. Черних [та ін.] ; Національний фармацевтичний ун-т. - Х. : НФаУ, 2005. - 1008 с., ВА702769 Мех, О. А. Інноваційно-соціальні аспекти розвитку фармацевтичної галузі України [Текст] / О. А. Мех ; НАН України, Центр досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г.М.Доброва. - К. : [б.в.], 2008. - 408 c. - Універсальний підсобний фонд, ВА717940 Богачова, Людмила Василівна. Фарміндустрія України: підсумки, проблеми і стратегія розвитку [Текст] : монографія / Л. В. Богачова ; НАН України, Рада по вивченню продуктивних сил України. - К. : [б.в.], 2006. - 243 с - Основний фонд, Р115711 Оцінка привабливості сегменту ринку лікарських препаратів при формуванні товарного асортименту фармацевтичного підприємства [Текст] : метод. рек. / Нац. фармац. ун-т, ПК "Фармація" МОЗ та АМН України ; уклад.: д-р фармац. наук, проф. Слободянюк М. М., Жадько С. В. - Х. : [б.в.], 2008. - 28 с - Основний фонд ДЕРЖАВНЕ ВТРУЧАННЯ В ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО РИНКУ УКРАЇНИ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТНОЗДАТНОСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ, УПРАВЛІННЯ, ЕКОНОМІКА ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ В ФАРМАЦІЇ, ОЦІНКА ТЕНДЕНЦІЙ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕРСОНАЛУ НА ВІТЧИЗНЯНИХ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ, Аналіз ринку полівітамінних препаратів для використання в офтальмології, «Київському Вітамінному Заводу» вручено сертифікати ISO 9001 : 2000, Конкурентоспроможність підприємства в системі маркетингу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 [Електронний ресурс] / Р.В. Камишніков; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. — К., 2006. — 18 с. — укp., Фармацевтична промисловість України
|
| 8. |
Запитує: Євгенія (12.09.2011) Тема запиту: Доброго дня! Я студентка 5 курсу на факультеті міжнародних відносин. Дуже сподіваюся на Вашу висококваліфіковану допомогу. Тема моєї роботи "Імміграційна політика США з др. пол. ХХ ст". Справа в тому, що документи по даній темі біль-менш висвітлені в інтернеті. а от монографій, досліджень, наукових статтей та підручників по даній темі, нажаль, дуже обмаль! Я була б дуже вдячна, якби Ви змогли мені допомогти знайти відповідну літературу! Мови робіт - російська, українська, англійська! Дякую!!! |
Примітка: документи, монографічні дослідження. наукові видання та статті, посібники та підручники. Ключові слова: Імміграційна політика США
Добрий день! На Ваш запит пропонуємо: Видання є в НБУВ: Р90848 Остапчук, А. А. Імміграційна політика США: минуле і сучасне [Текст] / А. А. Остапчук ; Національний ун-т "Києво-Могилянська академія". - К. : [б.в.], 1999. - 35 с., ВА605013 Правові основи регулювання міграційних процесів (міжнародний досвід та українська політика): Навч. посіб. / О. Черніков; Держ. митна служба України, Акад. митної служби України. — Д., 2001. — 52 с. - (Розглянуто ситуацію, яка склалася в галузі нелегальної імміграції в Україну. З метою її поліпшення проаналізовано сучасну міграційну політику України. Запропоновано методи та напрями вирішення соціальних та правових проблем, що мають місце у вказаній галузі за допомогою удосконалених сучасних методик роботи державної митної служби України, інших українських і зарубіжних органів державного управління. Охарактеризовано розвиток імміграційних процесів в Україні до 1990 р., становлення та розвиток державних органів управління, які забезпечують регулювання міграційних процесів в Україні. Висвітлено координацію діяльності органів державного управління з питань додержання режимів на державному і митному кордонах України. Викладено правові основи регулювання міграційних процесів в Україні на сучасному етапі. Проаналізовано сучасні імміграційні течії в Україні, проведено соціологічне опитування нелегальних іммігрантів в Україні. Досліджено вплив нелегальної імміграції на стан національної безпеки в Україні. Наведено класифікацію міжнародної міграції. Визначено деякі аспекти імміграційної політики Канади, структуру органів виконавчої влади США з питань контролю за імміграцією а також шляхи удосконалення та розвитку міграційного інституту в Україні. ), Ж27747 Динаміка розвитку імміграційного законодавства США / М. Катеринчук // Право України. — 1999. — N 5. — С. 99-102. , ВА606322 США: Иммиграция. Визы. Жизнь [Текст] : руководство для лиц, желающих выехать в США с целью туризма, бизнеса, учебы, работы или на постоянное место жительства. - [Л.] : [б.в.], 2001. - 199 с., Ж24082 Міжнародна імміграція в історичному розвитку / Н.П. Тиндик // Право і безпека. — 2003. — 2, N 1. — С. 46-51. - (Зважаючи на політичні та економічні аспекти, розглянуто явище міжнародної імміграції на прикладі США, Великої Британії, Німеччини та Франції, які створили свою економіку, в основному, за рахунок іммігрантів.), Ж69231/філол. Стереотипізація іммігрантів з Латинської Америки у США та її вербалізація в англійській мові / А.Б. Юнацька // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Філол. науки. — 2005. — N 6. — С. 152-156 - (Розглянуто проблему відображення етнічних стереотипів в англійській мові США. Упереджене уявлення білих американців про представників іспаномовних етносів США детермінує формування певних стереотипів у свідомості "англос". Імміграція з Латинської Америки до Сполучених Штатів також супроводжується процесом стереотипізації досвіду громадян США. Увагу зосереджено на кореляції між специфікою процесу нелегальної імміграції, способом життя нелегальних іммігрантів з Латинської Америки до США та поповненням словникового складу американського варіанта англійської мови дерогативною лексикою.) Еволюція імміграційної політики США, Географічні аспекти імміграційних процесів у США, АДМІНІСТРАТИВНО- ПРАВОВИЙ СТАТУС ДЕРЖАВНИХ ОРГАНІВ США ТА КРАЇН-ЧЛЕНІВ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ У СФЕРІ МІГРАЦІЇ ТА ПАСПОРТИЗАЦІЇ, Досвід адміністративно- правового забезпечення імміграційного процесу в США, Імміграційне законодавство Сполучених Штатів Америки (політико-правовий аналіз): Автореф. дис... канд. юрид. наук / М.Д. Катеринчук; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2001. — 15 с. — укp.
|
| 9. |
Запитує: Тетяна (14.09.2011) Тема запиту: Скибінський, Станіслав Володимирович Маркетинг [Текст] : підручник для студ. вищих навч. закл. / С. В. Скибінський. - Л. : Львівська комерційна академія, 2000 . Ч. 1. - [Б. м.] : [б.в.], 2000. - 640 с. - Бібліогр.: с. 634-637. - ISBN 5-7763-1948-Х Будь-ласка скиньте таку книгу |
Ключові слова: Скибінський -- Маркетинг
Добрий день, Тетяно! Ви можете звернутися у Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу НБУВ за E-mail: mba_nbuv@ukr.net та замовити там електронний варіант потрібної Вам книги Видання є в НБУВ: В343610/Ч. 1 Скибінський, Станіслав Володимирович Маркетинг [Текст] : підручник для студ. вищих навч. закл. / С. В. Скибінський. - Л. : Львівська комерційна академія, 2000 . Ч. 1. - [Б. м.] : [б.в.], 2000. - 640 с.
|
| 10. |
Запитує: Анастасія (21.09.2011) Тема запиту: Чи не підкажете, чи наявна в бібліотеках Донецька книга Саблук, Петро Трохимович. Регіональна інтеграція [Текст] / П. Т. Саблук, В. І. Власов, О. Ю. Біленький. - К. : ННЦ "Ін-т аграр. економіки", 2010. - 365 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 298-299. - 500 экз. - ISBN 978-966-669-323-8. І, якщо ні, чи можливим є замовлення її копії через МБА? Заздалегідь дякую. |
Ключові слова: Регіональна інтеграція
Доброго дня! Книга, яка Вас цікавить зберігається в фондах НБУВ. Ви можете звернутися у Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу за E-mail: mba_nbuv@ukr.net та замовити там електронний варіант потрібної Вам книги. Видання є в НБУВ: ВА734553 Саблук П. Т. Регіональна інтеграція / П. Т. Саблук, В. І. Власов, О. Ю. Біленький. - Київ : ННЦ "Ін-т аграр. економіки", 2010. - 365 с. Донецька обласна універсальна наукова бібліотека ім. Н. К. Крупської
|
| 11. |
Запитує: Андрій (12.10.2011) Тема запиту: Доброго вечора!Допоможіть знайти матеріали за темою: "Формування конкурентних переваг нових товарів з використанням технологій маркетингу". Дякую! |
Ключові слова: конкурентні переваги -- конкурентноспроможність -- маркетинг -- маркетингова політика -- технології маркетингу -- нові товари
Добрий день! Пропонуємо переглянути наступні матеріали: Видання є в НБУВ: ВА738501 Маркетинг інновацій:підручник / Н. І. Чухрай; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2011. — 251 с., Ж69878 Маркетинг майбутнього: конкуренція як мотиваційна установа для фірм, діючих в умовах ринкової економіки / Л. Радкевич // Торгівля і ринок України: Темат. зб. наук. пр. з пробл. торгівлі і громад. харчування. — 1999. — Вип. 9, Т. 2. — С. 85-90., ВС41513 Портер Майкл Е. Конкурентная стратегия: Методика анализа отраслей и конкурентов / И. Минервин (пер.с англ.). — М. : Альпина Бизнес Букс, 2005. — 452с. , ВА730887 Економічна інтеграція. Інструмент посилення конкурентоспроможності невеликих підприємств: монографія / В.Н. Парсяк, І.Л. Дибач. — Миколаїв: О.С.Торубари, 2010. — 170 с., РА360598 Ніколаєва, Анжела Миколаївна. Формування стратегії досягнення конкурентних переваг підприємств м'ясної промисловості [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Ніколаєва Анжела Миколаївна ; Тернопільський національний економічний ун-т. - Т., 2008. - 20 с., РА309334 Айяд Рйяд Абдулла Антар Формування стратегії маркетингу рибних товарів [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Айяд Рйяд Абдулла Антар ; Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі. - Донецьк, 2000. - 18 с., ВА711400 Оксанич, Анатолій Петрович. Інформаційні системи і технології маркетингу [Текст] : навч.-практ. посіб. для студ. екон. та техн. спец. вищ. навч. закл., які навч. за напрямами "Комп'ютерні науки", "Економіка і підприємництво" / А. П. Оксанич [и др.]. - К. : Професіонал, 2008. - 320 с., ВС34668 Азоев, Геннадий Лазаревич. Конкурентные преимущества фирмы [Текст] / Г. Л. Азоев, А. П. Челенков ; Государственный ун-т управления, Национальный фонд подготовки кадров. - М. : ОАО "Типография "НОВОСТИ", 2000. - 256 с., ВА573435 Азоев, Геннадий Лазаревич. Конкуренция: анализ, стратегия и практика [Текст] / Г. Л. Азоев. - М. : Центр экономики и маркетинга, 1996. - 208 с, РА344448 Вотченікова, Ольга Володимирівна. Формування маркетингової системи взаємодії на ринку лакофарбових товарів [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Вотченікова Ольга Володимирівна ; Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2006. - 20 с., ВС39762 Борисенко, Зоя Миколаївна. Основи конкурентної політики [Текст] : підручник / З. М. Борисенко. - К. : Таксон, 2004. - 704 с. , ВА601074 Ткаченко, Наталія Борисівна. Маркетингова товарна політика :навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Н. Б. Ткаченко ; Київський держ. торговельно-економічний ун-т. - К. : [б.в.], 2000. - 148 с. Вибір стратегій для забезпечення конкурентоспроможності підприємств молочної промисловості: автореф. дис... канд. екон. наук / І.В. Суха; Нац. ун-т харч. технологій. — К., 2008. — 20 с. , ШВИДКІСТЬ ПОДАЧІ ТОВАРУ НА РИНОК ЯК КОНКУРЕНТНА ПЕРЕВАГА В ДИНАМІЧНОМУ РИНКОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ, Конкурентоспроможність підприємства в системі маркетингу: Автореф. дис... канд. екон. наук / Р.В. Камишніков; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. — К., 2006. — 18 с. , КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ І КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ РИНКОВИХ УМОВАХ, Маркетинговий інструментарій управління продажем товарів підприємства оптової торгівлі, МАРКЕТИНГОВІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖЕМ ТОВАРІВ ОПТОВИХ ПІДПРИЄМСТВ, Длігач А.О. СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТНОЇ ПОВЕДІНКИ В СИСТЕМІ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ
|
| 12. |
Запитує: Наталія (13.10.2011) Тема запиту: Доброго дня! Допоможіть,будь ласка,знайти інформацію з маркетингу для реферату за темою "глобальні стратегії маркетингової діяльності" |
Примітка: маркетинг Ключові слова: макетинг -- маретингові стратегії
Добрий день! Пропонуємо переглянути наступні джерела: Видання є в НБУВ: Ж69726 Вибір стратегії маркетингової діяльності промислових підприємств / О.Д. Ніцевич // Пр. Одес. політехн. ун-ту: зб. наук. пр. — 2004. — Вип. 2. — С. 314-317. , ВА739334 Маркетинг ХХІ століття: проблеми та стратегії розвитку: тези доп. I Всеукр. наук.-практ. конф. студ. та молодих вчен., 17 - 18 берез. 2011 р., Луганськ / Ред.: Т. С Максимова; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2011. — 126 с., ВА691922 Новітній маркетинг: навч. посіб. / Є.В. Савельєв, С.І. Чеботар, Д.А. Штефанич, М.Г. Шевчик, В.О. Мартинюк. — К.: Знання, 2008. — 420 с - (Висвітлено новітні підходи щодо маркетингу як науки та навчальної дисципліни, розглянуто основні напрями його розвитку за сучасних умов. Охарактеризовано маркетингові інтегровані системи розподілу, викладено концепцію соціально-етичного маркетингу. Розкрито наукові засади, цілі та види маркетингу знань, визначено зміст поняття брендингу, описано процес створення та розширення бренда. Розглянуто основні принципи та характеристики бенчмаркінгу, показано переваги та недоліки маркетингового аутсорсингу. Обгрунтовано можливості впровадження франчайзингу в Україні. Встановлено основні вимоги щодо планування торговельного залу супермаркету. Описано технології мерчандайзингу, структуру туристичного продукту та методи його продажу. Проаналізовано особливості управління маркетингом у шоу-бізнесі, стратегії та форми ведення маркетингових воєн, запропоновано засоби протидії. Охарактеризовано соціально-культурне середовище міжнародного маркетингу. Розглянуто процес формування національного іміджу продукту на іноземному ринку. Розкрито методологічні засади формування системи глобальної маркетингової діяльності.) Стратегічне маркетингове планування , ГЛОБАЛЬНІ МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ, ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ ГЛОБАЛЬНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ, МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ, Вплив маркетингової стратегії на ефективність банківського бізнесу:Автореф. дис... канд. екон. наук / Л.П. Семенюк; Укр. акад. банк. справи. — Суми, 2004. — 18 с., Глобальные маркетинговые стратегии, ГЛОБАЛЬНЫЙ И МУЛЬТИНАЦИОНАЛЬНЫЙ МАРКЕТИНГ , Види маркетингових стратегій
|
| 13. |
Запитує: Анастасія (19.10.2011) Тема запиту: Доброго дня! Підкажіть будь ласка, де можна дізнатися, чи є в бібліотеках Донецька видання ВА741501 Пальчук, Олена Ігорівна. Факторинг на ринку фінансових послуг [Текст] : монографія / О. І. Пальчук ; НАН України, Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин. - К. : [б. в.], 2011. - 163 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 145-163. - 300 экз. Я вже шукала через електронні каталоги Обласної бібліотеки ім. Крупської та бібліотеки ДонНУ, там монографія відсутня. І, якщо в донецьких бібліотеках цієї книги немає, то чи можливо замовити її через МБА? З повагою, Анастасія. |
Ключові слова: Факторинг на ринку фінансових послуг
Доброго дня! Книга, яка Вас цікавить зберігається в фондах НБУВ. Ви можете звернутися у Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу за E-mail: mba_nbuv@ukr.net та замовити там електронний варіант потрібної Вам книги. Видання є в НБУВ: ВА741501 Пальчук, Олена Ігорівна. Факторинг на ринку фінансових послуг [Текст] : монографія / О. І. Пальчук ; НАН України, Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин. - К. : [б. в.], 2011. - 163 с.
|
| 14. |
Запитує: Олена (14.11.2011) Тема запиту: Доброго дня! Прошу Вашої допомоги у підборі літератури з теми "Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємства". Дуже Вам вдячна! |
Ключові слова: менеджмент -- маркетинг -- інформаційне забезпечення -- діяльність підприємств
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: ВА645651 Пінчук, Надія Степанівна. Інформаційні системи і технології в маркетингу [Текст] : навч. посібник / Н. С. Пінчук [и др.] ; Київський національний економічний ун-т. - 2.вид., перероб. і доп. - К. : КНЕУ, 2003. - 352 с, ВА711400 Оксанич, Анатолій Петрович. Інформаційні системи і технології маркетингу [Текст] : навч.-практ. посіб. для студ. екон. та техн. спец. вищ. навч. закл., які навч. за напрямами "Комп'ютерні науки", "Економіка і підприємництво" / А. П. Оксанич [и др.]. - К. : Професіонал, 2008. - 320 с. , ВА598392 Войчак Анатолій Володимирович. Маркетинговий менеджмент: Навч.- метод. посіб. для самост. вивчення дисципліни / Київський національний економічний ун-т — К. : КНЕУ, 2000. — 100с., ВА648235 Строков, В. А. Управление маркетингом на предприятии [Текст] : учеб. пособие / В. А. Строков. - М. : ХОРС, 2004. - 239 с, ВА632614 Єжова, Людмила Федорівна. Інформаційний маркетинг [Текст] : навч. посіб. / Л. Ф. Єжова ; Київський національний економічний ун-т. - К. : КНЕУ, 2002. - 560 с., ВА577274 Кропивко Михайло Федорович. Інформаційне забезпечення агропромислового виробництва України в ринкових умовах. — К., 1996. — 159с. , ВА580376 Кропивко Михайло Федорович. Інформація в управлінні агропромисловим виробництвом. — К., 1997. — 252с Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємств машинобудування: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Т.В. Безбородова; Приазов. держ. техн. ун-т. — Маріуполь, 2010. — 20 с. — укp., Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємств торгівлі: Автореф. дис... канд. екон. наук / А.П. Лутай; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2004. — 19 с. — укp., Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємства , ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА, ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА, Роль інформаційного забезпечення в процесі управління маркетинговою діяльністю сільськогосподарських підприємств.
|
| 15. |
Запитує: Олександр (21.11.2011) Тема запиту: Стратигічний маркетинг фінансової установи в умовах кризи |
Ключові слова: маркетинг -- стратигічний маркетинг -- фінансова криза
Добрий вечір! Радимо звернутись до наступних матеріалів: Видання є в НБУВ: ВА736157 Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: матеріали міжвуз. наук.-практ. конф. молодих вчен., асп. та студ., 17 квіт. 2009 р., Дніпропетровськ / Дніпропетр. ун-т економіки та права. — Д., 2009. — 179 с. - (Висвітлено актуальні проблеми підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств. Розглянуто стратегічний маркетинг як інструмент управління компаніями за умов економічної кризи. Визначено сутність і принципи розробки маркетингової стратегії. Проаналізовано вплив інфляції на економіку країни. Розкрито проблеми впровадження елементів маркетингової культури в процесі інноваційної діяльності. Досліджено вплив податків на конкурентоспроможність України. Визначено роль маркетингових досліджень у формуванні конкурентоспроможності туристичної агенції. Охарактеризовано український ринок побутових холодильників. Розглянуто платоспроможність аграрних підприємств як фактор прийняття конкурентоспроможних рішень. Увагу приділено питанням маркетингової логістики, мерчандайзингу, інтернет-технологій. Розкрито сучасні тенденції неймінгу.), ВА587951 Куденко, Наталія Володимирівна. Стратегічний маркетинг [Текст] : навч. посібник / Н. В. Куденко ; Київський національний економічний ун-т. - К. : [б.в.], 1998. - 151 с., ВА587357 Поречкіна, Лідія Степанівна. Стратегічний маркетинг банківських послуг [Текст] / Л. С. Поречкіна. - К. : Либідь, 1998. - 152 с., ВА668955 Балабанова, Людмила Веніамінівна. Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: стратегічний підхід [Текст] / Л. В. Балабанова, В. В. Холод ; Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк : ДонДУЕТ, 2006. - 294 с, ВА724837 Сударкіна, Світлана Петрівна. Стратегічний маркетинг і товарно-інноваційна політика [Текст] : текст лекцій для студ. екон. ф-ту ден. і заоч. форм навчання / С. П. Сударкіна ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х. : НТУ "ХПІ", 2010. - 115 с, ВА584825 Близнюк, Станіслав Васильович. Стратегічний маркетинг торговельної фірми [Текст] : методичні і організаційні аспекти управління / С. В. Близнюк ; Українська академія зовнішньої торгівлі. - К. : [б.в.], 1998. - 150 с. АНТИКРИЗОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК СКЛАДОВА СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ БАНКОМ, ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ЗМІН СЕРЕДОВИЩА НА МАРКЕТИНГОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ БАНКІВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ, Глобальна світова фінансова криза та її вплив на розвиток економіки України, ОСОБЛИВОСТІ ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГУ ФІРМИ В УМОВАХ КРИЗИ, МАРКЕТИНГ БАНКІВСЬКИХ ІННОВАЦІЙ, МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ, СТРАТЕГІЧНИ Й МАРКЕТИН Г ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВ УКРА ЇНИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ, Особливості банківського маркетингу в умовах кризи, МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ
|
| 16. |
Запитує: Олександр (22.11.2011) Тема запиту: Маркетингові інструменти в умовах фінансової кризи |
Ключові слова: маркетинг -- фінансова криза -- маркетингові інтрументи -- стратегічний маркетинг
Перегляньте наступні матеріали, також скористайтесь архівом довідок, щодо потрібної Вам теми. Видання є в НБУВ: ВА591181 Ансофф, Игорь. Новая корпоративная стратегия [Текст] / И. Ансофф ; пер.с англ. С. Жильцов ; при содействии Э. Д. Макдоннелл. - С.Пб. : Питер, 1999. - 416 с. - (Теория и практика менеджмента)., ВА578389 Боумэн, Клифф. Основы стратегического менеджмента [Текст] : пер.с англ. / К. Боумэн. - М. : Банки и биржи : ЮНИТИ, 1997. - 175 с., ВА688990 Валдайцев, Сергей Васильевич. Антикризисное управление на основе инноваций [Текст] : учебник / С. В. Валдайцев. - М. : Проспект, 2007. - 310 с., ВА647629 Антикризисное управление предприятиями и банками [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов, обучающихся по экон. и инж. спец. / В. Г. Балашов [и др.] ; Академия народного хозяйства при Правительстве Российской Федерации. - М. : Дело, 2001. - 839 с., ВА642876 Самоукина, Наталья. Антикризисное управление компанией [Текст] / Н. Самоукина. - СПб. : Питер ; М. ; СПб. ; Нижний Новгород : [б.и.], 2003. - 188 с, ВА594299 Булеев, Иван Петрович. Антикризисное управление предприятием [Текст] / И. П. Булеев, Н. Е. Брюховецкая ; НАН Украины, Институт экономики промышленности. - Донецк : [б.и.], 1999. - 178 с. МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ, Економічний розвиток підприємства в умовах фінансової кризи, МЕХАНІЗМ МАРКЕТИНГОВОГО АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ, ВПЛИВ КРИЗИ НА МАРКЕТИНГОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ ТА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ
|
| 17. |
Запитує: Олександр (22.11.2011) Тема запиту: Маркетингові стратегії просування фінансових послуг в умовах кризи |
Ключові слова: фінансові послуги -- макетинг -- стратегічний маркетинг
Перегляньте наступні матеріали, також скористайтесь архівом довідок, щодо потрібної Вам теми. Видання є в НБУВ: ВА683290 Стефенсон, Рой. Маркетинг финансовых услуг [Текст] / Р. Стефенсон ; пер. с англ. В. В. Ильин, А. В. Болдышева ; ред. пер. КаЕ. В. Калугин. - М. ; СПб. : Вершина, 2007. - 250, ВА678905 Кубів, Степан Іванович. Маркетингова концепція формування привабливості комерційного банку [Текст] / С. І. Кубів [и др.] ; Національний ун-т "Львівська політехніка". - Л. : Видавництво Національного ун-ту "Львівська політехніка", 2006. - 232 с, ВА592984 Ляпин, Зорий Федорович. Маркетинг в банковской сфере [Текст] : учеб. пособие / З. Ф. Ляпин, И. И. Гончарова ; Восточноукраинский гос. ун-т. - Луганск : Изд-во ВУГУ, 1998. - 186 с. Перспективи розвитку маркетингу інституційних учасників фінансового ринку, ВДОСКОНАЛЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ ЩОДО ПРОСУВАННЯ НОВОЇ МАРКИ ТОВАРУ ЗГІДНО ІЗ ЗАЛЕЖНІСТЮ «ЦІНА-ЯКІСТЬ» ТОВАРУ, КОМПЛЕКСНА ОЦІНКА ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ БАНКІВ УКРАЇНИ, ОСОБЛИВОСТІ ПРОСУВАННЯ БАНКІВСЬКИХ ПРОДУКТІВ, АНАЛІЗ КОМУНІКАЦІЙНОГО ВПЛИВУ МАРКЕТИНГОВИХ ПРОГРАМ НА СПОЖИВАЧІВ У ПРОЦЕСІ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ БАНКІВСЬКИХ ОПЕРАЦІЙ, ІННОВАЦІЙНИЙ ПАКЕТ ПОСЛУГ ЯК ІНСТРУМЕНТАНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ БАНКІВСЬКИМИ УСТАНОВАМИ УКРАЇНИ
|
| 18. |
Запитує: Олександр (23.11.2011) Тема запиту: Сучасне маркетингове середовище фінансових інструментів |
Ключові слова: маркетингове середовище -- фінансові інструменти
Перегляньте наступні матеріали, також скористайтесь архівом довідок, щодо потрібної Вам теми. Видання є в НБУВ: ВА717653 Силантьєв, Сергій Олексійович. Менеджмент похідних фінансових інструментів [Текст] : практикум / С. О. Силантьєв ; Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний ун-т ім. Вадима Гетьмана". - К. : КНЕУ, 2009. - 399 с, РА347385 Зельдіс, Вадим Віталійович. Маркетингові дослідження на ринку цінних паперів [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Зельдіс Вадим Віталійович ; Європейський ун-т. - К., 2006. - 20 с., ВА695480 Парсяк, В. Н. Ринок цінних паперів [Текст] : маркетингові дослідження / В. Н. Парсяк, В. В. Зельдіс. - К. : Центр учбової літератури, 2007. - 222 c. -, РА334453 Безп'ятов, Андрій Валерійович. Розвиток похідних фінансових інструментів у країнах з перехідною економікою [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.05.01 / Безп'ятов Андрій Валерійович ; НАН України, Інститут світової економіки і міжнародних відносин. - К., 2004. - 18 с., ВА589736 Фінансовий менеджмент банку: Навч. посіб. / Л.О. Примостка; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 1999. — 279 с. Розглянуто інструментарій та сучасні методи управління фінансами комерційного банку. Подано систематизований виклад методів управління капіталом, зобов'язаннями, кредитним портфелем, портфелем цінних паперів та ліквідністю банку. Особливу увагу приділено концепції збалансованого управління активами і пасивами банку, методології хеджування відсоткового та валютного ризиків, механізмам функціонування похідних фінансових інструментів (деривативів), таких як форварди, ф'ючерси, опціони, своп-контракти та ін., ВА595601 Мишкін, Фредерік С. Економіка грошей, банківської справи і фінансових ринків [Текст] / Ф. С. Мишкін ; пер. С. Панчишин [та ін.] ; ред. пер. ПаС. Панчишин. - К. : Основи, 1999. - 967 с. Маркетингове середовище , ОБЛІК ФІНАНСОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ, ПОЛОЖЕННЯ (СТАНДАРТ) БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ 13 "ФІНАНСОВІ ІНСТРУМЕНТИ", Загальна характеристика фінансових інструментів, Фінансові інструменти: особливості визначення, класифікації та обігу, ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ АКТИВІЗАЦІЇ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ РЕГІОНУ, МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗМІЩЕННЯ ЦІННИХ ПАПЕРІВ, МАРКЕТИНГ БАНКУ НА РИНКУ ЦІННИХ ПАПЕРІВ, Фінансові інструменти
|
| 19. |
Запитує: Анжелика (23.11.2011) Тема запиту: Формування соціального простору у сфері дозвілля молоді за допомогою інформаційних технологій |
Ключові слова: соціальний простір -- дозвілля -- молодь -- інформаційні технології -- інтернет
Перегляньте, будь ласка, такі ресурси: Саморозвиток і самореалізація сучасної молоді в сфері дозвілля, Соціологія дозвілля молоді в просторі міста , ВПЛИВ СУБКУЛЬТУР НА ПРОЦЕС СОЦІАЛІЗАЦІЇ МОЛОДІ, ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ФІРМ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОЗВІЛЛЯ МОЛОДІ, ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ДОЗВІЛЛЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ УКРАЇНИ, ПРІОРИТЕТНІСТЬ ОСВІТНІХ ТА КОМУНІКАЦІЙНИХ ПРАКТИК ВИКОРИСТАННЯ СТУДЕНТАМИ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ, ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У СОЦІАЛЬНІЙ РОБОТІ, ВИРТУАЛЬНЫЕ СОЦИАЛЬНЫЕ СЕТИ В РАКУРСЕ СОЦИОЛОГИЧЕСКОГО АНАЛИЗА, Социальные сети как элемент интерактивной виртуальной среды , ДОСЛІДЖЕННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ, ПРОБЛЕМЫ И ФАКТОРЫ ПОВЫШЕНИЯ КАЧЕСТВА ОБРАЗОВАНИЯ ЧЕРЕЗ ДОСУГОВУЮ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ МОЛОДЕЖИ, Тенденції поширення злочинності у студентському та курсантському середовищі, Интернет, культура, интернет-общение и идентичность: культурно-философский анализ
|
| 20. |
Запитує: Олександр (24.11.2011) Тема запиту: Бренд маркетинг сучасного ранку фінансових послуг в Україні |
Ключові слова: бренд -- маркетинг -- ринок фінансових послуг -- фінансовий ринок
Доброго дня! Сподіваємося, що наступні джерела Вам допоможуть. Видання є в НБУВ: ВА683079 Лютий, Ігор Олексійович. Банківський маркетинг [Текст] : навч. посіб. / І. О. Лютий, О. О. Солодка. - К. : Знання, 2006. - 395 с., РА361016 Ткачук, Олена Володимирівна. Маркетингові комунікації у банківській діяльності: паблік рілейшнз [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Ткачук Олена Володимирівна ; Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний ун-т ім. Вадима Гетьмана". - К., 2008. - 20 с., Ж23338/2006/3 Корзун А. Архитектура бренда: взгляд изнутри, или как построить эффективный бренд / А. Корзун // Бренд-менеджмент. — 2006. — № 3. , РА336133 Маслова, Наталя Олександрівна. Підвищення ефективності маркетингових комунікацій комерційного банку [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Маслова Наталя Олександрівна ; Київський національний торговельно-економічний ун-т. - К., 2005. - 21 с., ВА644404 Брендинг в управлении маркетинговой активностью [Текст] / Н. К. Моисеева [и др.] ; ред. Н. К. Моисеева ; Международная академия менеджмента. - М. : Омега-Л, 2003. - 336 с., ВА723077 Балабанова, Людмила Веніамінівна. Бренд-менеджмент підприємств в умовах маркетингової орієнтації [Текст] : монографія / Л. В. Балабанова, Я. В. Приходченко ; Донецький національний ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. - Донецьк : [РВВ ДонНУЕТ], 2010. - 200 с. МАРКЕТИНГ БАНКІВСЬКИХ ІННОВАЦІЙ, УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ ТА МЕРЧАНДАЙЗИНГ, БРЕНД БАНКУ: СУТНІСТЬ, ЕЛЕМЕНТИ, ВПЛИВ НА КЛІЄНТІВ, ФРАНЧАЙЗИНГОВА ФОРМА ВИКОРИСТАННЯ БРЕНДА: ПОГЛЯД З ПОЗИЦІЙ МАРКЕТИНГУ ІННОВАЦІЙ, ІМІДЖ, БРЕНД ТА РЕПУТАЦІЯ: ЇХ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК І ВПЛИВ НА РОЗВИТОК ТЕРИТОРІЙ, ОРГАНІЗАЦІЙ ТА ОКРЕМИХ ОСІБ, АНТИКРИЗОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК СКЛАДОВА СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ БАНКОМ
|
| | |
|
|