Ключові слова: фізичні вправи --
початкова школа --
методика навчання
Доброго дня! Пропонуємо Вам скористуватись інформацією у наступних джерелах:
Видання є в НБУВ: ВА585721 Вільчковський Е. С. Система фізичного виховання молодших школярів: Навч.-метод. посіб.для викл. та студ. вузів / Е.С. Вільчковський, М.П. Козленко, С.Ф. Цвек / Ін-т змісту і методів навчання. — К., 1998. — 230 с. ( Висвітлюється мета, завдання, засоби, методи і форми фізичного виховання учнів молодших класів, розкривається роль занять фізичними
вправами в організації раціонального режиму дня в школі і вдома. Наведено рекомендації щодо методики вивчення програмного матеріалу, організації уроків фізкультури і заходів з фізичного виховання в режимі навчального дня, позакласної і позашкільної фізкультурно-масової роботи, а також фізичного виховання дітей в сім'ї. Належне місце відводиться висвітленню прийомів активізації пізнавальної діяльності учнів на заняттях фізкультурою, а також розкриттю прийомів підготовки їх до самостійного використання засобів фізичного виховання у повсякденному житті.),
ВА632915 Шандригось В. І. Використання комп'ютера у підготовці вчителя фізичної культури до уроку: Метод. рек. на допомогу вчителям фіз. культури / В.І. Шандригось / Терноп. обл.ін-т післядиплом. освіти, Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т.: ТДПУ, 2002. — 91 с. ( Висвітлено проблему організації навчальної роботи вчителя фізичної культури за допомогою комп'ютерної технології. Визначено рівень дозування фізичних навантажень на заняттях з учнями перших класів. Описано розроблену комп'ютерну програму "Здоров'я дитини", розраховану для використання вчителями фізичної культури, інспекторами з фізичного виховання, науковцями в галузі фізичної культури та спорту за умов екологічно чистих регіонів і зон радіаційного забруднення. Розглянуто її призначення, функції, структуру, зміст і методологію.),
ДС116815 Чопик, Роман Володимирович. Методика навчання фізичних
вправ молодших школярів у процесі занять баскетболом [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Чопик Роман Володимирович ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. - Дрогобич, 2009. - 259 арк.,
РА326339 Фролова Н. О. Особистісно зорієнтований підхід у фізичному вихованні молодших школярів: Автореф. дис... канд. пед. наук / Н.О. Фролова / Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с.( Визначено суть та зміст поняття "особистісно зорієнтований підхід у фізичному вихованні". Обгрунтовано та впроваджено педагогічну систему реалізації даного підходу у фізичному вихованні молодших школярів. Розроблено методику підходу складання індивідуальних програм їх занять фізичними
вправами відповідно до психофізичного розвитку. За результатами дослідження розкрито специфіку змісту та методику впровадження особистісно зорієнтованого підходу до фізичного виховання даних школярів. Експериментально перевірено ефективність впливу даного підходу на захворюваність, успішність у навчанні, психофізичний розвиток та соціалізацію особистості молодших школярів у навчально-виховному процесі початкової школи.),
РА388499 Хрипко І. В. Вплив програм з традиційними та інноваційними засобами фізичного виховання на фізичний стан молодших школярів: автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / І. В. Хрипко / Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2012. — 20 с. ( Уперше розроблено технологію оцінювання ефективності інноваційних програм з фізичного виховання, яка передбачає та дозволяє вчителю вибрати оптимальний варіант для певного контингенту дітей та умов матеріально-технічної бази школи. Уперше визначено характер впливу традиційних та інновайних засобів рухової активності на розвиток фізичних здібностей та пізнавальну, мотиваційну сферу молодших школярів, який залежить від спрямованості засобів фізичного виховання. ),
Ж21367 Фідірко М. О. Формування фізичних і психологічних якостей молодших школярів засобами рухливих ігор / М. О. Фідірко // Наша шк . — 2009. — N 5 . — С. 97-99. ,
Ж16225 Іванніков С. І. Індивідуально-диференційований підхід у підготовці майбутніх учителів початкових класів до фізичного виховання учнів / С. І. Іванніков // Наука і освіта . — 2010. — N 8. — С. 170-172.( Розглянуто стан фізичного виховання учнів в системі освіти. Обгрунтовано ідею та шляхи реалізації індивідуально-диференційованого підходу як принципу підготовки майбутніх учителів початкової школи до ефективного фізичного виховання і укріплення здоров'я молодших школярів. Визначено завдання, яких вимагає упровадження індивідуально-диференційованого підходу в теорію і практику підготовки майбутніх вчителів початкової школи до фізичного виховання учнів. Зауважено, що навчання майбутніх учителів початкової школи спеціальних фізичних
вправ, ігор може відбуватись не тільки під час вивчення методик фізичного виховання, воно може враховуватись й у змісті інших приватних методик.),
Ж70281 Слобожанський науково-спортивний вісник. Вип. 8 / Харк. держ. акад. фіз. культури / Ред.: М.О. Олійник. — Х., 2005. — 329 с.( Розглянуто питання фізичного виховання населення, удосконалення підготовки спортсменів різної кваліфікації. Проаналізовано вплив аквааеробіки на фізичний стан людей різного віку, ефективність застосування позаурочних форм занять фізичними
вправами з учнями молодшого шкільного віку. Розкрито дидактичні основи методики навчання та формування ведення здорового способу життя школярів, філософсько-педагогічні засади гармонійного виховання молоді.,
Ж73685 Дитина. Освіта. Соціум : матеріали Всеукр. студент. наук.-практ. конф., 18 лют. 2010 р., Київ / Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова / Ред.: В.П. Андрущенко. — К., 2010. — 188 с. — (Вісн. Ін-ту розв. дитини. Сер. Філос. Педагогіка. Психологія; Вип. 7). ( Розглянуто питання використання інформаційно-комунікаційних технологій у розвитку дитини, дидактичних ігор і комп'ютера у навчанні математики, текстових задач у розвитку логічного мислення молодших школярів. Розкрито теоретико-методологічні засади формування духовності у дошкільному віці. Проаналізовано вплив сім'ї на формування самооцінки дитини старшого дошкільного віку. Описано інтерактивні форми методичного керівництва фізкультурно-оздоровчою роботою в дошкільному навчальному закладі. Наведено вимоги до підготовки фахівців у галузі дошкільної освіти).,
Ж69411 Мацкевич Н. Особливості фізкультурно-оздоровчої роботи в початковій школі / Н. Мацкевич // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту . — 2004. — N 19. — С. 42-46. ( Висвітлено питання врахування особливостей організму, розвитку фізичних якостей, формування рухових умінь молодших школярів в процесі організації фізкультурно-оздоровчої роботи в початковій школі.),
Ж69411 Дейнеко А. Х. Активизация занятий по физической культуре школьников 7 - 11 лет с помощью оздровительных видов гимнастики / А.Х. Дейнеко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту . — 2007. — N 5. — С. 59-62 . ( Исследовано отношение к занятиям физической культурой детей в возрасте 7 - 11 лет, определено их физическое состояние. Предложено проводить дополнительные уроки по физической культуре с использованием элементов спортивных и народных танцев, аэробики и фитнеса как оздоровительных видов гимнастики.),
Ж69802 Денисовець Т. М. Експериментальне дослідження ефективності упровадження методики виховання здорового способу життя у загальноосвітніх навчальних закладах / Т.М. Денисовець // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол . — 2011. — Вип. 10. — С. 174-179.,
Ж69873 Чепурина О. Е. Использование средств и методов художественной гимнастики на уроках "Основы здоровья и физической культуры" в младших классах средней школы / О.Е. Чепурина, И.П. Закорко, А.В. Журавель, Г.Н. Будагьянц // Физ. воспитание студ. творч. спец . — Х., 2002. — N 4. — С. 86-97. ( Розглянуто проблеми вдосконалення навчального процесу з дисципліни "Основи здоров'я і фізичної культури" в молодших класах середньої школи, запропоновано один з шляхів їх подолання - використання на уроках засобів і методів художньої гімнастики.),
Ж69028 Дикий О. Ю. Інноваційні технології на уроках фізичної культури / О. Ю. Дикий // Пед. пошук . — 2011. — N 2. — С. 17-18. ( Обгрунтовано необхідність пошуку новітніх оптимальних та ефективних систем фізичного виховання й оздоровлення молодого покоління. У ході проведеного дослідження визначено сутність понять теорії інноваційної педагогіки, виокремлено та проаналізовано можливості використання інноваційних технологій у галузі фізичного виховання за умов сучасної школи. )
Вплив спеціальних вправ на рівень фізичної підготовленості школярів молодшого шкільного віку,
Кожевнікова Л. Оновлення змісту навчання і виховання учнів молодших класів на уроках фізичної культури в умовах особистісно орієнтованого навчання / Л.Кожевнікова // Спортивна наука України. - 2010. - №1 (30). - С. 53-63.,
Кліш і. С. Удосконалення фізичної підготовленості учнів молодшого шкільного віку / І. С. Кліш // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2010. - № 23. - С. 156-159,
Остапенко О. І. Особливості фізичного виховання учнів початкових класів у системі " родина - школа " / О. І. Остапенко // Вісник Кам’янець Подільського національного університету. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини. - Кам’янець - Подільський. - 2008. - Вип. 1. - С. 219-226.,
Шамардіна Галина. Формування рухових умінь та навичок учнів початкової школи з використанням тенісу на уроках фізичної культури / Г. Шамардіна , Л. Шуба . // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2011. - № 3 (5). - С. 36-41.