Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=МАНІПУЛЯЦІЇ$<.>+<.>K=СВІДОМІСТЮ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Запитує: Віра (12.08.2013) Тема запиту: Доброго дня. Допоможіть, будь ласка, з пошуком інформації для наукової роботи на тему "Неологічна лексика як засіб мовної маніпуляції в рекламних текстах (на матеріалі друкованої англомовної реклами)". У будь-якому випадку дякую. |
Ключові слова: неологічна лексика -- реклама -- англомовна реклама
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступний список джерел та радимо здійснити пошук у архіві виконаних довідок за ключовими словами "неологічна картина світу" (Див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА759675 Третяк Н. В. Жаргонна лексика в друкованих ЗМІ (номінативно-експресивна функція): монографія / Н. В. Третяк; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка. - Кам'янець-Подільський, 2012. - 183 с. - Бібліогр.: с. 165-183. - укp. (Розглянуто питання з функціонування жаргонної лексики в мові друкованих ЗМІ, визначено місце жаргонної лексики серед них, а також кореляції даного терміна з термінами просторіччя. Жаргонізовано розмовну мову, сленг тощо, проблеми мовної особистості, зокрема мовної особистості журналіста, тенденції зниження газетного стилю (пейоризації), теорію метафори. Розглянуто заголовок як частину газетного жанру. Наголошено на значній метафоричності жаргонних одиниць, переважну більшість яких утворено завдяки ефекту метафоричного перенесення)., ДС82287 Сакал, Тетяна Миколаївна. Історико-ономасіологічне та когнітивне дослідження префіксальних неологізмів у англійській мові [Текст] : дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Сакал Тетяна Миколаївна ; Ужгородський національний ун-т. - Ужгород, 2004. - 220 арк.: табл. - арк. 179-215., ДС82271 Янков, Анатолій Вікторович. Соціально-політичні неологізми та оказіоналізми в американському варіанті англійської мови: структура - семантика - функціонування [Текст] : дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Янков Анатолій Вікторович ; Львівський національний ун-т ім. Івана Франка. - Л., 2004. - 276 арк. - арк. 196-232., ДС126772 Островська, Юлія Костянтинівна. Оцінні неологізми в англійській та українській мовах кінця XX - початку XXI століття [Текст] : дис. ... канд. філол. наук : 10.02.17 / Островська Юлія Костянтинівна ; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2011. - 259 арк. : рис., табл. - Бібліогр.: арк. 220-259., РА330536 Янков, Анатолій Вікторович. Соціально-політичні неологізми та оказіоналізми в американському варіанті англійської мови: структура - семантика - функціонування [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Янков Анатолій Вікторович ; Львівський національний ун-т ім. Івана Франка. - Л., 2004. - 20 с., РА382427 Жулінська, Майя Олександрівна. Концептуальна парадигма інформаційних неологізмів (на матеріалі сучасної англійської мови) [Текст] : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / Жулінська Майя Олександрівна ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2011. - 20 с., Ж70317 Федорець С.А. Феномен реклами у сучасному суспільстві // Лінгвістичні дослідження: Зб. наук. праць. Вип. 4. – Х.: ХДПУ, 2000. – С.48-52 Корнєва З. М. Сучасні тенденції англійської неології / З. М. Корнєва // Гуманітарний вісник : збірник наукових праць. – Черкаси, 2007. - № 11, Т. 2. – С. 396-399., Клименко І. М. Міжмовні лексико-семантичні відношення (на матеріалі англійської та української фразеології) / І. М. Клименко // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету : збірник наукових праць. - Кривий Ріг, 2008. – Вип. 1. – С. 21-26., Блинова Н. М. Лексичні інновації у мові Інтернет-ЗМІ [Електронний ресурс] / Н. М. Блинова. – Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/natural/vdpu/Movozn/2013_19_1/9.pdf. – Назва з екрану., Англійські неологізми кінця ХХ століття як складова мовної картини світу [Електронний ресурс]. – Режим доступу : URL : http://librar.org.ua/sections_load.php?s=philology&id=90&start=4. – Назва з екрану., Англійські запозичення в мові сучасної української реклами [Електронний ресурс]. – Режим доступу : URL : http://librar.org.ua/sections_load.php?s=philology&id=88&start=7. – Назва з екрану., Віртуальна бібліографічна довідка - простий пошук (архів)
|
| 2. |
Запитує: Вероніка (12.09.2014) Тема запиту: Доброго дня. Допоможіть, будь ласка, з літературою, яку я можу знайти у НБУВ, на тему маніпуляції у текстах французької друкованої реклами. Мені потрібен матеріал, що стосується саме лінгвістичних ознак маніпуляції (повторення, порядок слів і т.п.) тобто з точки зору філології, а не психології або рекламної справи. Завчасно дякую. |
| 3. |
Запитує: Кондратюк Ірина Борисівна (01.03.2016) Тема запиту: Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, підібрати матеріал на тему "Комунікативні засоби руйнації психологічного балансу". Дуже вдячна! |
Ключові слова: психологічний баланс -- комунікативні засоби -- руйнація -- психологічні маніпуляції
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України" та реферативній базі даних (див. посилання). Видання є в НБУВ: Ж15566 Шаюк О. Емоційно-вольовий компетент толерантності / О. Шаюк // Освіта і упр. - 2011. - 14, № 1. - С. 104-110. (У рамках психоаналітичної теорії досліджено емоційно-вольовий компонент толерантності. Доведено, що толерантність у цьому аналітичному розрізі - це складна система психологічних механізмів взаємодії людини з оточенням, що дозволяє їй одночасно зберегти свою цілісність і змінюватися відповідно до чинних вимог, збалансовує психологічну стійкість і мінливість, охоплює різноспрямовані захисні механізми особистості. Визначено функції емоційно-вольового компонента толерантності, зокрема: уміння переборювати дратівливість, виявляти витримку, самовладання, самоконтроль, і саморегуляцію.) Зелінська Т. М. Психологічні механізми балансу та узгодженості особистісної амбівалентності в осіб юнацького віку / Т. М. Зелінська // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Сер. 12 : Психолог. науки. - 2014. - Вип. 45. - С. 151-156. , Токарська А. С. Право захисту людини й громадянина від інформаційно-психологічної агресії та війни / А. С. Токарська // Філософ. та методол. проблеми права. - 2014. - № 1. - С. 36-42., Гребінь Н. В. Зміст маніпуляції як різновиду прихованого психологічного впливу / Н. В. Гребінь // Проблеми сучас. психології : зб. наук. праць. - Кам'янець-Подільськ, 2013. - Вип. 21. - С. 80-93., Гребінь Н. В. Зміст маніпуляції як різновиду прихованого психологічного впливу / Н. В. Гребінь // Проблеми сучас. психології : зб. наук. праць. - Кам'янець-Подільськ, 2013. - Вип. 21. - С. 80-93., Головчук О. В. Політичне телебачення: маніпулятивні прийоми та психологічний тиск / О. В. Головчук // Гілея: наук. вісник : зб. наук. праць. - Київ, 2014. - Вип. 82. - С. 414-416. , Лобойко Т. В. Маніпулятивні аспекти психологічного впливу соціальної реклами / Т. В. Лобойко // Вісн. Дніпропетр. університету. Сер. Соц. комунікації. - 2013. - Т. 21, Вип. 13. - С. 80-85. , Малєєва Н. С. Соціально-психологічний зміст комунікативних практик у мережі Інтернет / Н. С. Малєєва // Наука і освіта. - 2014. - № 11. - С. 113-118., Гончарук Н. М. До проблеми класифікації комунікативних актів у психологічних дослідженнях / Н. М. Гончарук // Проблеми сучас. психології : зб. наук. праць. - Кам'янець-Подільськ, 2015. - Вип. 28. - С. 94-105., Сінєльнікова Т. В. Психологічні особливості підлітків – активних користувачів соціальних мереж / Т. В. Сінєльнікова // Наука і освіта. - 2014. - № 1. - С. 50-55., Сугестивні технології маніпулятивного впливу : навч. посібник / В.М.Петрик, М.М.Присяжнюк, Л.Ф.Компанцева [та ін.]. - 2-ге вид. - Київ : ЗАТ “ВІПОЛ”, 2011. - 248 с. , Наукова періодика України , Реферативна база даних "Україніка наукова"
|
|
|
|