Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (29)Автореферати дисертацій (11)Реферативна база даних (403)Журнали та продовжувані видання (147)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.322$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 765
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.
Видання в опрацюванні - ще не надійшло за місцем зберігання

Гоффман, Ґ.
Як створити емоцію. Уроки творчого лідерства Nike [Текст] / Ґ. Гоффман. - 2-ге вид. - Київ : Лабораторія, 2024. - 272 с. - ISBN 978-617-8203-20-7

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
2.
ВА614319

Шмитт, Бернд.
Эмпирический маркетинг: Как заставить клиента чувствовать, думать, действовать, а также соотносить себя с вашей компанией [Текст] / Б. Шмитт. - М. : Издательский торговый дом "Гранд" : Фаир-Пресс, 2001. - 391 с.: ил. - Альтернативное название : Эмпирический маркетинг: Стратегическая схема и инструменты практической реализации нового подхода к маркетингу/Б.Шмитт. - ISBN 5-8183-0253-9 (рус.). - ISBN 0-684-85423-6 (англ.)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд


      
3.
Р96794

Гельруд, Ян Давидович.
Экономико-математические методы и модели в маркетинге [Текст] : учеб. пособие / Я. Д. Гельруд ; Южно-Уральский гос. ун-т. Кафедра "Предпринимательство и менеджмент". - Челябинск : Издательство ЮУрГУ, 2001. - 44 с.: ил. - ISBN 5-696-01811-4

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
4.
ВА654198


Школа маркетинга Келлога [Текст] : факультет школы Келлога Северо-Западного ун-та / пер. с англ. Ю. Близнюк [и др.] ; ред. пер. МеМ. Медников ; ред. Д. Якобуччи ; предисл. Ф. Котлер. - СПб. [и др.] : Питер, 2004. - 397 с.: рис., табл. - (Серия "Маркетинг для профессионалов"). - Библиогр.: с. 372-397. - ISBN 5-318-00790-2. - ISBN 0-471-35399-X (англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
5.
ВА607146

По, Ричард.
Четвертая волна, или сетевой маркетинг в XXI веке [Текст] / Р. По ; пер. с англ. К. Ткаченко. - М. : Гранд : Фаир-Пресс, 2001. - 405 с. - (Библиотека MLM). - ISBN 5-8183-0284-9. - ISBN 0-7615-1752-9

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд


      
6.
ВА817360


Цифровий маркетинг - модель маркетингу XXI сторіччя [Текст] : [колект. монографія] / [М. А. Окландер та ін.] ; за ред. д-ра екон. наук, проф. М. А. Окландера. - Одеса : Астропринт, 2017. - 290 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 270-275. - 300 прим. - ISBN 978-966-927-268-3

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
7.
РА356528

Житнікова, Катерина Володимирівна.
Фразеологічні одиниці в англомовній терміносистемі менеджменту та маркетингу: семантико-прагматичний аспект (на матеріалі журналу "Journal of World Business") [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Житнікова Катерина Володимирівна ; Київський національний лінгвістичний ун-т. - К., 2008. - 20 с.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
8.
ДС117140

Житнікова, Катерина Володимирівна.
Фразеологічні одиниці в англомовній терміносистемі менеджменту та маркетингу: семантико-прагматичний аспект (на матеріалі журналу "Journal of World Business") [Текст] : дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / Житнікова Катерина Володимирівна ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2008. - 360 арк. : табл. - Бібліогр.: арк. 197-246.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
9.
РА384977

Акічева, Марина Шаміліївна.
Формування компетентності професійного спілкування майбутніх маркетологів у процесі фахової підготовки [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Акічева Марина Шаміліївна ; Ін-т вищої освіти Нац. акад. пед. наук України. - К., 2011. - 20 с. : табл.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
10.
ВА618890

Никифоров, Евгений Александрович.
Формирование стратегического маркетинга монополиста [Текст] / Е. А. Никифоров ; Ульяновский гос. ун-т. - Ульяновск : Издательство УлГУ, 2001. - 114 с. - ISBN 5-88866-079-5

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
11.
ВА643053

Мельникова, Ольга Тимофеевна.
Фокус-группы в маркетинговом исследовании. Методология и техники качественных исследований в социальной психологии [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов, обуч. по направлению и спец. психологии / О. Т. Мельникова. - М. : Издательский центр "Академия", 2003. - 265 с. - (Высшее образование). - Библиогр.: с. 258-263. - ISBN 5-7695-0950-3

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
12.
ВА573466

Овсийчук, М. Ф..
Финансовый менеджмент. Методы инвестирования капитала [Текст] / М. Ф. Овсийчук, Л. Б. Сидельникова. - М. : Буквица : Юрайт, 1996. - 128 с. - (Финансы). - ISBN 5-89263-012-9

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :


      
13.
ВА575707


Финансовый менеджмент [Текст] : учебник для студ. вузов, обуч. по экон. спец. / Г. Б. Поляк [и др.] ; ред. Г. Б. Поляк. - М. : Финансы : ЮНИТИ, 1997. - 518 с. - ISBN 5-85173-079-X

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :


      
14.
ВА571548

Герчикова, Ирина Никоновна.
Финансовый менеджмент [Текст] / И. Н. Герчикова. - М. : АО "Консалтбанкир", 1996. - 208 с. - ISBN 5-85187-065-6

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
15.
ВА734797


Філософія маркетингу: інтеграція теорії та практики [Текст] : монографія / [Андріяшина О. В. та ін.] ; за заг. ред. С. Ю. Хамініч ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Д. : [Наука і освіта], 2010. - 272 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці розд. - 300 прим. - ISBN 978-966-8736-05-6

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
16.
ВА609563


Учебно-методическое пособие для проведения практических занятий по курсу "Основы маркетинга" для студентов специальностей Э.02.01 -"Коммерческая деятельность" и Э.01.07 -"Бухгалтерский учет, анализ и аудит" [Текст] / А. Д. Молокович [и др.] ; Белорусская гос. политехническая академия. Кафедра "Коммерческая деятельность и бухгалтерский учет на транспорте". - Минск : БГПА, 2000. - 72 с.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
17.
Р91965


Учебно-методическое пособие для проведения лабораторных работ по курсу "Основы маркетинга" для студентов специальностей Э.02.01 - "Коммерческая деятельность" и Э.01.07 - "Бухгалтерский учет, анализ и аудит" [Текст] / А. Д. Молокович [и др.] ; Белорусская гос. политехническая академия. Кафедра "Коммерческая деятельность и бухгалтерский учет на транспорте". - Минск : БГПА, 2000. - 34 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:




Видання зберігається у :


      
18.
Р89201

Ніколаєв, Юрій Олегович.
Учбовий посібник з курсу "Маркетинг". Для студентів з курсу ФБМ ІМЕМ [Текст] / Ю. О. Ніколаєв. - О. : АстроПринт, 2000. - 28 с. - ISBN 966-549-447-3

Рубрики:

Географічні рубрики:




Видання зберігається у :


      
19.
ВА668477

Решетілова, Тетяна Борисівна.
Успішний маркетинг [Text] : підручник / Т. Б. Решетілова, Л. А. Заїка. - Д. : Національний гірничий ун-т, 2005. - 384 с. - Альтернативное название : Successful marketing /T.B.Reshetilova, L.A.Zaika. - ISBN 966-8271-96-3
Англійською мовою.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
20.
С10323/Кн. 7

Управление ресурсами в условиях рынка: BZR752: Профессиональный диплом по менеджменту [Текст] : в 8 кн. / Международный ин-т менеджмента ЛИНК. - Жуковский : МИМ ЛИНК, 2001 .
Кн. 7 : Управление рынком : учеб. пособие для использования в учеб. процессе со студ. экон. спец. / подгот. Г. Картер [и др.] ; ред. В. Н. Голубкин. - 3 изд., стер. - Жуковский : [б.и.], 2001. - 93 с.: рис. - Библиогр.: с. 93. - ISBN 5-7527-0066-3 (рус.)

Рубрики:




Видання зберігається у :

...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського