Пошуковий запит: (<.>U=У542.10-803.4$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 90
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
|
| | |
|
1. | Видання в опрацюванні - ще не надійшло за місцем зберігання
Ogilvy, D. Ogilvy on advertising [Text] / D. Ogilvy. - New York : [s. n.], 1983. - ISBN 0-394-72903-X
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
2. | ВА570566
Хисрик, Роберт Д.. Торговля и менеджмент продажи [Текст] / Р. Д. Хисрик, Р. В. Джексон. - М. : Филинъ, 1996. - 365 с. - (Экономика для практиков). - ISBN 5-900855-40-6. - ISBN 0-8120-4693-5
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
3. | ВА579245
МакГалли, Майкл Т.. Основы эффективных продаж [Текст] : советы эксперта по малому бизнесу: Поиск покупателя. Визиты "наугад". Преодоление возражений. Заключение сделок / М. Т. МакГалли. - К. : София, 1997. - 288 с. - (Школа бизнеса). - ISBN 966-7319-15-6
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
4. | ВС31576
Хопкинс Том Умение продавать для "чайников" [Текст] / Хопкинс Том. - К. : Диалектика, 1997. - 256 с. - (Для сомневающихся). - ISBN 966-506-050-3. - ISBN 1-56884-389-5
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
5. | ВА590693
Миллер, Стив. Как использовать торговые выставки с максимальным эффектом [Текст] : пер. с англ. / С. Миллер. - М. : Довгань, 1998. - 126 с. - ISBN 5-7888-0093-5. - ISBN 0-8442-3204-1
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
6. | ІВ207864
How to use advertising to build strong brands [Text] / ed. J. P. Jones. - Thousand Oaks, California[etc.] : Sage publications, 1999. - 394 p.: fig. - ISBN 0-7619-1243-6
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
7. | ІВ205560
Gregory, James R. Branding across borders [Text] : a guide to global brand marketing / J. R. Gregory ; with J. G. Wiechmann. - Chicago[etc.] : McGraw-Hill, 2002. - XXIV, 232 p.: fig. - ISBN 0-658-00945-1
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
8. | ВА668835
Джоббер, Дэвид. Продажи и управление продажами [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов / Д. Джоббер, Д. Ланкастер ; пер. с англ. В. Н. Егоров. - М. : ЮНИТИ-Дана, 2002. - 622 с.: рис. - Альтернативное название : Продажи. Управление продажами/ Джоббер, Д.; Ланкастер, Д. - ISBN 5-238-00465-6 (рус.). - ISBN 0-273-64210-3 (англ.)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
9. | СО32673
"Золоті торгові марки", національний конкурс (2002 ; Київ). Національний конкурс "Золоті торгові марки" [Текст] : офіц. кат. спонсорів, переможців та учасників = "Golden trade marks" National contest : offic. cat. of the sponsors, winners and participants / Міжнар. благод. орг. "Фонд суспіл. визнання" ; [керівник проекту Товстопльот К. ; голов. ред. Маркус Ж.]. - Київ : Євроімідж, 2002. - 382, [114] с. : кольор. іл. - Назва обкл. : Золоті торгові марки. - Назва обкл. : Golden trade marks. - Текст укр., англ. - 20000 прим. - ISBN 966-7867-23-4
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
10. | ВС38379
Темпорал, Пол. Эффективный бренд-менеджмент [Текст] / П. Темпорал ; пер. с англ. Т. Виноградова. - СПб. : Издательский Дом "Нева", 2003. - 319 с.: ил. - (Современный бизнес). - ISBN 5-7654-2187-3. - ISBN 0-471-47925-X (англ.)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд Універсальний підсобний фонд
| |
|
| | |
|
11. | ІВ207822
Keller, Kevin Lane. Strategic brand management [Text] : building, measuring, and managing brand equity / K. L. Keller. - 2 ed. - Upper Saddle River, New Jersey : Prentice Hall, 2003. - XXIII, 788 p.: fig. - ISBN 0-13-041150-7
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
12. | СО32674
"Золоті торгові марки", міжнародний конкурс (2003 ; Київ). Міжнародний конкурс "Золоті торгові марки" [Текст] : офіц. кат. Оргкомітету = "Golden trade marks" International contest : offic. cat. of the organizational committee / Міжнар. благод. орг. "Фонд Суспіл. Визнання" ; [керівник проекту Лисак П. ; голов. ред. Маркус Ж.]. - Київ : Євроімідж, 2003. - 319, [161] с. : кольор. іл. - Назва обкл. : Золоті торгові марки. - Назва обкл. : Golden trade marks. - Текст укр., англ. - 25000 прим. - ISBN 966-7867-27-7
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
13. | ВС41588
Коу, Джон. Маркетинг и продажи В2В [Текст] / Д. Коу ; пер. с англ. М. З. Штернгарц. - М. : Росмэн-Бизнес, 2004. - 239 с. - Альтернативное название : В2В. Маркетинг & продажи/ Коу, Д. - ISBN 5-353-01761-7 (рус.). - ISBN 0-471-40879-7 (англ.)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
14. | ВА669918
Винсент, Лоуренс. Легендарные бренды [Текст] : раскрученные рекламные мифы, в которые поверил весь мир / Л. Винсент. - М. : ФАИР-ПРЕСС, 2004. - 333 с. - ISBN 5-8183-0791-3 (рус.). - ISBN 0-7931-5560-6 (англ.)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
15. | ВА658900
Музыкант, Валерий Леонидович. Формирование брэнда средствами рекламы и PR [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов, обучающихся по спец. 061500 "Маркетинг" и 350700 "Реклама" / В. Л. Музыкант. - М. : Экономистъ, 2004. - 606 с.: рис., табл. - (Homo Faber). - Альтернативное название : Формирование брэнда средствами PR и рекламы/ Музыкант, В. Л. - Библиогр.: с. 599-606. - ISBN 5-98118-077-3
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
16. | ВС40205
Уиллер, Алина. Индивидуальность бренда. Руководство по созданию, продвижению и поддержке сильных брендов [Текст] : пер. с англ. / А. Уиллер. - М. : Альпина Бизнес Букс, 2004. - 235 с.: ил. - ISBN 5-9614-0059-Х (рус.). - ISBN 0-471-21326-8 (англ.)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд Універсальний підсобний фонд
| |
|
| | |
|
17. | ВА668602
Герман, Дан. Рождение брэнда [Текст] : практ. руководство / Д. Герман ; пер. Е. Крикушенко. - М. : Гелеос, 2004. - 344 с. - ISBN 5-8189-0361-3
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
18. | АО265348
Англо-русский толковый словарь. Маркетинг и торговля [Текст] / лексикографы-сост. Т. Е. Апанасенко [и др.] ; общ. ред. М. А. Сторчевой ; ОЛМА медиагрупп. - М. : Экономическая школа : ОЛМА-ПРЕСС Образование, 2005. - 832 с. - (Серия словарей Economicus). - ISBN 5-94849-859-X
Рубрики:
Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
| |
|
| | |
|
19. | Österr.bibl./№5690
Hippel, Stephanie Hedwig. Mobile Branding: Grundlagen. Erfolgsfaktoren. Kampagnen [Text] / S. H. Hippel. - Berlin : VDM Verlag Dr.Müller, 2005. - 193 S. - Бібліогр.: S. 177-187. - ISBN 3-86550-004-8
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
20. | ІВ207880
Calloway, Joe. Indispensable: how to become the company that your customers can't live without [Text] / J. Calloway. - Hoboken, New Jersey : John Wiley & Sons, 2005. - XIII, 226 p. - ISBN 0-471-70308-7
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
| |