Пошуковий запит: (<.>U=У521.11$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 89
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
|
| | |
|
1. | ВА571502
Концепция маркетинга для публичных библиотек [Текст] / П. Борхард [и др.] ; пер. Е. М. Ястребова. - М. : [б.в.], 1993. - 144 с. - (Маркетинг некомерческих организаций)
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
2. | ВА607800
Циганкова, Тетяна Михайлівна. Управління міжнародним маркетингом [Текст] : навч. посіб. / Т. М. Циганкова ; Київський національний економічний ун-т. - К. : КНЕУ, 2001. - 132 с.: рис. - ISBN 966-574-236-1
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
3. | Р93657
Морозов, Юрий Владимирович. Прикладной маркетинг: Паблик рилейшнз в системе маркетинга [Текст] : лекция / Ю. В. Морозов [и др] ; Московский ун-т потребительской кооперации. Кафедра маркетинга. - М. : Издательско-книготорговый центр "Маркетинг", 2001. - 27 с.: ил. - ISBN 5-94462-100-1
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
4. | Р97435
Ванифатова, Мария Михайловна. Современные системы маркетинговой информации в России и зарубежом [Текст] / М. М. Ванифатова. - М. : МАКС Пресс, 2001. - 25 с.: рис. - ISBN 5-317-00283-4
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
5. | ВС38216
Хартли, Роберт Ф.. Ошибки и успехи в маркетинге [Текст] / Р. Ф. Хартли ; пер. с англ. А. И. Мороз [и др.]. - 8.изд. - М. и др. : Издательский дом "Вильямс", 2003. - 475 с. - ISBN 5-8459-0430-7 (рус.). - ISBN 0-4713-7060-6 (англ.) На тит. л. места изд.: Москва, Санкт-Петербург, Киев
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд Універсальний підсобний фонд Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу
| |
|
| | |
|
6. | ВА643957
Петропавловська, Світлана Євгенівна. Маркетингова політика комунікацій [Текст] : курс лекцій / С. Є. Петропавловська, С. М. Подрєза ; Національний авіаційний ун-т. - К. : НАУ, 2003. - 96 с. - Бібліогр.: с. 94
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
7. | ВА650684
Фэйлла, Дон. MLM от А до Я [Текст] : прямые ответы на главные вопросы / Д. Фэйлла, Н. Фэйлла ; пер. с англ. Р. Захарчев. - М. : Фаир-Пресс, 2002. - 142 с. - (Серия "Библиотека MLM"). - ISBN 5-8183-0433-7
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
8. | СО25465
Директиви та керівництва Esomar [Текст] / пер. з англ. Ю. М. Друзь [та ін.] ; упоряд. А. Ф. Павленко, І. В. Лилик ; Українська асоціація маркетингу. - К. : [б.в.], 2003. - 180 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Чит. зал довідково-бібліографічного обслуговування Основний фонд
| |
|
| | |
|
9. | ВА685427
Гончаров, Станіслав Михайлович. Маркетинг [Текст] : кредитно-модульна сист. орг. навч. процесу / С. М. Гончаров ; Національний ун-т водного господарства та природокористування. - Рівне : НУВГП, 2007. - 364 с.: рис. - Бібліогр.: с. 359-360. - ISBN 966-327-058-6
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
10. | ВА686684
Мойсеєв, В'ячеслав Анатолійович. Паблік рілейшнз [Текст] : навч. посіб. / В. А. Мойсеєв. - К. : Академвидав, 2007. - 224 с. - (Серія "Альма-матер"). - Бібліогр.: с. 220-223. - ISBN 978-966-8226-44-1
Рубрики:
Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд Основний фонд
| |
|
| | |
|
11. | ВА691294
Палига, Євген Миколайович. Основи сучасного маркетингу [Текст] : навчальний посібник / Є. М. Палига. - Л. : Українська академія друкарства, 2007. - 236 с.: рис., табл. - Бібліогр.: с. 231-232. - ISBN 966-322-075-9
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
12. | ВА691922
Новітній маркетинг [Текст] : навч. посіб. / Є. В. Савельєв [та ін.] ; ред. Є. В. Савельєв. - К. : Знання, 2008. - 420 с. - (Серія "Вища освіта XXI століття"). - Бібліогр.: в кінці розділів. - ISBN 978-966-346-349-0
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
13. | ВА693963
Траут, Джек. Маркетинговые войны [Текст] : [пер. с англ.] / Д. Траут, Э. Райс. - 20-е, юбилейн. изд. - СПб. [и др.] : Питер, 2008. - 292 с.: ил. - (Серия "Деловой бестселлер"). - ISBN 978-5-469-01638-0. - ISBN 0-07-146082-9 (англ.) Перевод изд.: Marketing Warfare/ Al Ries & Jack Trout. 20th anniversary ed. New York etc., 2006. - Парал. тит. л. на англ. яз.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
| |
|
| | |
|
14. | ВА699233
Иган, Джон. Маркетинг взаимоотношений. Анализ маркетинговых стратегий на основе взаимоотношений [Текст] : учебник для студ. вузов, обучающихся по спец. экономики и упр. 080100, "Коммерция (торговое дело)" 080301: пер. с англ. / Д. Иган. - 2-е изд. - М. : ЮНИТИ, 2008. - 363 с. - (Серия "Зарубежный учебник"). - Библиогр.: в конце разд. - ISBN 0-273-68623-2 (англ.). - ISBN 978-5-238-01321-3 (русск.) Перевод изд.: Relationship Marketing. Exploring relational strategies in marketing. 2nd ed./ John Egan, 2004. - Парал. тит. л. на англ. яз.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
| |
|
| | |
|
15. | ВА699904
Майкл, Алекс. Мобильный маркетинг. Создание конкурентного преимущества с помощью беспроводных технологий [Текст] : пер. с англ. / А. Майкл, Б. Солтер. - М. : Группа ИДТ, 2007. - 396 с.: ил. - ISBN 978-5-94833-050-1. - ISBN 978-0-7506-6747-0 (англ.). - ISBN 0-7506-6747-8 (англ.) Перевод. изд.: Mobile Marketing. Achieving Competitive Advantage through Wireless Technology/ Alex Michael and Ben Salter. Kidlington, 2006. - Парал. тит. л. на англ. яз.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
16. | ВА670645
Шнайдер, Дитер Иоганн Георг. Технологический маркетинг [Текст] : пер. с нем. / Д. И. Шнайдер. - М. : Янус-К, 2003. - 474 с.: рис., табл. - Библиогр.: в конце глав. - ISBN 5-8037-0115-7
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
17. | ВА668702
Гэбэй, Джонатан. Маркетинг: новые возможности [Текст] / Д. Гэбэй ; пер. с англ. К. Ткаченко. - М. : Издательско-торговый дом "ГРАНД" ; М. : Фаир-пресс, 2002. - 359 с. - ISBN 5-8183-0449-3 (рус.). - ISBN 0-340-57601-4 (англ.)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
18. | СО26551
"Професійна освіта в маркетингу: освітньо-кваліфікаційні вимоги", робочий семінар (2005 ; Київ). Професійна освіта в маркетингу: освітньо-кваліфікаційні вимоги [Текст] : матеріали робочого семінару ВГО "Українська Асоціація Маркетингу", м.Київ, 23-24 червня 2005 року / Українська Асоціація Маркетингу. - К. : [б.в.], 2005. - 68 с.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд Універсальний підсобний фонд
| |
|
| | |
|
19. | ВА667526
Бевзенко, Валерий Федорович. Эволюция маркетинга [Текст] / В. Ф. Бевзенко [и др.]. - Донецк : ООО "Юго-Восток, Лтд", 2005. - 136 с.: рис. - Библиогр.: с. 129-135. - ISBN 966-374-044-2
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
20. | ВС41394
Черчилль, Гилберт А.. Маркетинговые исследования [Текст] / Г. А. Черчилль ; пер. с англ. Н. Амид [и др.] ; ред. пер. КрИ. В. Крылов. - СПб. [и др.] : Питер, 2002. - 748 с.: рис., табл. - (Серия "Маркетинг для профессионалов"). - ISBN 5-8046-0191-1. - ISBN 0-03-098367-3 (англ.)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
| |