Пошуковий запит: (<.>U=У542.10-361$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
|
| | |
|
1. | ВА642114
Поведение потребителя [Текст] : практикум: Пособие для студ. спец. "Маркетинг" вузов / авт.-сост. Т. Н. Байдарина [и др.]. - Минск : ООО "Новое знание", 2002. - 121 с. - Библиогр.: с. 120-121. - ISBN 985-475-012-4
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
2. | ВА642874
Дейан, Арман. Изучение рынка [Текст] / А. Дейан ; пер. с фр., предисл. С. Г. Божук. - СПб. : Нева, 2003. - 119 с. - (Серия "Школа бизне$а"). - Библиогр.: с. 118-119. - ISBN 5-7654-2532-1. - ISBN 2-13-048092-6 (франц.)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд Універсальний підсобний фонд
| |
|
| | |
|
3. | ІВ207213
Arnould, Eric. Consumers [Text] / E. Arnould [та ін.]. - Boston[etc.] : McGraw-Hill, 2002. - XVIII, 750 p.: fig. - ISBN 0-256-13360-3
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
4. | ІВ218177
Holtz, Bettina. Alters-, Perioden- und Kohorteneffekte bei der Veränderung von Konsumentenverhalten im Zeitverlauf [Text] : eine Anwendung der Kohortenanalyse am Beispiel konsumspezifischer Werte : Diss. / Bettina Holtz ; Univ. Rostock. - Göttingen : Cuvillier Verlag, 2010. - 162 S. : Abb. - Бібліогр.: с. 143-162. - ISBN 978-3-86955-437-2
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
5. | ІВ218657
Franke, Marie-Kristin. Hedonischer Konsum [Text] : Emotionen als Treiber im Konsumentenverhalten : Diss / Marie- Kristin Franke ; Universität Hamburg. - Hamburg : Springer Gabler, 2012. - XIX, 408 S. : Abb., Tab. - ISBN 978-3-8349-4390-3. - ISBN 978-3-8349-4391-0 (eBook)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
6. | РА417860
Курант, Тетяна Ігорівна. Трансформація взаємовідносин споживача та виробника у глобальних логістичних мережах [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Курант Тетяна Ігорівна ; Терноп. нац. екон. ун-т. - Тернопіль, 2015. - 20 с. : рис.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
7. | ВА798684
Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Поведінка споживачів" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчання [Текст] / Харків. нац. екон. ун-т ім. Семена Кузнеця ; [уклад. Мироненко І. І.]. - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015. - 55 с. : табл. - Бібліогр.: с. 49-50. - 50 прим.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
8. | СО35952
Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг [Текст] : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 15-16 груд. 2017 р. / Рівнен. держ. гуманітар. ун-т [та ін.]. - Рівне : О. Зень, 2017. - 251 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст. - 300 прим. - ISBN 978-617-601-241-2
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
9. | РА438115
Шаповалова, Еліна Пилипівна. Формування партнерських відносин зі споживачами на засадах етичного маркетингу [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Шаповалова Еліна Пилипівна ; Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана". - Київ, 2018. - 21 с. : рис., табл.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
10. | ВА838343
Юн, Едді. Суперспоживачі. Швидкий шлях до зростання бренду [Текст] / Едді Юн ; пер. з англ. Назар Агаджанян. - Київ : Наш формат, 2019. - 158, [1] с. : іл. - Дод. тит. арк. англ. - Бібліогр.: с. 155-[159] . - Пер. изд. : Superconsumers. A simple, speedy, and sustainable path to superior growth / Eddie Yoon. - Boston, 2017. - 2000 прим. - ISBN 978-617-7730-21-6 (папер. вид.). - ISBN 978-617-7730-22-3 (електрон. вид.)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
11. | ВА847719
Юридичні клініки на захисті прав споживачів фінансових послуг: судова практика і навички консультування (про консультування очима клініцистів) [Текст] : [навч.-практ. посіб.] / [Кравченко Н. Г. та ін.] ; Нац. ун-т "Києво-Могилян. акад.", Ф-т правн. наук, Навч. лаб. "Правн. клініка". - Київ : Пульсари, 2020. - 134 с. : іл. - (Правнича клініка НаУКМА). - Бібліогр. в знесках. - ISBN 978-617-615-099-2
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
12. | ВС70027
Кук, Сара. Клиент в фокусе. Как поместить клиента в центр внимания вашей организации [Текст] / Сара Кук ; [пер. с англ. В. О. Шагоян]. - Дніпропетровськ : Баланс-Клуб, 2004. - 262 с. : рис. - Назва на корінці : Клиент в фокусе. - Бібліогр.: с. 256-258. - Пер. изд. : Customer Care Excellence. How to Create an Effective Customer Focus / Sarah Cook. - 4th ed. - 2002. - 2000 прим. - ISBN 966-8216-60-1. - ISBN 0-7494-3792-8 (англ.) Дод. тит. арк. англ.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
13. | | ВА862385
Джонсон, Метт. Вплив брендів. Таємна сила нейронауки в маркетингу [Текст] / Метт Джонсон, Прінс Гуман ; [пер. з англ. Олега Буйвола]. - Харків : Віват, 2023. - 381, [1] с. : іл. - (Бізнес) (PRO: Бізнес). - Назва на корінці : Вплив брендів. - Пер. изд. : Blindsight. The (Mostly) Hidden Ways Marketing Reshapes Our Brains / Matt A. Johnson, Prince Ghuman. - Dallas, 2020. - 1000 прим. - ISBN 978-966-982-937-5 (укр.). - ISBN 978-195-066-506-8 (англ.). - ISBN 978-966-942-862-2 (серія) Дод. тит. арк. англ.
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Щодня мозок отримує й засвоює візуальну інформацію, яка впливає на наші споживацькі рішення. Часто ми купуємо товар лише тому, що дізналися про його існування, а тепер хочемо мати «ту штуку з реклами» вдома. Перехід від «бачу» до «хочу» відбувається швидко та несвідомо. Так, сучасним брендам відомі наші тайнощі. Але ми можемо перехитрити їх, опанувавши сліпобачення — здатність бачити невидиме в споживчому світі. Відтепер питання, чому ми купуємо непотріб, не риторичне. Ви навчитеся відділяти контекст від поведінки, вибиратися з пасток незворотних витрат й опануєте довгострокове планування. Досить бути пасажиром у власному літаку, станьте головним пілотом, щоб обирати напрям руху в споживчому світі без «золотих пропозицій» та «унікальних акцій».
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
14. | ВА870606
"Інновації в управлінні асортиментом, якістю та безпекою товарів і послуг", міжнародна науково-практична конференція (у дистанційній формі) (11 ; 2023 ; Львів). XI Міжнародна науково-практична конференція (у дистанційній формі) "Інновації в управлінні асортиментом, якістю та безпекою товарів і послуг", 7 грудня 2023 року [Текст] : [тези доп.] / [відп. ред. П. О. Куцик] ; Львів. торг.-екон. ун-т, Ф-т товарознавства, упр. та сфери обслуговування. - Львів : Растр-7, 2023. - 201 с. : рис., табл. - Назва обкл. : Інновації в управлінні асортиментом, якістю та безпекою товарів і послуг. Матеріали ХІ-ої міжнародної науково-практичної конференції (у дистанційній формі). - Текст укр., англ. - Бібліогр. в кінці ст. - 100 прим. - ISBN 978-617-8164-11-9
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |