Пошуковий запит: (<.>U=У010.342.1$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
|
| | |
|
1. | Видання в опрацюванні - ще не надійшло за місцем зберігання
Walters, D. Speak and grow rich [Text] / D. Walters, L. Walter. - New Jersey : [s. n.], 1989. - ISBN 0-13-825803-1
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
2. | ВА582148
Орбан, Лидия Эрнестовна. Социально-психологические аспекты предпринимательства и управления [Текст] / Л. Э. Орбан, Д. Н. Гриджук ; Общество "Знание" Украины. - Ивано-Франковск : [б.в.], 1995. - 163 с.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
3. | ВА565847
Аксиомы бизнеса [Текст] : nonfiction (Деловой бестселлер): Пер. с англ. / сост. В. В. Шарпило. - Минск : Paradox, 1995. - 432 с. - (Поле Чудес). - ISBN 985-6092-08-6
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
4. | ВА584261
Практический менеджмент: Методы и приемы деятельности руководителя [Текст] / авт.-сост. Н. Я. Сацков. - Донецк : Сталкер, 1998. - 445 с. - (Деловая литература). - ISBN 966-596-162-4
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
5. | ВА601161
Гладченко, Наталья. Мой спонсор [Текст] : сб. ст. / Н. Гладченко. - К. : Логос, 2000. - 99 с. - ISBN 966-581-187-8 На обл. автор не указан.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
6. | ВА705235
Менюк, Олег Анатолійович. Формування правової культури підприємця: теоретичні та прикладні аспекти [Текст] / О. А. Менюк ; НАН України, Інститут держави і права ім. В.М.Корецького. - К. : Оріяни, 2001. - 172 с. - Бібліогр.: с. 153-167. - ISBN 966-7373-61-4
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
7. | ВА698487
Комар, Сергей Григорьевич. Посредник [Текст] : откровения предпринимателя / С. Г. Комар. - Д. : Журфонд, 2007. - 138 с. - ISBN 978-966-8125-69-0
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
8. | ВА733370
Баранівський, Василь Федорович. Психологія бізнесу [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Баранівський В. Ф., Боднар А. Я., Терещенко Л. Ф. - К. : Інтерсервіс, 2010. - 204 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 193-199. - 300 прим. - ISBN 978-966-2465-08-2
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
9. | ВА854363
Єфімов, Дмитро Володимирович. Таємниці законів грошей або Блажен, хто виконує закон [Текст] : тести і практ. завдання у дод. / [Єфімов Дмитро Володимирович] ; Університет життя. - Вінниця : Нілан-ЛТД, 2021. - 171 с. : іл. - 200 прим. - ISBN 978-966-924-875-6 Авт. зазнач. на звороті тит. арк.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
10. | ВА843975
Лукомінський, Макс. Наввипередки. Як стати єдинорогом серед океану віслюків [Текст] / Макс Лукомінський. - Харків : Віват, 2021. - 253, [1] с. : іл. - Назва на корінці : Наввипередки. - Бібліогр.: с. 250-251. - 1100 прим. - ISBN 978-966-982-245-1 Переможіть конкурентів і побудуйте успішний бізнес.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд Універсальний підсобний фонд Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу
| |
|
| | |
|
11. | ВА855037
Сінек, Саймон. Справжні лідери їдять останніми. Як створити команду мрії [Текст] / Саймон Сінек ; [пер. з англ. О. Старової]. - Харків : Віват, 2022. - 412, [2] с. - (Бізнес). - Назва на корінці : Справжні лідери їдять останніми. - Пер. изд. : Leaders Eat Last. Why Some Teams Pull Together and Others Don`t / Simon Sinek. - New York, 2017. - 1500 прим. - ISBN 978-966-982-664-0 (укр.). - ISBN 978-966-942-862-2 (серія). - ISBN 978-159-184532-4 (англ.) Дод. тит. арк. англ.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
12. | | ВА853847
Міллер, Дональд. Створи Story Brand. Розкажи історію бренду, і тебе почують [Текст] : [7 елементів успіш. історії бренду] / Дональд Міллер ; [пер. з англ. В. Депешко]. - Харків : Віват, 2022. - 236, [2] с. : іл. - (Бізнес). - Бібліогр.: с. 236-[237]. - Пер. изд. : Building a storybrand. Clarify your message so customers will listen / Donald Miller. - New York, 2017. - 2100 прим. - ISBN 978-966-982-237-6 (укр.). - ISBN 978-966-942-862-2 (серія). - ISBN 978-0-7180-3332-3 (англ.) Дод. тит. арк. англ. - #1 бестселер за версією The Wall Street journal. - Авт. бестселерів за версією The New York Times.
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Дональд Міллер розробив дієвий спосіб просування бренду через використання сторітелінгу та власної унікальної методики під назвою сторібренд (Story Brand). Цей революційний метод допомагає опанувати принципи спілкування з клієнтами, завдяки яким ви зможете переконати будь-кого в перевагах саме вашого продукту, ідеї чи послуги. Ідеться про цілий спектр кроків до розбудови історії бренду: які сім універсальних елементів оповіді здатні викликати реакцію в людей; якими насправді мотивами керуються люди під час здійснення покупок; як звернутися до клієнтів, щоб це спонукало до дії; як створити неповторний ефективний контент для сайтів і соцмереж. Хай ким ви є нині — чи то директор з маркетингу багатомільярдної компанії, чи то власник малого бізнесу, а чи політик або рок-музикант, — ця книжка допоможе знайти власну модель поведінки й досягти успіху.
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
13. | ВА871286
Гоффман, Рід. Майстри масштабування. Неочевидні істини від найуспішних підприємців світу [Текст] / Рід Гоффман за участі Джун Коен, Дерона Тріффа ; пер. з англ. Євген Кириченко-Годунов. - Вид. 2-ге. - Київ : Лабораторія, 2024. - 315 с. - Назва на корінці : Майстри масштабування. - Пер. изд. : Masters of Scale. Surprising Truths from the World's Most Successful Enterpreneurs / Reid Hoffman, June Cohen, Deron Triff. - New York, 2021. - 3000 прим. - ISBN 978-617-8203-23-8 (м’яка обкл.). - ISBN 978-617-8299-28-6 (тверда палітурка). - ISBN 978-617-8203-24-5 (електрон. вид.). - ISBN 978-617-8203-25-2 (аудіокн.) Дод. тит. арк. англ.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |