Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (17)Автореферати дисертацій (11)Реферативна база даних (186)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч620.164$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 137
Представлено документи з 1 до 20
...
1.ВС69949 Копистинська І. М. Проблематика засобів масової комунікації та реклами [Текст] : навч. посіб. : для студентів спец. "Журналістика" / Ірина Копистинський ; Прикарпат. нац. ун-т ім. Василя Стефаника. - Київ : ФранкоПак, 2022. - 203 с. : іл.
2.ВА860164 Владимиров В. М. Специфіка китайської теорії і практики реклами [Текст] : навч. посіб. / В. М. Владимиров. - Київ : Наукова столиця, 2022. - 56 с.
3.ВА859952 Кіца М. О. Реклама в ЗМІ [Текст] : навч. посіб. / Мар'яна Кіца ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів : Галицька видав. спілка, 2022. - 139 с.
4.ВА846960 Березенко В. В. Реклама в умовах діджиталізації: українські реалії [Текст] : монографія / В. В. Березенко, Н. Д. Санакоєва, К. С. Лаковський ; Запоріз. нац. ун-т. - Запоріжжя : Запоріз. нац. ун-т, 2021. - 175 с. : рис.
5.РА451921 Яненко Я. В. Рекламні комунікації як чинник соціалізації у сучасному українському суспільстві [Текст] : автореф. дис. ... д-ра наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Яненко Ярослав Васильович ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2021. - 20 с. : іл.
6.РА452009 Войтович Н. О. Правові, етичні та соціально-психологічні аспекти політичної реклами як складової соціальних комунікацій [Текст] : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.01 / Войтович Наталія Олегівна ; Дніпров. нац. ун-т ім. Олеся Гончара. - Дніпро, 2021. - 20 с.
7.ВА854799 Заря С. Мистецько-видовищна телевізійна реклама в національно-культурному просторі України початку XXI століття [Текст] : монографія / Світлана Заря. - Київ : ДКС центр, 2021. - 217 с. : рис.
8.ВА852653 Васильєва Л. А. Філософія реклами та PR: теорія та практика [Текст] : навч. посіб. / Л. А. Васильєва, О. П. Проценко ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М. Є. Жуковського "Харків. авіац. ін-т". - Харків : ХАІ, 2021. - 119 с. : рис., табл.
9.ВА851976 Щербак О. Лінгвосеміотичні коди в дискурсі української комерційної телереклами: виміри впливу [Текст] : монографія / Олена Щербак ; [наук. ред. Т. Ю. Ковалевська] ; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. - Львів ; Торунь : Liha-Pres, 2021. - 341 с. : іл.
10.ВА864529 Галудзіна-Горобець В. І. Візаулізація реклами [Текст] : навч.-метод. посіб. / Галудзіна-Горобець В. І. ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв, Каф. зв'язків із громадськістю і журналістики. - Кам'янець-Подільський : Рута, 2021. - 211 с. : іл.
11.ВА859784 Слободянюк Э. П. Клад копирайтера [Текст] / Элина Слободянюк. - Харьков : Фолио, 2021. - 218, [2] с. : рис., табл.
12.РА452012 Раренко Л. А. Диджитал-складова в сучасній візуальній комунікації: 3D-графіка як засіб візуальної комунікації брендів [Текст] : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.01 / Раренко Лариса Анатоліївна ; Дніпров. нац. ун-т ім. Олеся Гончара. - Дніпро, 2021. - 20 с. : табл.
13.РА444564 Аль Худірі Ясір Хамза Салман Функціональний, тематичний та прикладні аспекти української соціальної реклами (на прикладі відеоматеріалів YouTube) [Текст] : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Аль Худірі Ясір Хамза Салман ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Ін-т журналістики. - Київ, 2020. - 18 с.
14.ВА842012 Шугерман Дж. Как создать крутой рекламный текст. Принципы выдающегося американского копирайтера [Текст] / Джозеф Шугерман ; [пер. с англ.: С. Кирова ; науч. ред. А. Назайкин]. - Київ : Альпіна Паблішер, 2020. - 436, [1] с. : ил.
15.ІВ227691 Olszanecka-Marmola A. Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata? [Текст] : studium empiryczne wyborów przezydenckich / Agata Olszanecka-Marmola ; Uniwersytet śląski w Katowicach (Katowice). - Toruń : Adam Marszałek, 2020. - 386 s. : tab.
16.РА447197 Осаула В. О. Патріотичний аспект соціальної реклами в Україні (на прикладі відеореклами 2014–2019 рр.) [Текст] : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Осаула Вадим Олександрович ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - Київ, 2020. - 18 с.
17.РА444382 Пузанов В. М. Трейлер фільму як тип рекламного повідомлення: структурно-функціональні особливості та стратегії оптимізації [Текст] : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Пузанов Василь Михайлович ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - Київ, 2019. - 19 с.
18.ВС66578 Каплунов Д. Нейрокопирайтинг. 100 приемов влияния с помощью текста [Текст] / Денис Каплунов. - Київ : БОМБОРА : Форс Україна, 2019. - 349 с. - (Top Business Awards)
19.ВА831918 Слободянюк Э. П. Клад копирайтера [Текст] / Элина Слободянюк. - Харьков : Фолио, 2019. - 218, [2] с.
20.ВА832452 Журналістика та реклама: вектори взаємодії [Текст] : тези доп. Міжнар. наук. - практ. конф. / [за заг. ред. А. А. Мазаракі] ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т, Вища шк. економіки та менеджменту сусп. упр. в Братиславі. - Київ : Київ. нац. екон.-торг. ун-т, 2019. - 235 с. : рис., табл.
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського