Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (17)Автореферати дисертацій (11)Реферативна база даних (186)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч620.164$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 137
Представлено документи з 1 до 20
...
1.Österr.bibl./№5206/Vol. 1 Maryska, Christian Kunst der Reklame. Vol. 1:der Bund Österreichischer Gebrauchgraphiker von den Anfängen bis zur Wiedergründung 1926-1946 [Текст]. - 2005.
2.Österr.Bibl./№7020 Medientheorien und Multimodalität [Текст] : ein tv-Werbespot - Sieben methodische Beschreibungsansätze / Hrsg. Jan Georg Schneider, Hartmut Stöckl. - Köln : Herbert von Halem Verl., 2011. - 231 S. : Abb., Tab.
3.ІВ227691 Olszanecka-Marmola A. Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata? [Текст] : studium empiryczne wyborów przezydenckich / Agata Olszanecka-Marmola ; Uniwersytet śląski w Katowicach (Katowice). - Toruń : Adam Marszałek, 2020. - 386 s. : tab.
4.ІВ226327 Public relations and advertising theories: concepts and practices [Текст] / B. Oğuz Aydın, Emine Şahin a. Özlem Duğan (eds.). - Berlin : Peter Lang, 2018. - 423 p. : fig., tab.
5.РА444564 Аль Худірі Ясір Хамза Салман Функціональний, тематичний та прикладні аспекти української соціальної реклами (на прикладі відеоматеріалів YouTube) [Текст] : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Аль Худірі Ясір Хамза Салман ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Ін-т журналістики. - Київ, 2020. - 18 с.
6.ВА721082 Бєлікова Ю. В. Гендерні бізнес-ідентичності та реклама [Текст] : монографія / Ю. В. Бєлікова. - Х. : ХНЕУ, 2009. - 160 с.: рис., табл.
7.РА350796 Бєлікова Ю. В. Формування гендерних ідентичностей рекламою [Текст] : Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Бєлікова Юлія Валеріївна ; Харківський національний ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2007. - 20 с.
8.ДС101020 Беликова Ю. В. Формирование гендерных идентичностей рекламой [Текст] : дис... канд. социол. наук: 22.00.04 / Беликова Юлия Валерьевна ; Харьковский национальный ун-т им. В.Н.Каразина. - Х., 2007. - 202 л.
9.ВА846960 Березенко В. В. Реклама в умовах діджиталізації: українські реалії [Текст] : монографія / В. В. Березенко, Н. Д. Санакоєва, К. С. Лаковський ; Запоріз. нац. ун-т. - Запоріжжя : Запоріз. нац. ун-т, 2021. - 175 с. : рис.
10.ВА679843 Бузин В. Н. Медиапланирование для практиков [Текст] / В. Н. Бузин, Т. С. Бузина. - М. ; СПб. : Вершина, 2006. - 443 с.: рис., табл.
11.ВА820333 Булах Т. Д. Рекламна комунікація в книжковій галузі [Текст] : монографія / Т. Д. Булах ; Харків. держ. акад. культури. - Харків : ХДАК, 2017. - 231 с. : рис.
12.Р113419 Вавулін Л. С. Методичні вказівки з дисципліни "Рекламний менеджмент" [Текст] : для студ. 5 курсу спец. 7.050108 "Маркетинг" / Л. С. Вавулін ; Державний заклад "Луганський національний ун-т ім. Тараса Шевченка". Кафедра менеджменту. - Луганськ : ДЗ "ЛНУ ім. Т.Шевченка", 2008. - 23 с.
13.ВА852653 Васильєва Л. А. Філософія реклами та PR: теорія та практика [Текст] : навч. посіб. / Л. А. Васильєва, О. П. Проценко ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М. Є. Жуковського "Харків. авіац. ін-т". - Харків : ХАІ, 2021. - 119 с. : рис., табл.
14.ВА679367 Вежель Л. М. Основи рекламної діяльності [Текст] : Метод. рекомендації / Л. М. Вежель ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. Інститут журналістики. - К. : [б.в.], 2006. - 79 с.
15.ВА860164 Владимиров В. М. Специфіка китайської теорії і практики реклами [Текст] : навч. посіб. / В. М. Владимиров. - Київ : Наукова столиця, 2022. - 56 с.
16.РА452009 Войтович Н. О. Правові, етичні та соціально-психологічні аспекти політичної реклами як складової соціальних комунікацій [Текст] : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.01 / Войтович Наталія Олегівна ; Дніпров. нац. ун-т ім. Олеся Гончара. - Дніпро, 2021. - 20 с.
17.ВА864529 Галудзіна-Горобець В. І. Візаулізація реклами [Текст] : навч.-метод. посіб. / Галудзіна-Горобець В. І. ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв, Каф. зв'язків із громадськістю і журналістики. - Кам'янець-Подільський : Рута, 2021. - 211 с. : іл.
18.РА327611 Городенко Л. М. Засоби масової інформації у контексті громадської думки: формування, функціонування, жанрові прийоми [Текст] : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Городенко Леся Михайлівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка, Інститут журналістики. - К., 2003. - 19 с.
19.ВА814797 Досенко А. К. Реклама: базові аспекти для початківця [Текст] : навч.-метод. посіб. / Досенко А. К. ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв, Каф. зв'язків з громадськістю та журналістики. - Київ : КНУКіМ, 2017. - 218 с. : іл.
20.ВА783317 Дурняк Б. В. Проектування реклами в мережі Інтернет на основі її семантичного аналізу [Текст] : [монографія] / Б. В. Дурняк, О. Ю.-Ю. Коростіль. - Львів : Укр. акад. друкарства, 2014. - 135 с. - (Інформаційні технології)
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського