Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (36)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш107.716$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.ВА567870 Кромптон А. Мастерская рекламного текста [Текст] / А. Кромптон ; пер. Б. В. Субботин. - Тольятти : Изд. Дом Довгань, 1995. - 256 с.
2.ВА642627 Медведева Е. В. Рекламная коммуникация [Текст] / Е. В. Медведева. - М. : УРСС, 2003. - 279 с.
3.ВА643926 Шатин Ю. В. Построение рекламного текста [Текст] / Ю. В. Шатин. - М. : Бератор-Пресс, 2003. - 121 с.: ил.
4.ДС81332 Смирнова Т. В. Когнітивні механізми формування рекламного іміджу [Текст] : Дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Смирнова Тетяна Вікторівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. Інститут журналістики. - К., 2003. - 198 арк.
5.РА325184 Барсегян Л. В. Прагмалингвистические особенности телевизионной рекламы в английском (в сопоставлении с армянским и русским) [Текст] : Автореф. дис... канд. филол. наук: 10.02.07 ; 10.02.09 / Барсегян Лиана Ваграмовна ; Ереванский гос. ун-т. - Ереван, 2003. - 26 с.
6.РА327234 Смирнова Т. В. Когнітивні механізми формування рекламного іміджу [Текст] : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Смирнова Тетяна Вікторівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. Інститут журналістики. - К., 2003. - 24 с.
7.ВА663113 Зирка В. В. Манипулятивные игры в рекламе: лингвистический аспект [Текст] / В. В. Зирка ; Днепропетровский национальный ун-т. - Д. : ИМА-пресс, 2004. - 292 с.
8.РА411583 Васюкова Н. В. Лінгвокультурологічні та лінгвопрагматичні риси інтернет-реклами військової сфери (на матеріалі англійської, російської, української, французької мов) [Текст] : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.15 / Васюкова Наталія Віталіївна ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Ін-т філології. - Київ, 2014. - 18 с.
9.РА416573 Михайлович О. П. Терміновживання у рекламному тексті в аспекті комунікативної ефективності [Текст] : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Михайлович Ольга Петрівна ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Ін-т журналістики. - Київ, 2015. - 16 с.
10.ВА833794 Кутуза Н. В. Комунікативна сугестія в рекламному дискурсі: психолінгвистичний аспект [Текст] : монографія / Н. В. Кутуза ; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - Київ : Вид. дім Дмитра Бураго, 2018. - 733 с.
11.ДС154440 Петрова Г. Л. Національно-культурна специфіка мовної свідомості носіїв української, англійської та новогрецької мов (на матеріалі рекламного дискурсу продуктів харчування) [Текст] : дис. ... канд. філол. наук : 10.02.15 / Петрова Галина Леонідівна ; Київ. нац. лінгвіст. ун-т. - Київ, 2018. - 262 арк. : іл.
12.РА440055 Петрова Г. Л. Національно-культурна специфіка мовної свідомості носіїв української, англійської та новогрецької мов (на матеріалі рекламного дискурсу продуктів харчування) [Текст] : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.15 / Петрова Галина Леонідівна ; Київ. нац. лінгвіст. ун-т. - Київ, 2019. - 22 с. : рис.
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського