![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>K=КОНКУРЕНТНІ$<.>+<.>K=ПЕРЕВАГ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 221
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
| | | | |
1. | ВА835099
Смарт, Роланд. Agile-маркетинг. Перетворення досвіду клієнтів на вашу конкурентну перевагу [Текст] / Роланд Смарт ; [пер. з англ. Л. Герасимчука]. - Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2019. - 206, [1] с. : мал., табл. - Бібліогр.: с. 205-206. - Пер. изд. : The Agile Marketer. Turning Customer Experience into Your Competitive Advantage / Roland Smart. - New Jersey, 2016. - 3000 прим. - ISBN 978-617-12-4659-1. - ISBN 9781119223009 (англ.) Дод. тит. арк. англ.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
| | | | |
2. |
| ВА853448
Європейська регіональна політика [Текст] : підруч. для студентів ВНЗ III - IV рівнів акредитації / [А. І. Крисоватий та ін.] ; за ред. Крисоватого А. І. та Ліщинського І. О. ; Тернопіл. нац. екон. ун-т. - Тернопіль : Економічна думка ЗУНУ, 2020. - 235 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці розд., с. 228-235. - ISBN 978-966-654-643-5
Рубрики:
Географічні рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
У підручнику основний акцент робиться на окресленні стратегічних аспектів імплементації регіональної політики в країнах Європейського Союзу та огляді перспектив інтеграції України до європейської системи територіальних структур. Зокрема, у підручнику розкриті такі проблемні площини як: регіональні порівняльні переваги, стратегічний менеджмент територій; децентралізація влади, місцевий підхід, розміщення традиційних агломерацій (міст і промислових районів) і більш інноваційних відносино-орієнтованих альянсів (кластерів, креативних регіонів), розвиток розумних міст і креативного класу, стимулювання розвитку периферійних регіонів, транскордонне співробітництво та ін. Підручник розрахований для дослідників, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей. Книга може бути корисною також фахівцям-практикам та всім, хто цікавиться проблемами вітчизняної та європейської регіональної політики.
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
| | | | |
3. | ВА753768
Європейський чи Євразійський союз: переваги для України [Текст] : зб. студент. есеїв / Упр. зовніш. зносин та зонішньоекон. діяльн. Чернів. облдержадмін., Чернів. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича, Ф-т історії, політол. та міжнар. відносин, ЧММГО "Студент. наук. іст. т-во" ; [редкол.: Скорейко Г. М. та ін.]. - Чернівці : Рута, 2012. - 77 с. : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - 600 прим.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
| | | | |
4. | РА336612
Колесник, Людмила Володимирівна. Ідентифікація моделей прийняття багатокритеріальних рішень в умовах інтервальної невизначеності переваг [Текст] : автореф. дис... канд. техн. наук: 01.05.02 / Колесник Людмила Володимирівна ; Харківський національний ун-т радіоелектроніки. - Х., 2005. - 20 с.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
| | | | |
5. | РА345439
Соловйов, В'ячеслав Павлович. Інноваційна діяльність як системний процес у конкурентній економіці [Текст] : автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.02.02 / Соловйов В'ячеслав Павлович ; Національний технічний ун-т "Харківський політехнічний ін-т". - Х., 2006. - 35 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
| | | | |
6. |
| ВА868956
Тарасенко, Ростислав Олександрович. Інформаційні технології у синхронному перекладі [Текст] : навч. посіб. / Р. О. Тарасенко, С. М. Амеліна ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - 2-ге вид., перероб. і допов. - Київ : Ямчинський О. В. [вид.], 2023. - 289 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 275-279. - 100 прим. - ISBN 978-617-8282-69-1
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Навчальний посібник «Інформаційні технології у синхронному перекладі» призначений для опанування новітніх технологій та інструментів, що застосовується при здійсненні синхронного перекладу. Основна увага спрямована на ознайомлення майбутніх перекладачів із технологічними процесами у синхронному перекладі, які можуть бути реалізовані з використанням інформаційних технологій. Теоретичні відомості спрямовані на формування системного підходу до розуміння різноманітних технологій синхронного перекладу, врахування їх переваг та недоліків при організації такої роботи у межах різноманітних заходів, набуття стійких знань щодо використання спеціалізованого програмного забезпечення для створення термінологічної підтримки перекладача у процесі синхронного перекладу, технічних пристроїв для безпосереднього його здійснення. Практичні завдання розроблені з урахуванням можливості формування умінь створення спеціалізованих термінологічних баз для систем термінологічної підтримки, використання та налаштування пультів перекладача або інтерфейсу програм, які дублюють його функції, завантаження мобільних додатків, які є складовими системи синхронного перекладу. Посібник містить теоретичний матеріал з кожної теми, набір практичних завдань для виконання їх у спеціалізованій лабораторії, перелік питань для контролю рівня засвоєння знань, а також допоміжну інформацію. Навчальний посібник призначений для студентів вищих навчальних закладів, які опановують технології синхронного перекладу з використанням інформаційних технологій.
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
| | | | |
7. |
| ВС68267
Мюнстер, Мортен. А Софія з маркетингу вже пішла. Данський поведінковий дизайн. Як творити зміни у реальному світі [Текст] / Мортен Мюнстер ; [пер. з дан. С. Смілян]. - Харків : Фоліо, 2021. - 269, [1] с. : іл. - (Шедеври нон-фікшн). - Пер. изд. : Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag - Sådan bruger du adfærdsdesign til at skabe forandringer i den virkelige verden / Morten Münster. - 2017. - 1500 прим. - ISBN 978-966-03-9624-1. - ISBN 978-966-03-7971-8 (Шедеври нон-фікш)
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Щоб перемогти на виборах, Барак Обама скористався таємною конкурентною перевагою. Такі компанії, як Google, Amazon і Novo Nordisk, застосовують той самий підхід, щоб запровадити інновації, підвищення рівня дотримання вимог, покращення робочого середовища та збільшення продажів. Успішні менеджерські групи з провідних компаній почали застосовувати його як основну стратегію. То про який підхід ідеться? Відповідь – поведінковий дизайн. У цій книзі Мортен Мюнстер перетворив 40 років досліджень людської поведінки на легкодоступну методику, що полягає у чотирьох кроках, які можуть стати порятунком для всіх керівників і працівників, що прагнуть знайти альтернативу традиційним підходам.
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
| | | | |
8. | ВА796665
Аналіз політики для використання соціально-економічних переваг видобувних проектів в Україні [Текст] : практ. посіб. / [В. В. Тертичка та ін.] ; Укр. ін-т газу нетрадиц. джерел, ПП Наук. техн. центр "Псіхєя". - Київ : НТЦ "Псіхєя", 2015. - 83 с. : рис. - Бібліогр.: с. 81-83. - 500 прим. - ISBN 978-617-7234-13-4
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд Універсальний підсобний фонд
| |
| | | | |
9. | РА432429
Плисенко, Галина Павлівна. Брендинг вищої освіти як інтегративна система реалізації конкурентних переваг [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / Плисенко Галина Павлівна ; ВНЗ "Нац. акад. упр.". - Київ, 2017. - 21 с. : рис.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
| | | | |
10. | ВА859317
Сенченко, Микола Іванович. Від ери Гутенберга до ери Цукерберга... Переваги і недоліки сприйняття друкованого та електронного тексту [Текст] / Микола Сенченко, Оксана Сенченко. - Київ : Ліра-К, 2021. - 127 с. : іл. - Назва обкл. : Від ери Гутенберга до ери Цукерберга.. - Бібліогр.: с. 120-125. - 300 прим. - ISBN 978-617-520-057-5
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
| | | | |
11. | ВС62634
Відкриття, реорганізація та закриття бізнесу [Текст] : реєстрація юросіб і фізосіб-підприємців, правила та обмеження щодо формування статутного капіталу, переваги реорганізації підприємства, порядок припинення діяльності юросіб і фізосіб-підприємців : практ. керівництво. - Дніпро : Баланс-Клуб, 2017. - 111 с. : табл. - (Бібліотека "Баланс" ; № 11, червень, 2017). - Бібліогр.: с. 108-111. - 24000 прим.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
| | | | |
12. | ВА689984
Глобалізація, СОТ: конкурентні позиції України [Текст] : матеріали наук.-практ. конф., 27 березня 2007 року / ред. кол. В. П. Черевань [та ін.] ; Київський ун-т ринкових відносин, Український союз промисловців та підприємців. - К. : ЕксОб, 2007. - 190 c. - ISBN 966-7769-68-2
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
| | | | |
13. | РА368275
Мохаммед Собхі Кдеір Хавамлех Державне регулювання галузі туристичних послуг як стратегія розвитку національних конкурентних переваг [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.03 / Мохаммед Собхі Кдеір Хавамлех ; Харківський національний ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2009. - 20 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
| | | | |
14. |
| ВА848945
Аріелі, Ден. Добре бути ірраціональними. Як мислити нелогічно та отримувати несподівані переваги [Текст] / Ден Аріелі ; з англ. пер. Дзвінка Завалій. - Львів : Видавництво Старого Лева, 2021. - 349, [1] с. : іл. - Бібліогр.: с. 323-334. - Пер. изд. : The Upside of Irrationality / Dan Ariely. - 2010. - 2000 прим. - ISBN 978-617-679-901-6 (укр.). - ISBN 978-0-06-199503-3 (англ.)
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
«Іноді нам щастить у наших ірраціональних схильностях, оскільки, крім усього іншого, вони допомагають нам адаптуватися до нових умов, довіряти людям, насолоджуватися витраченими зусиллями й любити наших дітей. Ці сили – невід’ємна частина нашої чудової, дивовижної, вродженої – хоч ірраціональної – людської природи (адже люди, яким бракує здатності адаптуватися, довіряти або насолоджуватися своєю роботою, можуть бути дуже нещасними). Ці ірраціональні сили допомагають нам досягти висот і добре жити в соціальній структурі». У цій книжці поведінковий економіст Ден Аріелі ділиться результатами експериментів і, традиційно, розповідає, якими насправді нераціональними є люди. Проте, на відміну від «Передбачуваної ірраціональності», автор відстоює думку, що така ірраціональна природа й робить нас прекрасно людяними і додає життю фарб – наприклад, наша здатність знаходити сенс у роботі, закохуватися в наші творіння та ідеї, готовність довіряти та здатність адаптуватися. Книжка також є чудовим прикладом, по-перше, мистецтва сторітелінгу, а по-друге, здатності автора пояснювати важкі та складні психологічні поняття простими словами.
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
| | | | |
15. | РА383098
Уляненко, Федір Михайлович. Домінанти формування конкурентних переваг регіональних господарських систем в умовах посилення інтеграції [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.05 / Уляненко Федір Михайлович ; Черніг. держ. технол. ун-т. - Чернігів, 2011. - 20 с. : табл.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
| | | | |
16. | ДС134798
Уляненко, Федір Михайлович. Домінанти формування конкурентних переваг регіональних господарських систем в умовах посилення інтеграції [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.05 / Уляненко Федір Михайлович ; Черніг. держ. технол. ун-т. - Чернігів, 2011. - 221 арк. - Бібліогр.: арк. 192-209.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
| |
| | | | |
17. | В355087/4
Економіка і менеджмент - 2013: перспективи інтеграції та інноваційного розвитку [Текст] : зб. наук. пр. Міжнар. наук.-практ. конф. (Дніпропетровськ, 24-25 квіт. 2014 р.) : у 6 т. / Дніпропетр. нац. ун-т ім. Олеся Гончара (м. Дніпропетровськ, Україна) [та ін.]. - Дніпропетровськ : Біла К. О. [вид.], 2014. - ISBN 978-617-645-170-9. Т. 4 : Конкурентоспроможність, конкурентні переваги та економічний розвиток підприємств. - 2014. - 139 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст. - 100 прим. - ISBN 978-617-645-174-7 (Т. 4)
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
| | | | |
18. | В355677/5
Економіка і менеджмент - 2015: перспективи інтеграції та інноваційного розвитку [Текст] : зб. наук. пр. Міжнар. наук.-практ. конф. (Дніпропетровськ, 23-24 квіт. 2015 р.) : у 9 т. / Дніпропетр. нац. ун-т ім. Олеся Гончара (м. Дніпропетровськ, Україна) [та ін.]. - Дніпропетровськ : Біла К. О. [вид.], 2015. - ISBN 978-617-645-197-6. Т. 5 : Конкурентоспроможність, конкурентні переваги та економічний розвиток підприємств / Нац. авіац. ун-т. - 2015. - 143 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст. - 100 прим. - ISBN 978-617-645-202-7 (Т. 5)
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
| | | | |
19. |
| ВА852053
Пайн II, Б. Джозеф. Економіка вражень. Битва за час, увагу та гроші клієнта [Текст] / Б. Джозеф Пайн II, Джеймс Г. Ґілмор ; [пер. з англ. А. Цвіри]. - [Оновл. вид. 2020-го з новою передм.]. - Харків : Віват, 2021. - 413, [1] с. : іл., табл. - (Бізнес). - Пер. изд. : The Experience Economy, With a New Preface by the Authors: Competing for Customer Time, Attention, and Money / B. Joseph Pine II and James H. Gilmore. - Boston, 2020. - 3000 прим. - ISBN 978-966-982-449-3 (укр.). - ISBN 978-966-942-862-2 (серія). - ISBN 978-1-633-697-973 (англ.) Дод. тит. арк. англ.
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Термін «економіка вражень» уперше вжили Б. Джозеф Пайн II та Джеймс Г. Ґілмор 1998 р.: це наступна економіка, що йде за аграрною, промисловою та економікою послуг. Автори стверджують: підприємствам треба створювати унікальні зв’язки, щоб завоювати прихильність клієнтів, а пам’ять сама стає продуктом — враженнями. Адже сучасні споживачі прагнуть більшого, їм потрібні емоції та досвід, за якими вони захочуть прийти ще. У боротьбі за свого споживача бізнес має запропонувати унікальну цінність, яка вирізнятиме його з-поміж інших. Власникам Apple, Starbucks та LEGO вдалося винайти переваги, завдяки яким бренд став неповторним, і автори аналізують їхній підхід. Пайн і Ґілмор як професійні консультанти з питань формування економіки вражень розробили стратегію розвитку компаній у нових умовах, застосувавши власний, сформований за понад 25 років практики досвід, із яким можна ознайомитись у цій книжці.
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
| | | | |
20. | РА439160
Цьвок, Данило Романович. Економічне оцінювання та забезпечення конкурентних переваг підприємств [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Цьвок Данило Романович ; Нац. акад. аграр. наук України, Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки". - Київ, 2018. - 19 с. : рис.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
| |
|
|