Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (19)
Пошуковий запит: (<.>U=С5*676.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.
РА417895

Андрєєва, Олександра Сергіївна.
Шокова реклама як соціокомунікаційний феномен: специфіка вияву та впливогенний потенціал [Текст] : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Андрєєва Олександра Сергіївна ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Ін-т журналістики. - Київ, 2015. - 16 с. : табл.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
2.
ВА867255

Холл, Кіндра.
Сторітелінг, який не залишає байдужим. Як історії можуть захоплювати клієнтів, впливати на аудиторію і змінювати ваш бізнес [Текст] / Кіндра Холл ; пер. з англ. Оксани Олійник. - Київ : Yakaboo publishing, 2023. - 233, [4] с. - Назва обкл. : Сторітелінг, який не залишає байдужим. - Бібліогр. в прим. с. 229-[234]. - Пер. изд. : Stories That Stick: How Storytelling Can Captivate Customers, Influence Audiences, and Transform Your Business / Kindra Hall. - Nashville, 2019. - 1100 прим. - ISBN 978-617-7544-40-0 (укр.). - ISBN 978-1-4002-1194-4 (англ.)
Дод. тит. арк. англ.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
3.
ВА769323

Лисиця, Надія Михайлівна.
Соціологія реклами [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Н. М. Лисиця, Ю. В. Бєлікова ; Харк. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. - Х. : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2012. - 207, [8] с. : рис., табл., кольор. іл. - Бібліогр.: с. 155-170. - 300 прим. - ISBN 978-966-623-904-7

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
4.
ДС146780

Чудовська, Ірина Анатоліївна.
Соціокультурний та комунікативний статус реклами як соціальної технології [Текст] : дис. ... д-ра соцiол. наук : 22.00.04 / Чудовська Ірина Анатоліївна ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2012. - 446 арк. - Бібліогр.: арк. 417-446.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
5.
РА387864

Чудовська, Ірина Анатоліївна.
Соціокультурний та комунікативний статус реклами як соціальної технології [Текст] : автореф. дис. ... д-ра соцiол. наук : 22.00.04 / Чудовська Ірина Анатоліївна ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2012. - 31 с.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
6.
РА396167

Котова-Олійник, Софія Вікторівна.
Соціокультурний зміст візуальних репрезентацій ґендерних відносин у сучасній рекламі [Текст] : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.03 / Котова-Олійник Софія Вікторівна ; Житомир. держ. ун-т ім. Івана Франка. - Житомир, 2013. - 20 с.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
7.
ДС150207

Котова-Олійник, Софія Вікторівна.
Соціокультурний зміст візуальних репрезентацій ґендерних відносин у сучасній рекламі [Текст] : дис. ... канд. філос. наук : 09.00.03 / Котова-Олійник Софія Вікторівна ; Житомир. держ. ун-т ім. Івана Франка. - Житомир, 2013. - 206 арк. : табл. - Бібліогр.: арк. 161-183.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
8.
ВА824846

Подпружнікова, Ольга Петрівна.
Соціокомунікаційний вимір категорії рекламного персонажа [Текст] : монографія / Ольга Подпружнікова ; Харків. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. - Харків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2016. - 127 с. - Бібліогр.: с. 115-127. - 300 прим. - ISBN 978-966-285-391-9

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
9.
РА439286

Бугайова, Оксана Іванівна.
Соціальна реклама: лексика, граматика, стилістика [Текст] : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01 / Бугайова Оксана Іванівна ; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк, 2019. - 20 с.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
10.
РА402737

Гулакова, Ганна В'ячеславівна.
Соціальна реклама як складова інформаційно-мотиваційного механізму державного управління [Текст] : автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / Гулакова Ганна В'ячеславівна ; Донец. держ. ун-т упр. - Донецьк, 2013. - 20 с. : рис., табл.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
11.
ДС140297

Гулакова, Ганна В'ячеславівна.
Соціальна реклама як складова інформаційно-мотиваційного механізму державного управління [Текст] : дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / Гулакова Ганна В'ячеславівна ; Донец. держ. ун-т упр. - Донецьк, 2013. - 209 арк. : табл., рис. - Бібліогр.: арк. 178-192.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
12.
РА444597

Худар, Станіслав Миколайович.
Соціальна реклама як комунікативний інструмент оптимізації державного управління [Текст] : автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / Худар Станіслав Миколайович ; Ін-т підгот. кадрів держ. служби зайнятості України. - Київ, 2020. - 20 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
13.
ВА807275

Олтаржевський, Дмитро Олегович.
Соціальна реклама [Текст] : навч. посіб. / Олтаржевський Д. О. ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Ін-т журналістики, Каф. реклами та зв'язків з громадськістю. - Київ : Центр вільної преси, 2016. - 118 с. : іл. - Бібліогр.: с. 112-118. - 500 прим. - ISBN 978-966-2123-77-7

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
14.
ВС33238

Уэллс, Уильям.
Реклама: теория и практика [Текст] / У. Уэллс [и др] ; пер. с англ. М. Артюх [и др]. - СПб. : Питер ; М. : [б.и.], 1999. - 735 с. - (Теория и практика менеджмента). - ISBN 5-314-00141-1. - ISBN 0-13-783366-0

Рубрики:




Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
Культурно-просвітницький центр
Основний фонд


      
15.
РА364242

Лященко, Анжела Вадимівна.
Реклама як соціокультурне явище в системі масової комунікації [Текст] : автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.06 / Лященко Анжела Вадимівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка, Інститут журналістики. - К., 2009. - 16 с.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
16.
ДС141893

Лященко, Анжела Вадимівна.
Реклама як соціокультурне явище в системі масової комунікації [Текст] : дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Лященко Анжела Вадимівна ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. Олеся Гончара. - Дніпропетровськ, 2008. - 183, [5] арк. - Бібліогр.: арк. 169-183.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
17.
РА305399

Лисиця, Надія Михайлівна.
Реклама як соціальний інститут [Текст] : автореф. дис... д-ра соціол. наук: 22.00.03 / Лисиця Надія Михайлівна ; Університет внутрішніх справ. - Х., 1999. - 35 с.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
18.
ДС77066

Удріс, Наталя Сергіївна.
Реклама як засіб формування сучасного способу життя міського населення України [Текст] : дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Удріс Наталя Сергіївна ; Криворізький держ. педагогічний ун-т. - Кривий Ріг, 2003. - 208 арк. - арк. 179-195

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
19.
РА322794

Удріс, Наталя Сергіївна.
Реклама як засіб формування сучасного способу життя міського населення України [Текст] : автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Удріс Наталя Сергіївна ; Харківський національний ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2003. - 20 с.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
20.
ДС61337

Лисица, Надежда Михайловна.
Реклама как социальный институт [Текст] : дис... д-ра социол. наук: 22.00.03 / Лисица Надежда Михайловна ; Харьковский гос. ун-т. - Х., 1999. - 399 л. - л. 369-391

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд

...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського