Пошуковий запит: (<.>U=С5*676.2$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
|
| | |
|
1. | РА417895
Андрєєва, Олександра Сергіївна. Шокова реклама як соціокомунікаційний феномен: специфіка вияву та впливогенний потенціал [Текст] : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Андрєєва Олександра Сергіївна ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Ін-т журналістики. - Київ, 2015. - 16 с. : табл.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
2. | ВА867255
Холл, Кіндра. Сторітелінг, який не залишає байдужим. Як історії можуть захоплювати клієнтів, впливати на аудиторію і змінювати ваш бізнес [Текст] / Кіндра Холл ; пер. з англ. Оксани Олійник. - Київ : Yakaboo publishing, 2023. - 233, [4] с. - Назва обкл. : Сторітелінг, який не залишає байдужим. - Бібліогр. в прим. с. 229-[234]. - Пер. изд. : Stories That Stick: How Storytelling Can Captivate Customers, Influence Audiences, and Transform Your Business / Kindra Hall. - Nashville, 2019. - 1100 прим. - ISBN 978-617-7544-40-0 (укр.). - ISBN 978-1-4002-1194-4 (англ.) Дод. тит. арк. англ.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
3. | ВА769323
Лисиця, Надія Михайлівна. Соціологія реклами [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Н. М. Лисиця, Ю. В. Бєлікова ; Харк. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. - Х. : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2012. - 207, [8] с. : рис., табл., кольор. іл. - Бібліогр.: с. 155-170. - 300 прим. - ISBN 978-966-623-904-7
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
4. | ДС146780
Чудовська, Ірина Анатоліївна. Соціокультурний та комунікативний статус реклами як соціальної технології [Текст] : дис. ... д-ра соцiол. наук : 22.00.04 / Чудовська Ірина Анатоліївна ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2012. - 446 арк. - Бібліогр.: арк. 417-446.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
5. | РА387864
Чудовська, Ірина Анатоліївна. Соціокультурний та комунікативний статус реклами як соціальної технології [Текст] : автореф. дис. ... д-ра соцiол. наук : 22.00.04 / Чудовська Ірина Анатоліївна ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2012. - 31 с.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
6. | РА396167
Котова-Олійник, Софія Вікторівна. Соціокультурний зміст візуальних репрезентацій ґендерних відносин у сучасній рекламі [Текст] : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.03 / Котова-Олійник Софія Вікторівна ; Житомир. держ. ун-т ім. Івана Франка. - Житомир, 2013. - 20 с.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
7. | ДС150207
Котова-Олійник, Софія Вікторівна. Соціокультурний зміст візуальних репрезентацій ґендерних відносин у сучасній рекламі [Текст] : дис. ... канд. філос. наук : 09.00.03 / Котова-Олійник Софія Вікторівна ; Житомир. держ. ун-т ім. Івана Франка. - Житомир, 2013. - 206 арк. : табл. - Бібліогр.: арк. 161-183.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
8. | ВА824846
Подпружнікова, Ольга Петрівна. Соціокомунікаційний вимір категорії рекламного персонажа [Текст] : монографія / Ольга Подпружнікова ; Харків. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. - Харків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2016. - 127 с. - Бібліогр.: с. 115-127. - 300 прим. - ISBN 978-966-285-391-9
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
9. | РА439286
Бугайова, Оксана Іванівна. Соціальна реклама: лексика, граматика, стилістика [Текст] : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01 / Бугайова Оксана Іванівна ; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк, 2019. - 20 с.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
10. | РА402737
Гулакова, Ганна В'ячеславівна. Соціальна реклама як складова інформаційно-мотиваційного механізму державного управління [Текст] : автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / Гулакова Ганна В'ячеславівна ; Донец. держ. ун-т упр. - Донецьк, 2013. - 20 с. : рис., табл.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
11. | ДС140297
Гулакова, Ганна В'ячеславівна. Соціальна реклама як складова інформаційно-мотиваційного механізму державного управління [Текст] : дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / Гулакова Ганна В'ячеславівна ; Донец. держ. ун-т упр. - Донецьк, 2013. - 209 арк. : табл., рис. - Бібліогр.: арк. 178-192.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
12. | РА444597
Худар, Станіслав Миколайович. Соціальна реклама як комунікативний інструмент оптимізації державного управління [Текст] : автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / Худар Станіслав Миколайович ; Ін-т підгот. кадрів держ. служби зайнятості України. - Київ, 2020. - 20 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
13. | ВА807275
Олтаржевський, Дмитро Олегович. Соціальна реклама [Текст] : навч. посіб. / Олтаржевський Д. О. ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Ін-т журналістики, Каф. реклами та зв'язків з громадськістю. - Київ : Центр вільної преси, 2016. - 118 с. : іл. - Бібліогр.: с. 112-118. - 500 прим. - ISBN 978-966-2123-77-7
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
14. | ВС33238
Уэллс, Уильям. Реклама: теория и практика [Текст] / У. Уэллс [и др] ; пер. с англ. М. Артюх [и др]. - СПб. : Питер ; М. : [б.и.], 1999. - 735 с. - (Теория и практика менеджмента). - ISBN 5-314-00141-1. - ISBN 0-13-783366-0
Рубрики:
Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд Культурно-просвітницький центр Основний фонд
| |
|
| | |
|
15. | РА364242
Лященко, Анжела Вадимівна. Реклама як соціокультурне явище в системі масової комунікації [Текст] : автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.06 / Лященко Анжела Вадимівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка, Інститут журналістики. - К., 2009. - 16 с.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
16. | ДС141893
Лященко, Анжела Вадимівна. Реклама як соціокультурне явище в системі масової комунікації [Текст] : дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Лященко Анжела Вадимівна ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. Олеся Гончара. - Дніпропетровськ, 2008. - 183, [5] арк. - Бібліогр.: арк. 169-183.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
17. | РА305399
Лисиця, Надія Михайлівна. Реклама як соціальний інститут [Текст] : автореф. дис... д-ра соціол. наук: 22.00.03 / Лисиця Надія Михайлівна ; Університет внутрішніх справ. - Х., 1999. - 35 с.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
18. | ДС77066
Удріс, Наталя Сергіївна. Реклама як засіб формування сучасного способу життя міського населення України [Текст] : дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Удріс Наталя Сергіївна ; Криворізький держ. педагогічний ун-т. - Кривий Ріг, 2003. - 208 арк. - арк. 179-195
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
19. | РА322794
Удріс, Наталя Сергіївна. Реклама як засіб формування сучасного способу життя міського населення України [Текст] : автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Удріс Наталя Сергіївна ; Харківський національний ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2003. - 20 с.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
20. | ДС61337
Лисица, Надежда Михайловна. Реклама как социальный институт [Текст] : дис... д-ра социол. наук: 22.00.03 / Лисица Надежда Михайловна ; Харьковский гос. ун-т. - Х., 1999. - 399 л. - л. 369-391
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
| |