Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (8)Реферативна база даних (62)Журнали та продовжувані видання (84)
Пошуковий запит: (<.>U=У521.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 92
Представлено документи з 1 до 20
...
1.ВА571502 Концепция маркетинга для публичных библиотек [Текст] / П. Борхард [и др.] ; пер. Е. М. Ястребова. - М. : [б.в.], 1993. - 144 с. - (Маркетинг некомерческих организаций)
2.ВС33830 Хэйвуд Р. Все о Public Relations. Как добиться успеха в бизнесе, используя связи с общественностью [Текст] : Пер. с англ. / Р. Хэйвуд ; ред. пер. ШлЮ. В. Шленов. - М. : Лаборатория Базовых Знаний : ЗАО "Издательство БИНОМ", 1999. - 256 с. - (Экономика)
3.ВА603061 Матвиенко В. Я. Прогностика [Текст] : Прогнозирование социальных и экономических процессов. Теория, методика, практика / В. Я. Матвиенко. - К. : Українські пропілеї, 2000. - 518 с.
4.ВА607800 Циганкова Т. М. Управління міжнародним маркетингом [Текст] : Навч. посіб. / Т. М. Циганкова ; Київський національний економічний ун-т. - К. : КНЕУ, 2001. - 132 с.: рис.
5.Р93657 Морозов Ю. В. Прикладной маркетинг: Паблик рилейшнз в системе маркетинга [Текст] : Лекция / Ю. В. Морозов [и др] ; Московский ун-т потребительской кооперации. Кафедра маркетинга. - М. : Издательско-книготорговый центр "Маркетинг", 2001. - 27 с.: ил.
6.Р97435 Ванифатова М. М. Современные системы маркетинговой информации в России и зарубежом [Текст] / М. М. Ванифатова. - М. : МАКС Пресс, 2001. - 25 с.: рис.
7.ВС38216 Хартли Р. Ф. Ошибки и успехи в маркетинге [Текст] / Р. Ф. Хартли ; пер. с англ. А. И. Мороз [и др.]. - М. и др. : Издательский дом "Вильямс", 2003. - 475 с.
8.ВА643957 Петропавловська С. Є. Маркетингова політика комунікацій [Текст] : Курс лекцій / С. Є. Петропавловська, С. М. Подрєза ; Національний авіаційний ун-т. - К. : НАУ, 2003. - 96 с.
9.ВА650684 Фэйлла Д. MLM от А до Я [Текст] : Прямые ответы на главные вопросы / Д. Фэйлла, Н. Фэйлла ; пер. с англ. Р. Захарчев. - М. : Фаир-Пресс, 2002. - 142 с. - (Серия "Библиотека MLM")
10.СО25465 Директиви та керівництва Esomar [Текст] / пер. з англ. Ю. М. Друзь [та ін.] ; упоряд. А. Ф. Павленко, І. В. Лилик ; Українська асоціація маркетингу. - К. : [б.в.], 2003. - 180 с.
11.ВА685427 Гончаров С. М. Маркетинг [Текст] : кредитно-модульна сист. орг. навч. процесу / С. М. Гончаров ; Національний ун-т водного господарства та природокористування. - Рівне : НУВГП, 2007. - 364 с.: рис.
12.ВА686684 Мойсеєв В. А. Паблік рілейшнз [Текст] : навч. посіб. / В. А. Мойсеєв. - К. : Академвидав, 2007. - 224 с. - (Серія "Альма-матер")
13.ВА691294 Палига Є. М. Основи сучасного маркетингу [Текст] : навчальний посібник / Є. М. Палига. - Л. : Українська академія друкарства, 2007. - 236 с.: рис., табл.
14.ВА691922 Новітній маркетинг [Текст] : навч. посіб. / Є. В. Савельєв [та ін.] ; ред. Є. В. Савельєв. - К. : Знання, 2008. - 420 с. - (Серія "Вища освіта XXI століття")
15.ВА693963 Траут Д. Маркетинговые войны [Текст] : [пер. с англ.] / Д. Траут, Э. Райс. - СПб. [и др.] : Питер, 2008. - 292 с.: ил. - (Серия "Деловой бестселлер")
16.ВА699233 Иган Д. Маркетинг взаимоотношений. Анализ маркетинговых стратегий на основе взаимоотношений [Текст] : учебник для студ. вузов, обучающихся по спец. экономики и упр. 080100, "Коммерция (торговое дело)" 080301: пер. с англ. / Д. Иган. - М. : ЮНИТИ, 2008. - 363 с. - (Серия "Зарубежный учебник")
17.ВА699904 Майкл А. Мобильный маркетинг. Создание конкурентного преимущества с помощью беспроводных технологий [Текст] : пер. с англ. / А. Майкл, Б. Солтер. - М. : Группа ИДТ, 2007. - 396 с.: ил.
18.ВА670645 Шнайдер Д. И. Технологический маркетинг [Текст] : Пер. с нем. / Д. И. Шнайдер. - М. : Янус-К, 2003. - 474 с.: рис., табл.
19.ВА668702 Гэбэй Д. Маркетинг: новые возможности [Текст] / Д. Гэбэй ; пер. с англ. К. Ткаченко. - М. : Издательско-торговый дом "ГРАНД" ; М. : Фаир-пресс, 2002. - 359 с.
20.СО26551 "Професійна освіта в маркетингу: освітньо-кваліфікаційні вимоги", робочий семінар (2005;Київ). Професійна освіта в маркетингу: освітньо-кваліфікаційні вимоги [Текст] : Матеріали робочого семінару ВГО "Українська Асоціація Маркетингу", м.Київ, 23-24 червня 2005 року / Українська Асоціація Маркетингу. - К. : [б.в.], 2005. - 68 с.
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського