Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (8)Реферативна база даних (62)Журнали та продовжувані видання (84)
Пошуковий запит: (<.>U=У521.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 92
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.
ІВ205806

Böhler, Heymo..
Marketing-Management [Text] / H. Böhler, D. Scigliano. - Stuttgart : Kohlhammer, 2005. - 205 S.: Abb. - (Grundzüge der BWL). - Бібліогр.: S. 194-200

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
2.
ІВ205594

Cravens, David W..
Strategic marketing management cases [Text] / D. W. Cravens [a. o.]. - 6. ed. - Boston : Irwin : McGraw-Hill, 1999. - XVI, 624 p.: fig. - ISBN 0-256-26125-3

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
3.
ІВ201560

Etzel, Michael J..
Marketing [Text] / M. J. Etzel [a.o]. - 11. ed. - Boston, Massachusetts[etc.] : Irwin: McGraw-Hill, 1997. - 618, I-32 p.: fig. - (McGraw-Hill series in marketing). - Бібліогр.: v kinci tekstu. - ISBN 0-07-018954-4

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
4.
ІВ199998

Hardaker, Glenn.
Wired marketing [Text] : energizing business for e-commerce / G. Hardaker, G. Graham. - Chichester[etc.] : Wiley, 2001. - 266 p.: fig. - Бібліогр.: v kinci st. - ISBN 0-471-49645-6

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
5.
ІВ205561

Johansson, Johny K..
Global marketing [Text] : foreign entry, local marketing and global management / J. K. Johansson. - 3. ed. - Boston[etc.] : Irwin: McGraw-Hill, 2000. - 604 p.: ill. - Бібліогр.: v kinci st. - ISBN 0-07-365863-4

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
6.
CDR688/ІВ208710

Kotler, Philip.
Principles of marketing: [Elektronnyj resurs] [Text] / P. Kotler, G. Armstrong. - 9 ed. - Upper Sadle River (New Jersey) : Prentice-Hall, 2001. - 1 elektron. opt. dysc CD-ROM. - ISBN 0-13-088368-9
Dodatok do knygy iB208710. - System requirements: Windows, 95, Windows 98, Windows NT. Windows

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
7.
ІВ208710/CDR688

Kotler, Philip.
Principles of marketing [Text] / P. Kotler, G. Armstrong. - 9. ed. - Upper Sadle River (New Jersey) : Prentice-Hall, 2001. - XV, 785, I-16 p.: ill. + CD-ROM. - ISBN 0-13-026312-5
Z dodatkom CDR688

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
8.
ВС41408


Product placement в средах массовой информации. Новые направления в теории и практике маркетинга, тенденции развития и эволюция этики [Текст] : пер. с англ. / ред. М. Галисиан. - М. : An Amedia Book, et cetra Prodaction, 2004. - 336 с. - ISBN 5-94983-025-3 (рус.). - ISBN 0-7890-2534-5 (англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
9.
ІВ210457

Tomcsanyi, P..
Goods analysis and product strategy in marketing [Text] / P. Tomcsanyi. - Budapest : Akadémiai Kiadó, 1994. - 283 p.: fig., tab. - Бібліогр.: p.265-270. - ISBN 963-05-6796-2

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
10.
ІР9925

Yahya, Sanan Hajiagha.
The role of marketing in the state regulation of economy [Text] : abstr. of the diss. ... Dr of Philosophy : 5308.01 / Sanan Hajiagha Yahya ; [Sci. Res. Inst. of Econ. Reforms of the Min. of Economy of the Rep. of Azerbaijan, Dep. of the "Macroeconomics"]. - Baku , 2022. - 30 p. : fig., tab.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
11.
ВА723335

Єранкін, Олександр Олександрович.
Маркетинг в АПК України в умовах глобалізації [Текст] : монографія / О. О. Єранкін ; Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний ун-т ім. Вадима Гетьмана". - К. : КНЕУ, 2009. - 419 с. - Бібліогр.: с. 395-419. - ISBN 978-966-483-180-9

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
12.
АО265348


Англо-русский толковый словарь. Маркетинг и торговля [Текст] / лексикографы-сост. Т. Е. Апанасенко [и др.] ; общ. ред. М. А. Сторчевой ; ОЛМА медиагрупп. - М. : Экономическая школа : ОЛМА-ПРЕСС Образование, 2005. - 832 с. - (Серия словарей Economicus). - ISBN 5-94849-859-X

Рубрики:




Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд


      
13.
ВА667526

Бевзенко, Валерий Федорович.
Эволюция маркетинга [Текст] / В. Ф. Бевзенко [и др.]. - Донецк : ООО "Юго-Восток, Лтд", 2005. - 136 с.: рис. - Библиогр.: с. 129-135. - ISBN 966-374-044-2

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
14.
CDR551/ВС42298

Бернс, Элвин С..
Основы маркетинговых исследований с использованием Microsoft Excel [Электронный ресурс] [Текст] / Э. С. Бернс, Р. Ф. Буш. - [М.] : Издательский дом "Вильямс", 2006. - 1 электрон. опт. диск (CD-ROM). - ISBN 5-8459-0929-5
Прилож. к книге ВС42298

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд
Філія №2


      
15.
ВС42298/CDR551

Бернс, Элвин С..
Основы маркетинговых исследований с использованием Microsoft Excel [Текст] / Э. С. Бернс, Р. Ф. Буш ; пер. с англ., ред. Д. А. Клюшин. - М. ; СПб. ; К. : Издательский дом "Вильямс", 2006. - 695 с.+ CDR. - ISBN 5-8459-0929-5(рус.). - ISBN 0-13-145226-6(англ.)
Тит. л. парал. на англ. и рус. яз. - С прилож. CDR551

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
16.
ВА811722

Берґер, Йона.
Заразливий. Психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними [Текст] / Йона Берґер ; пер. з англ. Олена Замойська. - 3-тє вид. - Київ : Наш формат, 2017. - 196, [1] с. - (Світоглядна література) (New York Times bestseller). - Дод. тит. арк. англ. - Пер. изд. : Contagious. Why things catch on / Johan Berger. - 2013. - 2000 прим. - ISBN 978-617-7279-12-8 (паперове видання). - ISBN 978-617-7388-50-9 (електронне видання)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
17.
ВА796660

Берґер, Йона.
Заразливий. Психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними [Текст] / Йона Берґер ; пер. з англ. Олени Замойської. - Київ : Наш Формат, 2015. - 221 с. : іл. - (New York Times bestseller). - Дод. тит. арк. англ. - Пер. изд. : Contagious / by Jonah Berger. - 2013. - ISBN 978-617-7279-12-8 (укр.). - ISBN 978-1-4516-8657-9 (англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
18.
ВС42977

Брассингтон, Френсис.
Основы маркетинга [Текст] / Ф. Брассингтон, С. Петтитт ; пер. О. В. Теплых ; науч. ред. Е. Е. Козлов. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2007. - 768 с. - ISBN 0-273-68785-9 (англ.). - ISBN 966-8644-99-9

Рубрики:




Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд


      
19.
Р97435

Ванифатова, Мария Михайловна.
Современные системы маркетинговой информации в России и зарубежом [Текст] / М. М. Ванифатова. - М. : МАКС Пресс, 2001. - 25 с.: рис. - ISBN 5-317-00283-4

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
20.
ВА832310

Воронюк, Антон.
Актуальный интернет-маркетинг. Как привлекать клиентов и увеличивать продажи через Интернет [Текст] / Антон Воронюк, Александр Полищук. - Киев : ІРІО, 2018. - 159 с. : ил. - 2000 прим. - ISBN 978-617-7453-38-2

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд
Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу

...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського