Пошуковий запит: (<.>U=У521.1$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 92
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
|
| | |
|
1. | ІВ205806
Böhler, Heymo.. Marketing-Management [Text] / H. Böhler, D. Scigliano. - Stuttgart : Kohlhammer, 2005. - 205 S.: Abb. - (Grundzüge der BWL). - Бібліогр.: S. 194-200
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
2. | ІВ205594
Cravens, David W.. Strategic marketing management cases [Text] / D. W. Cravens [a. o.]. - 6. ed. - Boston : Irwin : McGraw-Hill, 1999. - XVI, 624 p.: fig. - ISBN 0-256-26125-3
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
3. | ІВ201560
Etzel, Michael J.. Marketing [Text] / M. J. Etzel [a.o]. - 11. ed. - Boston, Massachusetts[etc.] : Irwin: McGraw-Hill, 1997. - 618, I-32 p.: fig. - (McGraw-Hill series in marketing). - Бібліогр.: v kinci tekstu. - ISBN 0-07-018954-4
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
4. | ІВ199998
Hardaker, Glenn. Wired marketing [Text] : energizing business for e-commerce / G. Hardaker, G. Graham. - Chichester[etc.] : Wiley, 2001. - 266 p.: fig. - Бібліогр.: v kinci st. - ISBN 0-471-49645-6
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
5. | ІВ205561
Johansson, Johny K.. Global marketing [Text] : foreign entry, local marketing and global management / J. K. Johansson. - 3. ed. - Boston[etc.] : Irwin: McGraw-Hill, 2000. - 604 p.: ill. - Бібліогр.: v kinci st. - ISBN 0-07-365863-4
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
6. | CDR688/ІВ208710
Kotler, Philip. Principles of marketing: [Elektronnyj resurs] [Text] / P. Kotler, G. Armstrong. - 9 ed. - Upper Sadle River (New Jersey) : Prentice-Hall, 2001. - 1 elektron. opt. dysc CD-ROM. - ISBN 0-13-088368-9 Dodatok do knygy iB208710. - System requirements: Windows, 95, Windows 98, Windows NT. Windows
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
7. | ІВ208710/CDR688
Kotler, Philip. Principles of marketing [Text] / P. Kotler, G. Armstrong. - 9. ed. - Upper Sadle River (New Jersey) : Prentice-Hall, 2001. - XV, 785, I-16 p.: ill. + CD-ROM. - ISBN 0-13-026312-5 Z dodatkom CDR688
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
8. | ВС41408
Product placement в средах массовой информации. Новые направления в теории и практике маркетинга, тенденции развития и эволюция этики [Текст] : пер. с англ. / ред. М. Галисиан. - М. : An Amedia Book, et cetra Prodaction, 2004. - 336 с. - ISBN 5-94983-025-3 (рус.). - ISBN 0-7890-2534-5 (англ.)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
9. | ІВ210457
Tomcsanyi, P.. Goods analysis and product strategy in marketing [Text] / P. Tomcsanyi. - Budapest : Akadémiai Kiadó, 1994. - 283 p.: fig., tab. - Бібліогр.: p.265-270. - ISBN 963-05-6796-2
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
10. | ІР9925
Yahya, Sanan Hajiagha. The role of marketing in the state regulation of economy [Text] : abstr. of the diss. ... Dr of Philosophy : 5308.01 / Sanan Hajiagha Yahya ; [Sci. Res. Inst. of Econ. Reforms of the Min. of Economy of the Rep. of Azerbaijan, Dep. of the "Macroeconomics"]. - Baku , 2022. - 30 p. : fig., tab.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
11. | ВА723335
Єранкін, Олександр Олександрович. Маркетинг в АПК України в умовах глобалізації [Текст] : монографія / О. О. Єранкін ; Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний ун-т ім. Вадима Гетьмана". - К. : КНЕУ, 2009. - 419 с. - Бібліогр.: с. 395-419. - ISBN 978-966-483-180-9
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
12. | АО265348
Англо-русский толковый словарь. Маркетинг и торговля [Текст] / лексикографы-сост. Т. Е. Апанасенко [и др.] ; общ. ред. М. А. Сторчевой ; ОЛМА медиагрупп. - М. : Экономическая школа : ОЛМА-ПРЕСС Образование, 2005. - 832 с. - (Серия словарей Economicus). - ISBN 5-94849-859-X
Рубрики:
Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
| |
|
| | |
|
13. | ВА667526
Бевзенко, Валерий Федорович. Эволюция маркетинга [Текст] / В. Ф. Бевзенко [и др.]. - Донецк : ООО "Юго-Восток, Лтд", 2005. - 136 с.: рис. - Библиогр.: с. 129-135. - ISBN 966-374-044-2
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
14. | CDR551/ВС42298
Бернс, Элвин С.. Основы маркетинговых исследований с использованием Microsoft Excel [Электронный ресурс] [Текст] / Э. С. Бернс, Р. Ф. Буш. - [М.] : Издательский дом "Вильямс", 2006. - 1 электрон. опт. диск (CD-ROM). - ISBN 5-8459-0929-5 Прилож. к книге ВС42298
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд Філія №2
| |
|
| | |
|
15. | ВС42298/CDR551
Бернс, Элвин С.. Основы маркетинговых исследований с использованием Microsoft Excel [Текст] / Э. С. Бернс, Р. Ф. Буш ; пер. с англ., ред. Д. А. Клюшин. - М. ; СПб. ; К. : Издательский дом "Вильямс", 2006. - 695 с.+ CDR. - ISBN 5-8459-0929-5(рус.). - ISBN 0-13-145226-6(англ.) Тит. л. парал. на англ. и рус. яз. - С прилож. CDR551
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
16. | ВА811722
Берґер, Йона. Заразливий. Психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними [Текст] / Йона Берґер ; пер. з англ. Олена Замойська. - 3-тє вид. - Київ : Наш формат, 2017. - 196, [1] с. - (Світоглядна література) (New York Times bestseller). - Дод. тит. арк. англ. - Пер. изд. : Contagious. Why things catch on / Johan Berger. - 2013. - 2000 прим. - ISBN 978-617-7279-12-8 (паперове видання). - ISBN 978-617-7388-50-9 (електронне видання)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
17. | ВА796660
Берґер, Йона. Заразливий. Психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними [Текст] / Йона Берґер ; пер. з англ. Олени Замойської. - Київ : Наш Формат, 2015. - 221 с. : іл. - (New York Times bestseller). - Дод. тит. арк. англ. - Пер. изд. : Contagious / by Jonah Berger. - 2013. - ISBN 978-617-7279-12-8 (укр.). - ISBN 978-1-4516-8657-9 (англ.)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
18. | ВС42977
Брассингтон, Френсис. Основы маркетинга [Текст] / Ф. Брассингтон, С. Петтитт ; пер. О. В. Теплых ; науч. ред. Е. Е. Козлов. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2007. - 768 с. - ISBN 0-273-68785-9 (англ.). - ISBN 966-8644-99-9
Рубрики:
Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
| |
|
| | |
|
19. | Р97435
Ванифатова, Мария Михайловна. Современные системы маркетинговой информации в России и зарубежом [Текст] / М. М. Ванифатова. - М. : МАКС Пресс, 2001. - 25 с.: рис. - ISBN 5-317-00283-4
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
20. | ВА832310
Воронюк, Антон. Актуальный интернет-маркетинг. Как привлекать клиентов и увеличивать продажи через Интернет [Текст] / Антон Воронюк, Александр Полищук. - Киев : ІРІО, 2018. - 159 с. : ил. - 2000 прим. - ISBN 978-617-7453-38-2
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд Універсальний підсобний фонд Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу
| |
| |