Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (12)Реферативна база даних (63)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=У529.0-211.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 127
Представлено документи з 1 до 20
...
1.ВА648211 Эллвуд Я. 100 приемов эффективного брендинга [Текст] / Я. Эллвуд ; пер. с англ. С. Жильцов ; ред. пер. КаЮ. Н. Каптуревский. - СПб. : Питер ; М. ; Х. ; Минск : [б.и.], 2002. - 367 с. - (Серия "Маркетинг для профессионалов")
2.ВА592126 Крэнделл Р. 1001 способ успешного маркетинга, даже если вы ненавидите продавать [Текст] / Р. Крэнделл ; пер. с англ. К. Ткаченко. - М. : Фаир-пресс, 1999. - 494 с.
3.ІВ198739 Perreault W. D. Basic marketing [Текст] : global-managerial approach / W. D. Perreault, E. J. McCarthy. - Chicago[etc.] : Irwin, 1996. - XXVI, 829, G-13 p.: fig.
4.ФПУ №3519/ФПУ № 3520 cd Malhotra N. K. Basic marketing research [Текст] : a decision-making approach / Naresh K. Malhotra, Mark Peterson. - Upper Saddle River, New Jersey : Pearson Prentice Hall, 2006. - XL, 615 p. : fig., phot., tab.
5.ВА810087 "Маркетинг і менеджмент в системі національних і світових економічних інтересів", міжнародна науково-практична інтернет-конференція(2; 2017; Кривий Ріг).II Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Маркетинг і менеджмент в системі національних і світових економічних інтересів", 20 січня 2017 р. [Текст] / [редкол.: Маловичко С. В. та ін.] ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського [та ін.]. - Кривий Ріг : Чернявський Д. О. [вид.] : ДонНУЕТ ім. М. Туган-Барановича, 2017. - 265 с. : рис., табл.
6.ВА828656 "Маркетинг і менеджмент в системі національних і світових економічних інтересів", міжнародна науково-практична Інтернет-конференція(3; 2018; Кривий Ріг).III Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція "Маркетинг і менеджмент в системі національних і світових економічних інтересів", 19 січня 2018 р. [Текст] : [зб. матеріалів] / [редкол.: Приймак Н. С. та ін.] ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського [та ін.]. - Кривий Ріг : Чернявський Д. О. [вид.], 2018. - 301 с. : рис., табл.
7.ВА837977 "Маркетинг і менеджмент в системі національних і світових економічних інтересів", міжнародна науково-практична Інтернет-конференція(4; 2019; Кривий Ріг).IV Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція "Маркетинг і менеджмент в системі національних і світових економічних інтересів", 21 січня 2019 р. [Текст] / [редкол.: Н. С. Приймак та ін.] ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського [та ін.]. - Кривий Ріг : Чернявський Д. О. [вид.], 2019. - 207 с. : рис., табл.
8.ІВ206885 Etzel M. J. Marketing [Текст] / M. J. Etzel [та ін.]. - Boston[etc.] : McGraw-Hill: Irwin, 2001. - XXII, 674, I-27 p.: ill. - (The McGraw-Hill/Irwin series in marketing)
9.ІВ205516 Gregory J. R. Marketing corporate image [Текст] : company as your number one product / J. R. Gregory ; with J. G. Wiechmann. - Chicago : NTC business books, 1999. - XIII, 274 p.: fig.
10.ІВ219008 Ramos A. Search engine marketing [Текст] / Andreas Ramos, Stephanie Cota. - New York : McGraw-Hill, 2009. - X, 267 p. : fig.
11.DVD611/ІВ222628 Search Engine Marketing, Inc [Електронний ресурс] : Driving search traffic to your company's web site. - Upper Saddle River, NJ[etc.] : IBM press, 2009. - 1 ел. опт. диск (DVD-ROM)
12.ІВ222628/DVD611 Moran M. Search Engine Marketing, Inc. [Текст] : driving search traffic to your company's web site / Mike Moran, Bill Hunt. - Upper Saddle River, NJ[etc.] : IBM press, 2009. - XXXVI, 627 p. : fig.
13.ФПУ №3520 cd/ФПУ №3519 SPSS student version 13.0 [Електронний ресурс] / SPSS. - [Upper Saddle River, New Jersey] : Pearson Education, 2006. - 1 електрон. опт. диск (CD-ROM)
14.ІВ222386 Wood M. B. The marketing plan handbook [Текст] / Marian Burk Wood. - Boston[etc.] : Pearson, 2014. - XIV, 210 p. : fig.
15.ІВ222322 Allen K. Động cơ ẩn giấu & Nghệ thuật tiếp thị [Текст] : con đường đã được thử thách đẩ thành công / Kevin Allen ; người dịch: Huỳn Văn Thanh. - Hà Nôi : Nhà Xuất Bản Hồng Đức, 2014. - 238 tr.
16.ВА681408 Клэнси К. Д. Антиинтуитивный маркетинг [Текст] / К. Д. Клэнси, П. Криг ; пер. с англ. С. Жильцов. - СПб. ; М. ; Нижний Новгород : Питер : Российская ассоциация маркетинга. Экспертный совет библиотеки РАМ, 2006. - 432 с.: рис. - (Серия "Маркетинг для профессионалов")
17.ВА645429 Рэнделл Д. Брендинг [Текст] : Краткий курс / Д. Рэнделл ; пер. Р. Захарчева. - М. : Фаир-пресс, 2003. - 215 с. - (Начальная школа бизнеса)
18.ВА654189 Анхолт С. Брендинг: дорога к мировому рынку [Текст] : Учеб. пособие / С. Анхолт ; пер. с англ. Ю. В. Алабина. - М. : Кудиц-Образ, 2004. - 270 с.
19.ВА669904 Шрайтер Т. Быстрый старт от Большого Эла [Текст] / Т. Шрайтер ; пер. с англ. П. Сатановская. - М. : Фаир-Пресс, 2005. - 126 с. - (Серия "Золотой фонд MLM")
20.ВС43800 Райт Р. В2В-маркетинг: Пошаговое руководство [Текст] / Р. Райт ; пер. О. В. Теплых ; науч. ред. А. А. Виноградова. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2007. - 624 c.
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського