Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (106)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (186)Журнали та продовжувані видання (285)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 394
Представлено документи з 1 до 20
...
1.ВА767475 Akhmedova Y. O. International advertising [Текст] : навч.-метод. посіб. / Yelena O. Akhmedova ; Донец. держ. ун-т упр. - Донецьк : Технопак, 2012. - 79 с. : рис., табл.
2.CDR598/ІС13065 Arens W. F. Contamporary advertising [Elektronnyj resurs] [Текст] : Student CD-Rom / W. F. Arens. - Boston[etc.] : McGraw-Hill/Irwin, 2002. - 1 elktron. opt. dysk CD-ROM
3.ІС13065/СDR598 Arens W. F. Contamporary advertising [Текст] / W. F. Arens. - Boston[etc.] : McGraw-Hill/Irwin, 2002. - XXXII, 614, IN18 p.: fig., phot.
4.ІВ205524 Arens W. F. Contemporary advertising [Текст] / W. F. Arens. - Boston[etc.] : Irwin: McGraw-Hill, 1999. - Pag. var.: ill.
5.ІВ207213 Arnould E. Consumers [Текст] / E. Arnould [та ін.]. - Boston[etc.] : McGraw-Hill, 2002. - XVIII, 750 p.: fig.
6.ІВ203235 Bovée C. L. Contemporary advertising [Текст] / C. L. Bovée, W. F. Arens. - Homewood, Illinois : Irwin, 1989. - XXV, 662, I-12 p.: fig. - (The Irwin series in marketing)
7.CDR687/ІВ208709 Bowerman B. L. Business statistics in practice [Elektronnyj resurs] / B. L. Bowerman [та ін.]. - [Boston][etc.] : McGraw-Hill, 2001. - 1 elektron. opt. dysc CD-ROM
8.ІВ208709/CDR687 Bowerman B. L. Business statistics in practice [Текст] / B. L. Bowerman [та ін.]. - Boston[etc.] : McGraw-Hill. McGraw-Hill Erwin, 2001. - XXIII, 856 p.: ill. + CD-ROM. - (McGraw-Hill/Irwin series : operations and decision sciences)
9.ІВ195950 Burstiner I. Mail order selling [Текст] : How to market almost anything by mail / I. Burstiner. - New York[etc.] : Wiley, 1995. - 292 p. - (Wiley small business editions)
10.ІВ207880 Calloway J. Indispensable: how to become the company that your customers can't live without [Текст] / J. Calloway. - Hoboken, New Jersey : John Wiley & Sons, 2005. - XIII, 226 p.
11.ІВ195738 Chapman E. A. Exhibit marketing [Текст] : A success guide for managers / E. A. Chapman. - New York[etc.] : McGraw-Hill, 1995. - XX, 407 p.: fig.
12.ІВ220990 Collier M. eBay® for dummies® [Текст] / by Marsha Collier. - Hoboken, New Jersey : Wiley, 2012. - XVIII, 388 p. : fig., tab. - (For Dummies)
13.В276007/51 Collier P. Trade shocks [Текст] : Consequences and policy responses in developing countries / P. Collier, J. W. Gunning. - San Francisco, California : International center for economic growth : ICS press, 1994. - 32 p. - (Occasional papers ; nr. 51)
14.ІВ213687 Consumer policy toolkit [Текст] / Organization for economic co-operation and development. - Paris : OECD publishing, 2010. - 125 p. : fig.
15.ІВ214811 Crone S. F. Neuronale Netze zur Prognose und Disposition im Handel [Текст] : Diss. / Sven F. Crone ; Fachbereich Wirtschaftswiss. der Univ. Hamburg. - Wiesbaden : Gabler, 2010. - XXXVI, 488 S. : Abb. - (Gabler research)
16.ВА687681 Cартейн Л. Люди - "начинка" бренда [Текст] : восемь осн. требований для установления психол. контакта ваших сотрудников с вашим бизнесом / Л. Cартейн, М. Шуманн ; пер. с англ. О. И. Зорь ; ред. пер. ЕгВ. П. Егоров. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2007. - XVI, 277 c.
17.ІВ195386 Dalrymple D. J. Sales management [Текст] : Concepts and cases / D. J. Dalrymple, W. L. Cron. - New York[etc.] : Wiley, 1992. - XIV, 769 p.
18.ІВ195484 Dörtelmann T. Marke und Markenführung. Eine institutionstheoretische Analyse [Текст] / T. Dörtelmann ; Ruhr-Universität Bochum. Fak. für Wirtschaftswiss. - Bochum : [б.в.], 1997. - 161, L-10 S.: Fig.
19.ІВ202834 Flörkemeier H. Globalisierung ohne Grenzen? [Текст] : Die regionale Struktur des Welthandels / H. Flörkemeier. - Berlin : Duncker & Humblot, 2001. - 354 S.: Abb. - (Schriften zur internationalen Wirtschaftsfragen, ISSN 0720-6984 ; Bd. 31)
20.ІВ218657 Franke M. -K. Hedonischer Konsum [Текст] : Emotionen als Treiber im Konsumentenverhalten : Diss / Marie- Kristin Franke ; Universität Hamburg. - Hamburg : Springer Gabler, 2012. - XIX, 408 S. : Abb., Tab.
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського