Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (106)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (186)Журнали та продовжувані видання (285)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 394
Представлено документи з 1 до 20
...
1.ВА863967 Брукс Д. 10 секретов преуспевающих мужчин, о которых хотят знать женщины [Текст] / Донна Брукс, Линн Брукс ; [пер. с англ. Ю. Бондарева]. - Москва : Гранд : Фаир-пресс, 2003. - 292, [2] с. : ил. - (Portfolio для бизнес-леди)
2.ВА574609 Геффрой Э. К. 200 рецептов успеха в коммерции. Одностраничный метод [Текст] : Пер.с нем. / Э. К. Геффрой ; пер.с нем. Н. А. Врублевская. - М. : Интерэксперт, 1997. - 248 с.
3.АО264151 Шиффман С. 25 стратегий продаж, или С этого дня ваши продажи взлетят до небес! [Текст] : Пер. с англ. / С. Шиффман. - М. : HIPPO, 2004. - 144 с.
4.ІВ218177 Holtz B. Alters-, Perioden- und Kohorteneffekte bei der Veränderung von Konsumentenverhalten im Zeitverlauf [Текст] : eine Anwendung der Kohortenanalyse am Beispiel konsumspezifischer Werte : Diss. / Bettina Holtz ; Univ. Rostock. - Göttingen : Cuvillier Verlag, 2010. - 162 S. : Abb.
5.MFI5897/1-3 Malamud S. Asset pricing for idiosyncratically incomplete markets [Текст] : Diss. / S. Malamud ; Swiss Federal Institute of technology Zürich. - Zürich : [б.в.], 2006. - 202 p. - (ETH-Diss ; 16651)
6.ВА855363 Бинай Кумар Синх Audi - мой бренд [Текст] : пер. с англ. / д-р Бинай Синх. - Одеса : Фенікс, 2021. - 60 с. : кольор. іл.
7.ІВ205560 Gregory J. R. Branding across borders [Текст] : guide to global brand marketing / J. R. Gregory ; with J. G. Wiechmann. - Chicago[etc.] : McGraw-Hill, 2002. - XXIV, 232 p.: fig.
8.ІВ228142 Kall J. Branding na smartfonie [Текст] : komunikacja mobilna marki / Jacek Kall. - Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2015. - 235 s. : il., tab.
9.CDR687/ІВ208709 Bowerman B. L. Business statistics in practice [Elektronnyj resurs] / B. L. Bowerman [та ін.]. - [Boston][etc.] : McGraw-Hill, 2001. - 1 elektron. opt. dysc CD-ROM
10.ІВ208709/CDR687 Bowerman B. L. Business statistics in practice [Текст] / B. L. Bowerman [та ін.]. - Boston[etc.] : McGraw-Hill. McGraw-Hill Erwin, 2001. - XXIII, 856 p.: ill. + CD-ROM. - (McGraw-Hill/Irwin series : operations and decision sciences)
11.ІВ213687 Consumer policy toolkit [Текст] / Organization for economic co-operation and development. - Paris : OECD publishing, 2010. - 125 p. : fig.
12.ІВ207213 Arnould E. Consumers [Текст] / E. Arnould [та ін.]. - Boston[etc.] : McGraw-Hill, 2002. - XVIII, 750 p.: fig.
13.ІС13065/СDR598 Arens W. F. Contamporary advertising [Текст] / W. F. Arens. - Boston[etc.] : McGraw-Hill/Irwin, 2002. - XXXII, 614, IN18 p.: fig., phot.
14.CDR598/ІС13065 Arens W. F. Contamporary advertising [Elektronnyj resurs] [Текст] : Student CD-Rom / W. F. Arens. - Boston[etc.] : McGraw-Hill/Irwin, 2002. - 1 elktron. opt. dysk CD-ROM
15.ІВ205524 Arens W. F. Contemporary advertising [Текст] / W. F. Arens. - Boston[etc.] : Irwin: McGraw-Hill, 1999. - Pag. var.: ill.
16.ІВ203235 Bovée C. L. Contemporary advertising [Текст] / C. L. Bovée, W. F. Arens. - Homewood, Illinois : Irwin, 1989. - XXV, 662, I-12 p.: fig. - (The Irwin series in marketing)
17.ІВ218297 Schollmeyer T. Die Behandlung von Unsicherheit bei Medienprodukten und die finanzielle Wirkung von Marken [Текст] : Diss. / Thomas Schollmeyer ; Wirtschafts- und Sozialwissenschaftlichen Fak. der Univ. zu Köln. - Köln : [s. n.], 2012. - V, 623 S. : Abb.
18.ІВ220990 Collier M. eBay® for dummies® [Текст] / by Marsha Collier. - Hoboken, New Jersey : Wiley, 2012. - XVIII, 388 p. : fig., tab. - (For Dummies)
19.MFI5898/1-3 Preiss M. Ein Reifegradmodell für fie Optimierung der Produktent. [Текст] : Diss. / M. Preiss ; Eidgenössische Technische Hochschule Zürich. - Zürich : [б.в.], 2006. - 210 S. - (ETH-Diss ; 16748)
20.ІВ218290 Hofmann J. P. Essays in human brands and meta-analysis in marketing [Текст] : diss. / Julian Philipp Hofmann ; Wirtschafts- und Sozialwissenschaftlichen Fak. der Univ. zu Köln. - Köln : [s. n.], 2012. - X, 183 p. : fig.
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського