Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (20)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10-36$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 46
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.
ІВ207213

Arnould, Eric.
Consumers [Text] / E. Arnould [та ін.]. - Boston[etc.] : McGraw-Hill, 2002. - XVIII, 750 p.: fig. - ISBN 0-256-13360-3

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
2.
ІВ213687


Consumer policy toolkit [Text] / Organization for economic co-operation and development. - Paris : OECD publishing, 2010. - 125 p. : fig. - Бібліогр. в кінці ст. - ISBN 978-92-64-07965-6 (print). - ISBN 978-92-64-07966-3 (PDF)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
3.
ІВ218657

Franke, Marie-Kristin.
Hedonischer Konsum [Text] : Emotionen als Treiber im Konsumentenverhalten : Diss / Marie- Kristin Franke ; Universität Hamburg. - Hamburg : Springer Gabler, 2012. - XIX, 408 S. : Abb., Tab. - ISBN 978-3-8349-4390-3. - ISBN 978-3-8349-4391-0 (eBook)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
4.
ІВ218177

Holtz, Bettina.
Alters-, Perioden- und Kohorteneffekte bei der Veränderung von Konsumentenverhalten im Zeitverlauf [Text] : eine Anwendung der Kohortenanalyse am Beispiel konsumspezifischer Werte : Diss. / Bettina Holtz ; Univ. Rostock. - Göttingen : Cuvillier Verlag, 2010. - 162 S. : Abb. - Бібліогр.: с. 143-162. - ISBN 978-3-86955-437-2

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
5.
CDR1627/ІВ218897

Kaushik, Avinash.
Web analytics 2.0 [Electronic resource] : the art of online accountability & science of customer centricity / Avinash Kaushik. - Indianapolis, Indiana : Wiley publishing, 2009. - 1 ел. опт. диск (CD Rom)
Дод. до кн. ІВ218897/CDR1627

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
6.
ІВ218897/CDR1627

Kaushik, Avinash.
Web analytics 2.0 [Text] : the art of online accountability & science of customer centricity / Avinash Kaushik. - Indianapolis, Indiana : Wiley publishing, 2010. - XXV, 475 p. : fig. - ISBN 978-0-470-52939-3
З дод. CDR1627/ІВ218897

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
7.
MFI5898/1-3

Preiss, Michael.
Ein Reifegradmodell für fie Optimierung der Produktent. [Text] : Diss. / M. Preiss ; Eidgenössische Technische Hochschule Zürich. - Zürich : [б.в.], 2006. - 210 S. - (ETH-Diss ; 16748)
3 mfishe

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
8.
ВА870606

"Інновації в управлінні асортиментом, якістю та безпекою товарів і послуг", міжнародна науково-практична конференція (у дистанційній формі) (11 ; 2023 ; Львів).
XI Міжнародна науково-практична конференція (у дистанційній формі) "Інновації в управлінні асортиментом, якістю та безпекою товарів і послуг", 7 грудня 2023 року [Текст] : [тези доп.] / [відп. ред. П. О. Куцик] ; Львів. торг.-екон. ун-т, Ф-т товарознавства, упр. та сфери обслуговування. - Львів : Растр-7, 2023. - 201 с. : рис., табл. - Назва обкл. : Інновації в управлінні асортиментом, якістю та безпекою товарів і послуг. Матеріали ХІ-ої міжнародної науково-практичної конференції (у дистанційній формі). - Текст укр., англ. - Бібліогр. в кінці ст. - 100 прим. - ISBN 978-617-8164-11-9

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
9.
ВА669889

Архипов, Владимир Евгеньевич.
Маркетинг. Техника создания спроса [Текст] / В. Е. Архипов. - М. : Вершина, 2005. - 300 с.: рис., табл. - ISBN 5-9626-0073-8

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
10.
ВА809636

Барден, Філ.
Код зламано, або Наука про те, що змушує купувати [Текст] / Філ Барден ; [пер. з англ. Юлії Кузьменко]. - Харків : Книжковий Клуб "Клуб Сімейного Дозвілля", 2017. - 303 с. : кольор. іл. - Дод. тит. арк. англ. - Бібліогр.: с. 286-300 . - Пер. изд. : Decoded: The science behind why we buy / Phil Barden. - New York, 2013. - 3 000 прим. - ISBN 978-617-12-2516-9 (укр.). - ISBN 978-1-118-34560-3 (англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
11.
ВС47309

Березовенко, Сергій Миколайович.
Кон'юнктура світових товарних ринків [Текст] : підручник для студ. вищих навч. закл. / С. М. Березовенко ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К. : ВПЦ "Київський ун-т", 2008. - 271 с.: рис., табл. - Бібліогр.: в кінці розділів. - ISBN 978-966-439-027-6

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд
Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу


      
12.
ВС44736

Блэкуэлл, Роджер Д..
Поведение потребителей [Текст] : [учебник] / Р. Д. Блэкуэлл [и др.] ; пер. с англ. Е. Колотвина [и др.]. - 10-е изд. - СПб. [и др.] : Питер, 2007. - 943 с.: рис., табл. - (Серия "Классический зарубежный учебник"). - ISBN 978-5-469-00677-0. - ISBN 0-324-27197-2 (англ.)
Перевод изд.: Consumer Behavior/ Roger D. Blackwell, Paul W. Miniard, James F. Engel. - 10th ed., 2006. - Парал. тит. л. на англ яз.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд


      
13.
ВА681196

Буров, Александр Сергеевич.
Конъюнктура мировых рынков товаров и услуг [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов, обуч. по спец. "Коммерция" и "Маркетинг" / А. С. Буров. - М. : Экзамен, 2005. - 158 с. - Библиогр.: с. 158. - ISBN 5-472-00197-8

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
14.
ВС65529

Бутчер, Стефан А..
Программы лояльности и клубы постоянных клиентов [Текст] / Стефан А. Бутчер ; [пер. с англ. и ред. Е. В. Трибушной]. - 2-е изд. - М. ; СПб. ; Киев : Вильямс, 2004. - 265 с. : рис. - 300 прим. - ISBN 5-8459-0614-8 (рус.). - ISBN 0-5660-8451-1 (англ.)
Дод. тит. арк. англ.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
15.
ВА756628

Гастингс, Хантер.
Практические пути улучшения маркетинга для роста вашего бизнеса. Как новое понимание потребностей клиента и инновации ведут к росту ценности бренда и бизнеса в целом [Текст] / Хантер Гастингс и Джефф Саперштайн ; пер. с англ. В. А. Сомило ; под науч. ред. гл. ред. Marketing Media Review И. Рубис. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2012. - 226 с. : рис., табл. - Дод. тит. арк. англ. - Пер. изд. : Improve your marketing to grow your business. Insights and innovation that drive business and brand growth / Hunter Hastings with Jeff Saperstein. - 2008. - 1500 прим. - ISBN 978-966-415-037-5 (Баланс Бізнес Букс). - ISBN 0-13-233159-4 (Wharton School Publishing)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
16.
ВА735649

Губа, М. І.
Кон'юнктура світового ринку сільськогосподарської продукції: теорія, методологія, практика [Текст] : монографія / М. І. Губа, Ю. Є. Кирилов ; ДВНЗ "Херсон. держ. аграр. ун-т". - Херсон : [Олді-Плюс], 2010. - 415 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 404-415. - 500 прим. - ISBN 978-966-2393-09-5

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  




Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд


      
17.
ВА642874

Дейан, Арман.
Изучение рынка [Текст] / А. Дейан ; пер. с фр., предисл. С. Г. Божук. - СПб. : Нева, 2003. - 119 с. - (Серия "Школа бизне$а"). - Библиогр.: с. 118-119. - ISBN 5-7654-2532-1. - ISBN 2-13-048092-6 (франц.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд


      
18.
 

ВА862385

Джонсон, Метт.
Вплив брендів. Таємна сила нейронауки в маркетингу [Текст] / Метт Джонсон, Прінс Гуман ; [пер. з англ. Олега Буйвола]. - Харків : Віват, 2023. - 381, [1] с. : іл. - (Бізнес) (PRO: Бізнес). - Назва на корінці : Вплив брендів. - Пер. изд. : Blindsight. The (Mostly) Hidden Ways Marketing Reshapes Our Brains / Matt A. Johnson, Prince Ghuman. - Dallas, 2020. - 1000 прим. - ISBN 978-966-982-937-5 (укр.). - ISBN 978-195-066-506-8 (англ.). - ISBN 978-966-942-862-2 (серія)
Дод. тит. арк. англ.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Щодня мозок отримує й засвоює візуальну інформацію, яка впливає на наші споживацькі рішення. Часто ми купуємо товар лише тому, що дізналися про його існування, а тепер хочемо мати «ту штуку з реклами» вдома. Перехід від «бачу» до «хочу» відбувається швидко та несвідомо. Так, сучасним брендам відомі наші тайнощі. Але ми можемо перехитрити їх, опанувавши сліпобачення — здатність бачити невидиме в споживчому світі. Відтепер питання, чому ми купуємо непотріб, не риторичне. Ви навчитеся відділяти контекст від поведінки, вибиратися з пасток незворотних витрат й опануєте довгострокове планування. Досить бути пасажиром у власному літаку, станьте головним пілотом, щоб обирати напрям руху в споживчому світі без «золотих пропозицій» та «унікальних акцій».




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
19.
ВА773969

Ковтун, Олена Анатолівна.
Кон'юнктура світового ринку м'яса в умовах глобалізації [Текст] : монографія / Ковтун О. А., Левченко К. М. - К. : Компринт, 2013. - 151 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 141-151. - 300 прим. - ISBN 978-617-7144-34-1

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
20.
ВА680843


Кон'юктура ринків [Текст] : конспект базових тем з курсу для студ. напр. підгот. 0501 "Економіка та підприємництво" / уклала Л. О. Іванова ; Укоопспілка, Львівська комерційна академія. - Л. : Видавництво Львівської комерційної академії, 2006. - 140 с. - Бібліогр.: с. 137-139

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд

...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського