Пошуковий запит: (<.>U=У542.10-36$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 46
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
|
| | |
|
1. | ІВ218177
Holtz, Bettina. Alters-, Perioden- und Kohorteneffekte bei der Veränderung von Konsumentenverhalten im Zeitverlauf [Text] : eine Anwendung der Kohortenanalyse am Beispiel konsumspezifischer Werte : Diss. / Bettina Holtz ; Univ. Rostock. - Göttingen : Cuvillier Verlag, 2010. - 162 S. : Abb. - Бібліогр.: с. 143-162. - ISBN 978-3-86955-437-2
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
2. | ІВ213687
Consumer policy toolkit [Text] / Organization for economic co-operation and development. - Paris : OECD publishing, 2010. - 125 p. : fig. - Бібліогр. в кінці ст. - ISBN 978-92-64-07965-6 (print). - ISBN 978-92-64-07966-3 (PDF)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
3. | ІВ207213
Arnould, Eric. Consumers [Text] / E. Arnould [та ін.]. - Boston[etc.] : McGraw-Hill, 2002. - XVIII, 750 p.: fig. - ISBN 0-256-13360-3
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
4. | MFI5898/1-3
Preiss, Michael. Ein Reifegradmodell für fie Optimierung der Produktent. [Text] : Diss. / M. Preiss ; Eidgenössische Technische Hochschule Zürich. - Zürich : [б.в.], 2006. - 210 S. - (ETH-Diss ; 16748) 3 mfishe
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
5. | ІВ218657
Franke, Marie-Kristin. Hedonischer Konsum [Text] : Emotionen als Treiber im Konsumentenverhalten : Diss / Marie- Kristin Franke ; Universität Hamburg. - Hamburg : Springer Gabler, 2012. - XIX, 408 S. : Abb., Tab. - ISBN 978-3-8349-4390-3. - ISBN 978-3-8349-4391-0 (eBook)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
6. | ІВ218897/CDR1627
Kaushik, Avinash. Web analytics 2.0 [Text] : the art of online accountability & science of customer centricity / Avinash Kaushik. - Indianapolis, Indiana : Wiley publishing, 2010. - XXV, 475 p. : fig. - ISBN 978-0-470-52939-3 З дод. CDR1627/ІВ218897
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
7. | CDR1627/ІВ218897
Kaushik, Avinash. Web analytics 2.0 [Electronic resource] : the art of online accountability & science of customer centricity / Avinash Kaushik. - Indianapolis, Indiana : Wiley publishing, 2009. - 1 ел. опт. диск (CD Rom) Дод. до кн. ІВ218897/CDR1627
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
8. | ВА870606
"Інновації в управлінні асортиментом, якістю та безпекою товарів і послуг", міжнародна науково-практична конференція (у дистанційній формі) (11 ; 2023 ; Львів). XI Міжнародна науково-практична конференція (у дистанційній формі) "Інновації в управлінні асортиментом, якістю та безпекою товарів і послуг", 7 грудня 2023 року [Текст] : [тези доп.] / [відп. ред. П. О. Куцик] ; Львів. торг.-екон. ун-т, Ф-т товарознавства, упр. та сфери обслуговування. - Львів : Растр-7, 2023. - 201 с. : рис., табл. - Назва обкл. : Інновації в управлінні асортиментом, якістю та безпекою товарів і послуг. Матеріали ХІ-ої міжнародної науково-практичної конференції (у дистанційній формі). - Текст укр., англ. - Бібліогр. в кінці ст. - 100 прим. - ISBN 978-617-8164-11-9
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
9. |
| ВА862385
Джонсон, Метт. Вплив брендів. Таємна сила нейронауки в маркетингу [Текст] / Метт Джонсон, Прінс Гуман ; [пер. з англ. Олега Буйвола]. - Харків : Віват, 2023. - 381, [1] с. : іл. - (Бізнес) (PRO: Бізнес). - Назва на корінці : Вплив брендів. - Пер. изд. : Blindsight. The (Mostly) Hidden Ways Marketing Reshapes Our Brains / Matt A. Johnson, Prince Ghuman. - Dallas, 2020. - 1000 прим. - ISBN 978-966-982-937-5 (укр.). - ISBN 978-195-066-506-8 (англ.). - ISBN 978-966-942-862-2 (серія) Дод. тит. арк. англ.
Рубрики:
Повний текст доступний у читальних залах НБУВ
Щодня мозок отримує й засвоює візуальну інформацію, яка впливає на наші споживацькі рішення. Часто ми купуємо товар лише тому, що дізналися про його існування, а тепер хочемо мати «ту штуку з реклами» вдома. Перехід від «бачу» до «хочу» відбувається швидко та несвідомо. Так, сучасним брендам відомі наші тайнощі. Але ми можемо перехитрити їх, опанувавши сліпобачення — здатність бачити невидиме в споживчому світі. Відтепер питання, чому ми купуємо непотріб, не риторичне. Ви навчитеся відділяти контекст від поведінки, вибиратися з пасток незворотних витрат й опануєте довгострокове планування. Досить бути пасажиром у власному літаку, станьте головним пілотом, щоб обирати напрям руху в споживчому світі без «золотих пропозицій» та «унікальних акцій».
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
10. | ВА642874
Дейан, Арман. Изучение рынка [Текст] / А. Дейан ; пер. с фр., предисл. С. Г. Божук. - СПб. : Нева, 2003. - 119 с. - (Серия "Школа бизне$а"). - Библиогр.: с. 118-119. - ISBN 5-7654-2532-1. - ISBN 2-13-048092-6 (франц.)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд Універсальний підсобний фонд
| |
|
| | |
|
11. | ВС70027
Кук, Сара. Клиент в фокусе. Как поместить клиента в центр внимания вашей организации [Текст] / Сара Кук ; [пер. с англ. В. О. Шагоян]. - Дніпропетровськ : Баланс-Клуб, 2004. - 262 с. : рис. - Назва на корінці : Клиент в фокусе. - Бібліогр.: с. 256-258. - Пер. изд. : Customer Care Excellence. How to Create an Effective Customer Focus / Sarah Cook. - 4th ed. - 2002. - 2000 прим. - ISBN 966-8216-60-1. - ISBN 0-7494-3792-8 (англ.) Дод. тит. арк. англ.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
12. | ВА809636
Барден, Філ. Код зламано, або Наука про те, що змушує купувати [Текст] / Філ Барден ; [пер. з англ. Юлії Кузьменко]. - Харків : Книжковий Клуб "Клуб Сімейного Дозвілля", 2017. - 303 с. : кольор. іл. - Дод. тит. арк. англ. - Бібліогр.: с. 286-300 . - Пер. изд. : Decoded: The science behind why we buy / Phil Barden. - New York, 2013. - 3 000 прим. - ISBN 978-617-12-2516-9 (укр.). - ISBN 978-1-118-34560-3 (англ.)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
13. | ВА680843
Кон'юктура ринків [Текст] : конспект базових тем з курсу для студ. напр. підгот. 0501 "Економіка та підприємництво" / уклала Л. О. Іванова ; Укоопспілка, Львівська комерційна академія. - Л. : Видавництво Львівської комерційної академії, 2006. - 140 с. - Бібліогр.: с. 137-139
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
14. | ВА664479
Кон'юктура ринків [Текст] : завдання для практичних і семінар. занять та самост. роботи студ. за напрямом підготовки 0501 "Економіка та підприємництво" / уклад. Л. О. Іванова ; Укоопспілка, Львівська комерційна академія. - Л. : Видавництво Львівської комерційної академії, 2005. - 96 с. - Бібліогр.: с. 15-19
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
15. | Р99925
Кон'юнктура ринків [Текст] : завдання та метод. вказівки до контр. роботи №1 для студ. заоч. форми навч. спец. 6.050108 "Маркетинг", 6.050107 "Економіка підприємства" / уклад. Л. О. Іванова ; Укоопспілка, Львівська комерційна академія. - Л. : Видавництво Львівської комерційної академії, 2003. - 16 с. - Бібліогр.: с. 15-16
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
16. | Р116808
Кон'юнктура ринків [Текст] : метод. вказівки та вимоги до викон. курс. роботи з дисципліни для студ. ден. та заоч. форм навч. галузі знань 0305 "Економіка та підприємництво" напряму підготов. 6.030507 "Маркетинг" / Укоопспілка, Львів. комерц. акад. ; уклад. Іванова Л. О., Музика О. М. - Л. : Вид-во Львів. комерц. акад., 2010. - 42 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 30-32. - 100 прим.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
17. | Р99924
Кон'юнктура ринків [Текст] : завдання та метод. вказівки до контр. роботи №2 для студ. заоч. форми навч. спец. 6.050108 "Маркетинг", 6.050107 "Економіка підприємства" / Укоопспілка, Львівська комерційна академія. - Л. : Видавництво Львівської комерційної академії, 2003. - 18 с. - Бібліогр.: с. 17-18
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
18. | ВА825511
Набок, Інна Іванівна. Кон'юнктура світових товарних ринків [Текст] : навч. посіб. для студентів ВНЗ / І. І. Набок ; Нац. авіац. ун-т. - Київ : НАУ, 2018. - 176 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 169. - 100 прим. - ISBN 978-966-932-093-3
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
19. | ВА711374
Пазуха, Микола Дмитрович. Кон'юнктура світових товарних ринків [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М. Д. Пазуха ; Українська академія бізнесу та підприємництва. - К. : Центр учбової літератури, 2008. - 272 с. - Бібліогр.: с. 195-197. - ISBN 978-966-364-612-1
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
20. | ВС47309
Березовенко, Сергій Миколайович. Кон'юнктура світових товарних ринків [Текст] : підручник для студ. вищих навч. закл. / С. М. Березовенко ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К. : ВПЦ "Київський ун-т", 2008. - 271 с.: рис., табл. - Бібліогр.: в кінці розділів. - ISBN 978-966-439-027-6
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд Універсальний підсобний фонд Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу
| |
| |