Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (20)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10-36$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 46
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.
ІВ218177

Holtz, Bettina.
Alters-, Perioden- und Kohorteneffekte bei der Veränderung von Konsumentenverhalten im Zeitverlauf [Text] : eine Anwendung der Kohortenanalyse am Beispiel konsumspezifischer Werte : Diss. / Bettina Holtz ; Univ. Rostock. - Göttingen : Cuvillier Verlag, 2010. - 162 S. : Abb. - Бібліогр.: с. 143-162. - ISBN 978-3-86955-437-2

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
2.
ІВ213687


Consumer policy toolkit [Text] / Organization for economic co-operation and development. - Paris : OECD publishing, 2010. - 125 p. : fig. - Бібліогр. в кінці ст. - ISBN 978-92-64-07965-6 (print). - ISBN 978-92-64-07966-3 (PDF)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
3.
ІВ207213

Arnould, Eric.
Consumers [Text] / E. Arnould [та ін.]. - Boston[etc.] : McGraw-Hill, 2002. - XVIII, 750 p.: fig. - ISBN 0-256-13360-3

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
4.
MFI5898/1-3

Preiss, Michael.
Ein Reifegradmodell für fie Optimierung der Produktent. [Text] : Diss. / M. Preiss ; Eidgenössische Technische Hochschule Zürich. - Zürich : [б.в.], 2006. - 210 S. - (ETH-Diss ; 16748)
3 mfishe

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
5.
ІВ218657

Franke, Marie-Kristin.
Hedonischer Konsum [Text] : Emotionen als Treiber im Konsumentenverhalten : Diss / Marie- Kristin Franke ; Universität Hamburg. - Hamburg : Springer Gabler, 2012. - XIX, 408 S. : Abb., Tab. - ISBN 978-3-8349-4390-3. - ISBN 978-3-8349-4391-0 (eBook)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
6.
ІВ218897/CDR1627

Kaushik, Avinash.
Web analytics 2.0 [Text] : the art of online accountability & science of customer centricity / Avinash Kaushik. - Indianapolis, Indiana : Wiley publishing, 2010. - XXV, 475 p. : fig. - ISBN 978-0-470-52939-3
З дод. CDR1627/ІВ218897

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
7.
CDR1627/ІВ218897

Kaushik, Avinash.
Web analytics 2.0 [Electronic resource] : the art of online accountability & science of customer centricity / Avinash Kaushik. - Indianapolis, Indiana : Wiley publishing, 2009. - 1 ел. опт. диск (CD Rom)
Дод. до кн. ІВ218897/CDR1627

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
8.
ВА870606

"Інновації в управлінні асортиментом, якістю та безпекою товарів і послуг", міжнародна науково-практична конференція (у дистанційній формі) (11 ; 2023 ; Львів).
XI Міжнародна науково-практична конференція (у дистанційній формі) "Інновації в управлінні асортиментом, якістю та безпекою товарів і послуг", 7 грудня 2023 року [Текст] : [тези доп.] / [відп. ред. П. О. Куцик] ; Львів. торг.-екон. ун-т, Ф-т товарознавства, упр. та сфери обслуговування. - Львів : Растр-7, 2023. - 201 с. : рис., табл. - Назва обкл. : Інновації в управлінні асортиментом, якістю та безпекою товарів і послуг. Матеріали ХІ-ої міжнародної науково-практичної конференції (у дистанційній формі). - Текст укр., англ. - Бібліогр. в кінці ст. - 100 прим. - ISBN 978-617-8164-11-9

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
9.
 

ВА862385

Джонсон, Метт.
Вплив брендів. Таємна сила нейронауки в маркетингу [Текст] / Метт Джонсон, Прінс Гуман ; [пер. з англ. Олега Буйвола]. - Харків : Віват, 2023. - 381, [1] с. : іл. - (Бізнес) (PRO: Бізнес). - Назва на корінці : Вплив брендів. - Пер. изд. : Blindsight. The (Mostly) Hidden Ways Marketing Reshapes Our Brains / Matt A. Johnson, Prince Ghuman. - Dallas, 2020. - 1000 прим. - ISBN 978-966-982-937-5 (укр.). - ISBN 978-195-066-506-8 (англ.). - ISBN 978-966-942-862-2 (серія)
Дод. тит. арк. англ.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Щодня мозок отримує й засвоює візуальну інформацію, яка впливає на наші споживацькі рішення. Часто ми купуємо товар лише тому, що дізналися про його існування, а тепер хочемо мати «ту штуку з реклами» вдома. Перехід від «бачу» до «хочу» відбувається швидко та несвідомо. Так, сучасним брендам відомі наші тайнощі. Але ми можемо перехитрити їх, опанувавши сліпобачення — здатність бачити невидиме в споживчому світі. Відтепер питання, чому ми купуємо непотріб, не риторичне. Ви навчитеся відділяти контекст від поведінки, вибиратися з пасток незворотних витрат й опануєте довгострокове планування. Досить бути пасажиром у власному літаку, станьте головним пілотом, щоб обирати напрям руху в споживчому світі без «золотих пропозицій» та «унікальних акцій».




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
10.
ВА642874

Дейан, Арман.
Изучение рынка [Текст] / А. Дейан ; пер. с фр., предисл. С. Г. Божук. - СПб. : Нева, 2003. - 119 с. - (Серия "Школа бизне$а"). - Библиогр.: с. 118-119. - ISBN 5-7654-2532-1. - ISBN 2-13-048092-6 (франц.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд


      
11.
ВС70027

Кук, Сара.
Клиент в фокусе. Как поместить клиента в центр внимания вашей организации [Текст] / Сара Кук ; [пер. с англ. В. О. Шагоян]. - Дніпропетровськ : Баланс-Клуб, 2004. - 262 с. : рис. - Назва на корінці : Клиент в фокусе. - Бібліогр.: с. 256-258. - Пер. изд. : Customer Care Excellence. How to Create an Effective Customer Focus / Sarah Cook. - 4th ed. - 2002. - 2000 прим. - ISBN 966-8216-60-1. - ISBN 0-7494-3792-8 (англ.)
Дод. тит. арк. англ.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
12.
ВА809636

Барден, Філ.
Код зламано, або Наука про те, що змушує купувати [Текст] / Філ Барден ; [пер. з англ. Юлії Кузьменко]. - Харків : Книжковий Клуб "Клуб Сімейного Дозвілля", 2017. - 303 с. : кольор. іл. - Дод. тит. арк. англ. - Бібліогр.: с. 286-300 . - Пер. изд. : Decoded: The science behind why we buy / Phil Barden. - New York, 2013. - 3 000 прим. - ISBN 978-617-12-2516-9 (укр.). - ISBN 978-1-118-34560-3 (англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
13.
ВА680843


Кон'юктура ринків [Текст] : конспект базових тем з курсу для студ. напр. підгот. 0501 "Економіка та підприємництво" / уклала Л. О. Іванова ; Укоопспілка, Львівська комерційна академія. - Л. : Видавництво Львівської комерційної академії, 2006. - 140 с. - Бібліогр.: с. 137-139

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
14.
ВА664479


Кон'юктура ринків [Текст] : завдання для практичних і семінар. занять та самост. роботи студ. за напрямом підготовки 0501 "Економіка та підприємництво" / уклад. Л. О. Іванова ; Укоопспілка, Львівська комерційна академія. - Л. : Видавництво Львівської комерційної академії, 2005. - 96 с. - Бібліогр.: с. 15-19

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
15.
Р99925


Кон'юнктура ринків [Текст] : завдання та метод. вказівки до контр. роботи №1 для студ. заоч. форми навч. спец. 6.050108 "Маркетинг", 6.050107 "Економіка підприємства" / уклад. Л. О. Іванова ; Укоопспілка, Львівська комерційна академія. - Л. : Видавництво Львівської комерційної академії, 2003. - 16 с. - Бібліогр.: с. 15-16

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
16.
Р116808


Кон'юнктура ринків [Текст] : метод. вказівки та вимоги до викон. курс. роботи з дисципліни для студ. ден. та заоч. форм навч. галузі знань 0305 "Економіка та підприємництво" напряму підготов. 6.030507 "Маркетинг" / Укоопспілка, Львів. комерц. акад. ; уклад. Іванова Л. О., Музика О. М. - Л. : Вид-во Львів. комерц. акад., 2010. - 42 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 30-32. - 100 прим.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
17.
Р99924


Кон'юнктура ринків [Текст] : завдання та метод. вказівки до контр. роботи №2 для студ. заоч. форми навч. спец. 6.050108 "Маркетинг", 6.050107 "Економіка підприємства" / Укоопспілка, Львівська комерційна академія. - Л. : Видавництво Львівської комерційної академії, 2003. - 18 с. - Бібліогр.: с. 17-18

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
18.
ВА825511

Набок, Інна Іванівна.
Кон'юнктура світових товарних ринків [Текст] : навч. посіб. для студентів ВНЗ / І. І. Набок ; Нац. авіац. ун-т. - Київ : НАУ, 2018. - 176 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 169. - 100 прим. - ISBN 978-966-932-093-3

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
19.
ВА711374

Пазуха, Микола Дмитрович.
Кон'юнктура світових товарних ринків [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М. Д. Пазуха ; Українська академія бізнесу та підприємництва. - К. : Центр учбової літератури, 2008. - 272 с. - Бібліогр.: с. 195-197. - ISBN 978-966-364-612-1

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
20.
ВС47309

Березовенко, Сергій Миколайович.
Кон'юнктура світових товарних ринків [Текст] : підручник для студ. вищих навч. закл. / С. М. Березовенко ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К. : ВПЦ "Київський ун-т", 2008. - 271 с.: рис., табл. - Бібліогр.: в кінці розділів. - ISBN 978-966-439-027-6

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд
Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу

...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського