Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (62)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (124)Журнали та продовжувані видання (159)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10-803$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 221
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.
ВА834730

Яцюк, Дмитро Васильович.
Реклама в інтернеті [Текст] : навч. посіб. / Д. В. Яцюк ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ : Київ. нац. екон.-торг. ун-т, 2018. - 295 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 294-295. - 300 прим. - ISBN 978-966-629-907-2

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
2.
ВА800561

Яновский, Алекс.
Продажи на максимум [Текст] / Алекс Яновский. - Киев : Триада, 2015. - 351 с. - (Управление компанией). - ISBN 978-966-97480-4-1

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
3.
ВА842455

Яннаріно, Ентоні.
Інструкція ефективного продажника. Мистецтво завершувати угоди [Текст] / Ентоні Яннаріно ; пер. з англ. Валерія Глінка. - Київ : Наш формат, 2020. - 188, [1] с. - Назва на корінці : Інструкція ефективного продажника. - Пер. изд. : The lost art of closing: Winning the ten commitments that drive sales / Entoni Jannarino. - New York, 2017. - 3000 прим. - ISBN 978-617-7866-07-6 (папер. вид.). - ISBN 978-617-7866-08-3 (електрон. вид.)
Дод. тит. арк. англ.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
4.
ВА641467

Ядин, Даниэль.
Маркетинговые коммуникации. Современная креативная реклама [Текст] / Д. Ядин. - М. : Издательско-торговый дом "ГРАНД" ; М. : Фаир-пресс, 2003. - 481 с.: рис. - (Университеты бизнеса). - ISBN 5-8183-0588-0 (рус.). - ISBN 0-7494-3458-9 (англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд


      
5.
ВА859632

Щербаков, Сергей Анатольевич.
Таргетированная реклама в социальных сетях: точно в яблочко [Текст] : получайте больше клиентов из Facebook и Instagram / Сергей Щербаков. - Харьков : Фолио, 2021. - 250, [1] с. : ил. - Доп. тираж 500 прим. - ISBN 978-966-03-8004-2

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
6.
ВА831818

Щербаков, Сергей Анатольевич.
Таргетированная реклама в социальных сетях: точно в яблочко. Получайте больше клиентов из Facebook и Instagram [Текст] / Сергей Щербаков. - Харьков : Фолио, 2019. - 250, [1] с. : ил. - 1000 прим. - ISBN 978-966-03-8004-2

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд


      
7.
ВА822063

Щербаков, Сергей Анатольевич.
Таргетированная реклама в социальных сетях: точно в яблочко. Получайте больше клиентов из Facebook и Instagram [Текст] / Сергей Щербаков. - Харьков : Фолио, 2018. - 250, [1] с. : рис., табл. - 1200 прим. - ISBN 978-966-03-8004-2

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
8.
ВА862395

Шуґерман, Джозеф.
Як створити крутий рекламний текст. Принципи видатного американського копірайтера [Текст] / Джозеф Шуґерман ; пер. з англ.: [М. Ливарнюк, О. Коваль]. - Київ : Альпіна Паблішер, 2022. - 397, [1] с. : іл. - Назва на корінці : Як створити крутий рекламний текст. - Дод. тит. арк. англ. - Бібліогр.: с. 394-395. - Пер. изд. : The Adweek Copywriting Handbook. The Ultimate Guide to Writing Powerful Advertising and Marketing Copy from One of America's Top Copywriters / Joseph Sugarman. - 2007. - 1500 прим. - ISBN 978-617-7858-71-2

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
9.
ВА694067

Шумович, Александр Вячеславович.
Великолепные мероприятия. Технологии и практика event management [Текст] / А. В. Шумович. - 2-е изд., испр. и доп. - М. : Манн, Иванов и Фербер ; Д. : Баланс Бизнес Букс, 2008. - 318 c.: рис. - Библиогр.: с. 304. - ISBN 978-5-902862-32-1 (Манн, Иванов и Фербер). - ISBN 978-966-415-045-0 (Баланс Бизнес Букс)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
10.
ВА574854

Шук, Р.
Как стать профессиональным коммерсантом [Текст] / Р. Шук. - СПб. : Питер, 1996. - 216 с. - (Бизнес без секретов). - ISBN 5-88782-060-8. - ISBN 0-8119-0792-9

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
11.
ВА842012

Шугерман, Джозеф.
Как создать крутой рекламный текст. Принципы выдающегося американского копирайтера [Текст] / Джозеф Шугерман ; [пер. с англ.: С. Кирова ; науч. ред. А. Назайкин]. - Київ : Альпіна Паблішер, 2020. - 436, [1] с. : ил. - Назва на корінці : Как создать крутой рекламный текст. - Бібліогр.: с. 433-434. - Пер. изд. : The adweek copywriting handbook. The ultimate guide to writing powerful advertising and marketing copy from one of America`s top copywriters / Joseph Sugarman. - 2007. - 1500 прим. - ISBN 978-617-7858-32-3
Дод. тит. арк. англ.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
12.
ВА782507

Штовба, Олена Валеріївна.
Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті [Текст] : навч. посіб. / О. В. Штовба ; Вінниц. нац. техн. ун-т. - Вінниця : ВНТУ, 2014. - 90 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 84-90. - 75 прим.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
13.
ВА695590

Шмит, Бернд.
Эстетика маркетинга: стратегия менеджмента, создания брэнда и имиджа компании [Текст] / Б. Шмит, А. Симонсон ; пер. с англ. Е. В. Швец. - М. : АСТ ; М. : Транзиткнига, 2005. - 396 с.: ил. - ISBN 5-17-027868-3 (ООО "Издательство АСТ"). - ISBN 5-9578-1440-7 (ООО "Транзиткнига"). - ISBN 985-13-4101-0 (Харвест)
Перевод изд.: Marketing Aesthetics/ Bernd H.Schmitt and Alexander Simonson, 1997

Рубрики:




Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд


      
14.
ВА748227

Шевченко, Олена Леонідівна.
Бренд-менеджмент [Текст] : навч. посіб. / О. Л. Шевченко ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана". - К. : КНЕУ, 2010. - 396 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 393-395. - 355 прим. - ISBN 978-966-483-360-5

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд


      
15.
ВА837363

Шарп, Байрон.
Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи [Текст] / Байрон Шарп за участю науковців Ін-ту Еренберґа-Басса ; пер. з англ. Наталія Валевська ; Університет Південної Австралії, Інститут маркетингу імені Еренберґа-Басса. - Київ : Наш формат, 2019. - 232, [1] с. : табл. - Бібліогр.: с. 226-[233]. - Пер. изд. : How brands grow: What marketers don't know / Byron Sharp. - South Melbourne, 2010. - 3000 прим. - ISBN 978-617-7730-33-9 (папер. вид.). - ISBN 978-617-7730-34-6 (електрон. вид.)
Дод. тит. арк. англ.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
16.
ВА583665

Шапиро, Семен Борисович.
Управление рекламой: теория и практика [Текст] / С. Б. Шапиро, В. В. Тарасенко. - Х. : Калейдоскоп, 1997. - 144 с. - (Учимся управлять ; кн. 4). - ISBN 966-7226-08-5

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
17.
ВА567200

Хромов, Лев Николаевич.
Рекламная деятельность: искусство, теория, практика [Текст] : настольная кн. делового человека - менеджера и бизнесмена / Л. Н. Хромов. - Петрозаводск : АО "Фолиум", 1994. - 308 с. - ISBN 5-88741-002-7

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
18.
ВА763897

Хопкинс, Том.
Умение продавать для чайников® [Текст] / Том Хопкинс ; [пер. с англ. и ред. Н. А. Коневской]. - 3-е изд. - М. ; СПб. ; К. : Диалектика, 2012. - 346 с. : рис. - Дод. тит. арк. англ. - 1500 прим. - ISBN 978-5-8459-1776-8 (рус.). - ISBN 978-0-470-93066-3 (англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд


      
19.
ВА573418

Хопкинс, Том.
Искусство торговать [Текст] / Т. Хопкинс. - СПб. : Литера, 1996. - 256 с. - ISBN 5-86617-063-9

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
20.
ВА683221

Хопкинс, Клод.
Научная реклама [Текст] / К. Хопкинс ; пер. с англ. А. Репьева. - М. : Эксмо, 2007. - 125 с. - (Академия рекламы). - ISBN 5-699-15765-4

Рубрики:




Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд

...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського