Пошуковий запит: (<.>U=У542.10-803$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 221
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
|
| | |
|
1. | ВА834730
Яцюк, Дмитро Васильович. Реклама в інтернеті [Текст] : навч. посіб. / Д. В. Яцюк ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ : Київ. нац. екон.-торг. ун-т, 2018. - 295 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 294-295. - 300 прим. - ISBN 978-966-629-907-2
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
2. | ВА800561
Яновский, Алекс. Продажи на максимум [Текст] / Алекс Яновский. - Киев : Триада, 2015. - 351 с. - (Управление компанией). - ISBN 978-966-97480-4-1
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
3. | ВА842455
Яннаріно, Ентоні. Інструкція ефективного продажника. Мистецтво завершувати угоди [Текст] / Ентоні Яннаріно ; пер. з англ. Валерія Глінка. - Київ : Наш формат, 2020. - 188, [1] с. - Назва на корінці : Інструкція ефективного продажника. - Пер. изд. : The lost art of closing: Winning the ten commitments that drive sales / Entoni Jannarino. - New York, 2017. - 3000 прим. - ISBN 978-617-7866-07-6 (папер. вид.). - ISBN 978-617-7866-08-3 (електрон. вид.) Дод. тит. арк. англ.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
4. | ВА641467
Ядин, Даниэль. Маркетинговые коммуникации. Современная креативная реклама [Текст] / Д. Ядин. - М. : Издательско-торговый дом "ГРАНД" ; М. : Фаир-пресс, 2003. - 481 с.: рис. - (Университеты бизнеса). - ISBN 5-8183-0588-0 (рус.). - ISBN 0-7494-3458-9 (англ.)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд Універсальний підсобний фонд
| |
|
| | |
|
5. | ВА859632
Щербаков, Сергей Анатольевич. Таргетированная реклама в социальных сетях: точно в яблочко [Текст] : получайте больше клиентов из Facebook и Instagram / Сергей Щербаков. - Харьков : Фолио, 2021. - 250, [1] с. : ил. - Доп. тираж 500 прим. - ISBN 978-966-03-8004-2
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
6. | ВА831818
Щербаков, Сергей Анатольевич. Таргетированная реклама в социальных сетях: точно в яблочко. Получайте больше клиентов из Facebook и Instagram [Текст] / Сергей Щербаков. - Харьков : Фолио, 2019. - 250, [1] с. : ил. - 1000 прим. - ISBN 978-966-03-8004-2
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд Універсальний підсобний фонд
| |
|
| | |
|
7. | ВА822063
Щербаков, Сергей Анатольевич. Таргетированная реклама в социальных сетях: точно в яблочко. Получайте больше клиентов из Facebook и Instagram [Текст] / Сергей Щербаков. - Харьков : Фолио, 2018. - 250, [1] с. : рис., табл. - 1200 прим. - ISBN 978-966-03-8004-2
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
8. | ВА862395
Шуґерман, Джозеф. Як створити крутий рекламний текст. Принципи видатного американського копірайтера [Текст] / Джозеф Шуґерман ; пер. з англ.: [М. Ливарнюк, О. Коваль]. - Київ : Альпіна Паблішер, 2022. - 397, [1] с. : іл. - Назва на корінці : Як створити крутий рекламний текст. - Дод. тит. арк. англ. - Бібліогр.: с. 394-395. - Пер. изд. : The Adweek Copywriting Handbook. The Ultimate Guide to Writing Powerful Advertising and Marketing Copy from One of America's Top Copywriters / Joseph Sugarman. - 2007. - 1500 прим. - ISBN 978-617-7858-71-2
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
9. | ВА694067
Шумович, Александр Вячеславович. Великолепные мероприятия. Технологии и практика event management [Текст] / А. В. Шумович. - 2-е изд., испр. и доп. - М. : Манн, Иванов и Фербер ; Д. : Баланс Бизнес Букс, 2008. - 318 c.: рис. - Библиогр.: с. 304. - ISBN 978-5-902862-32-1 (Манн, Иванов и Фербер). - ISBN 978-966-415-045-0 (Баланс Бизнес Букс)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
10. | ВА574854
Шук, Р. Как стать профессиональным коммерсантом [Текст] / Р. Шук. - СПб. : Питер, 1996. - 216 с. - (Бизнес без секретов). - ISBN 5-88782-060-8. - ISBN 0-8119-0792-9
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
11. | ВА842012
Шугерман, Джозеф. Как создать крутой рекламный текст. Принципы выдающегося американского копирайтера [Текст] / Джозеф Шугерман ; [пер. с англ.: С. Кирова ; науч. ред. А. Назайкин]. - Київ : Альпіна Паблішер, 2020. - 436, [1] с. : ил. - Назва на корінці : Как создать крутой рекламный текст. - Бібліогр.: с. 433-434. - Пер. изд. : The adweek copywriting handbook. The ultimate guide to writing powerful advertising and marketing copy from one of America`s top copywriters / Joseph Sugarman. - 2007. - 1500 прим. - ISBN 978-617-7858-32-3 Дод. тит. арк. англ.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
12. | ВА782507
Штовба, Олена Валеріївна. Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті [Текст] : навч. посіб. / О. В. Штовба ; Вінниц. нац. техн. ун-т. - Вінниця : ВНТУ, 2014. - 90 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 84-90. - 75 прим.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
13. | ВА695590
Шмит, Бернд. Эстетика маркетинга: стратегия менеджмента, создания брэнда и имиджа компании [Текст] / Б. Шмит, А. Симонсон ; пер. с англ. Е. В. Швец. - М. : АСТ ; М. : Транзиткнига, 2005. - 396 с.: ил. - ISBN 5-17-027868-3 (ООО "Издательство АСТ"). - ISBN 5-9578-1440-7 (ООО "Транзиткнига"). - ISBN 985-13-4101-0 (Харвест) Перевод изд.: Marketing Aesthetics/ Bernd H.Schmitt and Alexander Simonson, 1997
Рубрики:
Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
| |
|
| | |
|
14. | ВА748227
Шевченко, Олена Леонідівна. Бренд-менеджмент [Текст] : навч. посіб. / О. Л. Шевченко ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана". - К. : КНЕУ, 2010. - 396 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 393-395. - 355 прим. - ISBN 978-966-483-360-5
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд Універсальний підсобний фонд
| |
|
| | |
|
15. | ВА837363
Шарп, Байрон. Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи [Текст] / Байрон Шарп за участю науковців Ін-ту Еренберґа-Басса ; пер. з англ. Наталія Валевська ; Університет Південної Австралії, Інститут маркетингу імені Еренберґа-Басса. - Київ : Наш формат, 2019. - 232, [1] с. : табл. - Бібліогр.: с. 226-[233]. - Пер. изд. : How brands grow: What marketers don't know / Byron Sharp. - South Melbourne, 2010. - 3000 прим. - ISBN 978-617-7730-33-9 (папер. вид.). - ISBN 978-617-7730-34-6 (електрон. вид.) Дод. тит. арк. англ.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
16. | ВА583665
Шапиро, Семен Борисович. Управление рекламой: теория и практика [Текст] / С. Б. Шапиро, В. В. Тарасенко. - Х. : Калейдоскоп, 1997. - 144 с. - (Учимся управлять ; кн. 4). - ISBN 966-7226-08-5
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
17. | ВА567200
Хромов, Лев Николаевич. Рекламная деятельность: искусство, теория, практика [Текст] : настольная кн. делового человека - менеджера и бизнесмена / Л. Н. Хромов. - Петрозаводск : АО "Фолиум", 1994. - 308 с. - ISBN 5-88741-002-7
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
18. | ВА763897
Хопкинс, Том. Умение продавать для чайников® [Текст] / Том Хопкинс ; [пер. с англ. и ред. Н. А. Коневской]. - 3-е изд. - М. ; СПб. ; К. : Диалектика, 2012. - 346 с. : рис. - Дод. тит. арк. англ. - 1500 прим. - ISBN 978-5-8459-1776-8 (рус.). - ISBN 978-0-470-93066-3 (англ.)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
| |
|
| | |
|
19. | ВА573418
Хопкинс, Том. Искусство торговать [Текст] / Т. Хопкинс. - СПб. : Литера, 1996. - 256 с. - ISBN 5-86617-063-9
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
20. | ВА683221
Хопкинс, Клод. Научная реклама [Текст] / К. Хопкинс ; пер. с англ. А. Репьева. - М. : Эксмо, 2007. - 125 с. - (Академия рекламы). - ISBN 5-699-15765-4
Рубрики:
Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
| |
| |