Пошуковий запит: (<.>U=У542.10-803$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 221
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
|
| | |
|
1. | ВА767475
Akhmedova, Yelena O. International advertising [Текст] / Yelena O. Akhmedova ; Донец. держ. ун-т упр. = Міжнародна реклама / О. О. Ахмедова : навч.-метод. посіб. - Донецьк : Технопак, 2012. - 79 с. : рис., табл. - Текст англ. - Бібліогр.: с. 79. - 50 прим. - ISBN 978-966-2239-79-9
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
2. | CDR598/ІС13065
Arens, William F.. Contamporary advertising [Elektronnyj resurs] [Text] : student CD-Rom / W. F. Arens. - 8. ed. - Boston[etc.] : McGraw-Hill/Irwin, 2002. - 1 elktron. opt. dysk CD-ROM. - ISBN 0-07-245176-9 Dodatok do knygy iC13065.- System requirements: Requires IBM PC, or 100% compatible with a Pentium 90 MHz processor. Microsoft Windows 95 or higher and Microsoft Internet Explorer 5 or higher
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
3. | ІС13065/СDR598
Arens, William F.. Contamporary advertising [Text] / W. F. Arens. - 8. ed. - Boston[etc.] : McGraw-Hill/Irwin, 2002. - XXXII, 614, IN18 p.: fig., phot. - ISBN 0-07-241544-4 Z dodatkom CDR598
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
4. | ІВ205524
Arens, William F.. Contemporary advertising [Text] / W. F. Arens. - 7. ed. - Boston[etc.] : Irwin: McGraw-Hill, 1999. - Pag. var.: ill. - ISBN 0-256-26253-5
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
5. | ІВ203235
Bovée, Courtland L.. Contemporary advertising [Text] / C. L. Bovée, W. F. Arens. - 3. ed. - Homewood, Illinois : Irwin, 1989. - XXV, 662, I-12 p.: fig. - (The Irwin series in marketing). - Бібліогр.: p.659-662, E-1 - E-9. - ISBN 0-256-06519-5
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
6. | ІВ195950
Burstiner, Irving. Mail order selling [Text] : how to market almost anything by mail / I. Burstiner. - 3. ed. - New York[etc.] : Wiley, 1995. - 292 p. - (Wiley small business editions). - ISBN 0-471-09759-4
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
7. | ІВ207880
Calloway, Joe. Indispensable: how to become the company that your customers can't live without [Text] / J. Calloway. - Hoboken, New Jersey : John Wiley & Sons, 2005. - XIII, 226 p. - ISBN 0-471-70308-7
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
8. | ІВ220990
Collier, Marsha. eBay® for dummies® [Text] / by Marsha Collier. - 7th ed. - Hoboken, New Jersey : Wiley, 2012. - XVIII, 388 p. : fig., tab. - (For Dummies). - ISBN 978-1-118-09806-6 Надійшла у пошкодж. стані.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд Відділ обмінно-резервних фондів
| |
|
| | |
|
9. | ІВ214811
Crone, Sven F.. Neuronale Netze zur Prognose und Disposition im Handel [Text] : Diss. / Sven F. Crone ; Fachbereich Wirtschaftswiss. der Univ. Hamburg. - Wiesbaden : Gabler, 2010. - XXXVI, 488 S. : Abb. - (Gabler research). - Бібліогр.: с. 409-454. - ISBN 978-3-8349-1174-2
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
10. | ВА687681
Cартейн, Либби. Люди - "начинка" бренда [Текст] : восемь осн. требований для установления психол. контакта ваших сотрудников с вашим бизнесом / Л. Cартейн, М. Шуманн ; пер. с англ. О. И. Зорь ; ред. пер. ЕгВ. П. Егоров. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2007. - XVI, 277 c. - ISBN 978-966-415-039-9. - ISBN 0-7879-8189-3 (англ.)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
11. | ІВ205560
Gregory, James R. Branding across borders [Text] : a guide to global brand marketing / J. R. Gregory ; with J. G. Wiechmann. - Chicago[etc.] : McGraw-Hill, 2002. - XXIV, 232 p.: fig. - ISBN 0-658-00945-1
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
12. | Österr.bibl./№5690
Hippel, Stephanie Hedwig. Mobile Branding: Grundlagen. Erfolgsfaktoren. Kampagnen [Text] / S. H. Hippel. - Berlin : VDM Verlag Dr.Müller, 2005. - 193 S. - Бібліогр.: S. 177-187. - ISBN 3-86550-004-8
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
13. | ІВ218290
Hofmann, Julian Philipp. Essays in human brands and meta-analysis in marketing [Text] : diss. / Julian Philipp Hofmann ; Wirtschafts- und Sozialwissenschaftlichen Fak. der Univ. zu Köln. - Köln : [s. n.], 2012. - X, 183 p. : fig. - Бібліогр.: с. 162-166
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
14. | ІВ220989
Hopkins, Tom. Selling for Dummies® [Text] / by Tom Hopkins. - 3rd ed. - Indianapolis, Indiana : Wiley, 2011. - XVIII, 362 p. : tab. - (For Dummies). - ISBN 978-0-470-93066-3
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
15. | ІВ207864
How to use advertising to build strong brands [Text] / ed. J. P. Jones. - Thousand Oaks, California[etc.] : Sage publications, 1999. - 394 p.: fig. - ISBN 0-7619-1243-6
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
16. | ІВ228142
Kall, Jacek. Branding na smartfonie [Text] : komunikacja mobilna marki / Jacek Kall. - Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2015. - 235 s. : il., tab. - Бібліогр.: с. 205-227. - ISBN 978-83-264-1479-4
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
17. | ІВ207822
Keller, Kevin Lane. Strategic brand management [Text] : building, measuring, and managing brand equity / K. L. Keller. - 2 ed. - Upper Saddle River, New Jersey : Prentice Hall, 2003. - XXIII, 788 p.: fig. - ISBN 0-13-041150-7
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
18. | ІВ213454
Lücke, Fridjof. Kooperationsmanagement in Online-Vertrieb [Text] : Diss. / Fridjof Lücke ; Mit einem Geleitwort von Prof. Dr. Dr. h. c. Norbert Szyperski ; Wirtschafts- und Sozialwissenschaftlichen Fak. der Universität zu Köln. - Köln, 2008. - XVII, 291 S. : Abb. - (Reihe: Electronic Commerce. Bd. 38). - Бібліогр.: S. 254-291 . - ISBN 978-3-89936-748-5
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
19. | Видання в опрацюванні - ще не надійшло за місцем зберігання
Ogilvy, D. Ogilvy on advertising [Text] / D. Ogilvy. - New York : [s. n.], 1983. - ISBN 0-394-72903-X
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
20. | ІВ218297
Schollmeyer, Thomas. Die Behandlung von Unsicherheit bei Medienprodukten und die finanzielle Wirkung von Marken [Text] : Diss. / Thomas Schollmeyer ; Wirtschafts- und Sozialwissenschaftlichen Fak. der Univ. zu Köln. - Köln : [s. n.], 2012. - V, 623 S. : Abb. - Бібліогр.: с. 77-80
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
| |