Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (12)Реферативна база даних (46)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10-803.43$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 56
Представлено документи з 1 до 20
...
1.ВС38379 Темпорал П. Эффективный бренд-менеджмент [Текст] / П. Темпорал ; пер. с англ. Т. Виноградова. - СПб. : Издательский Дом "Нева", 2003. - 319 с.: ил. - (Современный бизнес)
2.ВА687681 Cартейн Л. Люди - "начинка" бренда [Текст] : восемь осн. требований для установления психол. контакта ваших сотрудников с вашим бизнесом / Л. Cартейн, М. Шуманн ; пер. с англ. О. И. Зорь ; ред. пер. ЕгВ. П. Егоров. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2007. - XVI, 277 c.
3.ВС44877 Тангейт М. Построение бренда в сфере моды: от Armani до Zara [Текст] / М. Тангейт ; пер. с англ. А. Лисицына ; ред. пер. ДрЕ. Дронова ; Zimaletto. - М. : Альпина Бизнес Букс, 2007. - 291 с.
4.ВС44905 Зальцман М. Пусть о вас заговорят. Как формировать спрос с помощью молвы [Текст] / М. Зальцман [и др.] ; пер. с англ. И. Н. Морозова. - М. ; СПб. ; К. : Диалектика, 2007. - 218 с.
5.ВА695590 Шмит Б. Эстетика маркетинга: стратегия менеджмента, создания брэнда и имиджа компании [Текст] / Б. Шмит, А. Симонсон ; пер. с англ. Е. В. Швец. - М. : АСТ ; М. : Транзиткнига, 2005. - 396 с.: ил.
6.ВА658900 Музыкант В. Л. Формирование брэнда средствами рекламы и PR [Текст] : Учеб. пособие для студ. вузов, обучающихся по спец. 061500 "Маркетинг" и 350700 "Реклама" / В. Л. Музыкант. - М. : Экономистъ, 2004. - 606 с.: рис., табл. - (Homo Faber)
7.ВС40205 Уиллер А. Индивидуальность бренда. Руководство по созданию, продвижению и поддержке сильных брендов [Текст] : Пер. с англ. / А. Уиллер. - М. : Альпина Бизнес Букс, 2004. - 235 с.: ил.
8.ВА668602 Герман Д. Рождение брэнда [Текст] : Практ. руководство / Д. Герман ; пер. Е. Крикушенко. - М. : Гелеос, 2004. - 344 с.
9.ВА669936 Тамберг В. Бренд: боевая машина бизнеса [Текст] / В. Тамберг, А. Бадьин. - М. : Олимп-Бизнес, 2005. - 238 с.
10.ВА669918 Винсент Л. Легендарные бренды [Текст] : Раскрученные рекламные мифы, в которые поверил весь мир / Л. Винсент. - М. : ФАИР-ПРЕСС, 2004. - 333 с.
11.ВС41591 Дробо К. Секреты сильного бренда [Текст] : Как добиться коммерческой уникальности / К. Дробо ; пер. с англ. Ю. Орлова. - М. : Альпина Бизнес Букс, 2005. - 274 с.
12.ВА671647 Хилицки К. Минуточку внимания! [Текст] : Будьте собой - и вы станете самым успешным брендом / К. Хилицки ; пер. с англ. В. О. Шагоян ; науч. ред. пер. В. Н. Савченко. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2006. - XXII, 263 с.
13.ВА678019 Гейер Г. В. Брендинг в инновационной стратегии предприятия [Текст] / Г. В. Гейер, А. В. Ландик ; Донецкий гос. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. - Донецк : Норд-Пресс, 2006. - 136 с.
14.АО265348 Англо-русский толковый словарь. Маркетинг и торговля [Текст] / лексикографы-сост. Т. Е. Апанасенко [и др.] ; общ. ред. М. А. Сторчевой ; ОЛМА медиагрупп. - М. : Экономическая школа : ОЛМА-ПРЕСС Образование, 2005. - 832 с. - (Серия словарей Economicus)
15.ВА707656 Мазилкина Е. И. Брендинг [Текст] : учеб.-практ. пособие / Е. И. Мазилкина. - М. : Дашков и Ко, 2008. - 223 с.
16.ВА713160 Бонтур А. Омоложение бренда [Текст] : как увеличить ценность бренда, чтобы предотвратить его старение: пер. с фр. / А. Бонтур, Ж. Лейю. - К. : Companion Group, 2008. - 320 с.
17.ВА730361 Трофимов Я. И. Брендинг и идентификация настоящего и будущего [Текст] / Ярослав Трофимов. - О. : Пласке, 2009. - 95 с. : ил.
18.Österr.bibl./№5690 Hippel S. H. Mobile Branding: Grundlagen. Erfolgsfaktoren. Kampagnen [Текст] / S. H. Hippel. - Berlin : VDM Verlag Dr.Müller, 2005. - 193 S.
19.ІВ205560 Gregory J. R. Branding across borders [Текст] : guide to global brand marketing / J. R. Gregory ; with J. G. Wiechmann. - Chicago[etc.] : McGraw-Hill, 2002. - XXIV, 232 p.: fig.
20.ІВ207880 Calloway J. Indispensable: how to become the company that your customers can't live without [Текст] / J. Calloway. - Hoboken, New Jersey : John Wiley & Sons, 2005. - XIII, 226 p.
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського