Пошуковий запит: (<.>U=У542.10-803.81$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 108
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
|
| | |
|
1. | ВА862395
Шуґерман, Джозеф. Як створити крутий рекламний текст. Принципи видатного американського копірайтера [Текст] / Джозеф Шуґерман ; пер. з англ.: [М. Ливарнюк, О. Коваль]. - Київ : Альпіна Паблішер, 2022. - 397, [1] с. : іл. - Назва на корінці : Як створити крутий рекламний текст. - Дод. тит. арк. англ. - Бібліогр.: с. 394-395. - Пер. изд. : The Adweek Copywriting Handbook. The Ultimate Guide to Writing Powerful Advertising and Marketing Copy from One of America's Top Copywriters / Joseph Sugarman. - 2007. - 1500 прим. - ISBN 978-617-7858-71-2
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
2. | ВА582642
Гарри, Картер. Эффективная реклама [Текст] : путеводитель для малого бизнеса / К. Гарри. - К. : Сирин : Либра, 1998. - 208 с. - ISBN 966-95277-1-6
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
3. | ВА580753
Джей, Энтони. Эффективная презентация [Текст] / Э. Джей ; пер. Т. А. Сивакова. - Минск : Амалфея, 1997. - 208 с. - (Стратегия успеха). - ISBN 985-6015-20-0
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
4. | ВА658900
Музыкант, Валерий Леонидович. Формирование брэнда средствами рекламы и PR [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов, обучающихся по спец. 061500 "Маркетинг" и 350700 "Реклама" / В. Л. Музыкант. - М. : Экономистъ, 2004. - 606 с.: рис., табл. - (Homo Faber). - Альтернативное название : Формирование брэнда средствами PR и рекламы/ Музыкант, В. Л. - Библиогр.: с. 599-606. - ISBN 5-98118-077-3
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
5. | ВА852653
Васильєва, Людмила Анатоліївна. Філософія реклами та PR: теорія та практика [Текст] : навч. посіб. / Л. А. Васильєва, О. П. Проценко ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М. Є. Жуковського "Харків. авіац. ін-т". - Харків : ХАІ, 2021. - 119 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 116-119. - 50 прим. - ISBN 978-966-662-824-7
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
6. | ВА580382
Денисон, Делл. Учебник по рекламе [Текст] : как стать известным, не тратя денег на рекламу / Д. Денисон, Л. Тоби ; пер.с пол. Н. В. Бабина. - Минск : Современное Слово, 1997. - 320 с. - ISBN 985-6388-98-8
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
7. | ВА583665
Шапиро, Семен Борисович. Управление рекламой: теория и практика [Текст] / С. Б. Шапиро, В. В. Тарасенко. - Х. : Калейдоскоп, 1997. - 144 с. - (Учимся управлять ; кн. 4). - ISBN 966-7226-08-5
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
8. | ВА686903
Беллино, Рикардо Р.. У вас 3 минуты! [Текст] : изучите секреты презентации от ученика Дональда Трампа / Р. Р. Беллино ; пер. с англ. А. А. Горбатова ; предисл. Д. Трамп. - К. : Companioon Group, 2007. - 240 с. - ISBN 007-14255-X (англ.). - ISBN 978-966-96692-5-4
Рубрики:
Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
| |
|
| | |
|
9. | ВА822063
Щербаков, Сергей Анатольевич. Таргетированная реклама в социальных сетях: точно в яблочко. Получайте больше клиентов из Facebook и Instagram [Текст] / Сергей Щербаков. - Харьков : Фолио, 2018. - 250, [1] с. : рис., табл. - 1200 прим. - ISBN 978-966-03-8004-2
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
10. | ВА831818
Щербаков, Сергей Анатольевич. Таргетированная реклама в социальных сетях: точно в яблочко. Получайте больше клиентов из Facebook и Instagram [Текст] / Сергей Щербаков. - Харьков : Фолио, 2019. - 250, [1] с. : ил. - 1000 прим. - ISBN 978-966-03-8004-2
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд Універсальний підсобний фонд
| |
|
| | |
|
11. | ВА859632
Щербаков, Сергей Анатольевич. Таргетированная реклама в социальных сетях: точно в яблочко [Текст] : получайте больше клиентов из Facebook и Instagram / Сергей Щербаков. - Харьков : Фолио, 2021. - 250, [1] с. : ил. - Доп. тираж 500 прим. - ISBN 978-966-03-8004-2
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
12. | ВА575812
Огилви, Дэвид. Тайны рекламного двора [Текст] : советы старого рекламиста: Дэвид Огилви и др. о рекламе / Д. Огилви ; сост. А. В. Гавриловец. - [М.] : [б.в.], Б.г... - 112 с.:ил. - ISBN 5-86560-006-0 На обл. авт. не указ.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
13. | СО38145
Броварець, Олександр Олександрович. Сучасні мультимедійні технології у маркетингових комунікаціях [Текст] : навч. посіб. / О. О. Броварець, В. Л. Плескач ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ : Київський університет, 2020. - 189 с. : рис. - Бібліогр.: с. 188-189. - 100 прим. - ISBN 978-966-933-101-4
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
14. | ВА867255
Холл, Кіндра. Сторітелінг, який не залишає байдужим. Як історії можуть захоплювати клієнтів, впливати на аудиторію і змінювати ваш бізнес [Текст] / Кіндра Холл ; пер. з англ. Оксани Олійник. - Київ : Yakaboo publishing, 2023. - 233, [4] с. - Назва обкл. : Сторітелінг, який не залишає байдужим. - Бібліогр. в прим. с. 229-[234]. - Пер. изд. : Stories That Stick: How Storytelling Can Captivate Customers, Influence Audiences, and Transform Your Business / Kindra Hall. - Nashville, 2019. - 1100 прим. - ISBN 978-617-7544-40-0 (укр.). - ISBN 978-1-4002-1194-4 (англ.) Дод. тит. арк. англ.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
15. | СО32383
Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі: українська практика та міжнародний досвід [Текст] : [монографія] / [І. Лилик та ін. ; за ред. Лилик І. В.] ; Фонд ім. Фрідріха Еберта, Представництво в Україні. - К. : Аванпост-прим, 2011. - 88, [1] с. : іл. - Бібліогр.: с. [89]. - 500 прим. - ISBN 978-966-2215-13-7
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
16. | ВС38530
Акша, Роберт. Создание эффективной рекламы [Текст] : практичическое руководство по креативной деятельности / Р. Акша. - М. : Вершина, 2003. - 268 с. - ISBN 5-94696-018-0
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд Універсальний підсобний фонд Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу
| |
|
| | |
|
17. | ВС30915
Бове, Кортлэнд Л.. Современная реклама [Текст] / К. Л. Бове, У. Ф. Аренс ; пер. Д. В. Вакин [и др.] ; ред. О. А. Феофанов ; (авт. предисл.)М. А. Назарушкин. - Тольятти : Изд. Дом Довгань, 1995. - 704 с.: ил. - (Сер. изданий "Irwin" по маркетингу). - ISBN 5-88731-001-4
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
18. | ВА694539
Зирка, Вера Васильевна. Словарь рекламных терминов: русско-украинско-английский [Текст] / В. В. Зирка [и др.] ; НАН Украины, Киев. ин-т переводчиков, Днепропетр. ун-т экономики и права. - Д. : ДУЕП, 2006. - 128 c. - ISBN 966-434-007-3
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Чит. зал довідково-бібліографічного обслуговування
| |
|
| | |
|
19. | ВА677992
Хит, Роберт. Скрытая власть рекламы [Текст] : как обработка информации в режиме сниженного внимания влияет на потребительский выбор. Восприятие бренда на подсознательном уровне / Р. Хит ; пер. с англ. Е. Сысоева. - К. : Издательство Алексея Капусты, 2006. - XVII, 171 с. - (Серия "Библиотека журнала "Эксперт Украина"). - Библиогр.: с. 159-162. - ISBN 966-896103-X (рус.). - ISBN 1 84116 093 8 (англ.)
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд Універсальний підсобний фонд
| |
|
| | |
|
20. | ВА670055
Валладарес, Джун А.. Ремесло копирайтинга [Текст] / Д. А. Валладарес ; пер. с англ. М. Ланина ; ред. пер. ЖиС. Жильцова. - СПб. : Питер ; М. ; СПб. ; Нижний Новгород : [б.и.], 2005. - 270 с.: ил. - (Серия "Маркетинг для профессионалов"). - Библиогр.: с. 269-270. - ISBN 0-7619-9424-6 (англ.). - ISBN 5-469-00190-3
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
| |