Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (9)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (44)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.12$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 96
Представлено документи з 1 до 20
...
1.ДС82003 Безрукова Н. В. Торгові марки у зовнішньоекономічній стратегії підприємств [Текст] : Дис... канд. екон. наук: 08.05.01 / Безрукова Наталія Валеріївна ; Київський національний економічний ун-т. - К., 2003. - 240 арк.: рис.
2.РА328656 Безрукова Н. В. Торгові марки у зовнішньоекономічній стратегії підприємств [Текст] : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.05.01 / Безрукова Наталія Валеріївна ; Київський національний економічний ун-т. - К., 2004. - 20 с.: рис., табл.
3.РА351718 Воркут Т. А. Наукови основи управління логістичними системами в проектах розвитку ланцюгів постачань [Текст] : автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.13.22 / Воркут Тетяна Анатоліївна ; Національний транспортний ун-т. - К., 2007. - 39 с.
4.ВА668656 Хэндфилд Р. Б. Реорганизация цепей поставок. Создание интегрированных систем формирования ценности [Текст] / Р. Б. Хэндфилд, Э. Л. Николс ; пер. с англ. О. Л. Пелявский, А. А. Черненок. - М. ; СПб. ; К. : Издательский дом "Вильямс", 2003. - 406 с.
5.ВС33876 Мазаракі А. А. Економіка торговельного підприємства [Текст] : Підручник для студ. вищих навч. закл. за спец.: "Економіка підприємства", "Менеджмент організації", "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності", "Маркетинг" / А. А. Мазаракі [та ін] ; ред. Н. М. Ушакова. - К. : Хрещатик, 1999. - 798 с.
6.Р87264 Фесюк В. А. Тенденції розвитку роздрібної торговельної мережі в країнах з розвиненою ринковою економікою [Текст] : Текст лекції для студ. ФЕМП та ТЗФ з дисципліни "Організація торгівлі" / В. А. Фесюк, Л. Л. Данілова ; Київський держ. торговельно-економічний ун-т. - К. : [б.в.], 1999. - 43 с.
7.ВА625109 Шмидт К. А. Развозная торговля за границей [Текст] / К. А. Шмидт ; ред. З. С. Болотин. - М. ; Л. : Снабтехиздат, 1932. - 59 с.: рис.
8.С10281/Ч. 7 Гамс М. Продажи. Базовый курс. Ч. 7:Торговля на выставке & работа на ярмарке [Текст] / М. Гамс. - М. : [б.и.], 2002. - 87 с.
9.ВС41518 Дион Д. Розничная торговля: Как открыть собственный магазин [Текст] / Д. Дион, Т. Топпинг ; пер. И. Козырь. - М. : Альпина Бизнес Букс, 2005. - 211 с. - (Как создать свой бизнес)
10.ВА642105 Пик Х. С. Супермаркет. Организация и управление [Текст] : Пер. с англ. / Х. С. Пик. - М. : Сирин, 2001. - 265 с.
11.ВА642834 Эльбрюнн Б. Логотип [Текст] / Б. Эльбрюнн ; пер. с фр. Н. М. Баженова. - СПб. : Издательский Дом "Нева" ; М. : ОЛМА-ПРЕСС, 2003. - 128 с.: ил. - (Школа бизне$а)
12.ВС38527 ЛеПла Д. Ф. Интегрированный брендинг [Текст] / Д. Ф. ЛеПла, Л. М. Паркер ; пер. с англ. А. Романченко ; ред. пер. БоС. Г. Божук. - СПб. : Издательский Дом "Нева" ; М. : ОЛМА-ПРЕСС, 2003. - 318 с.: рис. - (Современный бизнес)
13.ВС38520 Колборн Р. Идеальный магазин. Практическое руководство по созданию бизнеса [Текст] / Р. Колборн ; пер. с англ. А. А. Романченко ; науч. ред., предисл. И. О. Черкасова. - СПб. : Нева, 2003. - 413 с. : ил. - (Международный бестселлер)
14.ВА644404 Брендинг в управлении маркетинговой активностью [Текст] / Н. К. Моисеева [и др.] ; ред. Н. К. Моисеева ; Международная академия менеджмента. - М. : Омега-Л, 2003. - 336 с.: рис. - (Деловая активность)
15.ВС38616 Шульц Д. Стратегические бренд-коммуникационные кампании [Текст] / Д. Шульц, Б. Барнс ; пер. В. Г. Быстров [и др.]. - М. : Издательский Дом Гребенникова, 2003. - 512 с.: рис. - (Серия "Маркетинговые коммуникации")
16.ВА645429 Рэнделл Д. Брендинг [Текст] : Краткий курс / Д. Рэнделл ; пер. Р. Захарчева. - М. : Фаир-пресс, 2003. - 215 с. - (Начальная школа бизнеса)
17.ВА646332 Хейг М. Крупнейшие ошибки брендинга [Текст] : 100 самых громких провалов в истории торговых марок / М. Хейг ; пер. с англ. А. В. Козлов, Л. Е. Ордановская. - СПб. : Издательский Дом "Нева", 2003. - 191 с. - (Современный бизнес)
18.ВА647717 Траут Д. Большие бренды - большие проблемы! Учитесь на чужих ошибках! [Текст] / Д. Траут ; пер. с англ. Ю. Н. Каптуревский. - СПб. : Питер ; М. ; Х. ; Минск : [б.и.], 2002. - 240 с.: ил. - (Серия "Деловой бестселлер")
19.ВА648211 Эллвуд Я. 100 приемов эффективного брендинга [Текст] / Я. Эллвуд ; пер. с англ. С. Жильцов ; ред. пер. КаЮ. Н. Каптуревский. - СПб. : Питер ; М. ; Х. ; Минск : [б.и.], 2002. - 367 с. - (Серия "Маркетинг для профессионалов")
20.ВА648203 Д'Алессандро Д. Ф. Войны брендов. 10 правил создания непобедимой торговой марки [Текст] / Д. Ф. Д'Алессандро. - СПб. : Питер ; М. ; Х. ; Минск : [б.и.], 2002. - 223 с. - (Серия " Деловой бестселлер")
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського