Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (10)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>U=У584.30-803.43$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
...
1.ВС32238 Англійсько- український абетковий покажчик [Текст] : До сьомої ред. Міжнародної класифікації товарів і послуг для реєстрації знаків. - К. : Держ. патентне відомоство України, 1997. - 336 с.
2.Р140324 Бренд-менеджмент [Текст] : метод. рек. до самост. роботи для здобувачів вищ. освіти ОС "Бакалавр" спец. 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" / [уклад. Т. С. Клиніна] ; Нац. авіац. ун-т. - Київ : НАУ, 2023. - 34, [1] с.
3.РА406733 Гладій Х. Г. Формування стратегії диференціації бренду кондитерських підприємств [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Гладій Христина Григорівна ; Терноп. нац. екон. ун-т. - Тернопіль, 2014. - 20 с. : рис.
4.ДС142158 Гладій Х. Г. Формування стратегії диференціації бренду кондитерських підприємств [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Гладій Христина Григорівна ; Тернопіл. нац. екон. ун-т. - Тернопіль, 2014. - 217, [8] арк. : табл., рис.
5.РА396203 Глазунова О. В. Стратегія просування міжнародного бренду країни в сучасних умовах глобалізації [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Глазунова Ольга Володимирівна ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2013. - 20 с. : рис., табл.
6.ДС148139 Глазунова О. В. Стратегія просування міжнародного бренду країни в сучасних умовах глобалізації [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Глазунова Ольга Володимирівна ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2012. - 208 арк. : рис., табл.
7.ВА862385 Джонсон М. Вплив брендів. Таємна сила нейронауки в маркетингу [Текст] / Метт Джонсон, Прінс Гуман ; [пер. з англ. Олега Буйвола]. - Харків : Віват, 2023. - 381, [1] с. : іл. - (Бізнес) (PRO: Бізнес)
8.РА370843 Завгородня Т. В. Глобальні бренди в сучасних маркетингових технологіях [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Завгородня Тетяна Вікторівна ; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - К., 2010. - 18 с. : табл., рис.
9.ДС124529 Завгородня Т. В. Глобальні бренди в сучасних маркетингових технологіях [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Завгородня Тетяна Вікторівна ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - К., 2010. - 305, [4] арк. : рис., табл.
10.В341669/Ч. 1, т. 1 Міжнародна класифікація товарів і послуг для реєстрації знаків (Ніццька класифікація). Ч. 1, т. 1:Абетковий перелік товарів і послуг [Текст]. - [Б. м.] : [б.в.], 1997. - 232 с.
11.В341669/Ч. 1, т. 2 Міжнародна класифікація товарів і послуг для реєстрації знаків (Ніццька класифікація). Ч. 1, т. 2:Абетковий перелік товарів і послуг [Текст]. - [Б. м.] : [б.в.], 1997. - 272 с.
12.С11232/1 Міжнародна класифікація товарів і послуг для реєстрації знаків (Ніццька класифікація). Ч. 1:Абетковий перелік товарів і послуг [Текст]. - 2011. - 198 с. : табл.
13.С10928/Ч. 1 Міжнародна класифікація товарів і послуг для реєстрації знаків (Ніццька класифікація). Ч. 1:Абетковий перелік товарів і послуг [Текст]. - [Б. м.] : [б.в.], 2007. - 198 c.
14.В341669/Ч. 2, т. 1 Міжнародна класифікація товарів і послуг для реєстрації знаків (Ніццька класифікація). Ч. 2, т. 1:Перелік товарів і послуг за класами [Текст]. - К. : [б.в.], 1997. - 216 с.
15.В341669/Ч. 2, т. 2 Міжнародна класифікація товарів і послуг для реєстрації знаків (Ніццька класифікація). Ч. 2, т. 2:Перелік товарів і послуг за класами [Текст]. - К. : [б.в.], 1997. - 251 с.
16.С11232/2 Міжнародна класифікація товарів і послуг для реєстрації знаків (Ніццька класифікація). Ч. 2:Перелік товарів і послуг за класами [Текст]. - 2011. - 175 с. : табл.
17.С10928/Ч. 2 Міжнародна класифікація товарів і послуг для реєстрації знаків (Ніццька класифікація). Ч. 2:Перелік товарів і послуг за класами [Текст]. - [Б. м.] : [б.в.], 2007. - 178 с.
18.С10805/Ч. 1 Міжнародна класифікація товарів і послуг для реєстрації знаків. Ч. 1:Абетковий перелік товарів і послуг [Текст]. - [Б. м.] : [б.в.], 2008. - 196 с.
19.С10805/Ч. 2 Міжнародна класифікація товарів і послуг для реєстрації знаків. Ч. 2:Перелік товарів і послуг за класами [Текст]. - [Б. м.] : [б.в.], 2008. - 175 с.
20.ВА868806 Марченко О. М. Бренд-менеджмент у сучасному бізнесі [Текст] : навч. посіб. / Ольга Марченко ; Львів. держ. ун-т внутр. справ. - Львів : Львів. держ. ун-т внутр. справ, 2023. - 267 с. : рис., табл.
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського