Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (10)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>U=У584.30-803.43$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.
ВА871058

Тодорова, Оксана В..
Енергія сторітелінгу. Історії, архетипи, тренди в бізнес-комунікаціях [Текст] / Оксана Тодорова ; [Асоц. корпоратив. медіа України]. - Київ : Інтерконтиненталь-Україна, 2024. - 223 с. : кольор. іл., фот. кольор. - Назва на корінці : Енергія сторітелінгу. - 1000 прим. - ISBN 978-617-7315-61-1

Рубрики:




Видання зберігається у :
new ! "Зал нових надходжень" - література у відкритому доступі
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд
Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу


      
2.
Р140324


Бренд-менеджмент [Текст] : метод. рек. до самост. роботи для здобувачів вищ. освіти ОС "Бакалавр" спец. 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" / [уклад. Т. С. Клиніна] ; Нац. авіац. ун-т. - Київ : НАУ, 2023. - 34, [1] с. - Бібліогр.: с. 33-34. - 25 прим.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
3.
 

ВА860109

Райт, Кей.
Побудування бренду: не мовчіть у галасливому світі [Текст] / Кей Райт ; [пер. з англ. Наталії Савчук]. - Харків : Віват, 2023. - 300, [2] с. : рис. - (Бізнес). - Бібліогр. в кінці гл. - Пер. изд. : Follow the Feeling: Brand Building in a Noisy World / Kai D. Wright. - 2019. - 1400 прим. - ISBN 978-966-982-740-1 (укр.). - ISBN 978-1-11960-049-7 (англ.). - ISBN 978-966-942-862-2 (серія)
Дод. тит. арк. англ.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Сильна емоція, яка спонукатиме клієнта купити продукт, — кожен підприємець мріє запалити таку, але не кожному це вдається. Проаналізувавши показники 1500 компаній, Кей Райт окреслив п’ять ключових складових бренду-взірця, улюбленця мільйонів. Книжка допоможе побудувати комунікацію, яка стане віральною, резонуватиме із суспільною думкою та створить правильний настрій. До вашого бренду захочеться повертатися знову і знову...




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
4.
 

ВА862385

Джонсон, Метт.
Вплив брендів. Таємна сила нейронауки в маркетингу [Текст] / Метт Джонсон, Прінс Гуман ; [пер. з англ. Олега Буйвола]. - Харків : Віват, 2023. - 381, [1] с. : іл. - (Бізнес) (PRO: Бізнес). - Назва на корінці : Вплив брендів. - Пер. изд. : Blindsight. The (Mostly) Hidden Ways Marketing Reshapes Our Brains / Matt A. Johnson, Prince Ghuman. - Dallas, 2020. - 1000 прим. - ISBN 978-966-982-937-5 (укр.). - ISBN 978-195-066-506-8 (англ.). - ISBN 978-966-942-862-2 (серія)
Дод. тит. арк. англ.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Щодня мозок отримує й засвоює візуальну інформацію, яка впливає на наші споживацькі рішення. Часто ми купуємо товар лише тому, що дізналися про його існування, а тепер хочемо мати «ту штуку з реклами» вдома. Перехід від «бачу» до «хочу» відбувається швидко та несвідомо. Так, сучасним брендам відомі наші тайнощі. Але ми можемо перехитрити їх, опанувавши сліпобачення — здатність бачити невидиме в споживчому світі. Відтепер питання, чому ми купуємо непотріб, не риторичне. Ви навчитеся відділяти контекст від поведінки, вибиратися з пасток незворотних витрат й опануєте довгострокове планування. Досить бути пасажиром у власному літаку, станьте головним пілотом, щоб обирати напрям руху в споживчому світі без «золотих пропозицій» та «унікальних акцій».




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
5.
ВА868806

Марченко, Ольга М..
Бренд-менеджмент у сучасному бізнесі [Текст] : навч. посіб. / Ольга Марченко ; Львів. держ. ун-т внутр. справ. - Львів : Львів. держ. ун-т внутр. справ, 2023. - 267 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 266-267. - 60 прим. - ISBN 978-617-511-3851

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
6.
АО276400

Увеґба, Отеґа.
Маленька чорна книжечка [Текст] : інструментарій для жінок, що працюють / Отеґа Увеґба ; [пер. з англ.: Ю. Вітяк, Т. Марченко]. - Київ : Snowdrop, 2021. - 158 с. - 1000 прим. - ISBN 978-617-7936-07-6
Кар’єрний гід від підприємиці зі списку Forbes Європа "30 до 30". 500 порад для жінок у бізнесі та фрілансі.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
7.
ВА858671


Україна: бренд-орієнтований розвиток [Текст] : монографія / [А. А. Мазаракі та ін.] ; за заг. ред. д-ра екон. наук, проф. А. А. Мазаракі ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2021. - 351 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 325-351. - 300 прим. - ISBN 978-966-918-020-9

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
8.
 

ВС67775

О'Ші, Ковадонґа.
Феномен ZARA. Історія генія, який заснував Inditex [Текст] / Ковадонґа О'Ші ; з англ. пер. Лідія Малець ; за заг. ред. Євгена Плясецького і Світлани Андрющенко. - 6-те вид. - Київ : BookChef : Форс Україна , 2020. - 214, [1] с. - (Top Business Awards). - Назва обкл. та на корінці : Феномен ZARA. - Пер. изд. : The man from Zara: the story of the genius behind the Inditex group / Covadonga O'Shea. - London, 2012. - 1500 прим. - ISBN 978-617-7347-48-3
Дод. тит. арк. англ. - Авт. на обкл. та на корінці не зазнач.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


ZARA... Що ж криється за цими чотирма літерами? Визнана законодавиця моди... Культовий «модний» бренд... Лідер світового рейтингу компаній-ритейлерів… Флагман унікальної компанії Inditex, що під своїм прапором об’єднала такі відомі торговельні марки, як Pull&Bear, Massimo Dutti, Oysho, Bershka, Stradivarius, Uterque... Революціонер у сфері фешн-ритейлу і виробництва одягу, бізнес-модель якого нині вивчають провідні бізнес-школи світу... Хто ж творець такого дивовижного феномену? І яким було сходження на вершину олімпу моди? У своїй книзі Ковадонґа О’Ші, сягаючи аж до витоків ZARA, з’ясовує, як ця компанія перетворилася на глобального гравця у світі моди, якого ми знаємо тепер, і, що не менш важливо, як їй досі вдається так швидко реагувати на основні тенденції у світі моди. Історія ZARA може нас багато чого навчити. І Ковадонґа О’Ші розповідає її з глибокою обізнаністю і вишуканою легкістю.




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
9.
РА406733

Гладій, Христина Григорівна.
Формування стратегії диференціації бренду кондитерських підприємств [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Гладій Христина Григорівна ; Терноп. нац. екон. ун-т. - Тернопіль, 2014. - 20 с. : рис.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
10.
ДС142158

Гладій, Христина Григорівна.
Формування стратегії диференціації бренду кондитерських підприємств [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Гладій Христина Григорівна ; Тернопіл. нац. екон. ун-т. - Тернопіль, 2014. - 217, [8] арк. : табл., рис. - Бібліогр.: арк. 175-195.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
11.
РА396203

Глазунова, Ольга Володимирівна.
Стратегія просування міжнародного бренду країни в сучасних умовах глобалізації [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Глазунова Ольга Володимирівна ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2013. - 20 с. : рис., табл.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
12.
ДС148139

Глазунова, Ольга Володимирівна.
Стратегія просування міжнародного бренду країни в сучасних умовах глобалізації [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Глазунова Ольга Володимирівна ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2012. - 208 арк. : рис., табл. - Бібліогр.: арк. 183-200.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
13.
С11232/2

Міжнародна класифікація товарів і послуг для реєстрації знаків (Ніццька класифікація) [Текст] : дод. до офіц. бюл. "Промислова власність" № 24 від 26 груд. 2011 р. - 10-та ред. - [К.] : [б. в.], 2011 .
Ч. 2 : Перелік товарів і послуг за класами. - 2011. - 175 с. : табл.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
14.
С11232/1

Міжнародна класифікація товарів і послуг для реєстрації знаків (Ніццька класифікація) [Текст] : дод. до офіц. бюл. "Промислова власність" № 24 від 26 груд. 2011 р. - 10-та ред. - [К.] : WIPO, 2011 .
Ч. 1 : Абетковий перелік товарів і послуг. - 2011. - 198 с. : табл.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
15.
РА370843

Завгородня, Тетяна Вікторівна.
Глобальні бренди в сучасних маркетингових технологіях [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Завгородня Тетяна Вікторівна ; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - К., 2010. - 18 с. : табл., рис.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
16.
ДС124529

Завгородня, Тетяна Вікторівна.
Глобальні бренди в сучасних маркетингових технологіях [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Завгородня Тетяна Вікторівна ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - К., 2010. - 305, [4] арк. : рис., табл. - Бібліогр.: арк. 270-305.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
17.
С10805/Ч. 1

Міжнародна класифікація товарів і послуг для реєстрації знаків [Текст] : ніццька класифікація. - К. : WIPO, 2008 .
Ч. 1 : Абетковий перелік товарів і послуг. - [Б. м.] : [б.в.], 2008. - 196 с.
Дод. до офіц. бюлетеня "Промислова власність" №14 від 25 липня 2008р.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
18.
С10805/Ч. 2

Міжнародна класифікація товарів і послуг для реєстрації знаків [Текст] : ніццька класифікація. - К. : WIPO, 2008 .
Ч. 2 : Перелік товарів і послуг за класами. - [Б. м.] : [б.в.], 2008. - 175 с.
Дод. до офіц. бюлетеня "Промислова власність" №14 від 25 липня 2008р.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
19.
С10928/Ч. 2

Міжнародна класифікація товарів і послуг для реєстрації знаків (Ніццька класифікація) [Текст] : дод. до офіц. бюл. "Промислова власність" №2 від 15 лют. 2007 р. - К. : WIPO, 2007 .
Ч. 2 : Перелік товарів і послуг за класами. - [Б. м.] : [б.в.], 2007. - 178 с.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
20.
С10928/Ч. 1

Міжнародна класифікація товарів і послуг для реєстрації знаків (Ніццька класифікація) [Текст] : дод. до офіц. бюл. "Промислова власність" №2 від 15 лют. 2007 р. - К. : WIPO, 2007 .
Ч. 1 : Абетковий перелік товарів і послуг. - [Б. м.] : [б.в.], 2007. - 198 c.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд

...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського