Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (11)Реферативна база даних (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4Рос)290-211.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 48
Представлено документи з 1 до 20
...
1.Р96692 Алешин В. А. Основы некоммерческого маркетинга [Текст] : Учеб. пособие / В. А. Алешин, О. В. Никитенко ; науч.ред. Е. М. Бортник, И. Ю. Солдатова ; Ростовский гос. ун-т. Экономический факультет. Кафедра экономики и менеджмента. - Ростов-н/Д : Издательство Ростовского ун-та, 2001. - 46 с.
2.ВА580896 Андреева О. Д. Технология бизнеса: маркетинг [Текст] : Учеб. пособие по курсу "Маркетинг" / О. Д. Андреева. - М. : ИНФРА*М-НОРМА, 1997. - 224 с. - (Высшее образование)
3.ВА658846 Балашов В. В. Франт-офис и бэк-офис бренда [Текст] / В. В. Балашов. - СПб. [и др.] : Питер, 2004. - 230 с. - (Деловой бестселлер)
4.ВА590031 Басовский Л. Е. Маркетинг [Текст] : Курс лекций / Л. Е. Басовский. - М. : Инфра-М, 1999. - 218 с. - (Высшее образование)
5.ВА654536 Годин А. М. Брендинг [Текст] : Учеб. пособие / А. М. Годин [и др.]. - М. : Издательско-торговая корпорация "Дашков и Ко", 2004. - 362 с.
6.ВА699647 Голиков Е. А. Взаимодействие маркетинга и логистики [Текст] : учеб. пособие / Е. А. Голиков ; Российская академия образования, Московский психолого-социальный ин-т. - М. : Флинта : Московский психолого-социальный институт, 2007. - 568 с. - (Серия "Экономика и управление")
7.ВС38084 Голубков Е. П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика [Текст] : Учебник / Е. П. Голубков. - М. : Финпресс, 2003. - 493 с.: рис., табл. - (Серия "Маркетинг и менеджмент в России и за рубежом")
8.ВС39158 Данько Т. П. Управление маркетингом [Текст] : Учебник для студ. экон. спец. вузов / Т. П. Данько ; Российская экономическая академия им. Г.В.Плеханова. - М. : Инфра-М, 2001. - XVIII, 334 с.: рис., табл. - (Серия "Высшее образование")
9.ВА583121 Данько Т. П. Управление маркетингом ( методологический аспект ) [Текст] : Учеб. пособие / Т. П. Данько ; Российская экономическая академия им. Г.В.Плеханова. - М. : ИНФРА-М, 1997. - 280 с. - (Высшее образование)
10.ВА783711 Демин Ю. М. Бизнес-PR [Текст] / Ю. М. Демин. - М. : Буратор-Пресс, 2003. - 333 с. : табл.
11.ВА592601 Дмитриева Е. В. Фокус- группы в маркетинге и социологии [Текст] / Е. В. Дмитриева. - М. : Центр, 1998. - 144 с. - (Теория и практика бизнеса в России)
12.ВС38083 Домнин В. Н. Брендинг: новые технологии в России [Текст] / В. Н. Домнин. - СПб. : Питер ; М. ; Нижний Новгород ; Воронеж : [б.и.], 2002. - 348 с.: рис., табл. - (Серия "Маркетинг для профессионалов")
13.ВА628158 Дорофеев В. Д. Маркетинг в управлении организацией [Текст] / В. Д. Дорофеев, А. Б. Зубков ; Пензенский гос. ун-т. - Пенза : Издательство Пензенского гос. ун-та, 2001. - 153 с.: рис.
14.ВА583159 Евдокимов Ф. И. Азбука маркетинга [Текст] : Учеб. пособие для студ. экон. спец. вузов / Ф. И. Евдокимов, В. М. Гавва. - Донецк : Сталкер, 1998. - 429 с.
15.ВА622530 Завгородняя А. В. Маркетинговое планирование : Анализ моделей управления. Конкурентная политика. Контроль над качеством [Текст] / А. В. Завгородняя, Д. О. Ямпольская. - СПб. : Питер ; М. : [б.и.], 2002. - 380 с.: рис., табл.
16.Р124867 Ибрагимова М. К. Как достичь финансового здоровья с Fohow [Текст] : преимущества маркетинг-плана компании / М. К. Ибрагимова ; Fohow. - Х. : Бизнес Инвестор Групп, 2013. - 29, [1] с.
17.ВС31591 Исследование рынка [Текст] : Выбор главного направления / Общественно- гос. фонд "Российский центр приватизации", Агентство США по международному развитию. - М. : Дело, 1996. - 164 с. - (Искусство управления приватизированным предприятием)
18.ВА619672 Кадышев Е. Н. Маркетинговая система управления [Текст] / Е. Н. Кадышев ; Институт экономики, управления и права. - Казань : Издательство ИЭУиП "Таглимат", 2000. - 148 с.
19.ВА602004 Ковалев А. И. Маркетинговый анализ [Текст] / А. И. Ковалев, В. В. Войленко. - М. : Центр экономики и маркетинга, 2000. - 256 с. - (Библиотека хозяйственного руководителя ; кн. 3(35))
20.ВА629976 Коротков А. В. Статистическое обеспечение маркетинга продукта [Текст] / А. В. Коротков. - М. : [б.и.], 2000. - 150 с.: рис.
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського