Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)211.1$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 216
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
|
| | |
|
1. | ВА667526
Бевзенко, Валерий Федорович. Эволюция маркетинга [Текст] / В. Ф. Бевзенко [и др.]. - Донецк : ООО "Юго-Восток, Лтд", 2005. - 136 с.: рис. - Библиогр.: с. 129-135. - ISBN 966-374-044-2
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
2. | ВА817360
Цифровий маркетинг - модель маркетингу XXI сторіччя [Текст] : [колект. монографія] / [М. А. Окландер та ін.] ; за ред. д-ра екон. наук, проф. М. А. Окландера. - Одеса : Астропринт, 2017. - 290 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 270-275. - 300 прим. - ISBN 978-966-927-268-3
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
3. | РА432959
Гавриш, Ірина Іванівна. Формування та розвиток привабливості регіонів України: маркетинговий підхід [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.05 / Гавриш Ірина Іванівна ; ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. Василя Стефаника". - Івано-Франківськ, 2018. - 20 с. : рис., табл.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
4. | ДС150366
Гавриш, Ірина Іванівна. Формування та розвиток привабливості регіонів України: маркетинговий підхід [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.05 / Гавриш Ірина Іванівна ; Чернівец. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича, ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. Василя Стефаника". - Чернівці, 2017. - 331, [3] арк. : рис., табл. - Бібліогр.: арк. 235-268.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
5. | ВА659901
Корольчук, Олександр Петрович. Формування та розвиток вертикальних маркетингових систем в Україні [Текст] / О. П. Корольчук ; Київський національний торговельно-економічний ун-т. - К. : КНТЕУ, 2004. - 218 с.: рис. - Бібліогр.: с. 208-216. - ISBN 966-629-129-0
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
6. | РА374991
Ромащенко, Інна Володимирівна. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з маркетингу сфери управління у процесі вивчення фахових дисциплін [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ромащенко Інна Володимирівна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К., 2010. - 20 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
7. | РА429213
Адамів, Світлана Євгенівна. Формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологій [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Адамів Світлана Євгенівна ; Хмельниц. гуманітар.-пед. акад. - Хмельницький, 2017. - 20 с. : рис.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
8. | РА438115
Шаповалова, Еліна Пилипівна. Формування партнерських відносин зі споживачами на засадах етичного маркетингу [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Шаповалова Еліна Пилипівна ; Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана". - Київ, 2018. - 21 с. : рис., табл.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
9. | РА444303
Лашук, Наталія Миколаївна. Формування медіакомпетентності майбутніх маркетологів у процесі фахової підготовки [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Лашук Наталія Миколаївна ; Нац. ун-т "Чернігів. колегіум" ім. Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2019. - 20 с. : рис.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
10. | ДС94537
Буняк, Надія Михайлівна. Формування маркетингової стратегії розвитку регіону та механізми її реалізації [Текст] : дис... канд. екон. наук: 08.10.01 / Буняк Надія Михайлівна ; Луцький держ. технічний ун-т. - Луцьк, 2006. - 214 арк.: табл. - арк. 175-191
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
11. | РА344160
Буняк, Надія Михайлівна. Формування маркетингової стратегії розвитку регіону та механізми її реалізації [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.10.01 / Буняк Надія Михайлівна ; Нац. акад. наук України, Ін-т регіон. дослідж. - Л., 2006. - 20 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
12. | РА441305
Гоголь, Ірина Олександрівна. Формування культури професійного спілкування майбутніх маркетологів у процесі фахової підготовки [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Гоголь Ірина Олександрівна ; Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2019. - 20 с. : рис., табл.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
13. | РА432736
Захарченко, Юлія Василівна. Формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу у вищих навчальних закладах [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Захарченко Юлія Василівна ; Хмельниц. нац. ун-т. - Хмельницький, 2018. - 20 с. : рис.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
14. | ВА857899
Гегедош, Крістіан Володимирович. Транскордонний маркетинг: теоретичні, методичні та прикладні основи [Текст] : монографія / Крістіан Гегедош. - Київ : Кондор, 2022. - 190 с. - Бібліогр. в кінці розд. - 300 прим. - ISBN 978-617-8052-91-1
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
15. | РА401547
Майковська, Вікторія Ігорівна. Технологія професійної підготовки майбутніх маркетологів у вищому економічному навчальному закладі [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Майковська Вікторія Ігорівна ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т вищ. освіти . - К., 2013. - 20 с. : рис.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
16. | ВА850709
Робул, Юрій Володимирович. Теоретичні основи функціонування та розвитку маркетингових систем у цифровому маркетингу [Текст] : монографія / Юрій Робул ; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - Дніпро : Журфонд, 2020. - 315 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 282-310. - 300 прим. - ISBN 978-966-934-275-1
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд Універсальний підсобний фонд
| |
|
| | |
|
17. | РА450104
Робул, Юрій Володимирович. Теоретико-методологічні основи формування маркетингових систем під впливом розвитку інформаційних технологій [Текст] : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.03 / Робул Юрій Володимирович ; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - Одеса, 2021. - 40, [1] с. : рис., табл.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
18. | РА404444
Романенко, Катерина Михайлівна. Теоретико-методологічні засади застосування та розвитку механізмів маркетингу у державному управлінні [Текст] : автореф. дис. ... д-ра наук з держ. упр. : 25.00.02 / Романенко Катерина Михайлівна ; Донец. держ. ун-т упр. - Донецьк, 2013. - 36 с.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
19. | ВА776459
Григорук, П. М. Теоретико-методологічні засади економіко-математичного моделювання процесів прийняття маркетингових рішень [Текст] : монографія / П. М. Григорук ; Хмельниц. нац. ун-т. - Хмельницький : ХмЦНІІ, 2014. - 344 с. : табл. - Бібліогр.: с. 279-310. - 300 прим. - ISBN 978-617-683-027-6
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд Універсальний підсобний фонд Відділ обмінно-резервних фондів
| |
|
| | |
|
20. | ВА809923
Тенденції розвитку маркетингу в Україні: функціональний підхід [Текст] : монографія / [Є. Й. Майовець та ін. ; за наук. ред. проф. Є. Майовця] ; Львів. нац. ун-т ім. Івана Франка. - Львів : ЛНУ ім. Івана Франка, 2016. - 260 с. : рис. - Бібліогр.: с. 247-260. - 300 прим. - ISBN 978-617-10-0302-6
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
| |