Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (11)Автореферати дисертацій (47)Реферативна база даних (548)Журнали та продовжувані видання (18)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)290-211.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 550
Представлено документи з 1 до 20
...
1.ДС51056 Пасько М. И. Организация и проведение маркетинговых исследований на предприятии [Текст] : Дис... канд. экон. наук: 08.06.03 / Пасько Марина Ивановна ; Харьковский гос. экономический ун-т. - Х., 1995. - 178 л.
2.ДС53947 Бурдяк О. М. Організація та економічна оцінка діяльності маркетингових служб підприємств [Текст] : Дис... канд. екон. наук: 08.06.03 / Бурдяк Олег Мирославович ; Чернівецький держ. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці, 1997. - 159 с.: табл.
3.ДС53924 Данько Н. И. Модели оценки и выбора целевого сегмента рынка в маркетинговой системе предприятия [Текст] : Дис... канд. экон. наук: 08.03.02 / Данько Наталия Ивановна ; Харьк. гос. экон. ун-т. - 162 c.
4.ДС83153 Кочкіна Н. Ю. Маркетингові комунікації як інструмент узгодження економічних інтересів виробника та споживача [Текст] : Дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Кочкіна Наталія Юріївна ; Національний технічний ун-т України "Київський політехнічний ін-т". - К., 2003. - 224 арк. + дискета
5.ДС83163 Дацко М. В. Математичне моделювання задач маркетингу у підприємництві [Текст] : Дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / Дацко Мирослав Володимирович ; Львівський національний ун-т ім. Івана Франка. - Л., 2003. - 180 арк.
6.ДС83316 Буркат Т. Л. Міжнародний маркетинг підприємств України у торговельно-економічних відносинах із США [Текст] : Дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Буркат Тетяна Леонідівна ; Українська академія зовнішньої торгівлі. - К., 2003. - 205 арк.
7.ДС68430 Бевзенко В. Ф. Стратегия смешанного маркетинга акцинерного общества (на примере добывающих отраслей промышленности) [Текст] : Дис... канд. экон. наук: 08.02.03 / Бевзенко Валерий Федорович ; НАН Украины, Ин-т экономики пром-сти. - Донецк, 1999. - 202 л.
8.ДС84966 Примак Т. О. Маркетингові комунікації в системі управління ринковою діяльністю підприємства [Текст] : Дис... д-ра екон. наук: 08.06.01 / Примак Тетяна Олександрівна ; Київський національний економічний ун-т. - К., 2004. - 616 арк.: рис., табл.
9.ДС85335 Дубовик О. В. Управління маркетинговими дослідженнями підприємств в процесі формування конкурентних переваг [Текст] : Дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Дубовик Олена Вікторівна ; Нац. акад. наук України, Ін-т регіон. дослідж. - Л., 2005. - 276 арк.
10.ДС85566 Самойленко Л. Б. Організаційно-економічні методи електронного бізнесу в маркетинговій діяльності підприємства [Текст] : Дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Самойленко Леся Богданівна ; Національний авіаційний ун-т. - К., 2004. - 182 арк.
11.ДС85626 Сухорська-Кравець У. Р. Маркетингові стратегії підприємства [Текст] : Дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Сухорська-Кравець Уляна Романівна ; Національний ун-т "Львівська політехніка". - Л., 2004. - 195 арк.
12.ДС85730 Тонєва К. В. Адаптивні моделі вибору рекламної кампанії підприємства [Текст] : Дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / Тонєва Кристина Валеріївна ; Харківський національний економічний ун-т. - Х., 2004. - 192 арк.
13.ДС86175 Скибінська З. М. Маркетингова концепція розвитку ринку товарів з радіопротекторними властивостями [Текст] : Дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Скибінська Зоряна Миколаївна ; Львівська комерційна академія. - Л., 2004. - 220 арк.
14.ДС86729 Маренкова А. А. Управление распределением в условиях маркетинговой ориентации предприятий [Текст] : Дис... канд. экон. наук: 08.06.01 / Маренкова Анна Алексеевна ; Донецкий гос. ун-т экономики и торговли им. Михайла Туган-Барановского. - Донецк, 2005. - 309 л.
15.ДС86668 Катаєв А. В. Адаптивний соціально-орієнтований маркетинг-аудит [Текст] : Дис... канд. екон. наук: 08.09.01 / Катаєв Андрій Володимирович ; Харківський національний ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2004. - 277 арк.
16.ДС86974 Терехова І. В. Удосконалення планування діяльності підприємств на основі реалізації маркетингових можливостей [Текст] : Дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Терехова Ірина Володимирівна ; Дніпродзержинський держ. технічний ун-т. - Дніпродзержинськ, 2003. - 207 арк.
17.ДС93574 Романчукевич М. Й. Формування системи інформаційного забезпечення управління маркетинговою діяльністю підприємств [Текст] : Дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Романчукевич Мар'яна Йосипівна ; Тернопільський держ. економічний ун-т. - Т., 2006. - 244 арк.: табл.
18.ДС93997 Ковальчук О. В. Планування та організування маркетингової діяльності підприємств [Текст] : Дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Ковальчук Олег Володимирович ; Луцький держ. технічний ун-т. - Луцьк, 2006. - 210 арк.
19.ДС95122 Берсуцкая Е. А. Моделирование коммуникационно-распределительных процессов в маркетинговом управлении [Текст] : Дис... канд. экон. наук: 08.03.02 / Берсуцкая Елена Анатольевна ; Донецкий ун-т экономики и права. - Донецк, 2005. - 172 л.
20.ДС95271 Рыжкова Г. А. Организационно-экономический механизм управления маркетинговыми коммуникациями [Текст] : Дис... канд. экон. наук: 08.02.03 / Рыжкова Галина Анатольевна ; Днепропетровский ун-т экономики и права. - Д., 2006. - 176 л.: табл.
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського