Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (16)Реферативна база даних (145)Журнали та продовжувані видання (45)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0-803.43$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 105
Представлено документи з 1 до 20
...
1.ВА716699 Blackbox [Текст] : коллекция дизайнерских идей. - К. : Биос Дизайн Букс, 2007. - 246 с.: ил.
2.ІВ227514 National brand of Ukraine [Текст] : monogr. / Anatolii Mazaraki [et al.] ; gen. editorship dr of econ. sciences, prof. A. Mazaraki. - Tallinn : Scientific Route, 2018. - XIV, 250 p. : fig., tab.
3.ВА834881 Іванова Л. О. Еволюція і дизайн торгових марок [Текст] : навч. посіб. / Л. О. Іванова, В. П. Малих, О. П. Соколова ; Одес. нац. акад. харч. технологій. - Одеса : Астропринт, 2018. - 196 с. : іл., табл.
4.РА372687 Івашова Н. В. Формування бренд-орієнтованої системи управління комунікаціями промислового підприємства [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Івашова Надія Василівна ; Сум. держ. ун-т. - Суми, 2010. - 21 с. : рис., табл.
5.ДС124510 Івашова Н. В. Формування бренд-орієнтованої системи управління комунікаціями промислового підприємства [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Івашова Надія Василівна ; Сум. держ. ун-т. - Суми, 2010. - 232 арк. : рис.
6.РА373369 Івченко А. В. Маркетингові та фармакоекономічні підходи до визначення конкурентного потенціалу торговельних марок противиразкових лікарських препаратів [Текст] : автореф. дис. ... канд. фармац. наук : 15.00.01 / Івченко Аліна Вікторівна ; Нац. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П. Л. Шупика. - К., 2010. - 22 с. : рис.
7.ДС119686 Івченко А. В. Маркетингові та фармакоекономічні підходи до визначення конкурентного потенціалу торговельних марок противиразкових лікарських препаратів [Текст] : дис. ... канд. фармац. наук : 15.00.01 / Івченко Аліна Вікторівна ; Нац. фармац. ун-т. - Х., 2010. - 250 арк. : рис., табл.
8.РА371243 Іскра О. О. Управління торговельною маркою роздрібних мереж [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Іскра Олена Олександрівна ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2010. - 19 с. : рис., табл.
9.ДС124341 Іскра О. О. Управління торговельною маркою роздрібних мереж [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Іскра Олена Олександрівна ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2009. - 195 арк. : рис., табл.
10.РА389873 Авраменко Д. К. Дизайн сучасної зовнішньої реклами в Україні: принципи формоутворення [Текст] : автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.07 / Авраменко Дмитро Костянтинович ; Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - Х., 2012. - 20 с.
11.ДС129855 Авраменко Д. К. Дизайн сучасної зовнішньої реклами в Україні: принципи формоутворення [Текст] : дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.07 / Авраменко Дмитро Костянтинович ; Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - Х., 2012. - 307 арк. : рис., табл.
12.ВА714155 Азарян О. М. Інноваційний потенціал торгової марки підприємства [Текст] : монографія / О. М. Азарян [и др.] ; Донецький національний ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. - Донецьк : Вебер, Донецька філія, 2009. - 169 c.
13.ВА723077 Балабанова Л. В. Бренд-менеджмент підприємств в умовах маркетингової орієнтації [Текст] : монографія / Л. В. Балабанова, Я. В. Приходченко ; Донецький національний ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. - Донецьк : [РВВ ДонНУЕТ], 2010. - 200 с.: рис., табл. - (Школа маркетингового менеджменту)
14.ВА749522 Балабанова Л. В. Бренд-менеджмент підприємств на основі маркетингу [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Л. В. Балабанова, Я. В. Приходченко ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського, Ін-т економіки і упр., Каф. маркетинг. менедж. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2011. - 288 с. : рис., табл. - (Школа маркетингового менеджменту)
15.ВА740730 Балабанова Л. В. Рекламний менеджмент [Текст] : підруч. для студ. вищ. навч. закл. / Балабанова Л. В., Юзик Л. О. ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Каф. маркетинг. менедж. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2011. - 415 с. : рис., табл. - (Школа маркетингового менеджменту)
16.ВА850296 Бошицький Ю. Л. Охорона прав на торговельні марки у мережі Інтернет [Текст] : монографія / Ю. Л. Бошицький, О. А. Рассомахіна ; НАН України, Київ. ун-т права. - Київ : Логос-М, 2017. - 175 с.
17.РА346783 Бук Л. М. Оцінювання і розвиток брендингової діяльності підприємств [Текст] : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Бук Лариса Михайлівна ; Національний ун-т "Львівська політехніка". - Л., 2006. - 21 с.
18.ДС98009 Бук Л. М. Оцінювання і розвиток брендингової діяльності підприємств [Текст] : дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Бук Лариса Михайлівна ; Національний ун-т "Львівська політехніка". - Л., 2006. - 249 арк.: рис., табл.
19.ВА776767 Бук Л. М. Товарний знак в маркетингу [Текст] : навч. посіб. / Бук Л. М. ; Укоопспілка, Львів. комерц. акад. - Львів : Вид-во Львів. комерц. акад., 2013. - 287 с. : рис., табл.
20.РА357199 Велещук С. С. Бренд-менеджмент в стратегічному розвитку підприємств [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Велещук Світлана Сергіївна ; Київський національний ун-т технологій та дизайну. - К., 2008. - 21 с.
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського