Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (17)Автореферати дисертацій (11)Реферативна база даних (185)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч620.164$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 137
Представлено документи з 1 до 20
...
1.ДС81332 Смирнова Т. В. Когнітивні механізми формування рекламного іміджу [Текст] : Дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Смирнова Тетяна Вікторівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. Інститут журналістики. - К., 2003. - 198 арк.
2.ДС81012 Кузнєцова З. В. Управління у сфері рекламної діяльності: організаційно-правовий аспект [Текст] : Дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Кузнєцова Зоя Вікторівна ; Одеський національний ун-т ім. І.І.Мечникова. - О., 2003. - 192 арк.
3.ДС94726 Зирка В. В. Языковая парадигма манипулятивной игры в рекламе [Текст] : Дис... д-ра филол. наук: 10.02.02 / Зирка Вера Васильевна ; Днепропетровский национальный ун-т. - Д., 2005. - 462 л.: табл.
4.ДС102840 Стрелковська А. Л. Соціально-педагогічні умови формування позитивно спрямованої поведінки молоді засобами соціальної реклами [Текст] : дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Стрелковська Анна Леонідівна ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2006. - 321 арк.: іл.
5.ДС108146 Сапенько Р. П. Реклама як транскультурний феномен [Текст] : дис... д-ра філос. наук: 26.00.01 / Сапенько Роман Павел ; Національна музична академія України ім. П.І.Чайковського. - К., 2008. - 400 арк.
6.ДС101020 Беликова Ю. В. Формирование гендерных идентичностей рекламой [Текст] : дис... канд. социол. наук: 22.00.04 / Беликова Юлия Валерьевна ; Харьковский национальный ун-т им. В.Н.Каразина. - Х., 2007. - 202 л.
7.РА334598 Разумовский Б. С. Реклама как вид социальной информации [Текст] : Автореф. дис... канд. филол. наук: 10.01.10 / Разумовский Борис Сергеевич ; Белорусский гос. ун-т им. В.И.Ленина. - Минск, 1992. - 17 с.
8.РА327611 Городенко Л. М. Засоби масової інформації у контексті громадської думки: формування, функціонування, жанрові прийоми [Текст] : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Городенко Леся Михайлівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка, Інститут журналістики. - К., 2003. - 19 с.
9.РА337060 Зірка В. В. Мовна парадигма маніпулятивної гри в рекламі [Текст] : Автореф. дис... д-ра філол. наук: 10.02.02 / Зірка Віра Василівна ; НАН України, Ін-т мовознав. ім. О. О. Потебні. - К., 2005. - 32 с.
10.РА350331 Стрелковська А. Л. Соціально-педагогічні умови формування позитивно спрямованої поведінки молоді засобами соціальної реклами [Текст] : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Стрелковська Анна Леонідівна ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2007. - 21 с.
11.РА350796 Бєлікова Ю. В. Формування гендерних ідентичностей рекламою [Текст] : Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Бєлікова Юлія Валеріївна ; Харківський національний ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2007. - 20 с.
12.РА359560 Соловйов С. Г. Реклама в галузі науки і техніки (за матеріалами періодичної преси) [Текст] : автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.06 / Соловйов Сергій Григорович ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. Інститут журналістики. - К., 2008. - 19 с.
13.РА361347 Сапенько Р. П. Реклама як транскультурний феномен [Текст] : автореф. дис... д-ра філософ.: 26.00.01 / Сапенько Роман Павел ; Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - К., 2008. - 35 с.
14.РА364242 Лященко А. В. Реклама як соціокультурне явище в системі масової комунікації [Текст] : автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.06 / Лященко Анжела Вадимівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка, Інститут журналістики. - К., 2009. - 16 с.
15.РА364594 Фурманкевич Н. М. Рекламний дискурс в електронних мас-медіа України: соціолінгвістичні особливості, форми творення в Інтернеті [Текст] : автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.06 / Фурманкевич Наталія Михайлівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка, Інститут журналістики. - К., 2009. - 16 с.
16.РА365615 Терещенко Д. А. Організаційно-правове забезпечення комунікативної діяльності місцевих органів влади [Текст] : автореф. дис... канд. наук з держ. управління: 25.00.02 / Терещенко Діна Акрамівна ; Національна академія держ. управління при Президентові України, Харківський регіональний ін-т держ. управління. - Х., 2009. - 19 с.
17.РА369204 Козлова О. С. Гендерні чинники сприйняття друкованої сексуально забарвленої реклами [Текст] : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Козлова Олена Сергіївна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2009. - 18 с.
18.РА327624 Кузнєцова З. В. Управління у сфері рекламної діяльності: організаційно-правовий аспект [Текст] : Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Кузнєцова Зоя Вікторівна ; Національний ун-т внутрішніх справ. - Х., 2003. - 19 с.
19.РА327234 Смирнова Т. В. Когнітивні механізми формування рекламного іміджу [Текст] : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Смирнова Тетяна Вікторівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. Інститут журналістики. - К., 2003. - 24 с.
20.РА355908 Кеворкова Н. И. Рекламно-информационная деятельность в индустрии туризма в РА [Текст] : автореф. дис... канд. филол. наук: 10.01.06 / Н.И.Кеворкова ; Ереванский гос. ун-т. - Ереван, 2008. - 25 с.
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського