Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (9)Реферативна база даних (53)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш143.21-716$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 53
Представлено документи з 1 до 20
...
1.ІР9921 Ahmadova K. R. The linguopragmatic characteristics of tourism advertising in English [Текст] : abstr. of the diss. ... Dr of Philosophy : 5708.01 / Khayala Ramiz Ahmadova ; [Azerbaijan Tourism a. Management Univ., Dep. of Engl.]. - Baku, 2022. - 26 p.
2.ІВ205625 Burton P. W. Advertising copywriting [Текст] / P. W. Burton. - Lincolnwood, Illinois : NTC Business books, 1999. - XVII, 349 p.: fig.
3.-K376998 Stwora A. Synergistic application of metaphorical and humorous elements in Polish and English advertising discourse [Текст] / A. Stwora. - Katowice : [s. n.], 2023.
4.РА388152 Євдокимова І. О. Мовленнєві маски в англомовному усному рекламному дискурсі (експериментально-фонетичне дослідження) [Текст] : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / Євдокимова Інна Олександрівна ; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - О., 2012. - 23 с. : рис.
5.РА298620 Анопіна О. В. Концептуальна структура англомовної реклами косметики [Текст] : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Анопіна Оксана Володимирівна ; Київський держ. лінгвістичний ун-т. - К., 1997. - 18 с.
6.ДС58049 Анопина О. В. Концептуальная структура англоязычной рекламы косметики [Текст] : Дис... канд. филол. наук: 10.02.04 / Анопина Оксана Владимировна ; Черкасский гос. ун-т им. Богдана Хмельницкого. - Черкассы, 1997. - 160 л.
7.РА325184 Барсегян Л. В. Прагмалингвистические особенности телевизионной рекламы в английском (в сопоставлении с армянским и русским) [Текст] : Автореф. дис... канд. филол. наук: 10.02.07 ; 10.02.09 / Барсегян Лиана Ваграмовна ; Ереванский гос. ун-т. - Ереван, 2003. - 26 с.
8.РА430293 Безугла Т. А. Англо- і німецькомовний рекламний дискурс: полікодовий лінгвопрагматичний підхід [Текст] : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / Безугла Тетяна Андріївна ; Харків. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. - Харків, 2017. - 20 с. : рис.
9.ДС134166 Ворначев А. О. Взаємодія лексико-семантичного, синтаксичного, фонетичного та прагматичного рівнів у текстах реклами автомобілів (на матеріалі англійської мови) [Текст] : дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / Ворначев Андрій Олександрович ; Київ. міжнар. ун-т. - К., 2009. - 203, [20] арк. : іл.
10.РА366223 Ворначев А. О. Взаємодія лексико-семантичного, синтаксичного, фонетичного та прагматичного рівнів у текстах реклами автомобілів(на матеріалі англійської мови) [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Ворначев Андрій Олександрович ; Чернівецький національний ун-т ім. Юрія Федьковича. - Чернівці, 2009. - 20 с.
11.РА420303 Городецька І. В. Англійськомовний рекламний текст косметичних засобів: структура, семантика, прагматика [Текст] : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / Городецька Ірина Василівна ; Чернів. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. - Чернівці, 2016. - 20 с.
12.РА451247 Град Н. Я. Просодичні та прагматичні характеристики англомовних відеопрезентацій компанії Аpple (експериментально-фонетичне дослідження) [Текст] : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / Град Наталія Ярославівна ; Київ. нац. лінгвіст. ун-т. - Київ, 2021. - 24 с. : табл.
13.РА401008 Декшна Т. А. Типологія засобів інтимізації в англомовних і україномовних рекламних текстах [Текст] : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.15 / Декшна Тетяна Анатоліївна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К., 2013. - 19 с. : табл.
14.ДС143217 Декшна Т. А. Типологія засобів інтимізації в англомовних і україномовних рекламних текстах [Текст] : дис. ... канд. філол. наук : 10.02.15 / Декшна Тетяна Анатоліївна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2013. - 227 арк. : іл.
15.РА430655 Добровольська Д. М. Мовні особливості англомовних рекламних слоганів та їх відтворення українською і російською мовами [Текст] : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.16 / Добровольська Діана Михайлівна ; Держ. закл. "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". - Одеса, 2017. - 17 с.
16.РА425981 Дячук О. В. Дискурс соціальної реклами США: лінгвоаксіологічний аспект [Текст] : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / Дячук Олена Валентинівна ; Київ. нац. лінгвіст. ун-т. - Київ, 2016. - 20 с. : рис., табл.
17.РА366154 Задоріжна Н. І. Просодичні маркери гендерної варіативності мовлення (експериментально-фонетичне дослідження на матеріалі англомовного дискурсу радіореклами) [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Задоріжна Наталія Ігорівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2009. - 20 с.
18.ДС118659 з дод. Задоріжна Н. І. Просодичні маркери гендерної варіативності мовлення (експериментально-фонетичне дослідження на матеріалі англомовного дискурсу радіореклами) [Текст] : дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / Задоріжна Наталія Ігорівна ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2009. - 226 арк. : рис., табл.
19.РА305811 Киричук Л. М. Прагмасемантичні особливості категорії оцінки в рекламному тексті (на матеріалі реклами журналу "Time") [Текст] : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Киричук Лариса Миколаївна ; Київський держ. лінгвістичний ун-т. - К., 1999. - 19 с.
20.ДС63516 Киричук Л. М. Прагмасемантичні особливості категорії оцінки в рекламному тексті (на матеріалі реклами журналу "Time" [Текст] : Дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Киричук Лариса Миколаївна ; Волинський держ. ун-т. - Луцьк, 1999. - 186 л.
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського