Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (9)Реферативна база даних (53)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш143.21-716$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 53
Представлено документи з 1 до 20
...
1.ДС52053 Мойсеенко И. П. Прагмалингвистическая организация рекламного текста: макро- и микроанализ (на материале англоязычной бытовой рекламы) [Текст] : Дис... канд. филол. наук: 10.02.04 / Мойсеенко Ирина Павловна ; Киевский гос. лингвистический ун-т. - К., 1996. - 186 л.
2.ДС93820 Крамаренко М. Л. Аксиологическая прагмасемантика англоязычного рекламного текста [Текст] : Дис... канд. филол. наук: 10.02.04 / Крамаренко Маргарита Леоновна ; Донецкий национальный ун-т. - Донецк, 2005. - 240 л.
3.ДС89399 Раду А. І. Типологія та лінгвістичні особливості функціонування ділової реклами (на матеріалі англомовної рекламної продукції) [Текст] : Дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Раду Алла Іванівна ; Львівський національний ун-т ім. Івана Франка. - Л., 2004. - 247 арк.: іл.
4.ДС58049 Анопина О. В. Концептуальная структура англоязычной рекламы косметики [Текст] : Дис... канд. филол. наук: 10.02.04 / Анопина Оксана Владимировна ; Черкасский гос. ун-т им. Богдана Хмельницкого. - Черкассы, 1997. - 160 л.
5.ДС63516 Киричук Л. М. Прагмасемантичні особливості категорії оцінки в рекламному тексті (на матеріалі реклами журналу "Time" [Текст] : Дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Киричук Лариса Миколаївна ; Волинський держ. ун-т. - Луцьк, 1999. - 186 л.
6.ДС72617 Ткачук-Мірошниченко О. Є. Імплікація в рекламному дискурсі (на матеріалі англомовної комерційної реклами) [Текст] : Дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Ткачук-Мірошниченко Олена Євгенівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2001.
7.ДС96002 Лисичкіна І. О. Просодична організація англомовного дискурсу реклами (експериментально-фонетичне дослідження на матеріалі британської телевізійної реклами) [Текст] : дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Лисичкіна Ірина Олексіївна ; Горлівський держ. педагогічний ін-т іноземних мов. - Горлівка, 2005. - 216 арк.
8.ДС96927 Козуб Л. С. Соціолінгвістичні особливості просодичної організації тексту англійської комерційної телереклами (експериментально-фонетичне дослідження) [Текст] : дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Козуб Любов Степанівна ; Тернопільський національний педагогічний ун-т ім. Володимира Гнатюка. - Запоріжжя, 2004. - 226 арк.
9.РА293743 Мойсеєнко І. П. Прагмалінгвістична організація рекламного тексту: макро- і мікроаналіз (на матеріалі англомовної побутової реклами) [Текст] : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Мойсеєнко Ірина Павлівна ; Київський держ. лінгвістичний ун-т. - К., 1996. - 24 с.
10.РА341193 Крамаренко М. Л. Аксіологічна прагмасемантика англомовного рекламного тексту [Текст] : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Крамаренко Маргарита Леонівна ; Донецький національний ун-т. - Донецьк, 2005. - 21 с.
11.РА335832 Козуб Л. С. Соціолінгвістичні особливості просодичної організації тексту англійської комерційної телереклами (експериментально-фонетичне дослідження) [Текст] : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Козуб Любов Степанівна ; Запорізький національний ун-т. - Запоріжжя, 2005. - 19 с.
12.РА340468 Лисичкіна І. О. Просодична організація англомовного дискурсу реклами (експериментально-фонетичне дослідження на матеріалі британської телевізійної реклами) [Текст] : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Лисичкіна Ірина Олексіївна ; Київський національний лінгвістичний ун-т. - К., 2005. - 19 с.
13.РА347088 Крутько Т. В. Англомовна реклама у віртуальному просторі [Текст] : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Крутько Тетяна Валеріївна ; Харківський національний ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2006. - 20 с.
14.РА360284 Шукало І. М. Англомовний комп'ютерний рекламний дискурс: семантичний та комунікативний аспекти (на матеріалі веб-сайтів британських туристичних компаній) [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Шукало Ірина Миронівна ; Київський національний лінгвістичний ун-т. - К., 2008. - 20 с.
15.РА366154 Задоріжна Н. І. Просодичні маркери гендерної варіативності мовлення (експериментально-фонетичне дослідження на матеріалі англомовного дискурсу радіореклами) [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Задоріжна Наталія Ігорівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2009. - 20 с.
16.РА366223 Ворначев А. О. Взаємодія лексико-семантичного, синтаксичного, фонетичного та прагматичного рівнів у текстах реклами автомобілів(на матеріалі англійської мови) [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Ворначев Андрій Олександрович ; Чернівецький національний ун-т ім. Юрія Федьковича. - Чернівці, 2009. - 20 с.
17.РА298620 Анопіна О. В. Концептуальна структура англомовної реклами косметики [Текст] : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Анопіна Оксана Володимирівна ; Київський держ. лінгвістичний ун-т. - К., 1997. - 18 с.
18.РА305811 Киричук Л. М. Прагмасемантичні особливості категорії оцінки в рекламному тексті (на матеріалі реклами журналу "Time") [Текст] : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Киричук Лариса Миколаївна ; Київський держ. лінгвістичний ун-т. - К., 1999. - 19 с.
19.РА316999 Ткачук-Мірошниченко О. Є. Імплікація в рекламному дискурсі (на матеріалі англомовної комерційної реклами) [Текст] : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Ткачук-Мірошниченко Олена Євгенівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - 18 с.
20.РА325184 Барсегян Л. В. Прагмалингвистические особенности телевизионной рекламы в английском (в сопоставлении с армянским и русским) [Текст] : Автореф. дис... канд. филол. наук: 10.02.07 ; 10.02.09 / Барсегян Лиана Ваграмовна ; Ереванский гос. ун-т. - Ереван, 2003. - 26 с.
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського