Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (16)Автореферати дисертацій (4)Реферативна база даних (81)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю959.9$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 154
Представлено документи з 1 до 20
...
1.ІВ207213 Arnould E. Consumers [Текст] / E. Arnould [та ін.]. - Boston[etc.] : McGraw-Hill, 2002. - XVIII, 750 p.: fig.
2.ІВ214661 Fenzl T. Die Massenpsychologie der Finanzmarktkrise [Текст] : US-Immobilienblase, Subprime desaster, Schulden-Bubble und ihre Auswirkungen / Thomas Fenzl. - Wien ; New York : Springer, 2009. - XV, 162 S. : Abb.
3.ІВ218657 Franke M. -K. Hedonischer Konsum [Текст] : Emotionen als Treiber im Konsumentenverhalten : Diss / Marie- Kristin Franke ; Universität Hamburg. - Hamburg : Springer Gabler, 2012. - XIX, 408 S. : Abb., Tab.
4.ІВ203711 Gross T. S. Outrageous!: Unforgettable service ... guilt-free selling [Текст] / T. S. Gross. - New York[etc.] : AMACOM, 1998. - IX, 287 p.
5.ІВ218177 Holtz B. Alters-, Perioden- und Kohorteneffekte bei der Veränderung von Konsumentenverhalten im Zeitverlauf [Текст] : eine Anwendung der Kohortenanalyse am Beispiel konsumspezifischer Werte : Diss. / Bettina Holtz ; Univ. Rostock. - Göttingen : Cuvillier Verlag, 2010. - 162 S. : Abb.
6.ІВ216615 Holtz B. Alters-, Perioden- und Kohorteneffekte bei der Veränderung von Konsumentenverhalten im Zeitverlauf [Текст] : eine Anwendung der Kohortenanalyse am Beispiel konsumspezifischer Werte / Bettina Holtz. - Göttingen : Cuvillier Verlag, 2010. - XV, 162 S. : Abb., Tab.
7.ІВ196672 Huth R. Einführung in die Werbelehre [Текст] / R. Huth, D. Pflaum. - Stuttgart[etc.] : Kohlhammer, 1991. - 265 S.
8.ІР9786 Ibrahimova D. R. Fashion as a socio-psychological factor that forms lifestyle and expresses social changes [Текст] : abstr. of the diss. ... Dr of Philosophy : 6114.01 / Diyana Rashid Ibrahimova ; [Baku State Univ., Dep. of "Social a. Ped. Psychology"]. - Baku, 2022. - 25 p. : tab.
9.ІВ214807 Riepe C. Predicting and explaining day-to-day mineral water intake [Текст] : results of an investigation into naturally occurring beverage consumption behavior in a student sample by means of a 7-day structured diary : diss. / Carsten Riepe ; Univ. Hamburg, Fachbereich Psychologie. - Aachen : Shaker Verlag, 2010. - XVIII, 439 S. : Tab. - (Berichte aus der Psychologie, ISSN 0945-0971)
10.ІВ202134 Vock M. Kunstzitate in der Werbung - zwischen Kult und Karneval [Текст] : Diss. / M. Vock ; Universität Zürich. Philosophischen fak. - Zürich : [б.в.], 2002. - 474S., 38 Abb.
11.РА333777 Єфімова Н. О. Відображення у свідомості молоді особливостей змісту стендової реклами [Текст] : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Єфімова Наталія Олексіївна ; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2004. - 20 с.
12.ВА811000 Іваненко Л. М. Поведінка споживачів [Текст] : навч. посіб. / Л. М. Іваненко, О. Ю. Боєнко ; Донец. нац. ун-т ім. Василя Стуса, Екон. ф-т, Каф. маркетингу. - Вінниця : ДонНУ ім. Василя Стуса, 2016. - 255 с. : рис., табл.
13.РА445956 Апішева А. Ш. Психологічні особливості розвитку організаційної культури кафедри вищого навчального закладу [Текст] : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.10 / Апішева Амінет Шабанівна ; ВНЗ "Ун-т економіки та права "КРОК". - Київ, 2020. - 20 с. : рис., табл.
14.ВА734804 Баранівський В. Ф. Психологія бізнесу (практикум) [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Баранівський В. Ф., Терещенко Л. Ф. - К. : ІНТЕРСЕРВІС, 2010. - 149 с. : табл.
15.Р126485 Бекетов О. Десять советов новичку [Текст] : персон. метод. пособие / Олег Бекетов. - Харьков : Клуб "Гармония", 2004. - 46 с. : ил., табл. - (Серия "Азбука дистрибьютора")
16.ВА811722 Берґер Й. Заразливий. Психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними [Текст] / Йона Берґер ; пер. з англ. Олена Замойська. - Київ : Наш формат, 2017. - 196, [1] с. - (Світоглядна література) (New York Times bestseller)
17.ВА796660 Берґер Й. Заразливий. Психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними [Текст] / Йона Берґер ; пер. з англ. Олени Замойської. - Київ : Наш Формат, 2015. - 221 с. : іл. - (New York Times bestseller)
18.ВС39231 Блэкуэлл Р. Д. Поведение потребителей [Текст] / Р. Д. Блэкуэлл [и др.]. - СПб. [и др.] : Питер, 2002. - 621 с.: ил. - (Теория и практика менеджмента)
19.ВА792472 Булах Т. Д. Психологія продажу в книжковій галузі [Текст] : навч. посіб. / Т. Д. Булах ; Харків. держ. акад. культури. - Харків : Лідер, 2015. - 215 с. : рис.
20.ВА640587 Бурега В. В. Економічна психологія в схемах і таблицях [Текст] : Навч.-метод. посібник / В. В. Бурега, О. К. Любчук ; Донецька держ. академія управління. - Донецьк : ДонДАУ : АПЕКС, 2003. - 63 с.: рис., табл.
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського